X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אזהרה: האלימות המילולית עלולה להגיע למקומות קשים צפויה נסיקה בשווקים הסכם-ביניים באופק? תמונת הכוכבים לשבוע 19.11.10-12.11.10
▪  ▪  ▪
זיכרו: דברים שנאמרים אינם ניתנים להשבה, ואף עלולים להגיע לכדי טרגדיה

השבוע שימרו על זהירות, בעיקר כשאתם מטפלים במכשירי חשמל או במכשירים מסוכנים אחרים. כוכב מארס אינו בשליטה, הטמפרטורה האישית מתלקחת במהירות והנטייה היא להתמודד דווקא עם מטרות או יעדים קיצוניים בספורט, או משימות אחרות שיש בהן סיכון. כוכב ונוס וכוכב יופיטר נעצרים בתאריך 18.11, וישפיעו בנעימות על המישור החברתי, אבל צפו לאפשרות של איבוד שליטה על התיאבון, וחוסר הגבולות עלול להביא אתכם להתפרע עם הנאות החיים השונות ללא בקרה. גם הניסיון לרסן את ההוצאות עלול להיות משימה לא פשוטה ולא קלה בימים אלה.
הוונוס חוזרת למסלול וכל הבלוקים הרגשיים שהיו על מסלול דרככם, נעלמים; אתם חוזרים למערכות יחסים, עם הבנה מחודשת למה אתם מצפים מבן או מבת הזוג, מפנימים את האינטרסים המשותפים שלכם. נשים שעזבו, חוזרות; כוכב יופיטר חוזר למסלול ועוזר להתפתחויות אישיות, השראה ורוחניות, לצד עושר של חוויות המרחיבות אופקים. הרבה נושאים שהיו תקועים, ינועו, גם בתחומים פיננסיים, מאחר שהמשמעות של הכוכבים האלה היא שפע בכל התחומים. הכוכבים האלה נקראים "המיטיבים הגדולים", לכן ניתן לצפות לזינוק חיובי וטוב בתחום בו אלה משפיעים בהורוסקופ האישי.
לפני שאנו ממשיכים בחיינו בשבוע הבא, שכולל בתוכו מצבים בהם נמסר מידע שגוי, או חלק מאינפורמציה חשובה, היקום מאפשר לנו לראות הכל באופן ברור, בזכות המבנה של ראש הדרקון, במפגש עם פלוטו במזל גדי והכוכבים, ונוס וסאטורן במאזניים, הכל חד וחלק ואם אכן מתעורר רצון לשנות כיוון - הנה הגענו סוף-סוף לצומת בה אנחנו מרשים לעצמנו לחצות את הכביש וזה משמח.
התקופה מעניינת, השמש במזל עקרב, עד לתאריך 22.11, יורדת אל מתחת לפני השטח, בוחנת את המצב בעין חדה, רואה הכל כאן ועכשיו, ומגיעה למסקנות בעזרת האנטנות האינטואיטיביות, התמונה נבנית כמו פאזל מפרטים. כוכב מארס, העובר עכשיו במזל קשת, מכוון למחר, הוא מתבונן על ההווה וחושב על מטרות המחר, שישיג בלי שיהיו לו ספקות או סימני שאלה. אחרי שמנקים את השטח מ"החפצים המיותרים", אחרי שצוללים פנימה לתוך עצמנו ומעבדים את הרגשות שלנו, יש אנרגיה משולבת בחיוניות לצאת להרפתקאות חדשות, צומחת הבנה שיש חשיבות למימוש הרצונות שלנו, להשגת המטרות שבחרנו.
לתשומת ליבכם לקראת סוף השבוע, האלימות המילולית עלולה להגיע למקומות קשים.
הקשת, ידוע בלשונו המשוחררת חסרת הטקט, הצמידות של כוכב מרקורי עם מארס במזל קשת, גורם ללשון להפוך לחרב חדה. אנא חישבו פעמיים לפני שאתם יוצאים באמירה שלא ניתן לתקן אותה, מילה היוצאת מהפה לא יכולה לחזור לכור מחצבתה...
התקופה שבין התאריכים 19.11-15.11, דינמית יותר למנהיגי העולם. ייתכן שיעלו הצעות מעניינות בתחומים הפוליטיים והכלכליים, כולל מציאת פתרונות וניסיונות לגשר גם בין התרבויות.

