X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד חגי אדורם. הגיש את הרשימה
מפלגה דתית לאומית חדשה נרשמה אצל רשם המפלגות
רוב מייסדי המפלגה מתגוררים בגבעת שמואל ובבני ראם רוטמן: אם מישהו חש לא מיוצג הוא יכול להשתתף במקדימות של הציונות הדתית ולבחור את מועמדיו מתקפה חרדית וחרד"לית נגד סמוטריץ' בעקבות תמיכתו במיזם של רבני צהר

בזמן שבמפלגת הבית היהודי עורכים סקרים באיזו מסגרת להיכנס לפוליטיקה, נרשמה אצל רשם המפלגות מפלגה דתית לאומית חדשה - "דתי לאומי, ישראלי למען כלל ישראל". את הבקשה לרישום מפלגה הגיש עו"ד חגי אדורם, ועל מייסדיה נמנים בעיקר בני משפחת גואטע/גואטה, ורובם מתגוררים בגבעת שמואל ובבני ראם.
על-פי הבקשה שהוגשה לרשם, מטרות המפלגה הן: א. קידום ערכיו ועקרונותיו של הציבור הדתי הלאומי; ב. העמקת האחדות בעם; ג. חיזוק ערכי היהדות והמסורת;
ד. טיפוח הערבות ההדדית.
ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) אמר הבוקר בראיון לעכשיו 14 כי אם מישהו בציבור הדתי חש כי הוא אינו מיוצג, הוא מוזמן להתפקד, ולהשתתף בבחירות המקדימות של המפלגה ולבחור את נציגיו ברשימה.
בתוך כך, יו"ר עמית של ארגון רבני צהר, הרב פוירשטיין, פנה הבוקר (יום ה', 7.7.22) ליו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' וברך אותו על הדברים שאמר בנוגע לארגון רבני צהר ועל הגישה המפויסת שבה בחר לנקוט. "התרגשתי לקרוא את דבריך המפויסים והמאחדים כלפי רבני צהר. בעידן בו שטן-המחלוקת מעוות את תפיסת האחר, וצובע אותו בצבעים עזים של 'טוב ורע', מבלי לייחס לו אפילו כוונות טובות, דבריך הם בבחינת 'מים קרים על נפש עייפה'. בצלאל היקר, אל תירא ואל תחת מהנחפזים להזהירך 'לא להתבלבל'. אכן צודקים הם, אל תתבלבל מהקנאות ושנאת החינם האוכלות כל חלקה טובה".
פוירשטיין התייחס לדברי סמוטריץ', שהבטיח לדאוג לתקציבים למיזם "שורשים" של רבני צהר לבירורי יהדות והסביר: ״הם לא אנשים רעים חס וחלילה, לא חושב שהם רוצים להזיק, יש לי וויכוח איתם בכמה סוגיות". מנכ״ל מרכז ליב״ה, אורן הניג, מחה בפני סמוטריץ' ואמר: ״האם מי שמקדם מהלכים לפירוק הרבנות הראשית ועוסק בהכפשתה, מי שמקדם הכרה בגיורים בניגוד לעמדת גדולי ישראל, ומקדם פרויקטים שמומנים בעקיפין על-ידי ארגונים התומכים ברפורמים, מהווה עדיין חלק מהסט הערכי של הציונות הדתית?".
הרב פוירשטיין הוסיף בפנייתו ליו"ר הציונות הדתית: "אסיים בחוויה החרותה בזיכרוני. הגעתי בזמנו לישיבת סיעת הבית היהודי להציג את מיזם הכשרות של צהר שהייתי ממקימיו. הוויכוח היה סוער ואף חריף, ואתה, בלשון המעטה, לא היית מאוהדיו. אך בסוף הדיון הסוער, התקבצנו כולנו מתוך המחלוקת העזה, בחברות ובידידות, המסכימים והחולקים, לתפילת מנחה משותפת. בסוף כולנו אחים המבקשים לחיות כאן יחדיו. 'את אחי אנכי מבקש'".
עיתון המבשר, המזוהה עם ח"כ מאיר פרוש, תקף את דברי סמוטריץ', ובמאמר המערכת שלו נכתב: "היתכן לתמוך במשנאי תורה. כשרעמי הבחירות נשמעים בחלל והצורך לקושש קולות גובר מיום ליום, יש לפעמים אפשרות לתהות על קנקנים ולהבין את משמעותם. לפעמים. הם מוקצים מחמת מיאוס".

תאריך:  07/07/2022   |   עודכן:  07/07/2022
+מפלגת עצמאים חדשה נרשמה אצל רשם המפלגות
18:53 07/07/22  |  עידן יוסף

‏לא מרוצים מקארה - מפלגת עצמאים חדשה נרשמה אצל רשם המפלגות. בין השמות יורם מועלמי וצמרת אביבי, סגנית נשיא לה״ב, שהתעמתה עם אביר קארה בוועדה והתפרצה בבכי אל מול שר האוצר (ערוץ כנסת).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפלגה דתית לאומית חדשה נרשמה אצל רשם המפלגות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מתפצלים כדי להעמיק אחדות בעם
טירה  |  7/07/22 12:52
2
באתר הזה
שמ  |  7/07/22 18:33
3
המגזר נגזר לגזרים בשם האחדות
טירה  |  7/07/22 23:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2022
מירב ארד
אנגלמן: "בביקורת שלנו על הבחירות הקרובות ניתן דגש על פעילות כלל הגופים הפעילים, שהם בדרך כלל עמותות, בהתאם למה שמוגדר בחוק, על-מנת לוודא שאכן פעילותם נרשמת ומשתקפת לציבור"
מירב ארד
הודיע במסיבת עיתונאים שיתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז: ""אתמודד מתוך מטרה להיאבק בימין המושחת והמשיחי"
מירב ארד
מעל 50% סבורים כי לגוש הימין סיכוי גבוה יותר להקים ממשלה, לעומת 9% בלבד המאמינים כי לגוש המרכז-שמאל סיכוי גבוה יותר    רוב הישראלים בטוחים או חושבים שיצביעו עבור המפלגות שעבורן הצביעו בבחירות הקודמות
יעקב קורי
ור את בעיות היסוד - באינטגרציה של החרדים והערבים, הפקקים וזיהום האוויר, תדביר את הפשע המאורגן, תגייס משאבים למורים, רופאים ושוטרים, תבער את השחיתות והעלמת המס, תהיה בעצמה ישרה ונקיית כפיים
עידן יוסף
השר הערבי היחיד בממשלה תקף את יו"ר מרצ: "עליו לפרוש מהנהגת המפלגה"    מזכ"ל מרצ: "המתקפות הארסיות על הורוביץ מבית ומחוץ - ביטוי ליצר הרס עצמי שלצערי נפוץ מדי במחנה השמאל"    יאיר גולן צפוי להודע על התמודדותו לראשות המפלגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il