X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יואב סגלוביץ על הפשיעה במגזר הערבי:

"יש כוונה לאחוז את הרסן של ההשתוללות"

סגן השר הציג לוועדה את תוכנית החירום "מסלול בטוח": תוכנית ל-6 חודשים שנועדה לפעול עוד לפני שיגיעו התקציבים הגדולים. סגלוביץ: "לא יהיו מעצרים מנהליים. לא יהיה איסור מפגש עו"ד לקוח. יהיה חיבור כלל מערכות שלטון המדינה לטובת אזרחי המדינה"
▪  ▪  ▪
יואב סגלוביץ בוועדה לביטחון פנים [צילום: דוברות הכנסת]

"המדינה באיחור של מספר שנים בטיפול בפשיעה. יש ציבור רחב שחי בפחד", אמר (יום ד', 20.10.21) סגן השר לביטחון פנים, יואב סגלוביץ בדיון הוועדה לביטחון פנים, על התוכנית להתמודדות עם הפשיעה בחברה הערבית. סגן השר הציג לוועדה את תוכנית החירום "מסלול בטוח", תוכנית ל-6 חודשים, והדגיש: "אין ציפייה שבחצי שנה יתהפך העולם. יש כוונה לאחוז את הרסן של ההשתוללות".
יו"ר הוועדה, ח"כ מירב בן ארי: "הוועדה עוסקת ותעסוק בנושא, תלווה ותפקח על התוכנית. הממשלה הזו מגויסת בכל הכוחות למיגור הפשיעה בחברה הערבית. זה אירוע מטלטל. אנו חייבים, כממשלה וככנסת, להבין שביטחון פנים זה הנושא הכי חשוב, הכי בסיסי. לצערי בתקופה האחרונה הזכות לביטחון אישי נפגעה בצורה קטלנית וטוב שהמדינה העמידה אותו בראש סדרי העדיפות. אנו כאן כדי לוודא שהתוכניות הטובות יוצאות לפועל".
סגן השר הסביר כי "מסלול בטוח" היא תוכנית שיצאה השבוע לדרך, תוכנית מבצעית, שבאה להקדים את התוכנית הכוללנית, בה יהיו שותפים כל משרדי הממשלה, ושאותה יובילו משרד הרווחה והשרה לשוויון חברתי מירב כהן. "מסלול בטוח היא תוכנית חירום, שנועדה לפעול עוד לפני שיגיעו התקציבים הגדולים. לא יהיו מעצרים מנהליים. לא יהיה איסור מפגש עו"ד לקוח. יהיה חיבור כלל מערכות שלטון המדינה לטובת אזרחי המדינה".
סגן השר סגלוביץ: "הממשלה הולכת להשקיע סכומים גבוהים - ב-5 שנים 35 מיליארד ש"ח. זה הולך לייצר שינוי בתשתית, בחינוך, ברווחה, בצמצום פערים, בתכנון ובניה. בתקציב הקרוב שיעבור יש 2.4 מיליארד לטיפול ומניעת פשיעה. התוכניות מנוהלות על-ידי מספר משרדי ממשלה, ובקורב תוגש הצעת מחליטים לתוכניות מאוד מפורטות, אבל האזרח הערבי לא מתעניין בתוכניות חומש. הוא רוצה מיד פתרון לתחושת הביטחון שאבדה". סגן השר הציג את העקרונות המנחים של התוכנית: גמישות, מסלול מהיר לפתרון בעיות תוך שעות, פעילות מבצעית בניהול המשטרה.
ח"כ עלי סלאלחה: "אני מברך ומקווה שכן נצליח למגר תופעה שלא רק בחברה הערבית, אלא כלל עולמית.החברה הערבית טובה חפצת חיים. יש סיבות שהביאו למצבם - עוני, מחסור בפעילות אחר-הצהריים, אין מספיק תקציבים, אין כלום כמעט. להכניס משטרה לא יצליח. צריך אהבה, דיבור, להיכנס בנועם, לחזק את הטובים ולהחליש קומץ הרעים".
ח"כ מאיר יצחק הלוי: "אלימות זו פגיעה קשה באיכות חיים של תושב באשר הוא. אין פתרון אחד. צריך מערכת הוליסטית רחבה. התוכנית נכונה כי היא תוקפת בכל החזיתות".
ח"כ סמי אבו שחאדה: "דיון כל כך חשוב אי-אפשר לנהל בצורה אלימה. הדרך שח"כ אחמד טיבי הוצא, בשל הסתה, זה אלימות. מדברים על 'תומכי טרור'. זו אלימות".
מצ"ב:

