X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הנדל"ן שבשליטת משפחת רצון סיימה את תשעת החודשים הראשונים בהפסד של 1.83 מיליון שקל, לעומת הפסד של 92 אלף שקל בלבד בתקופה המקבילה אשתקד ברבעון השלישי רשמה הפסד של 363 אלף שקל לעומת רווח נקי של 1.23 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2020
▪  ▪  ▪
יו"ר אב-גד, מיכאל רצון [צילום: יח"צ]

חברת הנדל"ן אב-גד, שבשליטת משפחת רצון, סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה בהפסד של 1.83 מיליון שקל. זאת, לעומת הפסד של 92 אלף שקל בלבד בתקופה המקבילה אשתקד. את הרבעון השלישי של 2021 סיימה החברה בהפסד של 393 אלף שקל, לעומת רווח נקי של 1.23 מיליון שקל שרשמה ברבעון השלישי אשתקד.
מתחילת השנה מכרה החברה 60 יחידות דיור בתמורה כספית של כ-155 מיליון שקל (כולל מע"מ). בתשעת החודשים מכרה החברה 36 יח"ד בהיקף כספי כולל של כ-94 מיליון שקל (כולל מע"מ) בפרויקטים השונים ברחבי הארץ, לאחר מועד הדוח ועד למועד פרסומו מכרה החברה 24 יחידות דיור נוספות בהיקף של כ-61 מיליון שקל (כולל מע"מ).
הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 עלה בכ-8.8% לכ-8.4 מיליון שקל, לעומת כ-7.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-3.9 מיליון שקל, עלייה של כ-7.4%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-54.8 מיליון שקל, המהווה כ-28.5% מסך המאזן לעומת כ-26.7 מיליון שקל בתום שנת 2020. הגידול נובע מתמורת ההנפקה הראשונה לציבור (IPO) שביצעה החברה בחודש מאי האחרון.
בחודש אוקטובר האחרון קיבלה אב-גד היתר בנייה לפרויקט שרירא בראשון לציון, לביצוע עבודות חיזוק ועיבוי במבנה מגורים הכולל 50 יח"ד ושש יחידות מסחר לבעלי הזכויות בקרקע, ולבניית 37 יח"ד ו-2 יחידות מסחריות לשיווק על-ידי החברה. מועד השלמת בנייה צפוי ברבעון הרביעי של 2023. עבור הפרויקט נחתם הסכם ליווי ומימון עם מוסד פיננסי בתנאים דומים להסכמי הליווי הקיימים ביתר הפרויקטים שבבעלות הקבוצה. עם קבלת היתר הבנייה, החברה פעלה לשחרור יתרת תמורת ההנפקה בגין אג"ח סדרה א', בסך של כ-12.4 מיליון שקל מידי הנאמן.
בתחילת חודש נובמבר דיווחה החברה על רכישת 80% ממניות חברת שערי העיר רמלה משרלי טטרויה, בהתאם לתנאים המתלים המצטברים, לרבות תשלום דמי ניהול לבעל המניות הנרכשות בחברת הפרויקט. חברת שערי העיר רמלה הינה חברת פרויקט שהתקשרה בהסכם לפרויקט פינוי-בינוי עם 73% בעלי זכויות בקרקע ברח' הרצל ברמלה. אב-גד התחייבה לדאוג לכלל מימון חברת הפרויקט, לרבות מלוא סכום ההון העצמי הנדרש לקבלת ליווי פיננסי לפרויקט. היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ-665 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) וחלקה של החברה הינו כ-530 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
במסגרת הפרויקט ייהרסו 8 בניינים ובמקומם יוקמו 530 יחידות דיור בארבעה בנייני מגורים (מתוכן כ-414 יח"ד שוק חופשי והיתרה לבעלי הקרקע), שטחי מסחר בהיקף של כ-2,500 מ"ר ומבני ציבור. סך היקף הבנייה הכולל עומד על כ-70,000 מ"ר. הפרויקט ממוקם ברחוב הרצל בכניסה לרמלה ובסמוך למתחם פינוי בינוי שהופקד לאחרונה בותמ"ל.
בנוסף דיווחה החברה כי חתמה על הסכם מימון פרויקט גבעת אולגה עם הפניקס, בהיקף של עד 72 מיליון שקל. הסכם המימון כולל מסגרת אשראי לרכישת קרקע בהיקף של כ-23 מיליון שקל, מסגרת מימון לשלב הבנייה בהיקף של כ-9 מיליון שקל, ערבויות ביצוע של כ-3 מיליון שקל ומסגרת פוליסות לרוכשי הדירות בהיקף של כ-69 מיליון שקל. פרויקט גבעת אולגה כולל כ-20 מגרשים בגבעת אולגה שנרכשו תמורת כ-26.6 מיליון שקל. בכוונת החברה לבנות במגרשים בתים פרטיים דו-משפחתיים בסטנדרט גבוה. המגרשים ממוקמים ברחוב קדימה בשכונת גבעת אולגה בחדרה, וממוקמים כ-500 מטר מחוף הים.

תאריך:  24/11/2021   |   עודכן:  24/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אב-גד רשמה הפסד של 1.8 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רכבת ישראל סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה בהפסד לאחר שבתקופה המקבילה אשתקד רשמה רווח נקי של 18.5 מיליון שקל    ברבעון השלישי רשמה הרכבת הפסד של 9.2 מיליון שקל
איציק וולף
הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בירושלים אישרה תוכנית לבניית שכונה יהודית חדשה בצפון ירושלים, מעבר לקו הירוק    השכונה תכלול אלפי יחידות דיור, אזורי מסחר ותעסוקה ואזורי מלונאות    שלום עכשיו: איש לא קיים דיון ציבורי או דיון בממשלה על התוכנית המחבלת בסיכויים להסדר קבע
איתמר לוין
טוען בבג"ץ שיש לחייב את נתניהו להחזיר את מלוא הסכום שקיבל מבן-דודו המנוח נתן מיליקובסקי ואת ההלוואה שקיבל מידידו ספנסר פרטרידג': מדובר בטובות הנאה שניתנו בשל היותו עובד ציבור
עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ' בהצהרה: ״מפקד הציונות הדתית - במטרה להפוך את השבר לבשורה גדולה בימין. לצמיחה, לבניין, לגיבוש כוח אמוני, אמין וגדול שיאחד ויגבש את המחנה כולו"
איתמר לוין
דיווחים על חתימת הסכם עד מדינה עם אחד החשודים בפרשה ועל מציאת תיעוד ויזואלי נרחב המהווה לכאורה ראיה לעבירות המין המיוחסות לחוגג, לצד חשדות למרמה במאות מיליוני שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il