X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אם חשבתם כי ההפקרות נוגעת רק לתחום הפוליטי וההסברתי - טעיתם. מסתבר כי מלבד השמאלנות המגויסת, חוברת התקשורת הישראלית לגורמי השמאל הקיצוני ולקרן החדשה לישראל במסווה של יד רוחצת יד
▪  ▪  ▪
הפקרות מעל גלי האתר ברשת א' [צילום: פלאש 90]
קול ישראל או קול ישמעאל?
אריה פרי
דווקא בימים בהם ישראל מצורעת ומושמצת בעולם אנו עדים למתקפה פנימית מצד התקשורת הממלכתית הממומנת מכספי האגרה, תקשורת שמלבד השם "קול ישראל" שהוצמד לה אינה משקפת דבר וחצי דבר הקשור למדינת ישראל ולשם "קול ישראל" שהוצמד לה בטעות
לרשימה המלאה

"כאן קול ישמעאל מירושלים"...
אריה פרי
על הציבור להתפכח ולהבין כי ב"שידור הציבורי" מעלימים מהאזרח מידע חדשותי ועובדתי חשוב. במקום זאת מייצרים כותרות וחדשות, ומאכילים את אותו אזרח בלוקשים ובשקרים * על קברניטי "השידור הציבורי" להבין כי במדינת ישראל לא יקבלו התנהלות בסגנון הבולשביזם של בריה"מ ועיתון "פראבדה"
לרשימה המלאה

   רשימות קודמות
  "כאן קול ישמעאל מירושלים"...
  קול ישראל או קול ישמעאל?
  נתניהו כבר ויתר על הכל
  מחיר ההתרפסות בפני העולם
  מלחמה בטרור - לא בביה"ס של התקשורת הישראלית

הפקרות ללא פיקוח
בראיון שנערך ("מקור ראשון", 25.6.10) עם מנכ"ל תנועת "אם תרצו", רונן שובל, הביע הנ"ל פליאה על "הכמות הרבה של פעילי 'שלום עכשיו' בקורס הכתבים של הערוץ הראשון". בנוסף, ציין שובל כי ברשת א', בתוכנית הנוער "בראש צעיר", סיפר לו אחד מבני הנוער המגישים את התוכנית כי "הוא עצמו מתנדב ב'שלום עכשיו'". כזכור, רשת א' היא תחנה ציבורית הממומנת מכספי אגרת רשות השידור - אגרה שאנחנו האזרחים משלמים.
במידה שלא הייתי מודע לקו הפוליטי של התקשורת, לא הייתי חושד בדבר, אך יחד עם זאת דרוש כי תתבצע בדיקה. היות שאני מודע ומכיר את הקו השמאלני-קיצוני של כלי התקשורת, אני משוכנע כי יש לבצע בדיקה מקיפה על הקשרים הגלויים והסמויים בין רשות השידור לתנועות וארגוני השמאל הממומנים על-ידי הקרן החדשה לישראל (ישמעאל).
מדוע כה רבים מפעילי "שלום עכשיו" זוכים לקורס כתבים בערוץ הראשון? האם המדובר במקריות או שמא בפיצוי על פעילות פוליטית מ"הכיוון הנכון"? מדוע בני נוער המגישים תוכניות ברשות השידור מתנדבים בתנועות שמאל כ"שלום עכשיו" ובתנועות אחרות? האם המדובר במקריות או שמא במקרה של הטבות הניתנות לבני הנוער על "פעילות פוליטית מהכיוון הנכון"? או שמא מדובר ב"חובה מקצועית" המוטלת על השדרים הצעירים במסגרת ה"זכות" שניתנה להם לעבוד ולשדר ברשת א'?
איך שלא מסתכלים על זה, העניין מריח מסריח ולא סתם מסריח, אלא מסריח מן היסוד! כאשר בוחנים את הרקע של השדרים מרשות השידור ושאר תחנות הרדיו וערוצי הטלוויזיה, רואים כי כולם שייכים ל"אותה הגברת בשינוי אדרת" - משמע: אשכנזים, חילוניים ואיך לא? - שמאלנים. אינני תחקירן, אולם הדברים מדברים בעד עצמם. לא ייתכן מצב בו כל השדרים, אבל כולם, מתנהלים וחושבים בקו אחד. ישנו קוד התנהגות ברור הנדרש מצד העורכים, המפיקים, הבמאים והשדרים: היו שמאלנים, חילוניים ורצוי אשכנזים - כך תתקדמו. אחרת, חפשו עבודה אחרת או שפשוט לא תקודמו!
