X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רע"ם בהודעה רשמית: ביטול ביקור ראש הממשלה באום אל-פחם בא לבקשתנו, מתוך כבוד לזכר השהידים שנפלו במאורעות אוקטובר 2000 בנט: הדחייה - מטעמי אבטחה באופוזיציה תוקפים: כניעה לטרור
▪  ▪  ▪
בנט בביקור קודם בטייבה [צילום: מן הטלוויזיה]

ביקורם המתוכנן באום אל-פחם (יום ו', 30.9.21) של ראש הממשלה נפתלי ושל יו"ר רע"ם מנסור עבאס, במטרה לעודד התחסנות לקורונה בחברה הערבית, נדחה לאחר שראש הממשלה האשים את שותפו לקואליציה בשקר. בהודעת רע"ם נכתב כי ביטול הביקור "בא לבקשתנו, מתוך כבוד לזכר השהידים שנפלו במאורעות אל-קודס ואל-אקצה (אוקטובר 2000)". לא נקבע מועד חלופי לביקור, ונראה כי אין מדובר בדחייה, אלא בביטול.
באופוזיציה מיהרו להגיב. הליכוד מסר: ‏"אין נקודת שפל שבנט לא יחצה למען ההישרדות הפוליטית שלו שתלויה במנסור עבאס. לבטל ביקור בגלל 'זכר השהידים' זו חרפה שתיזכר לדראון עולם".
הציונות הדתית מסרה: לאן עוד נוליך את החרפה? הזהרנו מקריסה ערכית מוחלטת בממשלה עם התנועה האיסלאמית אבל המחווה של בנט לפורעי אוקטובר 2000 עולה על כל דמיון. בושה!". ח"כ איתמר בן-גביר הוסיף: "מי שאוהב את המדינה וקורא את הודעתו של תומך הטרור מנסור עבאס, לא יכול להישאר אדיש ולומר שבממשלה יושב איש שלום. ואי אפשר לעכל איך בראשה עומד ראש ממשלה שמרכין את ראשו בפני הטרור. בנט התקפל בפני הטרור ואם הוא כל כך חס על כבודם של השהידים, ראוי שיתמודד על ראשות הרש"פ".
דובר ראש הממשלה דחה את דברי עבאס: "אני מבהיר שדחיית הביקור במתחם החיסונים באום אל-פאחם נעשתה נוכח הצפי להפגנות, וכן מטעמי אבטחה. זו הסיבה, וזו בלבד".
קדמה לביקור הודעת הוועדה העממית באום אל-פחם כי היא מתנגדת לביקור ומארגנת צעירים למחאה נגד בנט ועבאס.

תאריך:  30/09/2021   |   עודכן:  30/09/2021
+פרופ' אש: אנו בדרך החוצה מגל הקורונה הרביעי
10:50 01/10/21  |  עידן יוסף

"אנחנו נמצאים במגמת ירידה טובה במספר המאומתים", אומר מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, ואף העריך בזהירות רבה כי מדינת ישראל "בדרך לצאת מהגל הזה".
בראיון לרדיו 103 נשאל באשר לאפשרות שנאלץ להתמודד עם גל תחלואה נוסף, וענה: "זה תלוי בכך שנתחסן, בכך שהחיסון יישאר יעיל לאורך יותר זמן, או שנזהה את הירידה ביעילות לפני שתתפרץ התחלואה. אני מקווה מאוד שנצליח למנוע גל חמישי ונעבור לכך שהתחלואה היא תחלואה שמלווה אותנו. הנגיף לא ייעלם".

+119 מתים בשבוע; ירידה במספר החולים קשה
10:34 01/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לפי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים הקשים ירד ל-607, מקדם ההדבקה נותר יציב ועומד על 0.72 וכ-97 אלף ישראלים התחסנו אתמול, רובם במנה השלישית  ▪  36% מהמאומתים אתמול - ערבים

[צילום: מאיה אלרוזו/AP]
+משרד הבריאות בוחן מעבר לביצוע בדיקות רוק לאבחון קורונה במקום מטוש
01:27 01/10/21  |  עידן יוסף

במשרד הבריאות מתחילים בתהליך של קידום בדיקות קורונה באמצעות רוק במקום בדיקות PCR ובדיקות אנטיגן. ככל הנראה ישתמשו בבדיקות בתור התחלה בילדים ובהמשך גם למבוגרים (כאן חדשות).

