X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ספינים על הכלכלה המשתקמת בארה"ב האם המתח עם אירן יעלה בדרגה? מעמדה של ארה"ב נחלש בעולם תמונת הכוכבים לשבוע 12.11.10-5.11.10
▪  ▪  ▪
מחמוד אחמדינג'אד, נשיא אירן. יצליח "לערבב" את מדינת ישראל? [צילום: AP]

מולד ירח במזל עקרב יהיה בתאריך 6.11, בריקוד עם הווסטה, כך שנושא הביטחון, אישי וציבורי, שוב עולה על סדר היום. ייתכן שעוד מידע ביטחוני יזלוג החוצה, או שייחשף בגלל רמאות נוספת בתחום.
מולד הירח במזל עקרב זורע זרעים חדשים שאינם נראים לעין, מאחר שהעקרב הוא סודי ומסתורי, כך שיוזמות חדשות פועלות בחשיכה, מתחת לפני השטח. כוכב ונוס בנסיגה, עד לתאריך 18.11. מעלה נושאים מהעבר, כאלה שאנחנו לא בהכרח רוצים שיחזרו לחיינו, חברות שחוזרת, אהבה שהייתה או משאבים כלכליים, שלא עונים על הציפיות. הוונוס בנסיגה במזל עקרב, מדגישה את הבעיות בזוגיות, מאתגרת את האדם להתמודד עם גירעונות או חובות, הלחץ קיים, אבל המחשבה על העתיד דוחפת לחפש דרך חדשה, התחלה חדשה בכל התחומים הפגומים, ואת הפוטנציאל הזה מעניק לנו מולד הירח בעקרב.
השינויים יגיעו בהפתעה, התנהגות אימפולסיבית "עוזרת" לשבור הרגלים, גם אם יש התנגדות. האורנוס בסביבה, כך שהתפרצות רגשית צפויה, או שמופיעות חדשות הגורמות להלם. אין שקט, הכל לא רגוע, אבל אתם יכולים לבחור את השינוי וכך למנוע מצבים לא רצויים.
המולד לצד הנפטון, מביא גם השראה חיובית, אלו ימים הרמוניים לרומנטיקה ויצירתיות.
בימים אלה מבני הכוכבים משפיעים בכיוונים מנוגדים, מה שאינו מאפשר להתקדם, אתם למעשה נעצרים ועומדים באותו המקום. זה נכון עד לתאריך 7.11. אל תיכנסו לפאניקה, מאחר שהתחושה הזאת נעלמת תוך כמה ימים. ייתכן שהחשיבה שלכם עוברת שינוי בימים אלה, אם אתם חשים מבוכה או "אפופים" בכל עניין שצץ ועולה, פנו זמן לעצמכם והביטו פנימה, לרבדים עמוקים יותר.
בתאריך 9.11 כוכב מרקורי עובר למזל קשת, האופקים המנטאליים שלכם נפתחים ומתרחבים, וההבנה של הסיטואציה תתחזק. היו זהירים בעיקר לקראת התאריך 13.11, כוכב מארס עלול לצאת משליטה וכדאי להיזהר כשאתם מתעסקים עם מכשירי חשמל ואלקטרוניקה. מארס מגיע לנקודה רגישה מאוד ומצב הרוח שלכם עלול להתלקח, אלה מכם העוסקים בספורט נוטים גם לקחת סיכונים גדולים יותר.
בהמשך חודש נובמבר, צפויה צמידות בין ראש דרקון וכוכב פלוטו במזל גדי. הכתובת על הקיר, ההחלטה שתקבלו היא רק שלכם ותצטרכו לבחון האם לקחת אחריות אישית כדי להשיג את היעדים שהצבתם לעצמכם, בכדי לזכות בהצלחה עליה אתם מפנטזים. יש אפשרות חדשה לחזור ולהתחזק כל אחד בדרכו האישית.
השילוב הזה עלול לעורר את איתני הטבע, קצת לא נעים, ולא נופתע אם חלק מהאסונות נובעים גם בגלל יד אדם.

השבוע...