אותו הדין חל גם באוניברסיטות: רוצים מילגה? בבקשה! אך לשם כך רצוי כי תתנדבו בארגונים "נייטרליים" כ"מחסום וואטש", "יש דין", "יש גבול", "שלום עכשיו", "ארגון עדאלה", "המכון הישראלי לדמוקרטיה", "בצלם" ועוד.
ארגון "אם תרצו" חשף את פניה המכוערים של "הקרן החדשה לישראל" או בשמה "הקרן לישראל חדשה". הוא חשף את מטרותיה להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה. הוא חשף את מקורות המימון שלה, הבאים מהאיחוד האירופי ומטעם ממשלות זרות באירופה. עתה נותר לחשוף את התרמית המתבצעת בתקשורת הישראלית. עתה נותר גם לחשוף את התרמית המתבצעת במערכת המשפט הסלקטיבית בישראל.
הפקרות פוליטית ללא פיקוח
כצפוי, זוהיר בהלול, ששיבח, בירך והילל את נשות המשט מלבנון, מאותרג על-ידי הברנז'ה השמאלנית והמאוסה של התקשורת (בדיוק כפי שהיה בפרשת "לוחמי החופש" ענת קם ואורי בלאו, כשהאחרון מנהל מו"מ עם השב"כ על תנאי חזרתו...). דבריו של בהלול מכונים "חופש הביטוי" או כפי שקראה לכך ענת סרגוסטי בתוכניתה ה"מאוזנת" של קרן נויבך ברשת ב': "דברי ברכה ונימוס מקובלים במגזר הערבי". ואל דבריה הבולשביקיים של סרגוסטי מצטרפים גם שאר "מסוממי העדר" של התקשורת המאוסה.
ומה בנוגע למשה (בוגי) יעלון ואביגדור ליברמן, או ערוץ 7 בזמנו - האם גם עליהם סינגרו בתקשורת הישראלית למען חופש הביטוי? מה פתאום, ולשם מה? "חופש ביטוי" קיים כידוע רק ולמען השמאל בלבד!
"מזלו" של בהלול שהוא ערבי ולא ימני, או חלילה חרדי. וכי למה לנו ללכת רחוק? אורי משגב, נחום ברנע, בן כספית, עמנואל רוזן, רענן שקד, סימה קדמון ושאר מסוממי העדר קמים ויוצאים ללא בושה נגד הטוקבקיסטים. מדוע ולמה? - ישאל הקורא, והרי זו הדוגמה הטובה ביותר לחופש הביטוי של האזרח. ובכן, מסתבר כי בבולשביזם של ישראל 2010 אין מקום לדעות של "העם הנבער והמטומטם". מסתבר כי מפריע לה ל"אצולת החכמים" לשמוע את "דעות העם הנבער", אך מפריעה לה יותר ההשפעה שיש ל"טוקבקיסטים הנבערים" על שאר הציבור. הם "אצולת החוכמה" הכספיתים, האברמוביצ'ים, הלפידים, הברנעים, הרוזנים, המשגבים, הקדמונים והשקדים התרגלו כי רק על פיהם ישק דבר, והנה פתאום במסגרת הפיתוח באינטרנט יש, מסתבר, גם לעם זכות להביע את דעתו. זה פשוט מטמטם את הגילדה התקשורתית!
יתר על כן, ההצעה שהונחה על שולחן הכנסת - לתת תעודת עיתונאי לפובליציסטים הכותבים ברשת האינטרנט - פשוט מדאיגה ומשגעת את "מסוממי העדר" בתקשורת המאוסה. הם, אשר קוראים את המאמרים, פוחדים משני דברים עיקריים:
1) העם והאזרח הפשוט יתחברו לדברים ולדעות של הפובליציסטים, יזדהו ויסכימו עם אותן הדעות.
