X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אבן מאזן. את ספרו מלמדים במערכת החינוך ברשות הפלשתינית [צילום: AP]
מכחישי השואה ותקומתה של מדינת ישראל
מכחישי השואה ממשיכים להפיץ שקרים למרות העדויות וניצולי השואה שעוד חיים בעולם איתנו. אחד מהם הוא אבו מאזן שספרו המתכחש למספר היהודים שנרצחו בשואה נלמד בימים אלה בביה"ס של הרש"פ על-רקע השואה והכחשתה צריכים היהודים מכל העולם להבין את חשיבותה של ישראל ולהקים בה את ביתם

הארכיון הנאצי בבד ארסון שבגרמניה התפרסם לראשונה בציבור בשנת 2007. סיקור שערכה בנושא תוכנית "60 דקות" של סי.בי.אי העלתה בי מחשבות עמוקות על הנאצים ומכחישי השואה.
למרות שהנאצים שמרו,ותיעדו בקפדנות מיליוני רשימות, קורבנות השואה עדיין מתהלכים איתנו ומספרים את סיפורם, לאנשים יש את החוצפה להכחיש את השואה ולהתכחש לקיומה. בין המכחישים ניתן למצוא גם אנשי אקדמיה ואפילו מנהיגים.
בקרב מכחישי השואה ניתן למצוא את הערבים, אשר עמדתם הרשמית הינה: השואה כולה היא המצאה ציונית שנוצרה כדי לסחוט מהעולם, הנושא רגשות אשמה, כדי להצדיק את קיומה של מדינת ישראל.
למחמוד עבאס, מי שמוביל את "תהליך השלום" עם ישראל, יש היסטוריה ארוכה של הכחשת השואה. האיסלאמופאשיסטי הזה, הידוע גם בשם אבו מאזן, כתב את עבודת הדוקטורט שלו שאותה סיים ברוסיה הקומוניסטית, במכללת המזרח של מוסקבה, שהתפרסמה ב-1983 כספר בשם, "הצד האחר: הקשר הסודי בין הנאציזם והציונות".
על-פי תרגום שנעשה על-ידי מרכז סיימון ויזנטל בלוס אנג 'לס, מרכז חינוכי ומוזיאון המתמקד על גזענות באמריקה וההיסטוריה של השואה, מנסה המחבר אבו מאזן, להטיל ספק בכך שהנאצים טבחו 6 מיליון יהודים. "בעקבות המלחמה", הוא כותב, "השמועה התפשטה כי שישה מיליון יהודים היו בין הקורבנות וכי מלחמת ההשמדה כוונה בראש ובראשונה כלפי היהודים ... האמת היא שאף אחד לא יכול לאשר או להכחיש נתון מיספרי זה. במילים אחרות, זה אפשרי שמספר הקורבנות היהודיים הגיעה לשישה מיליון, אבל באותו זמן, זה אפשרי כי הנתון המספרי הוא הרבה יותר קטן - מתחת למיליון..."
המטריד ביותר היא העובדה כי עבודת המחקר של הכחשת השואה של עבאס נלמדת בימים אלה ברשות הפלשתינית, והספר הוא חלק מתוכנית הלימודים בבתי הספר. אנשים המכחישים היסטוריה עובדתית, אנשים המכחישים את זכותה של אומה להתקיים במולדתם הם לא חומר שאפשר לנהל איתו משא-ומתן ולהגיע למסקנות חיוניות חיוביות.
יש שאומרים, 'השואה היא הגזמה מטורפת ', אחרים אומרים, 'זה לא קרה מעולם,' או, 'חבל שהיטלר לא סיים את העבודה.' חוסר עקביות לא משנה במיוחד, מה שחשוב הוא, שזה משרת את האיסלאם והאנטישמים שחיים בינינו.
בנאומה, האחרון, של העיתונאית קרוליין גליק ביום הזיכרון לשואה והגבורה, בבית הכנסת צעירי ישראל של הילקרסט קווינס, ניו-יורק, אמרה גליק כי "כל היהודים החיים כיום הם ניצולי השואה. אם היטלר היה מגשים את תוכנית "הפתרון הסופי" שלו, לא היו נשארים יהודים להתרבות וכך לקיים את המצווה, פרו ורבו. [קישור לנאום].
דרך הרצח ההמוני, בראותם את תאי מקלחות הגזים הרעילים, דרך מראות של גופות אנשים חיים נזרקות לתוך המשרפות, ודרך זוועות מעבר לדמיון האנושי החשוך ביותר, ניצולי השואה היהודים הבינו שהם חייבים שתהיה להם מולדת משלהם. זה הביא להקמת מדינת ישראל, מאמץ שהחל כשלושה עשורים מקודם לכך, על-ידי זאב הרצל והתנועה הציונית שהקים.
עם זאת, ההיסטוריה היהודית מעידה כי ליהודים יש מאבק עקבי בתוך עצמם לגבי מי שהם ויחסיהם עם ארץ ישראל:
כאשר אמרו לבני ישראל-היהודים, "עיזבו את מצרים ולכו אל המדבר ..." הם ענו, "אתה יצאת מדעתך?", עד שהם השתכנעו...
