X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

אני מתחנן בפניכם רבותי מקבלי ההחלטות אני מבקש עבור עתיד ילדי אנא אל תפסיקו בלחימה אנא הכו בהם עד שלא יוכלו יותר לפגוע בילדים שלנו.
אל תקשיבו למצטדקים הם ממלאים פיהם מים כשילדינו שלנו נפגעים - ואז לא מדובר בטעות מצערת אלא בירי מטווח קצר בראשה של ילדה או בפיצוץ מטען דוקא בקרבת התינוקות שלנו. אל תעצרו עכשיו להתנצל ולהמתין ל"עונש" מהמרצחים.
אני מבקש מכם גם עבורם ועבור ילדיהם - כמה מהרוגיהם היו חיים היום אילו נלחמנו בהם עוד באינתיפאדה הראשונה ומוציאים מהם כבר אז את החשק והאמונה שהם יכולים להרוג בנו ולצאת לציד יהודים כאשר מתחשק להם.
העולם כולו עדנו לכך שניסינו את כל הדרכים האחרות כדי להפסיק את הטירוף מעזה ויריחו תחילה ועד להצעת חלקים מבירתנו שפעם קראנו לה נצחית. מדינות שנחרדות מתוקפנותנו לא תמצמצנה כאשר יירו עלינו המחבלים טילים כימיים 5 דקות לאחר שישיגום וללא היסוס, אלא רק יבקשו, במקרה הטוב לא לפגוע, אם אפשר במקומות הקדושים לנצרות.
אנא מכם הכניסו את הפינצטות לנדנן, השיבו את לוחמי היבשה הביתה שלא יסכנו נפשם במעבר חרורגי מבית לבית, שלא ירו בהם צלפים מאחורי זקנות ושלא יירו בהם ילדים RPG כמו בלבנון.
הילחמו באויבנו מהאוויר ובארטילריה ממרחק בטוח כי הגנו על שונאינו מספיק עכשיו הגיע העת לעשות לביתנו.
ואם בכל זאת תמצאו צורך להסביר, מלאכתכם תהיה קלה מאין כמוה, נאומי ההסבר נכתבו כבר בשנות ה-90 ותוכלו להוציאם מהארכיון ורק לשנות מעט את ההקשר. כתובים בהם "ההסברים המעולים" הללו: "ילדים אלה הם קורבנות השלום." "אי אפשר למנוע בצורה הרמטית פיגועים (סליחה פגיעות) נוספים.""מה יש לנו (סליחה להם) לחפש שם בשטחים. מי ששם אחראי לגורלו".
בקשה קטנה לי גם מכל הקוראים לשפוט את שרון על פשעי מלחמה. אנא מכם עשו זאת רק לאחר שיסתימו משפטיכם על כאלף סעיפים של גרימת מוות ברשלנות של יהודים שטרם זכו להפוך לפושעי מלחמה,אלא נתקעו בקטגורית קורבנות השלום. אנא עשו זאת לאחר שתסימו לרצות את עונשכם - אימוץ משפחות הנפגעים עזרה בכלכלתם,בשיעורי הבית של הילדים בהכנה לבר מצוה ובהשלמת מנין באזכרות.

תאריך:  20/05/2004   |   עודכן:  20/05/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
צבי זוסמן ודן זכאי
בשנים 1996-1992 עלה השכר בשירות הציבורי בשיעור ריאלי של כ-20 אחוזים
אביתר בן-צדף
מלחמה מייצרת יש-מאין סיפורים על מעשי זוועה; לכן, אין להזדרז "ולקנות" את כל הסיפורים, שמייצרת הרשות הפלשתינית; קחו, לדוגמה, את "הטבח בג'נין" לפני יותר משנתיים, שצדיקים ידועים כבר ספקו את כפיהם נוכח הזוועה כביכול; תומכי הטרור מנסים כל אמצעי למנוע תגמול ישראלי ;;;;;;;על הרוצחים ועל תשתיתם
מנחם ברוד
אנחנו יכולים לריב ולהתווכח, להיאבק ולהילחם - ועדיין נישאר יהודים, אחים. מחברת אותנו ברית נצחית שנכרתה עמנו בהר-סיני, וממנה אי-אפשר לברוח
יצחק בם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il