X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לשכת ראש הממשלה פנתה לעיריית רהט בבקשה לתאם ביקור של נתניהו בעיר ביום ראשון ראש עיריית רהט, פאיז אבו צהבאן: הביקור נתפס כפוליטי בתקופת בחירות רגישה, מבקשים לתאם מועד לביקור אחרי הבחירות
▪  ▪  ▪
[צילום: משה שי/פלאש 90]

ראש עיריית רהט, פאיז אבו צהבאן, מסרב לקבל את פניו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לביקור בעיר ביום ראשון הקרוב.
במכתב ששלח אבו צהבאן לנתניהו (יום ה', 4.3.21) בעניין ביקורו המתוכנן של ראש הממשלה ברהט ציין כי בעקבות פניית לשכת ראש הממשלה בבקשה לתיאום ביקור בעיר התכנסה אמש הנהלת העירייה והחליטה לבקש מנתניהו לדחות את הביקור עד אחרי הבחירות.
"מאחר שהביקור בתקופת בחירות רגישה מאוד ונתפס כביקור פוליטי גרידא, התקבלה החלטה בעיריית רהט לפנות לכבודך בבקשה לדחות את הביקור למועד אחרי הבחירות", כתב.
התכנון של נתניהו ואנשיו לבקר ברהט הוא חלק מן הקמפיין שמנהל נתניהו כבר כמה חודשים במגזר הערבי בישראל. בניגוד למערכות בחירות קודמות, נתניהו ביקר פעמים רבות ברשויות מקומיות ערביות, והפנה מסרים באופן ממוקד לעבר אזרחי ישראל הערבים בניסיון לקבל את תמיכתם בבחירות.

תאריך:  04/03/2021   |   עודכן:  04/03/2021
+מתן כהנא מאשים את סמוטריץ' בגיור הרפורמי
00:45 05/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הח"כ מימינה: "מי שנלחם במתווה ניסים הוליך אותנו בעיניים פקוחות לתהום של קבלת גיורים רפורמיים"  ▪  קורא לשינוי סעיף הנכד בחוק השבות: "אנחנו במו ידינו מעלים למדינת ישראל רבבות של גויים"  ▪  יוליה מלינובסקי: "כל עוד זה תלוי בי ובישראל ביתנו, לא יהיה בחוק השבות שינוי, לא בפסיק ולא בנקודה"

ח"כ מתן כהנא [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+תחזית פוליטית לבחירות מרס 2021
00:11 05/03/21  |  טובה ספרא   |   לרשימה המלאה

לפיד, סער ובנט לא יגיעו בבחירות לתוצאה המיוחלת. נתניהו ימשיך להנהיג את ישראל, ורק בעוד שנתיים-שלוש יתחיל פעמון הסיום שלו לצלצל, אלא אם כן יחליט אחרת. לא נשללת האפשרות לקיומה של מערכת בחירות חמישית

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סקר: סער, מיכאלי וסמוטריץ' יורדים
23:39 04/03/21  |  עידן יוסף

סקר ישראל היום ו-i24NEWS (מאגר מוחות), לו הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד 29; יש עתיד 17; תקווה חדשה 11; הרשימה המשותפת, ימינה 10; שס 8; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; כחול לבן 5; רע"ם, העבודה, מרצ, הציונות הדתית 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 69, וללא סער - 58.
כבכל הסקרים, גם הפעם הכלכלית החדשה מקבלת רק 1.7% הרחק מתחת לאחוז החסימה.

+הציונות הדתית: חלק מסניפי השטח מופעלים בידי פורשי הבית היהודי
23:20 04/03/21  |  עידן יוסף

הציונות הדתית השיקה סניף בגוש-עציון בנוכחות יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' והמועמדים מיכל וולדיגר ושמחה רוטמן. מנכ"ל המפלגה יהודה ולד סיפר כי בשבועות האחרונים הוקמו מעל 120 סניפים ומטות ציונות דתית בערים, ישובים וקיבוצים מקרית שמונה ועד אילת. חלק מן הסניפים מנוהלים על-ידי אנשי הבית היהודי לשעבר. במפלגה מתכננים כי סניפים אלה יהיו הבסיס להנהגה המונציפלית ולבחירות האזוריות ב-2023.
בנוכחים היה גם חבר הכנסת לשעבר יגאל ביבי מוותיקי תנועת המפד״ל שהודיע על תמיכה בציונות הדתית ואמר: ״אני רוצה לשבח את בצלאל. הוא החזיר בעוז ובגאון את הכבוד לציונות הדתית. בצלאל, אנחנו ותיקי התנועה מודים לך שהשבת את הכבוד לציונות הדתית. יש לנו צוות שאין לי ספק שיעשה את הסדר בבית המשפט העליון. נעבוד כולנו למען הצלחת הציונות הדתית בבחירות הקרובות״.

+סקר: הליכוד יורד; יש עתיד וישראל ביתנו ממריאות
23:14 04/03/21  |  עידן יוסף

‏סקר מעריב (פאנלס פוליטיקס): הליכוד 27; יש עתיד 20; ימינה, תקווה חדשה 12; ישראל ביתנו 9; הרשימה המשותפת, שס 8; יהדות התורה 7; העבודה 5; הציונות הדתית, כחול לבן, מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 70, וללא סער - 58.
מתחת לאחוז החסימה: רע"ם 2.4%; הכלכלית החדשה 1.2%.