כאשר אמרו ליהודים שהיו בגלות, "עזבו את בבל," הם ענו, "אתה יצאת מדעתך? ארץ ישראל היא ארץ ענייה ומסוכנת. אתה תלך לשם ואנו נשלח כסף."
כאשר אמרו ליהודים, ממש לפני שהכוחות הנאצים של היטלר כבשו את הארץ, "עיזבו את הונגריה," הם ענו, " ביסט דו מעשוגע - אתה משוגע."
כאשר אומרים ליהודים, "עזבו את אמריקה," הם עונים, "די גולדענע מדינע-הארץ העשויה מזהב? את החופש ואת הכסף? השתגעת?"
כאשר חברים של אישה יהודיה צעירה מבלפסט, אירלנד, שמעו שהיא עומדת לעשות עלייה לישראל, הם אמרו לה,"את לא יודעת כמה שזה מסוכן שם? יכולה להיות שם מלחמה כל יום." ואז היא ענתה להם, "הסתכלו מסביבכם. יש כאן מלחמה כל יום."
נכון הוא שב-63 השנים האחרונות ישראל לא ראתה יום אחד של מנוחה אמיתית. זו מדינה שכל הזמן נלחמת על קיומה, אבל, ישראל היא גם המקום היחיד על פני כדור הארץ שכל יהודי יכול לקרוא לו ביתו.
היהודים חייבים להיות מודעים לסכנות הגדלות בכל מקום ולהיות מוכנים לעלות לישראל, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. הטענה כי החיים בישראל היא מסוכנים באותה מידה, או מסוכן יותר, מאשר בתפוצות חייבת להישקל אל מול ההיסטוריה היהודית האחרונה באירופה של שנות 1930 עד אמצע שנות 1940. ישראל יכולה להיות מקום מסוכן הרבה פחות, אם רבים מיהודי התפוצות, וכמה ישראלים גם כן, ירפו ממסעם הקולקטבי לערער אל ישראל.
למרות שאנו מתפללים ואומרים לעולם לא עוד, עשוי לבוא זמן כי אותם יהודים שלא ימצאו מקלט במולדתם ישראל. אז שימו לב, ואל תתנו לזה לקרות.

תאריך:  16/05/2011   |   עודכן:  17/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכחישי השואה ותקומתה של מדינת ישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
היותר מטריד הוא שממשלות ישראל
קורןנאוה טבריה  |  16/05/11 15:01
2
זה לא מקרה שביבי מוסר את ארץ ל"ת
התנ"ך לד"ר להכחשה  |  16/05/11 16:04
3
מטריד ומטריד
שמיל ברגר  |  16/05/11 22:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אודי רוזנבאום
סיפורם של יהודים בשואה מנקודת מבטו של מבקר    מגע בזוועה עצמה - בידיים, ברגליים ובכל הגוף והנשמה    ולסיום: מצעד החיים בגאווה, יהודים, חופשיים, דגלינו מתנוססים אל-על. כי לעולם לא עוד...
עמוס גבירץ
מתנחלים מחוות גלעד הגיעו לכפר פורעתה ביום רביעי, והחלו ליידות אבנים בחקלאים הפלסטינים. במקום לסלק את התוקפים, עצרו החיילים שהיו במקום שני פלסטינים. באותו יום הרסו בנגב נציגי הממשלה את הכפר הבדואי אל-עראקיב בפעם ה-24!
לורה ורטון
ישראל מאפשרת לגופים אלמוניים לנהל את מערך הקבלה לבתי-ספר החרדיים, ולהתערב בכל אורח-החיים של משפחות התלמידים    אנשים שעסקנים קנאים שולטים בהתנהגותם, יוכלו להשתלב בתעסוקה ובחיי המדינה?    מחר יפרסם מבקר המדינה דו"ח על החינוך החרדי...
קובי כהן
השבוע פורסם בהרחבה גילוי-דעת שבראשו עומדים 200 אנשי אקדמיה בכירים, שפנו לראש הממשלה בבקשה להסיר תמיכתו מהצעת חוק חדשה שבאה להסדיר את העסקתם של העובדים הזרים בתחום הסיעוד. לטענתם, החוק החדש טומן בחובו סכנה ממשית ואיום לפגיעה בזכויות אדם. הצעת החוק תוארה כהצעת חוק "כובלת"    האם יש לטרפד את הצעת החוק או לאמץ אותה?    מבט על הצד האחר של המטבע מעלה סימני שאלה קשים    הנה תמונת-מצב מנקודת מבט של מטופל, על ההעסקה הסיעודית בישראל
הרב אליהו קאופמן
לממשלת הימין הקיצוני נוח יותר כשהפלסטינים מפולגים ועם חמאס קיצוני - אז כל תהליך השלום תקוע, בתירוץ של "אין פיוס במחנה הפלסטיני, אין על מי לסמוך, אין פרטנר!"... כשאין פיוס, אפשר לתקוע את המשך תהליך השלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il