X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גנץ הוסיף: "אף עובד במשרד הביטחון לא יחטט בעברו של כל לוחם ולוחם. כל תקנה העוסקת בכך תבוטל" הודיע כי יביא את ההצעה לאישור הממשלה ביחד עם ראש הממשלה בשבוע הבא
▪  ▪  ▪
גנץ. צו מוסרי והיסטורי [צילום: מן הטלוויזיה]

שר הביטחון בני גנץ מציג (יום ה', 24.4.21) את הרפורמה במערך שיקום נכי צה"ל, והודיע כי יביא את התוכנית לאישור הממשלה ביחד עם ראש הממשלה בשבוע הבא.
בפתח דבריו אמר שר הביטחון: "כמי שהיה רמטכ"ל והקדיש 40 שנים לביטחון ישראל אני אומר שיש לנו צו מוסרי והיסטורי לעשות את השינוי. צוות הפעולה שהקמתי עם ארגון נכי צה"ל עם זיו שילון, הצוות המקצועי של המשרד בהובלתו של המנכ"ל, הצוות הזה מגבש מהלך היסטורי שמתקן הזנחה ממושכת של עשרות שנים. אביא את ההצעה לאישור הממשלה ביחד עם ראש הממשלה בשבוע הבא. לצד הפעולה המיידית, הקמנו צוותים מקצועיים. כיוון הפעולה שהנחיתי הוא פשוט וחד - אנחנו שותפים: ארגון נכי צה"ל ומשרד הביטחון - אחד הם. לא מחכים".
גנץ הוסיף: "נתתי הנחייה שאף עובד במשרד הביטחון לא יחטט בעברו של כל לוחם ולוחם. כל תקנה העוסקת בכך תבוטל. מעל הכל, הערך המוביל יהיה ויחדל להיות ספקנות ויתחיל להיות כבוד לפני כל דבר - כפי שראוי שיקבלו בנינו שאנו שולחים לחזית. לצד זאת נדאג לתגבור דרמטי של כוח האדם שפוגש קהל כדי שנוכל לעבור מטפסים לאנשים"".
את התוכנית מציג גנץ יחד עם יו"ר ארגון נכי צה"ל עידן קלימן, השר מיכאל ביטון, וזיו שילון.
היוזמה לרפורמה החלה בעקבות הפגנת הענק של נכי צה"לש שהתקיימה בתל אביב לאחר שנכה צה"ל איציק סעידיאן שהצית את עצמו. בדבריו התייחס גנץ גם למצבו של איציק סעידיאן, ואמר: "כולנו מתפללים להחלמתו של איציק סעידיאן, שהיה לוחם אמיץ תחת פיקודי בצוק איתן. אני מאחל שינצח גם בקרב על חייו. בקרוב נציג ונשלים את התחקיר למשפחתו ובהמשך נפרסם אותו לציבור. קיימנו שיח עם ארגון נכי צה"ל, לצערי עבור איציק זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. אבל זה לא מאוחר מדי עבור רבבות נכים אחרים ובני משפחותיהם".
ח״כ אופיר סופר שעמד בראשות הוועדה לטיפול בהלומי קרב ופוסט טראומה כתוצאה מקרב בתגובה להצגת הרפורמה באגף השיקום: אני מברך על הצגת התוכנית לרפורמה באגף השיקום. פעלנו בשיתוף פעולה עם ארגון נכי צה"ל ועמותות רבות, לצד תמיכה של אנשי תקשורת שרואים בנושא חשיבות ערכית. בערב יום הזיכרון הרעיד איציק סעידיאן את מדינת ישראל כולה. אנחנו עדים לשינוי שמתחולל לצערי מאוחר מידי, אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא".

תאריך:  22/04/2021   |   עודכן:  22/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנץ: "הערך המוביל יהיה כבוד ויחדל להיות ספקנות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יוזמה ברוכה-נקווה שתמומש!! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  22/04/21 17:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט דניאל בן-טוליליה גזר 5.5 שנות מאסר על אלכס קוגן ששדד קשישים בבית דיור מוגן    אלרון: העניק משקל גדול מדי לחלוף הזמן מאז ביצוע השוד
מירב ארד
הוסיפה: "אנו פועלים לדירוג הסיכונים ויש מדינות שמאד בטוח לנסוע אליהן. אחד האתגרים בשנה החולפת הייתה ההבנה שיש תחלואה מיובאת ונלוות - אי-הקפדה על בידוד, אנשים שלא באמת נכנסים לבידוד"
איציק וולף
אהרון בוימל, ידידו של יהודה משי-זהב, סיפר לעיתונאים כי משי-זהב לא הכחיש את כל הטענות שפורסמו נגדו על תקיפות מיניות וכי הוא לא שלל בחודשים האחרונים את רעיון ההתאבדות    "הוא לא הכחיש את הכל, מהיום שבו פורסם הסיפור פחדנו שהוא יתאבד. היה לו רעיון כזה. הוא לא אמר לא"
איציק וולף
השאיר אחריו מכתב התאבדות ולפי הנטען גם פתק שבו נכתב: "סליחה, את העונש שלי כבר קיבלתי"    משפחת משי-זהב: "מדובר בזיוף כתב היד, פייק ניוז"    כוחות של מגן דוד אדום ביצעו במשי-זהב החייאה והצליחו להחזיר לו את הדופק ופינו אותו במצב קשה לבית חולים    לפני חודש נפתחה נגדו חקירה פלילית בחשד לסדרת תקיפות מיניות נגד נערים, נערות ונשים תוך ניצול כוחו כיו"ר זק"א
מירב ארד
דוח הפעילות שמגישה המינהלת מדגיש, כי על הממשלה לפעול מיד על-מנת למנוע ולהפחית ככל הניתן את השפעות שינוי האקלים על ישראל, באמצעות תקצוב והכנסה של ההמלצות המופיעות בדוח לתוך תוכניות העבודה של משרדי הממשלה השונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il