5.11 הירח בטל משעה 01:32 עד שעה 08:16 בבוקר. מערכות היחסים חמות יותר וייתכן שתהיינה משולבות באינטימיות אמיתית. השמחה וההרפתקנות מאחדות אתכם עם בן הזוג שבחרתם להיות בחברתו, אך הבעיה היא שהלוגיקה היום בחופשה. הכל מופיע בגוונים צבעוניים ואידיאליים, מה שעלול להתברר בהמשך גם כמעשייה או כהולכת שולל. היזהרו מראש בכל הקשור להבטחות כלכליות או פיננסיות, אולי בכלל עדיף לדחות אותן למועד אחר.
6.11 קיימת נטייה לחשוב יותר מתמיד, יש לכם כמה סודות שאינכם מעוניינים לחשוף, ואתם פועלים כך שאיש לא ידע את המתרחש בתוככם. חיי הרגש עשירים יותר היום והתקווה היא לממש ציפיות בנושא. הבזקים פתאומיים של השראה מפתיעים אתכם היום, אלה מעוררים רעיונות ומביאים פתרונות. הרעיונות החדשים ישפיעו ויאתגרו את המחשבה, וסביר להניח שזה יביא גם לשינוי.
7.11 הירח בטל משעה 05:43 עד שעה 10:27. ההתפתחויות אקראיות היום. חברויות מתפתחות במשרד ובמקום העבודה, ויש מגמה של אחווה בכל מקום אליו אתם מגיעים. הרצונות חזקים ודוחפים אתכם להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם, מצב הרוח הוא תבלין טוב להישגים המבוקשים.
8.11 ונוס חוזרת למזל מאזניים. ניתן לשפוט מצבים בעזרת ההיגיון, לקבל החלטות חכמות. יש רצון לצאת ולבלות יותר היום, אלא שאתם עלולים גם להידחף ולדחוף במקומות שלא רצוי לעשות בהם כך. עם זאת, השילוב של השראה ועוצמה עוזר למצוא את האיזון. אם אתם מעורבים במערכת יחסים - לבביות, סימפטיה וחינניות מעצימות ומחזקות את מצב הרוח.
9.11 יש היום תחושה חזקה של "ביחד", רואים רק את הטוב שיש באנשים. אידיאליזציה? מאור-פנים וחמימות עוזרים לתהליכים לזרום יותר בקלות, להתחבר לתוך מערכת יחסים נעימה וזורמת. הירח בטל משעה 14:34 עד שעה 15:37. המציאות ממוקדת יותר ועוזרת לכם לתכנן את הימים הבאים. יש נטייה להתכנס פנימה, לשמור על פרטיות ואינטימיות, אתם שקטים יותר, מהרהרים הרבה, אך מצבי-רוח לא יועילו לכם עתה. הצורך האמיתי הוא להעצים את עצמכם עם יותר כוח, כדי לשלוט על הסובבים אתכם או על מצבים שאינם מתפתחים בקצב שלכם.
10.11 חוסר מנוחה עלול להכשיל אתכם בפרויקט שאתם מבקשים לקדם. חפשו משהו שיגרום לשעשוע או להומור, כדי לשחרר את המתחים. הדאגה מחלישה אתכם, אינה מתאימה בימים האלה והופכת את המצב לבלתי נסבל. אולי תיקחו פסק זמן, לכו לנוח, גם אם זה אמצע היום. המשיכו במה שאתם מאמינים, במה שאתם אומרים - וזה יביא אתכם אל היעד המבוקש.
11.11 מרירות, דחייה, או שליטה עצמית, הן הדלק למאבקי כוח מניפולטיביים. צמצמו, או אפילו היפטרו מהתכונות הללו, והעדיפו להתמקד במחשבה ובדרך כיצד לשפר את המצב. אתם פועלים בפזיזות, נוטים לענות תשובות חסרות טקט, מתגוננים. נסו ליזום תוכנית שתהפוך אתכם למנצחים ומצליחנים. השקיפו אל עבר הימים הבאים, תנו לתחושות הבטן להנחות אתכם, האנטנות שלכם מורמות ורומזות לכם איך לממש את האמביציות שלכם, היו פתוחים לחדש ואל תאפשרו לכעס רגעי להרוס הכל כהרף עין. במהלך שעות הערב תבינו שמערכת היחסים העסקית אינה נמצאת על אותו המדף עם מערכת היחסים האישית. הירח בטל משעה 21:55 עד שעה 00:32 אחר חצות.
12.11 נסו למצוא את האיזון בין הרעיונות, האידיאלים ובין האמוציות בתוך המשפחה. אפשר שאתם מאוהבים באהבה, עם חזון של מיהו בן הזוג האידיאלי ומישהו יכול להופיע מאי-שם ולספק את החלומות שלכם על אודות אהבה מושלמת, לא מנפצים חלומות כאלה. תלמדו לסמוך על חברים ומשפחה, אלה יספקו תמיד את המשענת האיתנה. חלומות בהקיץ זה נפלא, זה מקור השראה לעתיד, הבעיה תמיד בהתפכחות שעלולה לנפץ את הבלון.