תאריך:  20/10/2021   |   עודכן:  20/10/2021
+מירי רגב נגד רם בן-ברק: אתה בכלל שונא ישראל
19:06 20/10/21  |  עידן יוסף

חילופי דברים קשים בין ח"כ מירי רגב (ליכוד) לח"כ רם בן-ברק (יש עתיד) לאחר שבן-ברק קרא לעברה במהלך נאומה: "אל תיקחי בעלות על המשפחות השכולות". רגב הגיבה: "אתה תשתוק, אתה בכלל שונא ישראל".
האירוע התרחש במהלך דיון על הצעת החוק של רגב, שנדחתה בקריאה טרומית - חוק התרבות והאמנות (תיקון - הפחתה או שלילה של תמיכה בשל פעילות נגד עקרונות המדינה), התשפ"א-2021, שבה הוצע להפחית או לשלול תמיכה הניתנת מתקציב משרד התרבות והספורט, לגופי תרבות אשר ביצעו פעילות הנוגדת את עקרונות המדינה.
בתשובת שר התרבות חילי טרופר שנמסרה לכנסת נאמר: "ח"כ רגב עשתה הרבה מאמצים להעביר את החוק הזה בכל מיני דרכים כאשר הייתה שרה בממשלה ונכשלה. ולא במקרה, מכיוון שהמדינה כן מודעת שיש מצבים שאפשר להוריד את התמיכה, הסמכות קיימת. המדינה תחליט מתי היא רוצה לתמוך ומתי לא, רק ששיקול הדעת לא נמצא במשרד התקנות אלא במשרד האוצר, בהתאם ליעוץ משפטי".

+תבוסה לקואליציה: הכנסת תקים ועדת חקירה פרלמנטרית
18:54 20/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

תוקם ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת העברות ושיבוץ מורות ומורים ערביים במערכת החינוך  ▪  גורם בקואליציה תדרך נגד יו"ר הקואליציה: "עידית סילמן עושה כל טעות אפשרית בניהול קואליציה מורכבת"

[צילום: דוברות הכנסת]
לחיצת יד בין דרעי לטיבי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+ח"כים מהציונות הדתית הגיעו לשער שכם
17:02 20/10/21  |  עידן יוסף

חברי הכנסת מסיעת הציונות הדתית הגיעו לשער שכם, לסיור שנועד לדבריהם לבחון מקרוב את ההיערכות המשטרתית והביטחונית. יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר כי "הריבונות בירושלים לא יכולה להיות שבויה בידיו של מנסור עבאס. הגענו לפה כי מדי ערב יהודים עוברים תקיפות והתנכלויות בעיר הבירה. ההתרפסות של בנט מול עבאס והתנועה האיסלאמית מובילה לאובדן המשילות על אזורים נרחבים בכל רחבי הארץ.
"הפורעים מבינים שהממשלה מוגבלת ביכולתה לפעול נגדם והם מנצלים זאת לקבוע עובדות בשטח. זה קורה בכל הערים, בנגב, בערים המעורבות ועכשיו גם בניסיון להפקיע את זכותנו על העיר ירושלים ולחלק דה פקטו את ירושלים. אנחנו כאן כדי להגיד לפורעים והטרוריסטים הערבים לא יקרה".

[צילום: דוברות המפלגה]
+בנט הפר קיזוז וחולל מהומה במליאה
16:25 20/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הצביע נגד הצעת חוק הרשות הלאומית למאבק בעוני למרות שקוזז עם חברת כנסת מהאופוזיציה  ▪  הצעת החוק נדחתה ברוב קטן  ▪  ח"כ להב הרצנו: "תוציאו את כולם, הם מבזים את הכנסת"

חברי ימינה ליד שולחן הממשלה [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+הקואליציה דחתה הצעת חוק לחיזוק הריבונות בירושלים
16:02 20/10/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת הצעת חוק היישום של ח"כ בצלאל סמוטריץ'. הוצע בה לחדד את הגדרת פעילות הרשות הפלשתינית האסורה בישראל ולהבהיר כי היא כוללת גם פעולות שונות כגון אכיפה, הגבלות על מכירת מקרקעין והפצת תכני לימוד בבתי ספר, וכן לקבוע כי פתיחה או הפעלה של נציגות הרשות הפלשתינית בישראל ללא היתר, או ביצוע אסיפה או פעילות האסורים לפי החוק יהוו עבירה פלילית שדינה חמש שנות מאסר. כן הוצע להוסיף חובות דיווח לכנסת על אכיפת החוק.
ועדת השרים ביקשה לדחות את הצעת החוק בארבעה חודשים. סמוטריץ' אמר כי מדובר בניסיון למסמס את הצעת החוק והסכים לדחיית ההצבעה בחודש לצורך הידברות והגעה להסכמות על קידומו. שר המשפטים סער סירב. סמוטריץ': "שמירת הריבונות בירושלים אמורה להיות בקונצנזוס. אכיפת ההסכמים והחוק אמורים להיות בקונצנזוס. ההצבעה נגד התיקון לחוק היא פגיעה קשה בירושלים הריבונות. נראה שאין גבול שהממשלה הזאת לא חוצה".

