רווחי קבוצת שטראוס זינקו ב-20.5% ועמדו בסוף הרבעון הראשון של השנה על 206 מיליון שקלים. זאת, לעומת רווח נקי של 171 מיליון שקל בסוף הרבעון הראשון של 2020.
העלייה ברווח הנקי נרשמה למרות ירידה של 4.9% במכירות הקבוצה, אשר עמדו על כ-2.06 מיליארד שקל, לעומת מכירות של 2.16 מיליארד שקל ברבעון הראשון אשתקד. מכירות הקבוצה בישראל לבדה ירדו ב-0.8% ועמדו על 1.34 מיליארד שקל. הקיטון במכירות ברבעון הראשון של שנת 2021
לעומת התקופה המקבילה אשתקד נבע מקיטון במכירות קפה ישראל בעקבות סגירת נקודות מכירה של רשת קפה עלית וממגזר תענוג והנאה עקב קיטון במכירות מוצרי דחף, מוצרים המיועדים לצריכה מחוץ לבית ומיעוט מפגשים חברתיים בעקבות נגיף הקורונה. מנגד, נרשמה עלייה במגזר בריאות ואיכות
חיים בעיקר במוצרי החלב ובמגזר שטראוס מים בעקבות גידול במצבת הלקוחות ומכירת מכשירים חדשים.
הוצאות המימון של הקבוצה נחתכו ב-89.7% ועמדו על 2 מיליון שקל, לעומת 16 מיליון שקל אשתקד. גם ההוצאות התפעוליות של הקבוצה ירדו, בשיעור של 9.2%, ועמדו על 557 מיליון שקל, לעומת 614 מיליון שקל אשתקד.
קבוצת שטראוס היא החברה השנייה בגודלה בשוק המזון בישראל ונכון לרבעון הראשון של השנה החזיקה על-פי בכ-12.5% מסך שוק המזון והמשקאות בשוק הקמעונאי במדינה, בהשוואה לכ-12.2% בתקופה המקבילה אשתקד.