X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אהוד ברק מתנהג בפאניקה: הוא הופך את צה"ל למכשיר קימום פוליטי וסותם את פיות האזרחים - וכל זאת ע"מ להציל את עורו
▪  ▪  ▪
יש לעצור את הסכנה למדינה ששמה אהוד ברק [צילום: AP]

בצה"ל חצו קו אדום. אזרחים אשר מחו נגד השימוש בגדוד שמשון לפינוי התיישבות יהודית ועוד בשבת, זומנו לשירות מילואים לשם שיחות בירור ומשפט (כפי המצוין בצו המילואים).
משהו רע ומפחיד עובר על צה"ל בתקופה האחרונה. מדיניות האיפה ואיפה הנקוטה בידי צה"ל ומשרד הביטחון חצתה זה מכבר כל קו אדום אפשרי. נראה כי הנפוליאונצ'יק העגלגל שבראש משרד הביטחון הוכה בסנוורי שכרות ורואה עצמו כמוקיון מדגם מוסוליני או בדומה לו.

הנהנתן המסוכן

אהוד ברק משתמש במשרד הביטחון כמנוף ובציבור הדתי לאומי כשק חבטות, וזאת כקרדום לחפור בו למען יתרונותיו האישיים-פוליטיים שאינם ממין העניין

מישהו חייב לעצור את אהוד ברק בעל האספירציות הגדלות המעוותות, אם בטוב ואם ברע, על-מנת שלא יבולע לכולנו. אנשים מסוגו, העמלים להציל עורם הפוליטי בכל מחיר, מהווים סכנה לכל שלטון דמוקרטי. הלה מתנהג בפאניקה, כחיה מוכת כלבת אשר ציידים סוגרים עליה והיא חושפת שינים ונושכת בטירוף כל אשר בקרבתה.
כבר עברנו כל זאת עם אריאל שרון אשר הציניות, נכלוליותו וחתרנותו הפוליטית עלתה בידו (תלוי את מי שואלים, יש הסוברים כי אלוהים שילם לו). ועתה נכנס לחיינו הנפוליאונצ'יק הנהנתן הזה, בעל רגשי הגדלות וההתנהלות של "אני ואפסי עוד" במשרד הביטחון, המאיים על מרקם החיים העדין והשברירי במדינת ישראל.
קשה להסביר את מהלכיו מפוררי הלכידות הלאומית בלא אחר מאשר במשתמע מפעולותיו משך החודשים החולפים. אהוד ברק משתמש במשרד הביטחון כמנוף ובציבור הדתי לאומי כשק חבטות, וזאת כקרדום לחפור בו למען יתרונותיו האישיים-פוליטיים שאינם ממין העניין. מאז שנבעט מכסא ראש הממשלה בביזיון גדול לפני 10 שנים לא חדל האיש הזה לעשות לביתו (זכותו), אך נראה כי אינו מסוגל עוד להתגבר על יצרו ולעשות דבר למען מדינת ישראל בלבד ובתום לב.
אהוד ברק מתקדם וגורר את כולנו עימדו בנתיב מסוכן מאין כמוהו אשר בסופו יפורר את הלכידות הלאומית ואת צה"ל, שניהם יחדיו. יש לעצרו, ולאלתר. מדינת ישראל זקוקה פחות לדיביזיות משוריינות ול"כיפות ברזל" אלו ואחרות וליותר לכידות פנימית לאומית. לכידות לאומית תמיד ובכל תנאי תשמור עלינו מפני צרינו. דיביזיות, דרכן לעיתים להינגף בקרב. זוהי תורת השרידות הלאומית כולה על רגל אחת. ראש ממשלתנו, הידוע כאסטרטג מוכשר, אמור לדעת זאת. האומנם?
האם מצא אהוד ברק את הנוסחה האולטימטיבית, להיות מספר שתיים בממשלת ישראל אך לפעול ולהתנהל לכאורה כמספר אחד?

הסתה גדולה עשרות מונים

ההסתה נגד הציבור הציוני דתי עלתה רף נוסף. רבנים ותלמידיהם מושמצים בריש גלי ומתויגים כמחריבי הסדר הציבורי בעוד מאות מרצים באקדמיה הישראלית נוקטים בלשון חריפה ת"ק מונים נגד מדינת ישראל, צבאה ועמה, מסיתים וממרידים את תלמידיהם באוניברסיטות לסרבנות שירות ופקודות, כמו גם מוציאים את דיבת ישראל רעה בין שומעיהם מארצות הים, באין מכהה.
עיתונים ויחצנים מוזנים בחצאי אמיתות עד שקרים באשר לסרבנות אידיאולוגית התומכת בשירות בצה"ל, אך היוצאת נגד הריסת ישובים יהודיים, של יוצאי היהדות הדתית בעוד מרצים באקדמיה יוצאים פטורים בלא כלום וממשיכים להגיר את הרעל האוטו-אנטישמי שלהם למוחותיהם של תלמידיהם בעודם נהנים מהמשמנים הפיננסיים של הציבור נגדו הם יוצאים חוצץ.
מאמרים נוספים בנושא ההסתה במוסדות חינוך:

סתימת פיות

קשה להשתחרר מן הרושם המטריד כי צה"ל הפך למכשיר קימום פוליטי, הזרוע הביצועית הפוליטית בידי דורש טובת עצמו, חסר שליטה ועכבות, היושב לכיסא שר הביטחון של מדינת ישראל.
הנחיותיו של אהוד ברק לצה"ל מזכירות ימים אפלים באירופה של המאה הקודמת, הן בגרמניה והן בברית המועצות. סתימת הפיות של אזרחים בעלי דעה לגיטימית השונה מדעתם של קצינים ופקידי משרד הביטחון הפכה כבר לנורמה.