+ח"כים ליו"ר הכנסת: "עיתונאים מציצים לנו"
15:50 20/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

במכתב ששלחו חברי הכנסת סופר ומואטי ליו"ר הכנסת נכתב: "ענייניהם האישיים של חברי הכנסת והשרים חייבים להישאר בחזקתם בלבד אלא אם כן בחרו לחשוף אותם"  ▪  גורמים בלשכתו של מיקי לוי: חברי הכנסת צריכים להפנים שהמליאה מצולמת, חשופה ופתוחה לציבור באופן מלא

דוד ביטן מציע סוכריות לעידית סילמן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נדחתה הצעת החוק להפרטת גלי צה"ל
15:13 20/10/21  |  עידן יוסף

הכנסת הפילה את הצעת החוק להפרטת גלי צה"ל של ח"כ ד"ר שלמה קרעי. סגן שר הביטחון אלון שוסטר אמר כי עמדת הממשלה להתנגד. הוא הסביר כי שר הביטחון גנץ קבע שני עקרונות - להוציא את גלי צה"ל מגדרי מערכת הביטחון ושאסור להגיע למצב שבו חיילים עוסקים בתכנים פוליטיים ("צבא העם מורכב מחיילים שצריכים להגן עלינו בתוך הנגמ"ש ולא ראוי שיעסקו בפוליטיקה"). הוא הביע תקווה שמ"מ מפקד התחנה החדשה תיישם עיקרון זה.
שוסטר הוסיף כי הוקמה ועדה בין-משרדית למשרדי הביטחון, המשפטים והתקשורת ולצה"ל המקיימת עבודת מטה בקביעת ההליכים הנדרשים לשמור על שוק התקשורת ומצד שני להפריד בין צה"ל וחייליו לתוכן פוליטי. לדבריו, יש לאפשר לגופי הממשלה להשלים את עבודת המטה.
ח"כ קרעי (ליכוד) הציע להפריט את תחנת הרדיו גלי צה"ל במכרז שתקיים הרשות השנייה, ולהעביר את זכות השימוש בתדר הרדיו של התחנה לזוכה במכרז, דרך רישיון להפעלת תחנת רדיו ארצית. בעל הרישיון יהיה זכאי לשדר פרסומות, הודעות שרות ותשדירי חסות, ולא יוקצה לתחנה מימון ציבורי. לדבריו, "במדינה דמוקרטית אין מקום לתחנה צבאית. לא מספיק לשמאל כל ערוצי התעמולה שמאתרגים אותם, לא מספיק להם שאשת שר המשפטים מגישה בכירה בתאגיד שממומן על ידינו ותוקפת משם את האופוזיציה, הם גם החליטו לא לסגור את גל"צ רק כדי להשתלט עליה ולטהר אותה מ'התנחלות' אנשי הימין - אמיר אבגי ויעקב ברדוגו.

+אין נאמנות - יש אזרחות: הקואליציה התנגדה לביטול אזרחות
14:38 20/10/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק האזרחות (תיקון - ביטול אזרחות בגין מעשה אלימות בזמן מצב מיוחד בעורף), התשפ"א-2021 - של חבר הכנסת מכלוף מיקי זוהר. 28 תמכו מול 43 שהתנגדו.
מוצע בה כי לבית המשפט, בבקשת שר הפנים, תהיה הסמכות לבטל את אזרחותו הישראלית של אזרח שנטל חלק בהתפרעות אלימה, על-רקע לאומי-אתני, בעת מצב מיוחד בעורף. מטרת ההצעה היא להרתיע כל אזרח ישראלי מלהשתתף בהתפרעות אלימה, בשעה בה מותקפת האוכלוסייה האזרחית.
בתשובת שרת הפנים איילת שקד לכנסת נמסר: "מהלך של ביטול אזרחות נעשה במקרים חמורים ביותר אשר יש בהם הפניית עורף למדינה. התיקון המוצע מרחיב זאת באופן משמעותי ביותר למצב שכולל קשת רחבה של מעשים בנסיבות משתנות, וחורג באופן משמעותי מההליך הקיים כבר היום בשל הפרת אמונים למדינת ישראל".
ח"כ זוהר: "ביטחון ישראל כבר לא על הפרק, מה שעל הפרק זה שרידות הממשלה. אני שואל את עצמי מה יותר חשוב? אזרחי ישראל וביטחונם או התפקידים לחברי הקואליציה? בדפי ההיסטוריה ירשם שבשנים שאתם הייתם בהנהגה, ביטחון ישראל ועתיד המדינה היה להפקר. בחוק הזה אפשר למנוע את הפרעות הבאות".

