X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נהגי אוטובוס חסמו את צומת עזריאלי בתל אביב: "מרב מיכאלי, תדאגי לנהגים" מזהירים כי בעתיד הקרוב המחסור יגדל לכדי 10,000 נהגים
▪  ▪  ▪
[ארגון נהגי האוטובוסים, הסתדרות לאומית]

עשרות נהגי אוטובוס מרחבי הארץ הפגינו (יום א', 12.9.21) מול קריית הממשלה בתל אביב וחסמו את צומת הרחובות מנחם בגין-קפלן במחאה על מה שהגדירו אוזלת ידם של משרד התחבורה והרשות לתחבורה ציבורית אשר מפקירים את נהגי האוטובוס בישראל. הנהגים פיזרו צמיגים על הכבישים ונשאו שלטים עליהם נכתב כי: "הגיע הזמן לעשות שינוי" ו"לוקחים את ההגה בידיים".
ההפגנה, שהתקיימה ביוזמת ההסתדרות הלאומית וארגון נהגי האוטובוסים, באה בעקבות מספר סיבות ובראשן שכר הנהגים הנמוך. בנוסף, הלינו על פגיעה בתנאי העסקתם שגורמת לנהגים אשר עוברים מחברה לחברה לאבד את זכויותיהם, על האלימות אותה חווים הנהגים וכן תנאי העבודה הקשים בענף.
הנהגים מכמה חברות תחבורה ציבורית דרשו כי ההפקרות וההתעלמות מהם, כלשונם, מצד השרה מרב מיכאלי תיפסק לאלתר. לדבריהם, דבר זה בא לידי ביטוי בהרעה בתנאי מכרזי התחבורה הציבורית החדשים שיוצאים. הם דרשו כי זכויות הנהגים אשר נאלצים לעבור בין חברה לחברה יישמרו.
על-פי נתוני ארגון נהגי האוטובוסים, במדינת ישראל יש מחסור של למעלה ל-4,000 נהגי אוטובוס מקצועיים ובעתיד הקרוב המחסור בנהגים יגדל לכדי 10,000 נהגים.
יהושע נימשי, עד לאחרונה נהג חברת סופרבוס שעבר לעבוד בחברת בית שמש אקספרס, הוא אחד הנהגים שזכויותיהם נפגעו: "נמאס לנו מדיבורי סרק על כך שידאגו לשיפור תנאי הנהגים וישמרו על הבטיחות שלנו. הגיעה השעה ששרת התחבורה מיכאלי תפסיק לזרוק את הנהגים והנהגות מתחת לגלגלים ותשמור עליהם באמת. לא בדיבורים אלא במעשים".
עופר סטרוק, נהג אגד תעבורה, אמר כי "הגיע הזמן שממשלת ישראל תתעורר ותשמור על נהגי האוטובוסים".

תאריך:  12/09/2021   |   עודכן:  12/09/2021
+יחידה במשרד התחבורה תאכוף עבירות נסיעה בנת"צים
22:13 12/09/21  |  עידן יוסף

בדיון שנערך בנושא פקודת התעבורה, בוועדת הכנסת, הוצע לקבוע כי תוקם יחידה מיוחדת במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים לאכיפת עבירות של נסיעה שלא כדין בנת"צ. יחידה זו תוסמך להציב, לתפעל ולתחזק מצלמות למטרה זו ולהפיק מהן צילומים המעידים על ביצוע עבירות (כיום סמכות זו מסורה רק למשטרה ולרשויות המקומיות).
דניאל מלצר רכז תחבורה באגף התקציבים במשרד האוצר אמר בדיון: "היום לא נעשית אכיפה בנתצי"ם בין עירוניים. בדרכים עירוניות, נערכת אכיפה רק ברשות וחצי".

