X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
באירוע השקת שדולה בכנסת הסבירה שרת התחבורה: "למה שיסעו בשביל זה לחו"ל? את התשתית הזאת יש לנו חובה לספק" על שדה תעופה משלים אמרה: יש פתרונות טובים יותר מאשר להסתכל רק בזווית של שדה תעופה אחד ציינה כי נעשה מאמץ ששדה התעופה בהרצליה לא ייסגר
▪  ▪  ▪
השרה מרב מיכאלי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

"המחויבת שלנו היא לשמור על התעופה בכלל במדינת ישראל מפותחת, אבל וודאי לשמור על התעופה הישראלית משום שזה נכס אסטרטגי שישראל לא יכולה בלעדיו, וחייבת לוודא שהיא נוקטת צעדים אקטיביים, כדי שתהיה לה תעופה ישראלית חזקה" - כך דברי שרת התחבורה מרב מיכאלי באירוע השקת שדולת התעופה בכנסת.
מיכאלי ציינה כי היא רוצה שלציבור בישראל תהיה אפשרות ללמוד תעופה גם מבלי להיות בחיל-האוויר. "למה שיסעו בשביל זה לחו"ל? את התשתית הזאת יש לנו חובה לספק", אמר השרה. "משרד התחבורה בראשותי יפתח תוכנית אסטרטגית לתעופה ישראלית. גם ברמת התשתיות וגם ברמת שמירה על החברות הישראליות שלא סוד שזו תקופת של אי-ודאות, תקופה קשה מאוד, החברות והענף בכלל ספג מכה קשה", הוסיפה מיכאלי.
לגבי שדה תעופה משלים, אמרה מיכאלי: "אני גאה להגיד שהעברנו אתמול בישיבת ממשלה את ההחלטה שהוא לא יבנה ברמת דוד. ישראל יש לה צורך אסטרטגי בשטחים פתוחים והיא לא יכולה לנהוג בקלות דעת בפיתוח עסקי, מסחרי, תעופתי, תחבורתי על חשבון שטחים פתוחים שאין לנו עתודה כבר אנחנו ממש על הקצה".
"יש פתרונות טובים יותר מאשר להסתכל רק בזווית של שדה תעופה אחד, לא צריך לשים את התכולה של כל הטיסות הנוספות בארץ במקום אחד, בטח לא בעמק שבו אם נאפשר כל כך הרבה תנועה על הקרקע שתבוא יחד עם זה והפיתוח התעשייתי המסחרי תחרב אותו באופן בלתי הפיך. יש אפשרויות נוספות, שחלקן נבדקו חלקית וחלקן לא נבדקו עדיין. לכן יוקם צוות שהגבלנו אותו ל9 חודשים, יהיו בו גם כאלה שלא היו בשיח הזה והגיע הזמן שיהיו שותפות ושותפים בחשיבה מה הדרך הטובה ביותר לייצר את הקיבולת לתעופה הבינ"ל וגם לחשוב מה הדרך הטובה ביותר לעשות גם את התעופה האזרחית".
באשר להקמת שדה תעופה בחדרה השיבה השרה כי הדיון מתקיים בשעות אלה. לדבריה, "התכנון כן לקח את הדברים בחשבון, כן יש תשובות מקצועיות, גם ביהמ"ש העליון קיבל את התשובות האלה, עדין אנחנו בודקות אם זו התשובה הנכונה ביותר לעניין. לצערי הגענו לרגע כזה שמשום חוסר התכנון וההזנחה שדיברנו עליה קודם אנחנו במין מצב כזה ששדה תעופה הרצליה עלול להסגר ולא תהיה תשובה בכלל לתעופה האזרחית. אנחנו עושות ועושים מאמץ שהדבר הזה לא יקרה".

תאריך:  25/10/2021   |   עודכן:  25/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיכאלי: אאפשר לציבור ללמוד תעופה בארץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שרת התחבורה מעופפת
סיני  |  25/10/21 19:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
חיות: יש להצטער שהיה צורך בעתירה כדי להביא את הקואליציה להגביר את ייצוג האופוזיציה; חלק מסיעות האופוזיציה פעלו בצורה פגומה כאשר סירבו למנות חברים לוועדות; אין מקום להתערבות בענייניה הפנימיים של הכנסת
עידן יוסף
נהגים מכמה חברות תחבורה ציבורית מאיימים להשבית בשעות השפל את השירות בנתניה, בעפולה, באשקלון וכן קווים לירושלים, לחיפה, לבאר שבע ולערים נוספות    "זו שביתת אזהרה. אנחנו קורסים. הענף קורס. החברות מתעלמות, ומשרד התחבורה עומד מנגד"
איתמר לוין
בית המשפט: סבו של הילד הוציאו שלא כדין מן המשמורת של דודתו; אין ממש בטענותיו נגד החזרתו של איתן לאיטליה - שם יכריע בית המשפט בדבר עתידו
עידן יוסף
זכאי שבות יגויסו במסלול מהיר בחו״ל לעבוד בחברות טכנולוגיה עילית בארץ, בעופן העשוי ליתר את הדרישה למתן היתר כללי להעסקה בשבת    שקד: "בדרך זו נוכל לקרב את זכאי השבות בעולם לישראל ובד בבד ליהנות מתרומתם המקצועית"
איתמר לוין
טוענת שהחריגות הייתה בעצם הפניות אליה של בכירי האתר בנושאי נתניהו ולא בתוצאה הסופית של הפרסומים    ביהמ"ש אישר לבני הזוג אלוביץ להחליט מתי יגיעו לדיונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il