X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה הצהיר כי מי שמכוון טילים לעבר ישראל יישא באחריות "סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר" העריך שבזמן הקרוב צפויים עשרות אלפי מאומתי קורונה חדשים מדי יום והצהיר שהמדיניות שבה תנקוט הממשלה תיקבע על-פי יכולת הספיקה של בתי החולים
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הצהיר כי מדינת ישראל לא מקבלת את ההסברים שסיפק חמאס על תקלה טכנית שהייתה הגורם לירי הרקטות בשבת האחרונה לעבר גוש-דן. את הדברים אמר (יום א', 2.1.22) בפתח ישיבת הממשלה.
בנט התייחס לתקיפת חיל-האוויר שבוצעה הלילה לעבר מטרות ברצועת עזה בעקבות ירי שתי הרקטות שפגעו בים מול חופי תל אביב, אתמול בבוקר. "חיל-האוויר תקף הלילה סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של חמאס בחאן יונס. בנוסף, צה"ל תקף שורה של עמדות חמאס בגבול הרצועה. המתקפה הזו היא בתגובה לירי הרקטות אתמול מרצועת עזה לחופי הים התיכון", אמר.
עוד הוסיף כי הוא רוצה להבהיר ש"כל סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר. מי שמכוון טילים לעבר מדינת ישראל - נושא באחריות", הצהיר.
ביחס להתגברות התחלואה בקורונה ציין בנט כי כבר בזמן הקרוב צפויים עשרות אלפי מאומתים חדשים מדי יום. "בעניין האומיקרון - כולנו כבר מרגישים את העלייה בהידבקות, ואנחנו צפויים לראות הכפלה, ואז הכפלה של הכפלה, כבר בימים הקרובים. ככה זה עובד. שיהיה ברור - גם אם יש מי מאיתנו שמעדיף להדחיק, בקרוב מאוד הוא כבר לא יוכל. יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום, כבר בזמן הקרוב", אמר.
לדבריו, מערכת הבריאות, בעבודה עם שאר מערכות המדינה, נערכת לגל הזה תוך מעקב צמוד אחר ההתנהגות של וראינט האומיקרון בדרום אפריקה, בארצות הברית ובאירופה. "אנחנו מסתכלים עליהם ולומדים. אנחנו לומדים יותר כל יום, ומיישמים לקחים גם מניסיונם של אחרים, מלונדון ועד ניו-יורק. זה מה שהזמן שהרווחנו קנה לנו - אפשרות לראות את העתיד. המטרה שלנו היא תמיד אותה מטרה: לאפשר כלכלה מתפקדת ככל האפשר, תוך שמירה על הפגיעים ביותר שבתוכנו", ציין. עוד הוסיף כי המדיניות והצעדים שבהם תנקוט הממשלה יותאמו למצב התחלואה וליכולת הספיקה של בתי החולים.
"במקביל לעומס הצפוי בבתי החולים, צריך לזכור שגם מצב של עשרות אלפי מאומתים ביום הוא קשה מאוד לניהול מבחינה לוגיסטית. אלה מספרים שהעולם לא הכיר, וגם אנחנו לא הכרנו. לכן, אנחנו רואים, למשל, עומס כבד בבדיקות ואנחנו פועלים ברגעים אלה, למצוא פתרונות. לסיכום, הסערה מגיעה אלינו בימים אלה ממש. יהיה קשה, אבל בהתנהגות נכונה ואחראית ביחד, אנחנו נצלח אותה", אמר.

תאריך:  02/01/2022   |   עודכן:  02/01/2022
+בנט: נתתי אישור לפגישת גנץ-עבאס
20:39 02/01/22  |  עידן יוסף

פגישת גנץ - אבו-מאזן. במענה לשאלת כתבת גלי צה"ל, רה"מ בנט אמר: "נתתי לכך אישור - שר הביטחון אחראי על מתן ביטחון ביהודה ושומרון, פגישה כזאת היא לגיטימית. גבולות הגזרה היו ברורים - הנושאים הם ביטחוניים וכלכליים, אך ממש לא מדיניים. אין לי כוונה לפגוש את אבו-מאזן".

+נחתם צו להריסת ביתו של המחבל שרצח את דני קיי
19:58 02/01/22  |  עידן יוסף

כחודשיים וחצי אחרי הפיגוע בירושלים העתיקה, מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, חתם על צו המורה על החרמה והריסה של בית המחבל פאדי מחמוד עיד אבו שחידם. המחבל ביצע פיגוע ירי ב-21 בנובמבר 2021, שבו נרצח אליהו קיי ז"ל הי"ד. צו ההחרמה וההריסה הוצא לאחר שנדחו טענות משפחתו נגד ההריסה.

+מה באמת אמר מנסור עבאס
13:24 02/01/22  |  שמואל פישר   |   לרשימה המלאה

מה באמת רצה מנסור עבאס לומר, ומדוע אמר לבסוף את ההפך?  ▪  האם באמת מדינת ישראל תשאר יהודית? זאת מנין? ישנה סתירה גמורה בין מה שמנסור עבאס דורש מהממשלה לבין דבריו אלה

עבאס. יודע מה היהודים אוהבים לשמוע [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט על ירי הרקטות: לא נקבל סיפורי ברקים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
תושבים דיווחו על פיצוץ בעומק הים מול חופי תל אביב    לא נשמעה אזעקת צבע אדום    בכלי התקשורת הערביים דיווחו כי רקטות מסוג פאג'ר 5 או M75 - הן הרקטות שנורו מרצועת עזה
יוני בן-מנחם
פגישת שר הביטחון בני גנץ עם יו"ר הרש"פ שיפרה את האווירה ביחסי הרש"פ עם ישראל אך הגבירה את המחלוקת הפנימית בזירה הפוליטית של שני הצדדים. מדובר בפגישת תחזוקה בתחום הביטחוני והכלכלי בהתאם לבקשת ממשל ביידן בעיקר כדי לנסות ולחזק את הרש"פ, אין בה שום אופק מדיני לחידוש המו"מ
דן מרגלית
לפני שהליכודניקים מסתערים על גנץ ועל בנט, כדאי להם לגלגל את הזיכרון ההיסטורי אל שנות ה-90' בהן פתח בנימין נתניהו את מנהרות הכותל, אירוע שהסתיים במותם של 16 חיילי צה"ל, וביבי כל כך נבהל שזירז מפגש עם יאסר ערפאת ולחץ את ידו בחמימות ומילותיו זרו ידידות לראש אש"ף
איתן קלינסקי
אני הוא זה הפוחד מדבריו של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', שלא בוש לבטא את צערו מעל דוכן הכנסת, על כך שראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן-גוריון, שהיה גם שר הביטחון הראשון – "הוא לא גמר את העבודה בשנת 1948"
רבקה שפק-ליסק
מסמכים רשמיים מוכיחים שחאג' אמין עשה ככל יכולתו למנוע עליית יהודים ממזרח אירופה ופנה בעניין זה לשלטונות גרמניה    הוא פנה לממשלות בולגריה והונגריה כדי למנוע עליית יהודים לארץ והציע לגרש את היהודים לפולין, היכן שפעלה מכונת ההשמדה הנאצית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il