2) הפובליציסטים "יקרקסו" את ה"עיתונאים הרציניים", יחשפו את האיוולת שבהתנהלות אותם עיתונאים, יחשפו את האיוולת שבהתנהלות השמאל והתקשורת, והחשוב מכל - יעמתו את הציבור עם עובדות מדיניות ופוליטיות שמסוממי העדר, במסגרת "חופש הביטוי", מנסים להסתיר.

מסעות תקשורתיים למימוש מטרות השמאל

לאחרונה אנו עדים למסע תקשורתי מתוזמן וחסר אחריות, מסע שנועד ללחוץ על בנימין נתניהו להיכנע לכנופיות חמאס, ולבצע את עסקת הכניעה המבישה לחמאס. הגורמים חסרי האחריות בתקשורת מבקשים להשיג שתי מטרות עיקריות:
1) להפעיל לחץ על נתניהו בכדי שיתקפל - או אז יוכלו לומר: "נתניהו לחיץ, סחיט ולא עומד בלחצים".
כתוצאה מביצוע העסקה המופקרת אנו צפויים לגל טרור ברחבי המדינה, או אז יוכלו גם לומר: "נתניהו נכנע לחמאס והביא עלינו את הטרור", נתניהו נכשל...
2) במידה שנתניהו לא ייכנע לחמאס ולא יבצע את העסקה האומללה - או אז יאמרו: "נתניהו מפקיר את החייל גלעד שליט", נתניהו נכשל...
הבנתם? הם, בתקשורת המנוולת, כרגיל, לא אחראים לדבר וחצי דבר! לפני הסכמי אוסלו פימפמו לנו בתקשורת על "מזרח תיכון חדש". כל מי שהעז לערער על קונספציית אוסלו השקרית, כונה "לאומן", "קיצוני" ו"אויב השלום". לא נשאלו שאלות קשות, לא הובעו ספקות. העדר קבע: "דרך אוסלו קדושה". ומה קיבלנו? "קורבנות שלום" אותם הקרבנו למען ה"צדיק והמתון", הלא הוא הראיס יאסר עראפת, אותו הבאנו ברוב כבוד והדר כמנצח הגדול מתוניס.
לפני הבריחה המבישה מלבנון פימפמו לנו בתקשורת על "שקט" ו"או-טו-טו שלום עם סוריה" (ללא הגולן כמובן). ומה קיבלנו? חטיפות ושוב חטיפות. שוב ושוב כניעה לחיזבאללה בהסכמי שחרור מחבלים תמורת ארונות.
לפני הבריחה מעזה והרס גוש קטיף פימפמו לנו בתקשורת על "שקט ומצב רגוע". במידה שיעוף קסאם "ניכנס בהם", אמרו לנו. ומה קרה בפועל? החרבנו מפעל-חיים של אנשים שנשלחו על-ידי ממשלות ישראל לפתח וליישב את עוטף עזה. הוצאנו מיליארדים על "תוכנית ההינתקות" המטורפת. גרמנו לעלייה באבטלה. גרמנו לעלייה בתחלואה של אותם אנשים. גרמנו לבחירתו של חמאס בעזה, אשר הוכרז, ובצדק מבחינתו, כמנצח הגדול. כתוצאה מכך זכינו מצד החמאס ל"הוקרת תודה" בצורת קסאמים מעופפים. החיזבאללה למד את העניין וביצע חטיפה בצפון, בעקבותיה יצאנו למלחמת לבנון השנייה. סיימנו את המלחמה ללא ניצחון וללא "נוק-אאוט", והתפשרנו על החלטת 1701 האומללה של האו"ם. החלטה שבמסגרתה שמנו את ביטחוננו בידי "ידידנו המשגיחים מהאום". יצאנו בלית ברירה למבצע "עופרת יצוקה" אותו לא סיימנו בנוק-אאוט (לא חיסלנו את מנהיגות חמאס, ולא לחצנו חזק מספיק על מנהיגות כנופיות חמאס בכדי שישחררו את גלעד שליט). קיבלנו את דוח גולדסטון, וזאת כהכרה וכהערכה מצד "העולם הנאור" על הנסיגה שביצענו מעזה, ועל זכותנו להגן על עצמנו לאחר שנסוגנו.