אצלנו

הוונוס חוזרת להילוך קדמי במזל מאזניים ותביא להתפתחות מסוימת בשיחות בין מדינת ישראל והפלשתינים. במפה המשותפת של מדינת ישראל ופלשתין יש תהליך שבו יתחילו להגיע לאיזשהו בסיס להידברות והסכמה, בין מרס 2011 עד פברואר 2012, אולם המבנה מעיד יותר על התמקדות בתוכניות ארוכות-טווח, במציאות שאינה מאפשרת התפתחות. התוצאה תהיה שותפות הנשמרת על-ידי גבולות ברורים, גבולות התנהגות הנובעים מהיכרות זה את זה.
יש מחויבות ליחסים, אולם במציאות יש חיזוק וביסוס ההישגים שכבר הושגו. יש כאן תלות הדדית, עם מציאות אינטרסנטית של קח ותן. כל עוד האינטרס הדדי, היציבות תישמר. המבנה הזה של הכוכבים רומז לנו שמדובר בהסכם ביניים, כמובן שהעיתוי של חתימת הסכם יהיה משמעותי לשמירת היציבות.

השבוע...

12.11 נסו למצוא את האיזון בין הרעיונות שלכם, האידיאלים ובין האמוציות בתוך המשפחה. אפשר שאתם מאוהבים באהבה, עם חזון של מיהו בן הזוג האידיאלי ומישהו יכול להופיע מאי שם ולספק את החלומות שלכם על אודות אהבה מושלמת, לא מנפצים חלומות כאלה. תלמדו לסמוך על חברים ומשפחה, אלה יספקו תמיד את המשענת האיתנה. חלומות בהקיץ זה נפלא, זה מקור השראה לעתיד, הבעיה תמיד בהתפכחות שעלולה לנפץ את הבלון.
13.11 חוסר-ודאות מלווה את סדר היום. הביטחון שלכם ניצב בפני אתגרים או עימות במשחק הלא נכון. נסו להתפשר עתה וזה יביא את השיפור לו אתם מייחלים, יש כאן פנטזיות, עם הימור על אופי ההחלטה שתענה על הציפיות. ההתלבטות מתעוררת בין הרצונות להיות עם חברים ובין הצורך בפרטיות ואינטימיות, נסו לקחת פסק זמן והעזו לעשות משהו לא רגיל.
14.11 הירח בטל משעה 08:31 עד שעה 12:24. אכפתיות מאפיינת את העשייה שלכם, אך אפשר שאתם שוכחים את הנימוסים בהתנהלות שלכם. נסו לעצור את האימפולסיביות, שחררו את השליטה הכוחנית, יש פעילות מאחורי הקלעים ואם אתם יודעים לאן אתם הולכים, הקונפליקט יימנע ואז כולם מרוויחים.
15.11 הקושי למצוא את המילה הנכונה עלול לגרום לתסכול. נצלו את המיומנויות המקצועיות שלכם, את כושר השיפוט והעיתוי הטוב, כדי לקחת אחריות על פרויקט חדש. ייתכן שאין התאמה בין מה שאתם מרגישים ובין מה שאתם חושבים, זיכרו שיש ימים כאלה, בהם אין ודאות, אבל אלה עוברים. אם חשוב לכם לקדם תוכניות, זה היום המתאים להנחת אלו על השולחן. אל תיכנסו לתפקיד הקורבן ואל תתנו לאיש לנצל אתכם. עם זאת, במהלך היום צפויה תפנית חיובית פתאומית.
16.11 הביטחון חוזר ושוב אתם חשים שההיגיון מתואם עם האינטואיציה. חוש ההומור ומצב הרוח הטוב מתבטאים בדרך בה אתם חווים את היום, אל תופתעו אם תמצאו את עצמכם מגלגלים כדור במשרד, במקום לשבת ליד השולחן. אתם מבינים מה הם המניעים האישיים וקיימת התמודדות, המלווה במאמצים לשיפור עצמי ולשינוי המביא להתפתחות עתידית. אם יש עניין לשמר את מערכת היחסים הטובה שלכם, כדאי גם להיות קשובים יותר ואפילו להתפשר. הירח בטל משעה 18:37 עד שעה 00:59 אחר חצות.
17.11 ישנם תככים ודיסאינפורמציה מאחורי הקלעים, נסו למנוע מה שאפשר, למרות שנדרשת ערנות גבוהה. המסרים שאתם שומעים מעורפלים, המטרות מוצגות בכלליות ומעורפלות, המילים לא ברורות. נסו לשחרר קיטור. הקושי לשפוט נכון את המצב עלול להוביל לבחינה נוספת של המצב. יש נטייה להתלהב רגע אחד ולהתקרר בשנייה שאחרי. פרויקטים אותם אתם לוקחים על עצמכם יש להם משמעות כפולה, העדיפו לא לקחת התחייבויות היום ולא להבטיח דבר לאף גורם.
18.11 האנרגיות גבוהות יחסית, הגישה היא אסרטיבית יותר, יש צורך בהתנסויות חדשות. שגיאות שנחשפות היום, לא תמיד נעשו בתום לב, אבל לא כולן נחשפות כהונאה מכוונת. ישנה אווירה של מבוכה, חוסר-ודאות ודאגה. יש לחפש את הדרך לאזן את מערכות היחסים שלכם עם אחרים, נסו לשמור על חשיבה הוגנת, שיפוט מצבים על בסיס השראה ובעיקר מתן אמון מחדש. צאו מהשגרה.
19.11 הירח בטל משעה 07:32 עד שעה 12:04. נצלו את הזמן למפגש סתמי עם חברים, לשתות קפה או תה, ומי שמעדיף יכול לשתות קולה או ספרייט. האופקים רחבים יותר, אך אין היום את העושר הלשוני לבטא את מה שאתם רואים ומבינים. נצלו את ההזדמנויות בשעות אחר-הצהריים והערב, למפגשים אישיים ורגשיים, תחושה נינוחה משפיעה על מצב הרוח.