+יהדות התורה תתנגד לחוק דיחוי הגיוס
14:26 20/10/21  |  עידן יוסף

בתום דיון דחוף שלא מן המניין, הודיעה סיעת יהדות התורה על התנגדותה הנחרצת לחוק הגיוס שהונח הבוקר על שולחן הכנסת. "מדובר בחוק רע הקובע יעדים תוך איומים בסנקציות נגד לומדי התורה, בניגוד מוחלט למה שנקבע בישראל לאורך השנים.
אין ולא תהיה אפשרות להגביל את לומדי התורה, וכל מי שירצה לעסוק בתורה יש לאפשר לו זאת ללא מכסות והגבלות. בני הישיבות שתורתם אומנתם הם חברת העילית של עולם התורה השומרים ומגנים על עם ישראל לאורך כל הדורות", הודעת הסיעה.

+בטרומית: אחריות על פגיעה מינית תוטל גם על מוסדות בהם נפגעו חניכים
14:18 20/10/21  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון - תביעה בגין אחריות לפגיעה מינית בקטין), התשפ"א-2021 של חברת הכנסת מיכל רוזין, אליה הוצמדה הצעה דומה של ח"כ עאידה תומא סלימאן. 33 תמכו ללא מתנגדים והצעת החוק תועבר לוועדת חוקה להמשך הכנתה.
מוצע בה להחיל את תקופת ההתיישנות המלאה בתובענות אזרחיות בגין עבירות מין שבוצעו בקטינים, גם על תובענות המוגשות כלפי נתבעים שאינם הפוגע, בשל אי-מניעת הפגיעה המינית.

+בטרומית: תוארך התיישנות של תובענה בגין עבירת מין
14:08 20/10/21  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון - הארכת התיישנות של תובענה בגין עבירת מין), התשפ"א-2021 - של חברת הכנסת מיכל שיר סגמן. 22 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה להמשך הכנתה.
מוצע בה לשנות את ההסדר הקיים בדבר הארכת תקופת התיישנות בתביעות בשל תקיפה מינית והתעללות, כך שהתקופה לא תקוצר במקרה והנפגע הינו קטין, אף אם הוגש כתב אישום נגד מבצע התקיפה ואף אם ניתן פסק דין חלוט בהליך הפלילי באותו עניין.

+בקרוב: איות אחיד בשילוט דרכים
12:59 20/10/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת חוק לפיה האקדמיה ללשון העברית תהיה המוסד שיקבע את נכונות איות שמותיהם של מקומות ציבוריים  ▪  הדבר נועד לצורך שמירה על אחידות השפה ותקינותה  ▪  ינוהל מאגר שמות המקומות הציבוריים שיפורסם גם באינטרנט

[צילום: פלאש 90]
+קצבת נכות כללית תעלה ל-3,700 ש"ח
11:17 20/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הגדלת הדיסריגארד לעניין קצבת נכות תעלה לשכר של כ-5,300 שקלים בחודש, בעלות של כ-4 מיליארד שקלים  ▪  אלכס פרידמן יוזם מאבק הנכים: "הקשישים אכן לא זוכים למענה מספק, אבל אנחנו צריכים לראות את הבשורות שהן היסטוריות"

אפרת רייטן מרום יו"ר הוועדה [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת]
+סער על פיצול משרת היועמ"ש: "כל מודל יהיה טעון חקיקה"
11:04 20/10/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בהתייחסו למינוי היועמ"ש אמר: משרת היועמ"ש חשובה לשיטת המשטר שלנו, שינויים צריך לקיים בדרך קונסטרוקטיבית דרך שיש לה דיאלוג ציבור"  ▪  על פיצול התפקיד ואמר: "בסופו של דבר הדברים יתבצעו בתהליך מסודר ורציני וגם יגיעו לכאן"

[צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+גנץ: מערכת ההתרעה הלאומית תתריע בקרוב מפני רעידות אדמה
11:00 20/10/21  |  עידן יוסף