+מיכאלי: מבינה את מחאת נהגי התחבורה הציבורית
20:00 12/09/21  |  עידן יוסף

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, השוהה בחו"ל, הגיבה להפגנת נהגי התחבורה הציבורית מוקדם יותר, וברשומה כתבה כי נלחמה על כך שהתקציב יעלה ויכלול 220 מיליון ש"ח עבור הכשרת נהגים נוספים והקמת עשרות עמדות מנוחה והתרעננות.
"תחבורה ציבורית ללא מי שיפעיל אותה לא שווה דבר. אני מבינה גם את המחאה ומבטיחה לעשות כל שביכולתי כדי שתגיעו לעבודה בבוקר בשלום, תחזרו הביתה בשלום ומבלי שתחוו כל סוג של אלימות, ובין לבין תקבלו את היחס והתנאים הראויים", כתבה.

+אנשי אגד לא יסעו חינם בקווי אגד תעבורה
17:28 12/09/21  |  עידן יוסף

מנכ"ל אגד תעבורה גדעון מזרחי הודיע ליו"ר ומנכ"ל אגד אבי פרידמן, כי מיום חמישי האחרון (9.9.21) לא יוכלו נהגי אגד וגמלאיה לנסוע ללא תשלום בקווי אגד תעבורה, ולזאת לנוכח הפיכתה של אגד לחברה.
בשבוע שעבר דחה בג"ץ את עתירת אגד נגד מבקר המדינה שלא להחיל עליה את חוק הביקורת. משרד המבקר טען בין היתר שכיוון שמדובר בגוף המקבל סובסידיה נכבדה מן המדינה עליו לחסות בצל הביקורת.

+3 מכרזי ענק לרכבת נופית בהיקף של מיליארד שקל
12:41 12/09/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במהלך החודש הקרוב תפרסם חוצה ישראל 3 מכרזי ענק לתכנון וביצוע גשרים ומנהרות לאורך תוואי הרכבת הקלה "נופית"  ▪  בסוף השבוע פרסמה החברה את המכרז הראשון, הכולל הקמת רצף גשרים באורך של יותר מ-3 ק"מ, במקטע מרכזית המפרץ-וולקן אשר עם סיומו צפוי להיות הגשר הארוך בארץ

הדמיית תחנת יפתחאל [in3D עבור חוצה ישראל]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מיכאלי זורקת את נהגות ונהגי האוטובוס מתחת לגלגלים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
במהלך החודש הקרוב תפרסם חוצה ישראל 3 מכרזי ענק לתכנון וביצוע גשרים ומנהרות לאורך תוואי הרכבת הקלה "נופית"    בסוף השבוע פרסמה החברה את המכרז הראשון, הכולל הקמת רצף גשרים באורך של יותר מ-3 ק"מ, במקטע מרכזית המפרץ-וולקן אשר עם סיומו צפוי להיות הגשר הארוך בארץ
עידן יוסף
נעצרו שלושה נערים בחשד לתקיפה    קווי אגד תעבורה מירושלים לגבעת זאב הושבתו עד 23:30    תחבורה בדרך שלנו: הענשה קולקטיבית באירוע שנגרם על-ידי אנשים בודדים היא כלי חסר חמלה ומצפון
עידן יוסף
בראש השנה אין שירות רכבות, אולם לנוכח המשך עבודות החשמול לא יהיה שירות רכבתי בקווים עיקריים בערב החג ובמוצאי החג    משרד התחבורה הודיע על תגבור קווי האוטובוס, אולם מפעילי התחבורה הציבורית לא שמעו על כך דבר, ויופעל רק שירות הסעיות מצומצם בין חיפה לת"א
עידן יוסף
יו"ר השדולה למען שמירת השבת בכנסת תוקף את הגעתה הצפויה של חברת כנסת מישראל ביתנו לחנוכת קו שבת פרטי בעיר חריש ואומר כי ישראל ביתנו לא עשתה דבר למען תחבורה ציבורית בשבת ואף הצביעה נגדה בכנסת
עידן יוסף
המשטרה הודיעה בשבוע שעבר על שלושה ימי אכיפה מוגברת כנגד נוסעים שאינם עוטים מסכה בתחבורה הציבורית    ניתוח נתוני האכיפה מגלה כי בימי המבצע דווקא פחת משמעותית מספר הדוחות    במשטרה מנסים להסביר מדוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il