X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
צייץ בטוויטר: "אני מברך את מי שהוביל את החקירה ואת מי שעומד נגד הטרור" השרה מיכאלי תקפה אתמול את ההחלטה: "האופן שבו נעשתה ההצהרה גרמה לישראל נזק גדול"
▪  ▪  ▪
טרופר וגנץ [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

אחרי הביקורת שהטיחו שרים בממשלה בעקבות הכרזת שר הביטחון על שישה גופים השייכים ל"החזית העממית" כעל ארגוני טרור, זוכה הבוקר (יום ג', 26.10.21) השר בני גנץ לתמיכה מעמיתו למפלגה, שר התרבות והספורט, חילי טרופר.
"אני סומך על שר הביטחון, על הרמטכ״ל, על ראש השב״כ ועל פרקליט המדינה, ומברך אותם על ההחלטה החשובה. כשמדובר בחקירה ארוכה של השב"כ, כשצה"ל שותף, כשכל הגורמים המשפטיים בוחנים ומאשרים וכששר הביטחון חותם על סמך כל הממצאים כי מדובר בארגונים שמשמשים בית לטרור, אני מברך את מי שהוביל את החקירה ואת מי שעומד נגד הטרור", כתב השר טרופר בחשבון הפייסבוק שלו.
טרופר הוסיף: "מדובר בתהליך סדור ששותפים בו כל הגורמים הרלוונטיים וכבר שנים שעשרות אירגונים שמשתמשים במעטה של "זכויות אדם" כדי לקדם טרור, מוכרזים כארגוני טרור. אגב, בלי לעלות לקבינט ובעיקר בלי סיבובים פוליטיים על גבי ההחלטות. חבל שיש מי שמפריע למאבק על החיים של כולנו".
גנץ חטף כאמור ביקורת מצד חברים בקואליציה על הכללת הגופים השייכים ל"חזית העממית". שרת התחבורה מרב מיכאלי, ביקרה אתמול את הכרזתו של שר הביטחון ואמרה: "האופן שבו נעשתה ההצרה גרמה לישראל נזק גדול", גרסה השרה, "זה נזק שעלול לפגוע באינטרסים של המדינה וזה לא צריך היה לקרות".
היא נימקה כי להחלטה שכזו נדרשת הקדמה וציינה כי יש לנקוט במהלך כזה רק כאשר לא נותרה ברירה אחרת. בסיכום הישיבה, אמרה: "בעיקר צר לי שאת הבירורים האלה והשיחה הזאת אני צריכה לעשות אחרי, כמו שצריך היה להיעשות".
על כך הגיבו בכחול לבן: "מציעים למרב מיכאלי שלא מכירה את הפרטים, לא להפריע למלחמה בטרור".
שר הבריאות, ניצן הורוביץ תקף כבר בתחילת השבוע את ההחלטה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: כמדינה דמוקרטית, ריבונית וחזקה, ובסיטואציה של כיבוש - ישראל חייבת להיות מאוד, אבל מאוד זהירה בהטלת מגבלות על ארגוני חברה אזרחית פלשתינים. יש לזה השלכות בתחום המדיני, יחסי חוץ, וכי חשוב - בתחום זכויות האדם. פניתי לשר הביטחון כדי שיציג לממשלה את הממצאים שהובילו להחלטה.
לטענה של ארה"ב כי לא עודכנה על המהלך, הדגיש הורוביץ: "אותי לא מעניין מה אומרים האמריקנים. זה אומנם מסבך את ישראל מבחינה בינלאומית (אבל) אני מסתכל על המצב בשטח. נכון, הסכמנו שלא להסכים בסוגיות השטחים אבל אסור גם להרע את המצב בשטחים, ויש צעדים שקורים עכשיו בשטח שלא מקיימים את המציאות הזו".

תאריך:  26/10/2021   |   עודכן:  26/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טרופר: "מברך את מי שעומד נגד הטרור"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כבוד ואחווה בממשלת כל חכמיה
יהודה אלידע  |  26/10/21 15:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 36
עידן יוסף
ראש הממשלה אמר לחברי סיעת ימינה: "קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית"    "אני לא מתנצל כי אין לי על מה. אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר"    תוקף: "האופוזיציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות"
עידן יוסף
בישיבת הסיעה אמר יו"ר יש עתיד: "בפעם הבאה אהיה בפורום שמחליט על בנייה ביו"ש. כל החומר על העמותות הפלשתיניות הוצג בפניי"    מיכאלי על הכרזת גנץ: "גרמה נזק לישראל"    כחול לבן: "מציעים למרב מיכאלי לא להפריע למלחמה בטרור"
עידן יוסף
זכאי שבות יגויסו במסלול מהיר בחו״ל לעבוד בחברות טכנולוגיה עילית בארץ, בעופן העשוי ליתר את הדרישה למתן היתר כללי להעסקה בשבת    שקד: "בדרך זו נוכל לקרב את זכאי השבות בעולם לישראל ובד בבד ליהנות מתרומתם המקצועית"
עידן יוסף
ראשי העבודה ומרצ הביעו זעם על כך שלא עודכנו על הכרזת גנץ על שישה ארגונים פלשתינים כארגוני טרור    הורוביץ: יש לקיים את ההסכמים הקואליציוניים    גורם במרצ: זה לא יכול להמשיך ככה    שקד מסרבת לומר האם תטיל וטו על "חוק נתניהו"
עידן יוסף
הממשלה אישרה את התוכנית הכלכלית לסגירת פערים בחברה הערבית בהיקף של כ-30 מיליארד ש"ח    יוסרו חסמי תכנון וביצוע וישווקו 14,000 יחידות דיור    רה"מ בנט: "כולנו נצא נשכרים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il