הוועדה המשותפת לתקציב הביטחון, בראשות ח"כ רם בן ברק, קיימה (יום ג', 19.10.21) דיון נוסף בסדרת דיוניה על תקציב הביטחון. בפתח הדיון אמר שר הביטחון גנץ: "אנחנו משפרים את מוכנות העורף למצבי חרום. רק הבוקר חווינו במידה מסוימת רעידת אדמה, ואני יכול לבשר שבחודשים הקרובים בעבודה מאומצת של רח"ל, המכון הגאולוגי ופיקוד העורף, נחבר את מערכת ההתראה הלאומית גם להקשרי רעידת אדמה, באופן שיהיה אפשר להתריע לאזרחים גם באמצעות מערכות ההתרעה שקיימות היום בפיקוד העורף באמצעות הצופרים ומכשירים סלולריים".

+ח"כ פינטו מאיימת על גלי ישראל: התנצלות או 50 אלף שקל
10:24 20/10/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

האיום מגיע לאחר ששדר הרדיו יוסי בן עטר כינה את פינטו בכינויי גנאי תוך שהוא מתייחס לנכותה באופן מבזה  ▪  פינטו דורשת התנצלות כנה עד מחר  ▪  הצהירה שכל כסף שיועבר כפיצוי יוקדש לעמותות לקידום זכויות חרשים וכבדי שמיעה ולקידום בעלי מוגבלויות

ח"כ שירלי פינטו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אביר קארה / Abir  kara  אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אופיר כץ / Ofir  Katz  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg  אלון טל / Alon  Tal  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי כהן / Eli Cohen  אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov  אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גבי לסקי / Gaby  Lasky  גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דוד אמסלם / David Amsalem  דוד  ביטן / David Bitan  ווליד טאהא / Waleed Taha  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  חיים ביטון / Haim Biton  חיים כץ / Haim Katz  יאיר גולן / Yair Golan  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich  יואב קיש / Yoav Kish  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon  יוסף שיין / Shain Yossi  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור מגן תלם / Limor Magen Telem  מאזן גנאים / Mazen  Ghanem  מאי גולן / May  Golan  מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירב בן ארי / Merav Ben Ari  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה (מוסי) רז / Mossi Raz  מתן כהנא / Matan  Kahana  ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz  ניר אורבך / Nir  Orbach  נירה שפק / Nira  Shpak  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סימון דוידסון / Simon Davidson  סלאלחה עלי / Salalha Ali  סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  עודד פורר / Oded Forer  עודה איימן / Ayman  Odeh  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  פטין מולא / Patin  Mula  צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שמחה רוטמן / Simcha  Rothman  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"יש כוונה לאחוז את הרסן של ההשתוללות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות במיץ
באום  |  20/10/21 13:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 24
מירב ארד
הגדלת הדיסריגארד לעניין קצבת נכות תעלה לשכר של כ-5,300 שקלים בחודש, בעלות של כ-4 מיליארד שקלים    אלכס פרידמן יוזם מאבק הנכים: "הקשישים אכן לא זוכים למענה מספק, אבל אנחנו צריכים לראות את הבשורות שהן היסטוריות"
מירב ארד
בהתייחסו למינוי היועמ"ש אמר: משרת היועמ"ש חשובה לשיטת המשטר שלנו, שינויים צריך לקיים בדרך קונסטרוקטיבית דרך שיש לה דיאלוג ציבור"    על פיצול התפקיד ואמר: "בסופו של דבר הדברים יתבצעו בתהליך מסודר ורציני וגם יגיעו לכאן"
איציק וולף
האיום מגיע לאחר ששדר הרדיו יוסי בן עטר כינה את פינטו בכינויי גנאי תוך שהוא מתייחס לנכותה באופן מבזה    פינטו דורשת התנצלות כנה עד מחר    הצהירה שכל כסף שיועבר כפיצוי יוקדש לעמותות לקידום זכויות חרשים וכבדי שמיעה ולקידום בעלי מוגבלויות
עידן יוסף
גם בתום תקופת המעבר, המועצות הדתיות יוכלו להמשיך לפעול בתחום הכשרות ורבני ערים יוכלו לתת תעודת כשרות באמצעות המועצה הדתית המקומית אך ורק באישור מפורש מהשר
עידן יוסף
הוועדה לביטחון פנים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את פרק הכבאות בהצעת חוק ההסדרים    יוכנו תקנות תוך 4 שנים ויאומצו תקני ה-NFPA האמריקני בינתיים יוקפא המצב עבור עסקים שכבר יש להם רישיון    בכך יסולק החסם השני בחשיבותו שמנע מעסקים לקבל רישיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il