X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מקורות

קיבלתי עידכון עכשיו מכל הגורמים שעוסקים כרגע בטיפול בשריפה ובתוצאותיה. אנחנו חייבים להשיג שתי מטרות.
המטרה הראשונה זה הצלת חיי אדם.
המטרה השנייה היא כיבוי השריפה.
לצורך המטרה הראשונה מה שאנחנו עושים, וזאת ההנחיה שלי, זה להגדיל את זמן ההתרעה לאנשים להתפנות. קודם כל שאף אחד לא ייכנס לשטח ואני אומר לאזרחי ישראל, סקרנים, הרפתקנים, כולל עמיתיי כאן מהעיתונות, אל תיכנסו לשטח. זה מסוכן, צאו מהשטח.
דבר שני, אנחנו נפנה אנשים בהתאם לצורך ועדיף לי שמישהו לא יהיה בביתו או במיטתו לילה אחד אבל שיחיה את כל חייו. אנחנו לא רוצים יותר נפגעים, לא רוצים יותר הרוגים. ספגנו כאן מכה קשה ואנחנו לא רוצים יותר הרוגים, אפילו לא אחד. זו המשימה הראשונה שלנו, ועל כן אנחנו לוקחים אותה קודם כל בנושא הפינוי, יכול להיות ברדיוס רחב. תצטרכו לשמוע את הוראות השר לביטחון פנים, המפכ"ל, באמצעות ראשי הרשויות.
הפינוי יתבצע בהתאם לצורך. לא מעבר לצורך, אבל בהתאם לצורך. הדבר השני, כיבוי. השריפה הזאת היא שריפה ייחודית, היא שריפה בקנה מידה בינ"ל. האמצעים הנדרשים לכך אינם מצויים ברגע זה בשטח, אבל הם בדרך הנה. אני שוחחתי הערב עם נשיא קפריסין, עם ראש ממשלת יוון ועם ראש ממשלת ספרד. כתוצאה מהשיחות האלה יש לנו עכשיו 10 כלי טיס בדרך לישראל, 4 מטוסים מיוון, 4 מטוסים מספרד, מטוס ומסוק מקפריסין, אני אדבר עוד כשעה עם ולדימיר פוטין, ראש ממשלת רוסיה על-מנת להביא עוד מטוסים מעוד כמה מדינות. אנחנו נביא הנה כלי טיס, אבל זה ייקח זמן.
בכל מקרה, הכלים הללו אינם עובדים בלילה, ולכן ייתכן מאוד שנצטרך להפעיל אותם במהלך היממה הבאה, ועל כן התנאי הראשון של הפינוי בצורה מסודרת ומבוקרת תחת שליטה הוא תנאי שיימשך, גם כשיגיעו המטוסים, עדיין לא מובטח לנו שהאש תכובה מיד, זה לוקח זמן. זה אירוע לאומי, זה אסון גדול, אבל אנחנו מטפלים בו ואנחנו משתלטים עליו. אנחנו צריכים את שיתוף הפעולה של אזרחי ישראל, לפעול בקור רוח ולהישמע להוראות. אני חושב שיחד נתגבר על זה.
מחר בבוקר אני אכנס קבינט בתל אביב בשעה עשר, ואנחנו נחליט, כפי שהטלתי כבר על מנכ"ל משרד רה"מ לרכז את כל הצרכים, גם של פינוי, גם של שיקום, כל הדברים שדרושים לראשי הערים, לך יונה ולאחרים, על-מנת להתגבר על האסון הזה, ולדעת לטפל באזרחים באופן מסודר. אני רוצה להגיד מילה לאזרחים שלנו, קודם כל לכלל אזרחי ישראל וגם לאחינו הדרוזים – אני יודע שספגתם מהלומה קשה מאוד. ואנשים טובים, גברים ונשים, גילו כאן תעצומות נפש אדירות, גבורה עילאית. אנשים הקריבו את עצמם כדי להציל אחרים. אני רוצה קודם כל לומר למשפחות, שבוודאי מגלות עכשיו את האסון האישי שפקד אותם, שאנחנו מחזקים אותם, אנחנו דואבים איתם, ואני רוצה לחזק את ידיהם של הכבאים והשוטרים והחיילים ואנשי מד"א, וכל האנשים שיחד נותנים יד ברגע הזה כדי שנחצה את המצר הזה. נציל חיים ונכבה את האש.

תאריך:  02/12/2010   |   עודכן:  02/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תקשורת ראש הממשלה
בעקבות גל של מחאות פרסמה לשכת ראש-הממשלה הודעה מיוחדת הדוחה טענות המופנות נגדה    להלן ההודעה כפי שפורסמה
עוז לוי
בית ההשקעות מציין כי כי"ל נהנתה מרבעון מוצלח נוסף, בעיקר בזכות הגידול בכמויות הנמכרות של האשלג והברום    מעריך: הגידול בריכוזיות בענף עשוי להאיץ את העלייה הצפויה במחירי האשלג    ההמלצה: קנייה עם מחיר יעד של 59 ש"ח
יעקב טירקל
עדות הפצ"ר תא"ל אביחי מנדלבליט מתאריך 26.08.2010    בנוסף לחלק המובא קיים חלק אחר מהעדות שנאמר בדלתיים סגורות
לימור גרובר
בית ההשקעות פסגות קובע כי הנהלת סלקום מוכיחה שוב את יכולותיה, אך מציין כי אין זה ימנע את הירידה העתידית הצפויה ברווחיות ענף הסלולר   
טל שיריזלי
בית ההשקעות מעריך כי מחיר המניה מגלם את החששות הגלומות במטבע, אובדן נתח שוק ואף מעבר לכך    שומר על המלצת הקנייה וקובע מחיר יעד של 55.2 ש"ח - כ-28% מעל מחיר השוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il