X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אסור לעבור בשתיקה על סיסמאות מעין אלו של הצד השמאלי [צילום: פלאש 90]
ההגדרה הנכונה לוועדות החקירה
המתרחש בימים אלה בעולם וההסתה נגד המדינה הם הכנה אידיאולוגית לקראת המערכה הצפויה נגד ישראל הציבור הישראלי והממשלה צריכים להבין כי אותם ישראלים המסיתים והמעלילים נגד מדינת ישראל, הם חלק ממסע תעמולה הנותן לגיטימציה לפעילות אלימה אל תאמרו "ועדות לבדיקת ארגוני שמאל", אלא "הוועדות לחקירת המימון לשלילת זכות קיומה של ישראל ולהשתלטות על אדמותיה"
סיוע מוסרי וחומרי של מדינות אירופה לג'נוסייד נוסף של העם היהודי עלול להתגשם באופן בוטה

ועדת חקירה פרלמנטרית למימון זר
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינה של מימון ממקורות זרים לארגונים חוץ פרלמנטריים הפועלים לכאורה נגד האינטרסים של מדינת ישראל * בראש הוועדה יעמוד ח"כ דנון * "ממליץ ליריב אופנהיימר ולחבריו לשפץ את קורות החיים" * אופנהיימר ל-News1: הקמת הוועדה נועדה לרדוף אחר אישים וארגונים המתנגדים לעמדות הממשלה
לרשימה המלאה

ועדת החוקה אישרה הצעה לחייב דיווח על מימון זר
איציק וולף
על-פי הצעת החוק של ח"כ זאב אלקין ואחרים שאושרה לקריאה שנייה ושלישית יידרשו עמותות לדווח כל רבעון על מימון שקיבלו מישויות מדיניות זרות
לרשימה המלאה

ועדת חקירה תפגע בזכויות יסוד
איציק וולף
פרקליטות המדינה הגישה את תגובתה לעתירה נגד הקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית לבחינת מימון ארגוני השמאל * טענה כי מדובר בעניין שאינו נוגע אל היועמ"ש והעריכה שועדה שכזו תפגע בזכויות יסוד של אזרחים ישראלים
לרשימה המלאה

שגריר ישראל בבריטניה, מר רון פרושאור, אמר לאחרונה כי מה שמרתיח אותו הם אותם פרופסורים ישראלים המצטרפים למסע ההסתה וההחרמה ולשלילת זכות קיומה של ישראל. "אני לא מבין איפה היושר האינטלקטואלי שלהם. הם מגיעים מאוניברסיטאות בארץ וקוראים להחרים את האוניברסיטה שמעסיקה אותם! זו המצאה ישראלית שאין לה אח ורע".
חשוב להבין כי מעשיהם של אותם הישראלים המסייעים למסע הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל, עלולים לעודד מגמות מסוכנות שכבר קיימות במדינות אירופה השונות. קיומה של מדינת ישראל, המוקפת מדינות עוינות, הוא דבר הנתון כל העת בסימן שאלה. תרחישי קיצון - שנראים כעת כבעלי סבירות נמוכה - יכולים להתעורר לפתע, וסיוע מוסרי וחומרי של מדינות אירופה לג'נוסייד נוסף של העם היהודי עלול להתגשם באופן בוטה.
צריך להבין את מה שמתרחש בימים אלה בעולם ואת ההסתה נגד ישראל כהכנה אידיאולוגית לקראת המערכה הצפויה. בהקשר זה, אין מנוס מהשוואה היסטורית בין תקופת השואה לתקופתנו. הנאצים לא החלו מיד בהשמדת היהודים, הם הקדימו לכך מסע תעמולה ארסי שארך מספר שנים, עוד טרם פרוץ המלחמה. הם השתמשו בכל אמצעי התעמולה הגבלסיים ובכל אמצעי התקשורת כדי להציג את היהודים כ'מרעילי בארות' וכמוצצי דמה של האנושות. תעמולת הזוועה שקדמה להשמדה היא שהכשירה את לבבות עמי אירופה לקראת חיסול "הבעיה היהודית".
גם עכשיו, התעמולה האנטי-ישראלית מקדימה את מעשי ההרג המתוכננים. הלינץ' התקשורתי והתעמולתי נגד ישראל הפך זה מכבר לתחביב עולמי וכהכנה אידיאולוגית למעשה עצמו. במקביל קולטים החיזבאללה והחמאס אלפי טילים מדויקים המכסים כמעט את כל שטח ישראל. צבירת הטילים, שתכליתם המוצהרת והברורה היא להרוג אוכלוסיה אזרחית, אינה מטרידה את אומות העולם ואינה נושא הנידון בעיתונות הבינלאומית.

ועדת חקירה וגם חקירה משטרתית

מדובר בארגונים שהם אנטי-ישראלים ואשר מנהלים מסע תעמולה נגד זכות קיומה של מדינת ישראל. הם מסייעים לפלשתינים ולמדינות אירופה לפגוע בכלכלה הישראלית, להעמיד למשפט קצינים בצה"ל, ובמעשיהם הם מעניקים לגיטימציה מוסרית ורוח גבית לחיסולה של המדינה היהודית

