X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
ברוב של 60 תומכים מול 59 מתנגדים ונמנע אחד אושרה על חודו של קול הקמת ממשלת לפיד ההצבעה הייתה שמית ח"כ שיקלי מימינה והרשימה המשותפת הצביעו נגד סעיד אלחרומי מרע"ם נמנע
▪  ▪  ▪

בתום חמש שעות של דיונים, אישרה (יום א', 13.6.21) מליאת הכנסת את כינון ממשלת החילופים, וממשלתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד יוצאת לדרך. ח"כ עמיחי שיקלי הצביע נגד, וכך גם חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, שתחילה יצאו מהמליאה על-מנת להבטיח שלא יהיו עריקים של הרגע האחרון. ההצבעה אושרה ברוב של תומכים מול 59 מתנגדים ונמנע אחד - סעיד אלחרומי מרע"ם.
יו"ר הכנסת היוצא, ח"כ יריב לוין, הודיע לנתניהו לקום מכיסא ראש הממשלה ולעבור לכיסא אחר במליאת הכנסת. בנט ונתניהו לחצו ידיים. בנט עבר לכיסא ראש הממשלה, אך התבקש לקום משום שעליו היה תחילה להצהיר אמונים.
בזה אחר זה הצהירו שרי הממשלה אמונים, שלאחריהם הם תפסו את מקומותיהם סביב שולחן הממשלה. לאחר מכן תתקיים הרמת כוסית ולאחריה תקיים הממשלה ישיבה ראשונה.

הצהרת האמונים [צילום: דוברות הכנסת]

תאריך:  13/06/2021   |   עודכן:  14/06/2021
+מלכיאלי: מצביעי ימינה, אנחנו נדאג לכם
01:21 14/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ מיכאל מלכיאלי (שס) תקף במליאת הכנסת את ראש הממשלה נפתלי בנט וכינה אותו הנוכל מרעננה. הוא פנה למצביעי ימינה ואמר: "אנחנו נהיה כאן בשבילכם, אנחנו נעשה את מה שהבטיחו לכם. אנחנו פה נעשה הכל עד שהוא (בנט) יעזוב את המשכן הזה בבושת פנים".

+ראש ממשלה שעומד על ראש סיכה
00:57 14/06/21  |  בנימין נתניהו   |   לרשימה המלאה

נאום ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו בעת כינון ממשלת החילופים השלושים ושש בפני הכנסת העשרים וארבע [ג' בתמוז תשפ"א, 14.06.2021]

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+שלושת שרי כחול לבן הגישו התפטרותם מהכנסת
00:31 14/06/21  |  עידן יוסף

במסגרת החוק הנרווגי, השרה פנינה תמנו שטה, השר חילי טרופר והשרה אורית פרקש הכהן הגישו את התפטרותם ליו״ר הכנסת ח״כ מיקי לוי. במקומם יצטרפו לסיעת כחול לבן בכנסת מופיד מרעי, רות וסרמן-לנדה ואלון טל.

+המסדרת בחרה יו"רים למסדרת ולוועדת חו"ב
22:51 13/06/21  |  עידן יוסף

הוועדה המסדרת בחרה הערב בח"כ עידית סילמן (ימינה) לכהן כיו"ר הוועדה המסדרת, במקום ח"כ קארין אלהרר שנבחרה הערב לשרת האנרגיה.
כמו-כן, הוועדה ממליצה לחברי הוועדה הזמנית לענייני חוץ וביטחון לבחור בח"כ רם בן ברק (יש עתיד) לכהן כיו"ר הוועדה, במקום ח"כ אורנה ברביבאי שנבחרה לכהן כשרת הכלכלה.

[צילום: דוברות הכנסת]
+השר כהנא הגיש התפטרות מהכנסת
22:04 13/06/21  |  עידן יוסף

השר לשירותי דת מתן כהנא הגיש את התפטרותו ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומו תיכנס לכנסת בעוד 48 שעות שירלי פינטו.

+שני שרי תקווה חדשה הגישו את התפטרותם מהכנסת
21:45 13/06/21  |  עידן יוסף

השר זאב אלקין והשר יועז הנדל הגישו כעת את התפטרותם ליו״ר הכנסת במסגרת החוק הנורווגי. במקומם ייכנסו לכנסת בעוד 48 שעות ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי וחבר הכנסת לשעבר צבי האוזר מתקווה חדשה.