ועידת ה-G20

המפגש בסיאול של קבוצת המדינות (מדינת ישראל לא נמצאת בין ה-20), נועד לאושש את הכלכלה ולמנוע משברים פיננסיים נוספים, אבל עכשיו אנחנו שומעים שהמנהיגים חלוקים בדעותיהם בכל הקשור למדיניות מסחר ומטבע, זה לא מפתיע! כוכב ונוס נמצא בנסיגה עד לתאריך 18.11.10.
ונוס מסמלת כספים, מטבעות, פיננסים והדדיות - ונוס בנסיגה מאכזבת, לא מאפשרת לממש את הפוטנציאל שלה.
איך בזמן כזה אפשר להגיע להסכמה אמיתית וכנה? מצד אחד ניתן לשמוע את המדינאים השונים מדברים על צמיחה כלכלית, במטרה להפחית את החוב במדינות שלהם; מצד שני ניתן לשמוע את הפדראל, שהחליט על הדפסת מיליארדי דולרים בזמן הקרוב, אפשר לצפות כבר מעתה את האסון הכלכלי המתמשך שארה"ב ממשיכה ויוצרת במו ידיה ממקום של זחיחות הדעת. הגירעון שלהם עולה ואין בלמים.
בעת הזו כוכב פלוטו בצמידות עם ראש דרקון במזל גדי, המשמעות היא שאנשים חזקים, בעלי כוח השפעה, מתמודדים עם הגורל של ההמונים. אבל פלוטו במזל גדי, לא נותן לכאלה למרוח את האנשים, הוא חושף כל מה שמסתתר מתחת לפני השטח. הוא דורש ניקיון.
המפגש הראשון של ה-G20 היה בשנת 1999, במטרה ליצור כלכלה עולמית, לשתף פעולה בנושאים כלכליים וחברתיים ולמנוע תהליכים שליליים, אולם בהווה האנשים מבקשים עבודה, לבנות תוכניות רווחה חברתיות שיעזרו להם לשקם את חייהם.
במציאות הנוכחית, עם נקודות הביניים, הקהל הרחב מרגיש שהציפייה לשיפור היא רק בזבוז זמן. ראש דרקון/פלוטו=נפטון, מכיל את הפוטנציאל להונאה, אבל הכוכבים עתה עוזרים להסיר את המסכות מאותם מנהיגים שאינם באמת כמו שהם מציגים את עצמם, חצאי אמיתות לא ינצחו כשראש דרקון ופלוטו נמצאים ביחד במזל גדי.
"השלום נקנה בניצחון ולא בפשרה" [קיקרו].