כלכלה ושווקים

לאורך שנים היו חשדות בנוגע למניפולציות של בנקים בארה"ב, בעיקר במחירי הזהב והכסף, במטרה לשלוט במחיר הדולר. עתה המציאות הזו נחשפת (במשפטים של בתי ההשקעות, מורגן צייס ו-HSBC) ואלו מכם שעקבו עם מיקרוסקופ על השווקים לאורך זמן, יכלו לחשוד שאכן יש מניפולציות בוול סטריט.
החודש, עם כוכב מרקורי במזל עקרב במנעד לכוכב נפטון בתאריך 6.11, וכוכב מארס במזל קשת, יופיעו ספינים על הכלכלה המשתקמת בארה"ב, זה כמובן ישפיע על השווקים בגוונים אופטימיים. כוכב מרקורי בלוחות ההליוצנטריים נמצא בקשת מסוף אוקטובר עד לתאריך 8.11, ומה-9.11 בלוחות הרגילים, וגם הוא מוסיף לשמחה. אבל הנפטון ברקע, תמיד מוסיף לאשליות, הונאה, כך שעובדות אינן הצד החזק במצב הזה. העגמומיות תחזור כשהחשיפה של התנהלות הבנקים תהיה בכותרות עם המפגש בין הראש דרקון וכוכב פלוטו במזל גדי, בין התאריכים 21.11 עד 7.12.
בינתיים, בתאריך 18.11, כוכב ונוס מתיישר במזל מאזניים, במנעד חיובי עם נפטון ויופיטר, שגם הוא חוזר להילוך קדימה במזל דגים, ואלה ביחד מאותתים שצפויה נסיקה בשווקים ומחירו של הזהב יירד זמנית. מעבר הכוכבים למזל גדי, מבטיח שמחירי הזהב והכסף ינסקו שוב מעלה-מעלה.

