X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
[צילום: פלאש 90]
הפסיון הפלשתיני
'צליבת הפלשתינים' על-ידי ישראל היא המיתוס הנוצרי חילוני החדש שמחליף את 'צליבתו של ישו', המאפשר לארגוני השמאל בעולם לקרוא להשמדתה של ישראל
בחינה מעמיקה של הרטוריקה האנטי ישראלית כיום בעולם תראה שארגוני השמאל העולמיים, הופכים את הפלשתינים לתחליף לצלוב הנוצרי

תופעת הדה-לגיטימציה של ישראל בשנים האחרונות הופכת לאחד מהאיומים הקיומיים הקשים ביותר על המדינה כיון שהיא מייצרת את הבסיס האידיאולוגי לקריאות להשמדתה. הסיבה המרכזית לקביעה הזו היא העובדה שלאט לאט מחלחלת במערב ראייה מעוותת הרואה בפלשתינים אומה שנגזלה מאדמתה ושכל תרבותה ההיסטורית נעקרה בכוח עקב מזימה זדונית קולוניאליסטית של הישראלים (בשיתוף ארצות הברית כמובן).
לפי ההשקפה הזו למדינת ישראל לא רק שאין לה מלכתחילה זכות קיום אלא שגם עצם מציאותה של ישראל כמדינה היא זדונית ומתבססת על שקר והשמדת הלאומיות הפלשתינית. כמובן לעמדה זו אין שום בסיס היסטורי במציאות אולם בצורה פרדוקסלית יש לטענה ההזויה הזו בסיס מיתולוגי היסטורי בן 2,000 שנים.
הכוונה כמובן למיתוס הנוצרי של רצח הצלוב על-ידי עם ישראל. רציחתו של "בן האלוהים" על-ידי היהודים אינה עוד האשמה נוצרית, אלא שהוא הפשע האולטימטיבי שעם כלשהוא ביצע. רציחתו של יש"ו הופכת לפי המיתוס השקרי הזה למעין מרד נגד השמיים וחבירה מוחלטת אל השטניות שקיימת בעולם. במילא מתוך ראייה כזו יכלה הנצרות, שהטיפה כל העת לחמלה ולצדק, למצוא את הבסיס האידיאולוגי המצדיק את השמדתו של עם ישראל.
ההאשמה הזו מתקיימת גם כיום בכסות חילונית. שהרי בחינה מעמיקה של הרטוריקה האנטי ישראלית כיום בעולם תראה שארגוני השמאל העולמיים, הופכים את הפלשתינים לתחליף לצלוב הנוצרי. יש כאן יצירה של מיתוס היסטורי חדש שבו הפלשתינים מוצגים כעם שעובר את הסבל הגדול בעולם (יותר מהדיכוי הטיבטי ויותר מקצירת האברים של אנשי תנועת הפאלון גונג על-ידי שלטונות בייג'ין, או מעשי רצח אחרים בעולם). שהרי בניגוד לשאר מעשי הנבלה שנעשים בעולם, במקרה הפלשתיני לא מדובר במאבק בין עמים או במאבק בדיקטטורה קיצונית אלא בגניבת הזהות העצמית הפלשתינית, על-ידי היהודים, שהקימו מדינה חסרת בסיס שמתקיימת כמעין פשע לשמו.
החברה הפלשתינית סובלת בראייה זו מחיקה טוטאלית על-ידי הישראלים, פשע שטני אולטימטיבי. יש הבדל בין סדאם חוסיין המנוח שהיה דיקטאטור עירקי הרודה בבני עמו, או בן-לאדן הנלחם בארצות הברית ובמערב, לבין ישראל. בן-לאדן נלחם מסיבות אידיאולוגיות וסדאם חוסיין הוא עוד אחד הריבונים הבעייתיים שיש בעולם. אולם במקרה הפלשתיני מדובר ברצח זהותו הלאומית של עם ללא שום הצדקה היסטורית או אידיאולוגית. יש כאן האשמה כלפינו על הכחדה לשמה של עם אחר, הדומה במישרין להריגתו של "בן האלוהים". במילא אין מקום להבעת רחמים או הבנה כלפי מבצעי הפשע הזה, גם אם הם בעצמם עברו לפני 60 שנה שואה לאומית.
ואגב לא מפתיע לגלות שחלק מארגוני השמאל העולמיים אף משווים בין שואת היהודים ל'שואה' הפלשתינית באופן ישיר.
טענה זו היא כמובן השקר בהתגלמותו, שהרי מעולם לא התקיימה ישות פלשתינית עצמאית, בעוד זכותו ההיסטורית של עם ישראל, כידוע לכל האנושות, מוזכרת בתנ"ך. אלא שעובדות אלה כלל לא נידונות בעולם בשנים האחרונות ולא בכדי. הצגתה של עמדה כזו תמנע את מימוש הצורך האנטישמי המערבי, שירש את השקפת העולם הנוצרית ביחס לעם ישראל, את הבסיס המוסרי להצדקת השנאה וההתנגדות לישראל כמדינה וכמחליפת היהודי הנודד. הצורך הבוער בתירוצים לאנטישמיות המודרנית הזו המתרכזת במדינת ישראל מייצר טענות המבטלות את הקשר בין עם ישראל הנוכחי למדינה היהודית הקדומה בארץ ישראל. הוא מעקר את הקשר הזה מתוכנו. באופן דומה תופסת בעולם מקום הטענה שאין בכלל דבר כזה עם יהודי.
וכך, כמו שבעבר אף נוצרי לא מצא ניגוד בתוך עצמו כשמחד-גיסא הוא קרא לעולם של חסד, ומאידך-גיסא הוא קרא לרצח יהודים, גם כיום ארגוני שמאל יכולים לדבר על מוסר וחירות לאומית, ובה בעת לקרוא לחיסולה של ישראל, מבלי לחוש את האבסורד שבשתי העמדות הללו.