כלכלה ושווקים

בתאריך 18.11 כוכב ונוס מתיישר במזל מאזניים, במנעד חיובי עם נפטון ויופיטר, שגם הוא חוזר להילוך קדימה במזל דגים ואלה ביחד מאותתים שצפויה נסיקה בשווקים ומחירו של הזהב ירד זמנית. מעבר הכוכבים למזל גדי, מבטיח שמחירי הזהב והכסף ינסקו שוב מעלה-מעלה.
התקופה שבין התאריכים 19.11-15.11, אינה מונעת את העליות בשווקים.
השילוב של יופיטר ואורנוס משפיע על אינפלציה, זהו צמד כוכבים שאינו אוהב הגבלות.
המארס בקשת, כך שהמדיניות הכלכלית דוחפת לכיוון המתכות היקרות.
העגמומיות תחזור כשהחשיפה של התנהלות הבנקים תהיה בכותרות, עם המפגש בין הראש דרקון וכוכב פלוטו במזל גדי, מתאריך 21.11 עד לתאריך 7.12.
הדולר? עד שהכלכלה בארה"ב תמצא את כוח המשיכה, הוא לא צומח.

תאריך:  12/11/2010   |   עודכן:  12/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 תום לב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב בר-און
הוא שיחק בתיאטרון עד הרגע שבו מערכות גופו קרסו    הוא משאיר אחריו אוהבים רבים - אנשי מקצוע וקהל כאחד, והם כבר מתגעגעים אליו    עמוס לביא, 2010-1953
ישראל לוין
גדי טאוב: "התקשורת יוצרת רושם שישראל היא הכי מושחתת בעולם"    פנחס ולרשטיין: "התקשורת בהינתקות קידשה מטרה וכול אתרוג בגודל מסוים היה כשר"    שתי כותרות אלו הן חלק משלל אמירות וסיסמאות שהופרחו ביום עיון שנערך ביום א' השבוע במכון הישראלי לדמוקרטיה
אורי שטרוזמן
המשפט ניצח. הצדק נוצח. לו נשפט הנגבי על עדות השקר סמוך למסירתה והיה מוטבע בו אז אות הקלון, ניחא. אבל כיום, שמונה שנים אחרי ביצוע העבירה, כשרוב הציבור סבור שהנגבי נענש דיו בפועל והתנהגותו מאז ועד עתה היא ללא רבב - צדק לא נעשה
טבע נאות
לקראת עונת המעבר והחורף: חברת "טבע נאות" מעניקה טיפים ועצות לבחירת מגפיים ו-5 זוגות הנעליים הבסיסיות שחייבות להיות בכל ארון
עליס בליטנטל
השקתה המחודשת של אגודת ידידי מוזיאון בית התפוצות המחודש ברמת אביב, נערכה יחד עם פתיחת תערוכת דיוקנאות של אישים יהודיים נודעים שצוירו בידי אנדי וורהול, יגאל תומרקין ואמנים ישראלים נוספים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il