שב"כ לימין ולא לשמאל

האם נוכל לדמיין לעצמנו פרופסור מפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב המסית והמדיח נגד המדינה, נעצר, מובל אזוק ועיניו מכוסות לחקירה בת שעות במרתפי השב"כ? לא, כמובן שלא, אך כך בדיוק נעשה לרב שפירא, ראש ישיבת "עוד יוסף חי"

זימון אזרחים אשר כמובן משרתים במילואים, אשר העזו לממש את זכותם הדמוקרטית להבעת דעה חופשית, זימונם לשיחות בירור (זימון לצרכי משפט לפי הצווים), מהווה סתימת פיות אזרחי מדינת ישראל, באשר עשרות אם לא מאות אלפים המשרתים במילואים זכאים להבעת דעה כאזרחים ובכך, לאור התנהלות צה"ל בנושא, הינם חשופים למשפטים צבאיים נוסח רוסיה הבולשביקית. טוב יעשו אזרחים משרתי מילואים אשר פיותיהם נסתמו ויבררו ויממשו את יכולתם וזכותם לתבוע את משרד הביטחון וצה"ל בבית משפט אזרחי בעבור קיעקוע זכויותיהם האלמנטאריות לחופש הביטוי בהתאם לקוד הדמוקרטי בהיותם אזרחים שומרי חוק. כאשר מתחילים בקיעקוע זכויות אזריות כגון דא אין לדעת היכן זה ייגמר, מחר יהיה זה פיו של הקורא מאמר זה להיסתם.
האם נוכל לדמיין לעצמנו פרופסור מפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב המסית והמדיח נגד המדינה, נעצר, מובל אזוק ועיניו מכוסות לחקירה בת שעות במרתפי השב"כ? לא, כמובן שלא, אך כך בדיוק נעשה לרב שפירא, ראש ישיבת "עוד יוסף חי". האם עלינו להסיק מכך כי דמו של שמאלן קיצוני ופשיסטי סמוק מדמו של יהודי דתי-ציוני-לאומי? מי אישר התנהלות כזו? מי הנחה את השב"כ לנהוג כך? מי מנחה את השב"כ משך שנים רבות להסיר ידיו מאנשי אקדמיה הגורמים נזק בל ישוער למדינת ישראל בהסתתם נגדה (כ-35 אחוזי השתמטות גברים מצד שמאל של המפה הפוליטית בעיקרה, מקורם באוניברסיטות ובבתי הספר התיכוניים)?
מדוע זה אין גוף אובייקטיבי אשר ייכנס בעבי הקורה ויחקור נושא זה. היכן הם מכוני המחקר האקדמיים כמו גם החוץ-פרלמנטאריים הטוענים לאובייקטיביות, מדוע אין ולו אחד מהם הנדרש לנושא האיפה ואיפה האידיאולוגית ומביא מחקר דבור על אופניו להאיר את עיני העם כולו?

תאריך:  27/01/2010   |   עודכן:  27/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפאניקה בעיצומה
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
לא יאמן?
יוסי שפניר  |  27/01/10 12:40
 
- ברק לפח הזבל של ההיסטוריה
OOKOI  |  27/01/10 19:24
2
איזו השוואה מטופשת
שלמה כהן  |  27/01/10 13:34
3
אולי יעשו לחייל כרטיס התקדמות
מעקב אידיאולוגי  |  27/01/10 15:45
4
מי האזרח שהסכים להשפט בצבא?
דני בז  |  27/01/10 15:49
5
האצבע כלפי ברק ומה עם
נביל  |  27/01/10 16:49
6
מדוע ביבי שותק על מעשיו הנפשעי ל"ת
של ברק  |  27/01/10 17:55
7
זה ביבי זה לא ברק ל"ת
זה הסיפור  |  27/01/10 20:45
8
האחריות היא של ביבי  ל"ת
שרה  |  27/01/10 23:17
9
שנאמניה יעמדו בראש אכ"א
מאת מילשטיין  |  27/01/10 23:48
10
כשההבדל בין ברק לפואד
אוקיי  |  28/01/10 00:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר חלה
האם המדינה עושה מספיק כדי לקבל את החרדי לשורותיה?    העלאת מלגת השירות הלאומי תסיר את המכשול של ישראל בפני ה-OECD
פרד כהן-קידר
ידיעות אחרונות נלחץ עקב איבוד קוראיו ובעיקר מאיבוד השליטה על דעת הקהל    בכדי להילחם בחינמון הוא מפנה חיציו לאשת רה"מ
אלכס נחומסון
אם שר הביטחון סבור שהגרעין האירני לא מסוכן, מדוע יש לצפות מהקהילה הבינ"ל לפעול נגדו?    ההיגיון הוא מאהוד ברק והלאה
יהונתן קלינגר
בן כספית תוקף את שלדון אדלסון באמצעות שרה נתניהו    היא מצידה משיבה אש, אשר עשויה לשרוף את חופש העיתונות
יוסף אליעז
עבור הצעיר שכנף מכוניתו התעקמה, אדון חסון, הנפח הידוע בעיר, היה האלטרנטיבה היחידה    עם המכה הוא גם למד שיעור קטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il