X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האומנם מדינת טרור, שתוקם מביטול מיליארדי הדולרים הניתנים כסיוע לישראל לטענתך, והזרמתם לשם הקמתה, תקבל סיוע מארה"ב - גם לאחר שייחשפו יעדיה בפני השלטון הבא בארה"ב?! ומה יהיה כאשר הסיוע יופסק או יוגבל? האם העם הפלשתיני יתחיל ללמוד משהו אחר כתחליף לאנטישמיות בביה"ס ובגן, ויעסוק בצורפות במקום בייצור טרור?!
▪  ▪  ▪
סמנתה פאואר
היועצת של אובמה: לשקול התערבות צבאית בישראל
איציק וולף
סמנתה פאואר, אחת משלוש הנשים המובילות את מדיניות החוץ של ארצות הברית, טענה בעבר כי על ארצות הברית לשלול סיוע ביטחוני של מיליארדי דולרים מישראל ולהעבירם לידי המדינה הפלשתינית שתקום * "מנהיגי ישראל והפלשתינים היו לא אחראים והדבר מצריך התערבות חיצונית בדומה למה שהתרחש ברואנדה"
לרשימה המלאה

יועצת השווא של חוסיין אובמה, סמנתה פאואר, שכבר הביעה דעות דומות בעברה כעיתונאית בכירה בארה"ב, התלהבה כנראה מחיסולו של הטרוריסט בן-לאדן והעלתה הצעה (שהשמאל בישראל יאהב אולי אפילו יותר מכנופיות הטרור ומנהיגיהן). הצעתה היא כי הנשיא חוסיין, בשלהי הקדנציה שלו, יזום התערבות צבאית של ארה"ב בישראל, לטובת כנופיות הטרור שיקבלו ממנו מדינת טרור בגבול לאורכה של מדינת ישראל.
לכאורה, אפשר להתעלם מהצעה זו ולעבור לסדר היום, שכן הצעה זו אינה בת-ביצוע כלל. למעשה, צריך לדון בהצעה ולדחותה, לא בגלל מעמדה הרם של סמנתה, ועל-אף סיומה הקרוב של כהונת הנשיא.
בדיקת ההצעה בדרך השלילה - מביאה להקמת מדינה עבור מי שאינו רוצה ואינו יכול להקימה משום בחינה נבדקת:
א. מבחינה תפקודית - כנופיות הטרור יעדיפו לעסוק במה שהן למדו לעשות, ללא מסגרת מחייבת, כפורעות חוק וסדר - דבר שקשה לעשות במסגרת של מדינה.
ב. מבחינה צבאית - מדינת ישראל תיאלץ במהרה לטפל (ולבטל) במדינה השכנה שתקום לאורכה, אשר ישלטו בה עריצים מהסוג של בן-לאדן ואבו עבאס, מכחישי שואה ושואפי שואה; וכשם שארה"ב פעלה בעניינו של בן-לאדן - כך ישראל תיאלץ לפעול בעניינם של אחרים, וביתר שאת, כי הם יהיו קרובים ומאיימים כלפי ישראל הרבה יותר מהמצב בו נתונה ארה"ב.
ג. מבחינה כלכלית - הרעיון של סמנתה להזרים מיליארדי דולרים לכנופיות הטרור ייצור תשתית שלטונית חזקה, ומנגד - עם כנוע, מושפל, מרוד ונרמס, כביתר מדינות ערב והרבה יותר. הכסף לא יזרום לאן שסמנתה רוצה, ולא לאן שפרס חולם, אלא ייעצר אצל מנהיגי כנופיות הטרור, עד קצה תאוותם, והדמיון המזרחי יכול לעבוד...
ד. האומנם מדינת טרור כזו תקבל סיוע מארה"ב לאחר שייחשפו יעדיה בפני השלטון הבא בארה"ב?! ומה יהיה כאשר הסיוע יופסק או יוגבל? האם העם הפלשתיני יתחיל ללמוד משהו אחר כתחליף לאנטישמיות בבתי-הספר ובגנים, ויעסוק בצורפות במקום בייצור טרור?!
ה. וטרם דיברנו על יהדות ארה"ב, מעמדה שיתערער והצעדים בהם תנקוט. לא מן הנמנע כי צעד כדוגמת הצעתה של סמנתה יביא לידי עלייה המונית לישראל, דבר שיצור תרומה אדירה למדינת ישראל - הזקוקה לכך יותר מלסיוע הכספי והאחר מארה"ב. השאלה היא האם ארה"ב בכלל מסוגלת להתעלם מהשדולה היהודית שבתוכה, כהצעתה של סמנתה, והאם מסוגל נשיא שעולה בסקרים עקב פגיעה בטרור - בערוב ימי כהונתו - לשרוד, לאחר פגיעה במדינה הנלחמת נגד הטרור יותר מכל מדינה אחרת בתבל. ההתנכלות למדינת ישראל כהצעתה, תיתפש בארה"ב כפעולה נגדית לחיסולו של בן-לאדן.
להצעת סמנתה אין סיכוי.
חוסיין עשה את מה שהיה צריך לעשות, למצער, ואפילו הוא היה מחויב לפחות בכך.
לא אחת אני טוען, כי אפילו אם יתמנה ח"כ אחמד טיבי לשר הביטחון של מדינת ישראל, הוא לא יוכל להימנע מביצוע מעשים אקטיביים להגנתה של המדינה בה הוא שר ביטחון.
כך כאן, וכך גם שם.