+ח"כ מיקי לוי נבחר לתפקיד יו"ר הכנסת
20:38 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נבחר על-ידי 67 חברי כנסת אך ויתר על נאום חגיגי על-מנת לאפשר הצבעה מהירה של ח"כ מואטי  ▪  היו"ר היוצא לוין: "היעד הראשון במעלה שהצבתי לעצמי היה להגן בתקיפות על מעמדה של הכנסת אל מול הפגיעה המתמשכת מצד הרשות השופטת"

[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+גנץ נגד נתניהו: אתה מייצר עימות מול ארה"ב
20:35 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון תקף את ראש הממשלה: "שום מהלך פוליטי לא מצדיק את שבירת השורות שלך והעימות הפומבי שאתה מייצר בשל צרכים פוליטיים מול ארה"ב - ידידתנו הטובה ביותר"  ▪  "נמשיך לחזק את היחסים עם ארה"ב, ולעבוד יחד עם הממשל על-מנת לדאוג שלאירן לעולם לא יהיה נשק גרעיני"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+החלו ההצבעות על בחירת יו"ר הכנסת
20:20 13/06/21  |  עידן יוסף

במליא הכנסת מתקיימות הצבעות על בחירת יו"ר הכנסת ה-24 במקומו של יריב לוין. המועמדים לתפקיד הם יעקב מרגי ומיקי לוי.

+הורוביץ: נחזיר את האמון הישראלי במילה 'דמוקרטיה'
20:18 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ: "היום אנחנו נקראים לבצע את הפעולה הבסיסית ביותר אליה נבחרנו, והיא להביא לידי ביטוי את רצון הציבור, והציבור בישראל בחר בשינוי. ארבע פעמים בשנה וחצי האחרונות אמר הציבור בצורה ברורה: הגיע הזמן להחליף את השלטון. ארבע פעמים אזרחי ישראל הלכו לקלפיות והצביעו בעד ממשלה אחרת. בבית הזה היו מי שפשוט סירבו להקשיב. עוד טריק, ועוד שטיק, ועוד מערכת בחירות, ועוד בזבוז של מיליוני שקלים, עוד שנאה, ועוד פילוג, ועוד ממשלת מעבר. היום זה נגמר. היום אנחנו עומדים להחזיר את האמון הישראלי במילה 'דמוקרטיה'. מקימים ממשלה חדשה ומחזירים את המדינה לפסים של התנהלות שפויה".

+סמוטריץ': הממשלה הזו קמה על חורבות הדמוקרטיה
20:10 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר הציונו הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בנאומו במליאה: "הממשלה הזו קמה על הפרה סיטונאית של הבטחות, על שקרים והונאות. היא שומטת את הקרקע מתחת ליכולת הבסיסית של הציבור לתת אמון בתהליך הדמוקרטי, והיא פוגעת בכך פגיעה אנושה בעקרון שלטון העם. הממשלה הזו קמה על חורבות הדמוקרטיה ומתנתקת בצורה קיצונית בין התמיכה הציבורית האמיתית שלה זוכה המפלגה לכוח השלטוני המופקד בידיה. בכך היא שוב פוגעת אנושות בעקרון שלטון העם".

+ח"כ אבו שחאדה: הערבים מתביישים בממשלה ובקווי היסוד שלה
20:04 13/06/21  |  עידן יוסף

"השמאל הציוני הכתיר את יו"ר מועצת יש"ע כראש ממשלה, וזה מוכיח את מה שאמרנו תמיד בבל"ד - שיש הסכמה רחבה בין השמאל הציוני והימין הציוני על המשך הכיבוש ושמירת העליונות היהודית בארץ. הממשלה הזאת ממשיכה בייהוד ירושלים והתעלמות טוטאלית מהזהות ומהזכיות הלאומיות של האזרחים הפלשתינים בישראל וכלל העם הפלשתיני".
"זה שיש ערבים בממשלה לא משמח את הערבים, הם מתביישים בממשלה הזאת ובקווי היסוד שלה, ומתביישים גם מכל הוויתורים שהם עשו כדי להיות מקובלים על בנט, סמוטריץ', נתניהו, הרב דרוקמן ואנשים רבים אחרים. אין ולא יהיה שלום עם הכיבוש, אין ולא תהיה נורמליזציה עם הדיכוי, ואין ולא תהיה דמוקרטיה בלי שוויון אמיתי".

+בנט וגנץ סיכמו: בלוט ובן-שבת יישארו זמנית בתפקידיהם
19:57 13/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, סיכם עם שר הביטחון, בני גנץ, על הישארותו של המזכיר הצבאי לראש הממשלה, תא"ל אבי בלוט, בתפקידו בשלב זה. כמו-כן, ראש המל"ל, מאיר בן-שבת, נענה לבקשת בנט, ויישאר כעת בתפקידו כדי להבטיח את הרציפות התפקודית. ראש הממשלה המיועד ייפגש כבר הערב עם ראש המל"ל ועם מזכ"צ רה"מ שיציגו בפניו סקירות ביטחוניות ראשונות בתפקיד.