פורסם במקור: מקור ראשון
תאריך:  11/11/2010   |   עודכן:  12/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפסיון הפלשתיני
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוח טוב מאד ל"ת
1א לנצח  |  12/11/10 08:51
2
זוהייר מוחסיין ראש אירגון הטרו
פלא יועץ  |  12/11/10 12:02
 
- פלא יועץ, האם אתה יכול לתת עוד
ברוך שטיין  |  12/11/10 14:17
 
- לי יש.
מורה נבוכים  |  12/11/10 18:19
 
- לברוך - הבטחתי לעזור......
מורה נבוכים.  |  13/11/10 11:51
3
והמסקנה:המערב הוא האויב העיקרי ל"ת
thomas  |  12/11/10 19:17
4
הפסיון של רבין עורר להם את התי
קורןנאוה טבריה  |  14/11/10 03:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן בן דוד
ברמת המקרו צודק אטיאס. אכן, במדינת ישראל אין מדיניות קרקעות נכונה    יש להגדיל את היצע הדירות, אבל לא במרכז הארץ, בוודאי לא על חשבון הריאות הירוקות של מדינת ישראל
מאיר יפרח
כמה נחזור ונאמר: אין בחקלאות עובדים אחרים. אין עובדים ישראלים, אין עובדים פלשתינים, וללא עובדים זרים, כפי שקיים בכל מדינות העולם המערבי - אין תוצרת זולה ואיכותית
דודו אלהרר
צחי הנגבי חטא. אין לכחד. אבל חטאו מתגמד לקומת עשב השדה, לעומת העונש שהושת עליו. עיקרון המידתיות שובש ורחק מכל יחס!
הרב ישראל רוזן
אתגר לקוראים: העתיקו מכתב זה בגירסתו האנגלית ושילחו לנשיא ארצות הברית
נרי אבנרי
יש להם הסבר לאמנים המחרימים: אריאל היא שטח כבוש, וממשלת ישראל יצרה כאן "מדינת אפרטהייד"    בטענה הכבדה הזאת קושרים המחרימים את ישראל בעבותות ברזל למשבצת שהייתה פעם של דרום אפריקה    לעמוס עוז יש דעה הפוכה    עד שייצא ממחבואו, הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il