תאריך:  04/05/2011   |   עודכן:  04/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תשובה לסמנתה פאואר
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
להתערב צבאית
מזרחי שמאלני  |  4/05/11 13:48
 
- 1, שכחת להוסיף גם חסר אחריות
שאול א.  |  4/05/11 15:08
 
- היכן תהיה אתה?
אורי פ  |  4/05/11 20:10
2
קוראים לו הנשיא אובמה!!!!!!
אמציה האמיץ  |  4/05/11 16:56
 
- רד חזרה לביוב ממנו יצאת
אליק א.  |  4/05/11 22:37
 
- אמציה הטינופת
רונן גולדשטיין  |  4/05/11 23:51
 
- יש לך תואר שלישי בטינופולוגיה?
אמציה האמיץ  |  5/05/11 02:38
 
- אמציה אני בטוח שאתה פולני מצוי ל"ת
טינופת  |  5/05/11 08:55
3
ל-1מזרחי שמאלני ואידיוט ערבי.
מהפך 77  |  4/05/11 21:06
4
האשה טיפשה ולכן מסוכנת
א מ רול  |  5/05/11 05:40
5
שלח את המכתב אליה
ולא אלינו...  |  5/05/11 12:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צחי קווטינסקי
האם ההגבלה מכה ניצחת למשקיעי הנדל"ן? שאלה זאת מעסיקה היום מאוד את משקיעי הנדל"ן למגורים    נגיד בנק ישראל שוכח כל פעם מחדש, שלוקחי המשכנתאות אינם אך ורק המשקיעים    משקיעי הנדל"ן ו/או בעלי הנכסים יעלו את מחירי השכירות ושוב יפגעו בזוגות הצעירים
ד"ר צ'לו רוזנברג
כמה מילים על ה"חגיגה" ובולמוס הפרשנויות בעניין חיסולו של אוסאמה בן-לאדן    ראש ממשלת ישראל צריך להתכונן היטב לפגישה עם אובמה אחר ממה שהכיר לפני הפעולה בפקיסטן    בינתיים מטוטלת מצב הרוח הלאומי נוע תנוע...
אליקים העצני
יש קיר ברזל ערבי, שכל תוכניות השלום האוטופיות של היהודים מתנפצות עליו    אפשר לשבור קיר, אפשר לעקוף אותו או לטפס עליו. רק דבר אחד לא מומלץ: להיכנס בו עם הראש
דודו אלהרר
אין חולק על כך שתושבי א"י הערבים ספגו מכה אנושה במלחמת השחרור של העם היהודי, וזכותם המלאה לציין את יום הַנַכְּבָּה שלהם כראות עיניהם    אך מכאן ועד להכרה ישראלית רשמית באסונם, סלולה דרך חתחתים שכולה התנשאות וּצביעות    לולא אסונם לא הייתה קמה מדינת-ישראל
איתמר לוין
יובל שטייניץ חרג מהמשפטיזציה שהשתלטה על חיינו ומינה כלכלן לתפקיד יו"ר רשות ניירות ערך. בניגוד לחשיבה המקובלת, רגולטור צריך קודם כל להבין בשוק עליו הוא מפקח - ולא תמיד למשפטנים יש ראייה כזאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il