+ליצמן: בנט יתחרט על טעותו. הפעם לא תהיה מחילה
19:27 13/06/21  |  עידן יוסף

השר יעקב ליצמן, בדיון השבעת הממשלה: "ממשלת בנט, לפיד וליברמן זו ממשלה רפורמית שקוראת תיגר על כל הקדוש והיקר לעם היהודי לדורותיו. הפקרתם את השבת כיום המנוחה הלאומי, פגעתם בגיור ההלכתי, בכשרות, בחינוך החרדי, בעולם התורה, בכותל, בערכי הדת ומסורת ישראל. מי שנותן לרודף הדת והמסורת ליברמן להיות שר אוצר ויו״ר ועדת הכספים, עושה צעד נואש ובזוי.
"נפתלי בנט, את מה שאתה חושב על ליברמן אני יודע יותר מאחרים. לא אצטט כאן משיחות אישיות שלנו, רק אומר שהוא האחרון שהיית נותן לו לנהל בנק או חנות. ואת מה שאמרת על שותפך החדש-ישן לפיד אמרת גם לאחרים ובכל מקום: 'טעות חמורה שלא אחזור עליה לעולם'. אני מגלה לך בנט, שאתה עומד לחזור על טעותך זו פעם נוספת ולהתחרט עליה כפליים. תרשום לך. והפעם לא תהיה מחילה שוב".

+עבאס: נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו
19:01 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר רע"ם מנסור עבאס בנאום בכנסת: "נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו - זה מעשה לאומי ממעלה ראשונה. איש לא מכר את הנגב, הוא נשאר במדינת ישראל. החזון שלנו - לחיות בשלום, בשוויון ובשותפות".

+גפני: במה אתם יהודים? מעולם לא היה דבר כזה
18:33 13/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ משה גפני נגד הממשלה שעתידה לקום בנאום במליאת הכנסת: "במה אתם יהודים? אין שבת, אין גיור, אין לומדי תורה, יש ברית זוגיות, אין כותל מערבי - לא נשאר שום דבר. במה אתם יהודים? מעולם לא היה דבר כזה".

+מיכאלי: שום דבר אינו מצדיק שימוש בכרזות של נרצחי טרור
18:28 13/06/21  |  עידן יוסף

יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, קראה בנאומה בכנסת להרגיע את הביטויים הקשים. היא אמרה כי היא מבינה לכאבם של האנשים שאיבדו את השלטון, אך הוסיפה כי שום דבר אינו מצדיק שימוש בכרזות של נרצחי טרור.
"השינוי חייב להיות בממשלה שעובדת למען הציבור הישראלי, למען מדינת ישראל, בממשלה נקייה משחיתות, בממשלה שמקיימת פסקי דין של מערכת המשפט ולא מבזה אותה. ממשלה שפועלת למען כל חלקי החברה הישראלית, שמחברת ביניהם ולא מפרידה ומפנה אותם אחד כלפי השני. ממשלה שתראה בנות ובני אדם ולא סקטורים. ממשלה שחותרת להשיג שוויון בין כל חלקי החברה הישראלית ובין האזרחיות לאזרחים, ואני גאה להיות מי שהכניסה, לראשונה בתולדות מדינת ישראל, לקווי היסוד של הממשלה מחויבות לשוויון מלא בין גברים לנשים. הממשלה שמושבעת היום היא ממשלה מורכבת, לא מובנת מאליה לאף אחד מהחלקים שמרכיבים אותה".

+נעבוד בשביל כולם
18:20 13/06/21  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה

נאומו של ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, במליאת הכנסת בעת הצגת הממשלה השלושים ושש בפני הכנסת העשרים וארבע [ג' בתמוז תשפ"א, 13.06.2021]

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מירב בן-ארי יצאה נגד "נאום הצפונבונים"
18:11 13/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ מירב בן-ארי הביעה על דוכן הכנסת מחאה על "נאום הצפונבונים" של דודי אמסלם מלפני ארבעה ימים. היא הזכירה כמה חברי קואליציה חדשים, כולל היא עצמה, שרחוקים מלהיות כפי שצייר אותם - אשכנזים.

+כהנא: מי אתם בכלל שתטיפו לנו על קידוש השם
18:08 13/06/21  |  עידן יוסף

ח"כ מתן כהנא תוקף מעל דוכן הכנסת את הליכוד ואת הסיעות החרדיות: ״קראתם לנו להוריד את הכיפה, מתי שכבת במארב בגשם וקראת שמע ישראל? מתי התפללת לפני שיצאת לקרב? מי אתם בכלל שתטיפו לנו על קידוש השם?".
משה גפני: "עשיתי את זה יחד עם לפיד". דוד אמסלם: "יש לך רב חדש - גלעד קריב".