+מנסור עבאס מתנער מהודעת רע"ם בעניין ביקור רה"מ
23:30 30/09/21  |  עידן יוסף

יו"ר רע"ם מנסור עבאס טוען כי ההודעה שהוציאה רע״ם על דחיית הביקור מתוך כבוד לשאהידים ביטאה את עמדתה בלבד, ולא את עמדתו. עבאס הכחיש את טענת לשכת רה"מ כאילו הביקור נדחה משיקולי אבטחה ומחשש להפגנות ואמר:
"אני מבהיר שביקור רה״מ שהיה מתוכנן מחר באום אל-פחם ונדחה למועד אחר, היה במטרה לקדם את החיסונים בחברה הערבית. רה״מ החליט לבטל את ביקורו לאחר שהתברר שמטרה זו לא תושג. כל ניסיון לקשור שיקול הדעת של רוה״מ לסיבות אחרות מופרך ושימוש לא ראוי בעיניי".

+"דלקת שריר הלב - תופעה נדירה ביותר"
20:39 30/09/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

משרד הבריאות מפרסם נתונים על תופעות הלוואי שדווחו על-ידי מתחסנים נגד נגיף הקורונה  ▪  מתוך 331,538 מתחסנים במנה ראשונה דווחו 11 מקרים בלבד של דלקת שריר הלב  ▪  "הסיכון למיוקרדיטיס כתוצאה מקורונה גבוה בהרבה בהשוואה לסיכון כתוצאה מהחיסון"

[צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביר קארה / Abir  kara  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  איילת שקד / Ayelet Shaked  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתמר גרוטו / Itamar Groto  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אבידר / Eli Avidar  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי ברבש  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יועז הנדל / Yoaz  Hendel  יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מירב כהן / Meirav  Cohen  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה בר סימן טוב  מתן כהנא / Matan  Kahana  נחמן שי  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סיגל סדצקי  עידן רול / Roll Idan  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  קארין אלהרר / Karin  Elharar  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רה"מ לא יבקר באום אל-פחם; רע"ם: ״כבוד לשהידים״; בנט: "מחשש להפגנות"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מה אתם עושים ? ? ?
נפתליון בנטפרטה  |  1/10/21 12:50
2
חרפה בישראל ושמה נפתלי בנט .
א.ל. רמת-גן  |  1/10/21 21:24
3
חוסר הבנת
הסביבה  |  2/10/21 03:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
משרד הבריאות מפרסם נתונים על תופעות הלוואי שדווחו על-ידי מתחסנים נגד נגיף הקורונה    מתוך 331,538 מתחסנים במנה ראשונה דווחו 11 מקרים בלבד של דלקת שריר הלב    "הסיכון למיוקרדיטיס כתוצאה מקורונה גבוה בהרבה בהשוואה לסיכון כתוצאה מהחיסון"
איתמר לוין
נפגש עם הורוביץ ובכירי משרדו בניסיון לשכך את הסערה שעוררה ביקורתו על הדרג המקצועי    הודעה משותפת מדגישה את חשיבות עמדת גורמי המקצוע, לצד חובת מקבלי ההחלטות לבחון את כל ההיבטים
מירב ארד
1,234 שוטרים מחלימים בשירות קבע    נמצא כי מרבית המחלימים סובלים מעייפות קיצונית או תשישות (60.8%), ירידת כושר גופני (58.3%), קשיי נשימה במאמץ (40.11%), וקשיי ריכוז או הפרעות זיכרון (40.8%)    החוקרים מאמינים כי ממצאיהם יוכלו לסייע בעתיד במציאת דרכי טיפול ושיקום למחלימים מקורונה
דן מרגלית
אקשטיין לא רק ביצע מעשה קין בקסטנר אלא היה גם שקרן סדרתי    הבולט שבשקריו היה כאשר בדה מליבו כי בעת הרצח היה במקום עוד אלמוני שגם הוא ירה בקסטנר    דן שמר שהסיע אותו למקום הרצח בשדרות עמנואל בתל אביב הפריך את הבדותה
אפרים הלפרין
ראש הממשלה שיבח בביקורו בארה"ב את דרכה של ישראל ואת תושביה, ומנגד מצא לנכון למתוח ביקורת על אירן ועצימת העיניים של העולם מול התעצמותה, ועל... בכירי משרד הבריאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il