X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בכירי משרד הבריאות התחסנו היום נגד נגיף השפעת וקראו לציבור להתחסן נגד שפעת במקביל לחיסונים נגד קורונה החיסונים כנגד שפעת מצויים בקופות החולים וניתנים על-ידי כל קופה למבוטחיה עד תום המלאי
▪  ▪  ▪
פרופ' נחמן אש מקבל את החיסון נגד שפעת [צילום: משרד הבריאות]

הנהלת משרד הבריאות מתחסנת נגד מחלת השפעת וקוראת לציבור להתחסן במקביל גם נגד קורונה וגם נגד שפעת.
מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש חטיבת הרפואה, ד"ר ורד עזרא, ובכירים נוספים חוסנו היום (17.10.21) נגד מחלת השפעת.
"אני קורא לציבור להתחסן גם נגד נגיף השפעת למען בריאותכם מתן חיסונים נגד שפעת הם המענה הטוב ביותר להגנה על האוכלוסייה מפני המחלה", אמר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש. עוד נמסר ממשרד הבריאות כי החיסונים כנגד שפעת מצויים בקופות החולים וניתנים על-ידי כל קופה למבוטחיה עד תום המלאי.
בימים אלה נמצאת מדינת ישראל ביציאה מסתמנת מגל התחלואה הרביעי של הקורונה, ובשלב זה עדיין לא ידוע האם יש סכנה לגל חמישי. במערכת הבריאות מעריכים כי השאלה האם יהיה גל תחלואה חמישי תלויה במידה לא מבוטלת בשיעור המתחסנים נגד קורונה, וביעילות המתמשכת של החיסונים שכבר ניתנו בעבר.
אם אכן יהיה גל תחלואה חמישי, בחודשי החורף, יהיה זה קריטי עבור מערכת הבריאות לצמצם את התחלואה בשפעת ובמחלות החורף על-מנת שניתן יהיה לטפל בחולים מבלי שמערכת הבריאות תקרוס.

תאריך:  17/10/2021   |   עודכן:  17/10/2021
+הצבא יסייע לממשלה להתמודד עם הקורונה
00:58 18/10/21  |  עידן יוסף

הממשלה החליטה כי צבא ההגנה לישראל יסייע לגורמי הממשלה המתמודדים עם נגיף הקורונה ובראשם משרד הבריאות ומערכת הבריאות, ואישרה סיוע נוסף של צה"ל בנושאי חיסונים לאוכלוסייה וטיפול בחולי קורונה המאושפזים בבית החולים.
הממשלה גם האריכה את ההכרזה על מצב חירום בשל נגיף הקורונה לפי סעיף 2(ד) לחוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה), התש"ף-2020.
בישיבה התקינה הממשלה:
1. תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה)(הגבלות על הפעלת שדות תעופה וטיסות)(תיקון מס' 2), התשפ"ב-2021.
2. תקנות סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (חובת ביצוע בדיקה בכניסה לישראל)(תיקון מס' 2), התשפ"ב-2021.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משרד הבריאות: מהרו להתחסן נגד שפעת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
פרופ' סלמאן זרקא קורא לזהירות בהסרת הגבלות הקורונה    "מוקדם לסכם את גל התחלואה הרביעי"    הבוקר חלה לראשונה חובת סריקת הברקוד של התו הירוק כתנאי כניסה לבית עסק
איתמר לוין
שורה של מבחנים ניצבים בדרך להפיכת הקורונה ממגיפה למחלה כמו שפעת    העיקריים שבהם נוגעים לשאלות האם, כיצד ובאיזו מידה תושג חסינות גם לתושבי המדינות העניות    כדי להשיג חסינות עולמית, החיסונים כבר היו צריכים להיות בדרך - אך היצרנים מחזיקים מלאי לזריקות דחף ולילדים    אם המדינות העשירות יאבדו עניין בקורונה, היא עלולה להפוך לעוד אחת מן המגיפות הפוגעות בעיקר במדינות העניות
איציק וולף
נמשכת הירידה במספר החולים קשה שמאושפזים בבתי החולים בישראל והוא עומד הערב על 382 בלבד    2,080 חולי קורונה חדשים התגלו בסוף השבוע ומקדם ההדבקה עומד על 0.7
איציק וולף
ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות מביעה חשש מסוים בשיעור מקרי דלקת קרום הלב העומד על 1 ל-7,000, וחושפת כי הפחד הגדול ביותר שלה הוא מהשלכות ארוכות טווח של תחלואה הכוללות שינויים מוחיים    "לא רצים לחסן ילדים, מחכים ל-FDA ואחר כך יתקיימו דיונים במשרד הבריאות"
איציק וולף
ד"ר פיטר מרקס, מבכירי ה-FDA, אמר כי אם הצוות יבחין שיש ראיות שתומכות באישור זריקות הדחף - יש להעניק את האישור לכל החברות שמייצרות את החיסונים נגד קורונה, "כדי שלא לבלבל את הציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il