+הליכוד גישש מול עוצמה יהודית מה דרישותיה לתמיכה בקואליציה
21:34 04/03/21  |  

גורמים בלשכת נתניהו שוחחו לאחרונה עם יו"ר רשימת עוצמה יהודית, איתמר בן-גביר ובדקו את דרישותיו לכניסה לקואליציה אם מפלגת עוצמה יהודית תשלים לממשלת ימין של 61 מושבים בראשות נתניהו.
בעוצמה יהודית דורשים: פתיחת מחלקה לפשעים לאומניים של הבדואים בנגב בדומה למחלקה לפשיעה לאומנית במחוז ש"י במשטרה; הקמת בתי משפט יעודיים לפשעים מסוג גביית דמי חסות וגניבות בדרום כדי להקל על העומס על בתי משפט אחרים והקלות בנהלי פתיחה באש מול פושעים אשר מנסים לגנוב מבסיסי צה"ל (סרוגים).
בליכוד מכחישים.

+סקר: רע"ם עוברת, מרצ - לא
21:15 04/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בסקר כאן חדשות עולה לפיד, לעומת מגמת שוויון בין סער לבנט  ▪  מרצ מקבלת 3% בלבד  ▪  55% נגד האפשרות שנתניהו יהיה ראש הממשלה, 45% בעד האפשרות שנתניהו יהיה ראש הממשלה

ניצן הורוביץ. יראה את הכנסת מהיציע? [צילום: אורן בן-חקון/פול]
+מנדלבליט דוחה ההכרעה על מעמד גנץ
17:39 04/03/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

גנץ ביקש לדעת מה יהיה מעמדו בממשלה לאחר הבחירות אם כחול-לבן לא תעבור את אחוז החסימה והוא יחדל לשמש כחבר כנסת, והאם נתניהו יוכל לפטר את שרי סיעתו  ▪  מנדלבליט השיב: כרגע זו שאלה תיאורטית המבוססת על עובדות העשויות שלא להתרחש

גנץ. יהיה חלופי? [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+בנט כלשון המאזניים
13:57 04/03/21  |  טל בן יעקב   |   לרשימה המלאה

בנט סוחט את הציבור ומודיע לו שאם לא יצביע עבורו, הוא יפסע עם נתניהו לעבר השקיעה  ▪  בסתר ליבו הוא מקווה שנתניהו מעצב קשית המיוחדת למידותיו של סער מכיוון שאם הסקרים לא ישתנו והגוש של הליכוד לא יהיה גדול דיו באופן שתוכל לקום ממשלת ימין שתישען על ימינה, האיום שלו יתרוקן מתוכן

בנט. נזהר [צילום: מן הטלוויזיה]
+סמוטריץ': "בנט מתיימר להיות רה"מ ומתקרבן"
13:25 04/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בוועידת מקור ראשון תקף יו"ר ימינה את הציונות הדתית: "שיפסיקו למדוד את הכיפה שלי. סמוטריץ' לא חדל לתקוף אותי"  ▪  בתגובה אמר יו"ר הציונות הדתית: "קשקוש, מעולם לא עסקנו בזה. בנט הולך לקחת קולות מהימין ולהעביר אותם לממשלה עם השמאל"

בנט. מה יעשה עם קולות הימין

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית רהט סירבה לארח את נתניהו לפני הבחירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
טל בן יעקב
בנט סוחט את הציבור ומודיע לו שאם לא יצביע עבורו, הוא יפסע עם נתניהו לעבר השקיעה    בסתר ליבו הוא מקווה שנתניהו מעצב קשית המיוחדת למידותיו של סער מכיוון שאם הסקרים לא ישתנו והגוש של הליכוד לא יהיה גדול דיו באופן שתוכל לקום ממשלת ימין שתישען על ימינה, האיום שלו יתרוקן מתוכן
עידן יוסף
בוועידת מקור ראשון תקף יו"ר ימינה את הציונות הדתית: "שיפסיקו למדוד את הכיפה שלי. סמוטריץ' לא חדל לתקוף אותי"    בתגובה אמר יו"ר הציונות הדתית: "קשקוש, מעולם לא עסקנו בזה. בנט הולך לקחת קולות מהימין ולהעביר אותם לממשלה עם השמאל"
עידן יוסף
בישיבת חברי הכנסת של הסיעה לנוכח הירידה בסקרי הבחירות הוחלט לדרוש מהמשטרה התנצלות ולא לשתף פעולה עם כלי תקשורת שמפרסמים שקרים נגד חרדים    עם זאת, בסיעה נזהרים מאי-שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה
מירב ארד
על סער אמר: "הוא בהחלט שותף לגיטימי"    על תמיכתו בנתניהו השיב: "נתניהו רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי. אבל בפוליטיקה בוחרים בין חלופות"    על ריבונות תחת ממשל ביידן אמר: "חלום הריבונות יכול לקרות תחת ממשל ביידן"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - פתפותי ביצים, בעד תומכי טרור, אות, וזיהום    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il