בהתאם לכך יש להבין כי אמירות ומעשים המבוצעים על-ידי ארגונים, כלי תקשורת וקבוצות קיצוניות - אסור להם שיתקבלו בסלחנות על-ידי הציבור הישראלי. אלה אינם דברים היכולים להיכלל במסגרת של "חופש הביטוי", כי אלה הם בדיוק הדברים שיוצרים בעולם את התשתית הרעיונית שתצדיק את ההרג ההמוני ואת פשעי המלחמה המתוכננים נגדנו. הציבור הישראלי והממשלה צריכים להבין כי אותם ישראלים המסיתים והמעלילים נגד המדינה, הם חלק ממסע תעמולה הנותן לגיטימציה לפעילות אלימה והמכשיר את הלבבות לקראת פשעי המלחמה הצפויים. אותן משלחות מטעם ארגונים ישראלים היוצאות לחו"ל במטרה להעליל על צה"ל והמדינה, אותם "חוקרים" באקדמיה המייצרים פרסומים מכפישים ומקבלים בתמורה לכך תואר אקדמי, אותם אנשי קולנוע המפיקים סרטים פרו-פלשתינים במימון מדינת ישראל - כל אלה יוצרים את התשתית האידיאולוגית שתצדיק בעתיד כל מעשה נפשע. אנשים אלה עושים את הכל כדי שמעשה הלינץ' המיועד נגדנו יתקבל בעולם כדבר טבעי, ראוי ומתבקש.
בכותרות העיתונים מדובר על הקמת ועדות לחקירת ארגוני השמאל - אך האם רוצים לחקור אותם בגלל שהם בשמאל? מדובר בארגונים שהם אנטי-ישראלים ואשר מנהלים מסע תעמולה נגד זכות קיומה של מדינת ישראל. הם מסייעים לפלשתינים ולמדינות אירופה לפגוע בכלכלה הישראלית, להעמיד למשפט קצינים בצה"ל, ובמעשיהם הם מעניקים לגיטימציה מוסרית ורוח גבית לחיסולה של המדינה היהודית. המשטרה, משום-מה, אינה חוקרת אותם על מעשי ההמרדה שלהם והיועץ המשפטי לממשלה אינו פותח בחקירה על הסיוע שהם מעניקים לאויב. טוב לפחות שהכנסת תעשה זאת.
אולם, מסתבר כי יש קושי להשיג רוב שיתמוך בהקמת הוועדות, כי חלק מחברי הכנסת והשרים חושבים שמדובר בגישה המפלה לרעה את ארגוני השמאל. גם העיתונות והטלוויזיה חוזרות על טעות זו ומכנות את הוועדות המוצעות - "ועדות לבדיקת ארגוני שמאל", בשעה שהשם האמיתי של הוועדות צריך להיות: "הוועדות לחקירת המימון לשלילת זכות קיומה של ישראל ולהשתלטות על אדמותיה".
צריך, אם-כך, להתריע בפני הציבור ולהסביר לחברי הכנסת המסתייגים, כי אין פועלים נגד ארגוני שמאל בשל תפישתם השמאלית כשלעצמה, אלא רק אם מעשיהם מסכנים את קיום המדינה. בנוסף, סביר להניח כי תחת מדיניות אחראית יותר היה זה מעשה נכון וראוי לפתוח בחקירה משטרתית דחופה ולא להסתפק רק בוועדות חקירה פרלמנטריות.

תאריך:  20/02/2011   |   עודכן:  20/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההגדרה הנכונה לוועדות החקירה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
Bogdim to Gulag. v reEducation ל"ת
magshim  |  20/02/11 18:09
2
מדובר בגיס חמישי שיש להלחם
אלישמע  |  20/02/11 18:24
3
חבל שאין לך מינמום הגינות
אלטע קאקער  |  20/02/11 20:02
 
- מהות הבעיה
לוגי  |  21/02/11 08:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
הבחירות להסתדרות המורים קרבות, ועכשיו הזמן להעניש את וסרמן על התנהלות כושלת ומסע הפחדה שלו כנגד המורים    רפורמת אופק חדש שעליה חתמו בהסתדרות פגעה במורים וכפתה עליהם הסכם שהוכח ככושל    מעמד המורים, כמו גם מצב מערכת החינוך, הלך והידרדר בתקופת כהונתו של וסרמן, ולכן הגיעה העת להדיח אותו ואת ההנהגה שלו    מורים, צאו לבחור הנהגה חדשה!
גורי גרוסמן
ממשלת ישראל מצטרפת למסע ההפחדה בפרסומים כי ישראל רואה בחדירת הספינות לים התיכון פרובוקציה ואיום. בכך אנחנו, ברוב איוולת, משחקים לידיו של אחמדינג'אד שמטרתו להלך עלינו אימים ולפגוע במורל אזרחי ישראל. במו ידינו אנחנו מורטים את עצבי הציבור בסרט אימים אבסורדי
אליקים העצני
גרעין הבעייתיות במינוי גלנט לא היה פרט כוזב, טכני, בתצהירו - למרות שזה חמור מספיק - כי אם אותה המחלה הכרונית של החברה שלנו של ניצול שיטתי בוטה וראוותני של "קשרים". מכל מקום, היועץ המשפטי לממשלה, מבקר המדינה והממשלה קבעו עכשיו את גובה הרף המוסרי, את הקו האדום האתי, גם לגבי מכת הפרוטקציה
רחלי נטע
על פניו, ההצעה הזולה ביותר היא הטובה ביותר, אולם בפועל, הצעות לבניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן, בשיטת "עשה זאת בעצמך", מגיעות עם הוצאות נלוות-נסתרות שהלקוח אינו מודע להן    שווה לבחון: האם הזול הוא באמת כל-כך זול?
דודו אלהרר
מי שקורא את פסק הדין הארוך והמנומק בעניינו של חנן גולדבלט, אינו יכול להתעלם מן הרושם שמאחורי הקסם של האיש מסתתר אדם חסר התחשבות בזולתו, עד כדי פגיעה רעה ומתמשכת בבנות תמימות שלא חטאו    אין לשלול יחסים בגלל פער גילים או בגין ניסיון, אבל יש אחריות גדולה יותר למבוגר/ת ולבעל/ת הניסיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il