מחשבות אסטרולוגיות

המפגש של כוכב פלוטו עם ראש דרקון במזל גדי, יהיה על המעלות בהן היה ליקוי הלבנה בצמידות לכוכב פלוטו בחודש יוני. המבנה הזה יופעל בחודש דצמבר, כשכוכב מרקורי יהיה בנסיגה ומארס ופלוטו במפגש בתאריך 14.12. אלה ביחד יפעילו את הלוחות הטקטוניים ויעוררו פעילות וולקאנית, אסונות טבע ואסונות הנגרמים על-ידי אדם (טרור), כדוגמת דליפת הנפט שהיה במפרץ מקסיקו.
אצלנו, בהורוסקופ המדינה, המקבץ הזה בדיוק מול הוונוס. ניסיון העבר מעיד שמעברו של כוכב מארס במזלות קשת וגדי המתרחש עתה עד 15.1.11, לא נחמד מבחינה ביטחונית למדינת ישראל.
ליקוי לבנה או ליקוי חמה אינו מקל תמיד על ההתרחשויות, יש סדרות של ליקויים, כאלה החוזרות על עצמן ובחינה של אלה יוצרת מפתח לפרשנות.
ליקוי לבנה יהיה בתאריך 21.12 במעלה האחרונה של מזל קשת. נקודה רגישה במיוחד, מאחר שהיא פחות ממעלה לנקודה המשמעותית המשפיעה על העולם וליקוי חמה יתרחש בתאריך 4.1.11 ב-13 מעלות במזל גדי.
בתאריך 4.1.92 היה ליקוי חמה באותה מעלה במזל גדי, באותה שנה שמענו הצהרה שהמלחמה הקרה (ארה"ב-רוסיה) הסתיימה, אבל בחודש דצמבר פרצה המלחמה בבוסניה.
בתאריך 2.12.56 היה ליקוי חמה, ובשנה זו התעורר המזרח התיכון, כשמצרים סגרה את תעלת סואץ, וישראל, אנגליה וצרפת, פלשו לשם במטרה לפתוח מחדש את התעלה. באותה שנה, עד כמה שזה יישמע מוזר, נולד גם מחמוד אחמדינג'אד (28.10.1956). כך שהליקוי באותה שנה מעיד גם על שנה משמעותית.
עד כה הפרטים המרכיבים, ועכשיו ה"דייסה":
השמש המקודמת של מחמוד אחמדינג'אד מגיעה ל-29 מעלות במזל קשת, ליקוי לבנה בתאריך 21.12 יהיה מול מעלה זו (מעלה אחת לפני המעלה הקריטית, המשפיעה על העולם כולו). בנוסף, יש כמה מבני הכוכבים שפועלים נגדו, מה שאומר שהוא לא יירד מהכותרות בעולם כולו. גם לראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו, השמש המקודמת באותה מעלה. המארס המקודם של מדינת ישראל ב-29 מעלות בתולה, בריבוע לאורנוס מקודם, והכל יחד גם קרוב למעלת העולם. המשמעות יכולה להיות שמדינת ישראל נכנסת ל"בלנדר". מעברו של כוכב אורנוס במזל דגים במהלך דצמבר הקרוב מצית את כל הכוכבים, מה שעלול להביא לפעולה מהירה בחודשים הקרובים במזרח התיכון. במפה המקודמת של מדינת ישראל, הירח המקודם בהיבט למארס במפת הלידה צפוי בדצמבר 2010. האם המתח עם אירן או שלוחותיה צפוי לעלות כמה מדרגות? הלוואי שנתבדה.
הסאטורן נעצר על מארס המקודם בהורוסקופ של ארצות-הברית ומול הוונוס המקודמת, יכול להסביר שלארה"ב אין רצון להיות מעורבת בפעולה כזאת ומדינת ישראל לבד בעניין, בין ארה"ב ורוסיה אין הסכמה על ההתפתחויות בנושא (המשך להתפתחויות מאז הליקוי בשנת 1992), מה שעלול להביא לקונפליקט מחודש ביניהן.
בהורוסקופ של הרפובליקה האיסלאמית - אירן, כוכב מארס המקודם במנעד לאורנוס במפת הלידה והסאטורן מול השמש. במפת פרס (שמה הקודם של אירן) משנת 1935, אורנוס נע לסירוגין על השמש לאורך כל השנה, זה מצביע על הלחץ המופעל על אירן, מבפנים ומבחוץ. האוכלוסיה סובלת מהמשטר הנוכחי, ההפגנות ואי-השקט יחזרו לאירן. המשבר שם מתודלק שוב לקראת ספטמבר 2011. ובדצמבר 2011 המארס (כוכב לוחמני) יפעיל את מעלות הליקוי שם.
הליקוי בחודש ינואר 2011 הוא מול השמש של ארה"ב, ליקוי חמה במולות לשמש בהורוסקופ, מצמצם את כוחה וקומתה של כל ישות, ולכן גם מעמדה של ארה"ב נחלש בעולם וזה יקשה מאוד על התמודדויות של אמריקה עם משברים גם מבפנים. מבנה הכוכבים על מפת ארה"ב, מעיד שהמגמה להיות השוטר של העולם "מלחיצה" אותם. הליקוי הצפוי ביולי 2011, יביא להתנהגות אסרטיבית יותר מצידם.
במפת ההשבעה של ברק אובמה, ליקוי החמה בינואר הקרוב משפיע על כוכב מארס הנמצא בבית מדיניות החוץ שלו. בעיות שגם הוא יעבור למורת רוחו מן הסתם עם אירן, וכנראה עוד כמה מדינות בעולם.
ההורוסקופ האישי של הנשיא ברק חוסיין אובמה, מושפע מאוד בתקופה הקרובה. מבנה הכוכבים מעיד שהוא נמצא בקו האש. הוא חווה התנגדות חזקה מאוד לכל יוזמה או רעיון שיעלה, האויבים מבית לא יניחו לו בעיקר בשליש האחרון של שנת 2011.
"מלכות באה ומלכות הולכת וישראל לעולם קיימים" [ברייתא דפרק השלום].

תאריך:  05/11/2010   |   עודכן:  05/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
הוא או-טו-טו בן 75, אך הגיל לא מפריע לו להמשיך בפועלו התרבותי החשוב    וודי אלן, השחקן והבמאי המוכשר, מביא לנו את סרטו ה-40 - "כשתפגשי גבר זר וגבוה"
עידן יוסף
הרוסים באים ועושים בית-ספר באמנות לצברים    מציגים תערוכה לקהל מצומצם הלוקחת את המבקרים למסע השראתי בין יוצרים ידועי שם שהטביעו חותמם על ההיסטוריה
יצחק קריספל
בני הקהילה, בעלי הזהות הייחודית בנוף היהודי, הקימו עמותה לקידום מטרותיהם בהתאם לצרכיהם    עידן מרענן של מנהיגות חדשה
נאוה עינבר
כ-10% מהנשים סובלות מדיכאון לעומת רק כ-4% מהגברים    בסך-הכל כ-14% מהאוכלוסיה בישראל ובעולם סובלים מדיכאון    כ-3% עד 5% מבני הנוער חווים דיכאון קליני מדי שנה    בין 80%-90% יכולים לקבל עזרה באמצעות תמיכה פסיכולוגית, טיפול תרופתי או שילוב של שניהם גם יחד
צילה שיר-אל
הפעם: על אל הים נפטון, שהמזלות המושפעים ממנו יחושו שפע רומנטיקה, יצירתיות ואהבה    תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il