+דרעי: איש לא הציע לנו להצטרף לממשלה
17:51 13/06/21  |  עידן יוסף

יו״ר ש״ס השר דרעי בנאומו בכנסת: ״במשך שנים ניסו להכניס על החרדים שאין להם עקרונות וערכים, שהכל זה רק מחיר וכסף. הוכחנו שאצלנו ערכים זה לפני הכל. והנה השקר הגדול: אומרים שלא רצינו להצטרף, שקרנים. איש לא הציע לנו להצטרף. לא שהיינו מצטרפים, אבל למה לשקר? איווט ליברמן בעל המריצה הניח וטו מוחלט.
״פעם ראשונה במדינת ישראל שמונחים על שולחן הכנסת כאלו הסכמים. זה חילול השם שלא היה כדוגמתו. אני באופן אישי יורד לי הלחץ, אני לא צריך את המאבטחים והבודקה מחוץ לבית - הכאב שלי זה על המלחמה ביהדות, על המלחמה בקודשי ישראל ועל הדריסה במסורת ישראל״.

+נתניהו: זו ממשלת רעננה-מראענה
17:37 13/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בנאום תקיף כינה נתניהו את אנשי הימין בממשלת בנט-לפיד: "ימין מדומה"  ▪  "באירן חוגגים היום"  ▪  "אוביל מאבק יום-יומי בממשלת השמאל - נפיל אותה יותר מהר ממה שאתם חושבים"

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+לפיד: מוותר על הנאום, מבקש סליחה מאימא שלי
17:12 13/06/21  |  עידן יוסף

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ המיועד ח"כ יאיר לפיד במליאת הכנסת: "אני אוותר על הנאום שתכננתי לשאת, עליתי הנה רק מסיבה אחת, אני רוצה לבקש סליחה מאימא שלי. אימא שלי, בת 86. אנחנו לא בקלות מבקשים ממנה לעלות לירושלים ועשינו את זה כי בכך הנחתי שאתם תצליחו להתגבר על עצמכם ולנהוג בממלכתיות ברגע החשוב הזה, והיא תראה איך מתחלף שלטון. כשהיא נולדה עוד לא הייתה מדינת ישראל, לא היה לנו פרלמנט ורציתי שהיא תהיה גאה בהליך הדמוקרטי הישראלי. ובמקום זה היא וכל אזרח ישראלי אחר גם מתבייש בכם וגם נזכר למה הגיע הזמן להחליף אתכם".

[צילום: דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  פטין מולא / Patin  Mula  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכנסת אישרה: ממשלת החילופים יצאה לדרך
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גם 61 לא הצליחו לגייס !
א.ל. רמת-גן  |  13/06/21 21:37
 
- לא ברור ממה אתה מרוצה
הפרטים הקטנים  |  14/06/21 03:57
2
ממשלת-אחדות לאומית ברוב קול
סניל  |  14/06/21 06:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
עידן יוסף
נבחר על-ידי 67 חברי כנסת אך ויתר על נאום חגיגי על-מנת לאפשר הצבעה מהירה של ח"כ מואטי    היו"ר היוצא לוין: "היעד הראשון במעלה שהצבתי לעצמי היה להגן בתקיפות על מעמדה של הכנסת אל מול הפגיעה המתמשכת מצד הרשות השופטת"
עידן יוסף
שר הביטחון תקף את ראש הממשלה: "שום מהלך פוליטי לא מצדיק את שבירת השורות שלך והעימות הפומבי שאתה מייצר בשל צרכים פוליטיים מול ארה"ב - ידידתנו הטובה ביותר"    "נמשיך לחזק את היחסים עם ארה"ב, ולעבוד יחד עם הממשל על-מנת לדאוג שלאירן לעולם לא יהיה נשק גרעיני"
נפתלי בנט
נאומו של ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, במליאת הכנסת בעת הצגת הממשלה השלושים ושש בפני הכנסת העשרים וארבע [ג' בתמוז תשפ"א, 13.06.2021]
עידן יוסף
בנאום תקיף כינה נתניהו את אנשי הימין בממשלת בנט-לפיד: "ימין מדומה"    "באירן חוגגים היום"    "אוביל מאבק יום-יומי בממשלת השמאל - נפיל אותה יותר מהר ממה שאתם חושבים"
איציק וולף
סרב להצעה לכהן כשר במשרד האוצר והודיע לאביגדור ליברמן על כוונתו להתנהל בכנסת כסיעת יחיד    ח"כ חמד עמאר ימונה לשר במשרד האוצר    צפוי להצביע בעד הקמת ממשלת בנט-לפיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il