והתקשורת? שמעתם הכאה על חטא, הרהורי חרטה או ספקות כלשהם שמא הגיבוי התקשורתי והאוטומטי להינתקות היה מקח טעות לאור התוצאות העגומות? כלום! נאדה! הם, בתקשורת, כבר מקדמים את הנסיגה והבריחה הבאה. הם מכנים זאת במילה המכובסת "התכנסות",
כאילו לא היה אתמול. כאילו לא נכווינו מספיק מניסיונות "חבורת אוסלו" ההזויה. פשוט טירוף מערכות מוחלט. כעת הם מביאים "פרשנים מקצועיים" הגורסים כי "אין מה לפחד מהעסקה", וכי "נוכל יחד עם הרשות הפלשתינית המתונה... להילחם יחד בטרור של החמאס". לא, רבותיי, זו לא בדיחה. אלו דבריהם של עמי איילון, דני יתום ואפרים הלוי, ראשי השב"כ והמוסד לשעבר. פשוט לא יאומן! האם לאור הדוגמאות שהבאתי מן העבר אתם סומכים על דבריהם כעת?
על ההפקרות התקשורתית להיפסק!
  • יש להקים גוף בלתי תלוי שיפקח על התנהלות התקשורת.
  • יש לבדוק כיצד ועל-פי מה נבחרים העובדים והעיתונאים המיועדים לעבוד בתקשורת.
  • יש לבצע בדיקה אמינה, שקיפה ומקיפה על קשרי הגומלין בין תנועות השמאל הקיצוני לתקשורת, וזאת ללא ניסיון לטשטש ולטייח.
  • יש לבדוק ולברר האם יש חשד לטובות-הנאה ולשוחד שבמסגרתו מועלים תכנים בעלי זהות שמאלנית, ומוסתרים תכנים בעלי זהות וזיקה ימנית.
כפי שנחשפה ערוותה של הקרן החדשה לישמעאל, כך רצוי גם כי תיחשף ערוותה של התקשורת הישראלית.

תאריך:  28/06/2010   |   עודכן:  28/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההפקרות התקשורתית בכל החזיתות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מעולה
שרון הראל  |  28/06/10 13:05
2
הנחת היסוד שגויה
אסיר ציון בציון  |  28/06/10 13:08
3
חרם יעזור!
כתומית  |  28/06/10 14:48
4
מה עומד מאחרי הקרן לישראל חדשה
חשדנית  |  28/06/10 18:30
5
מה עושים לתיקון? להלן הצעה
ראיס מבחוץ  |  29/06/10 02:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
ח"כ נסים זאב מציע כי מי שנעצר במעצר שווא, יקבל הודעת התנצלות מן המשטרה, בתוספת הודעה על זכאותו לפיצוי    תלונות שווא הדדיות נפוצות בעיקר בהליכי גירושין
עו"ד אריאל לוין
סיפור אמיתי של איש אמיתי (אף הוא עורך-דין), על אכזבתו מהצביעות של הפרקליט שלו
עו"ד אברהם פכטר
במשפט אולמרט בפרשת ראשון-טורס חלה הפסקה דרמטית, לאור גילוי הסניגוריה שהעדה המרכזית קיבלה מהתביעה מסמך מסכם ומתומצת של העדות כדי להעיד בעזרתו, מבלי שהמסמך הועבר תחילה לסניגוריה    מבקר המדינה הגיש את דוח החקירה בנושא האזנות סתר במשפט רמון, שבו התגלו ליקויים חמורים וגם שם לא נמסר החומר לסניגוריה
מחלקה ראשונה
מומחי חברת אבטחת המידע העולמית מק'אפי נותנים מספר כללים שיסייעו לכם ההורים לשמור על בטיחות ילדיכם ברשת האינטרנט
ציפורה בראבי
יצר הקנאה אינו מרפה גם כשמושא הקנאה נופל, גם כשיורד מנכסיו, גם כשאיבד את הדבר שעורר בו קנאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il