חברת 'ביו-פט' הוציאה מדריך להזנת כלבים וחתולים בשפה הרוסית
חברת 'ביו-פט', משווקת מזונות 'בונזו' לכלבים ו'לה-קט' לחתולים, הוציאה לאור מדריך להזנת כלבים וחתולים בשפה הרוסית. החוברת תחולק חינם ליד מדפי מזון לחיות-מחמד ברשתות שיווק "סופר-סנטר", "מגה" ו"טיב-טעם". כמו-כן, ישלח המדריך ל-5,000 חברי מועדון החברים של בונזו ולה-קט, דוברי רוסית.
לדברי סמדר מי-טל, מנהלת השיווק של חברת 'ביו-פט', המגזר הרוסי ידוע כחובב בעלי חיים ורובם מגדלים כלבים וחתולים כחלק מהתרבות שספגו ברוסיה. ממחקר ייעודי שערכה 'ביו-פט' באמצעות מכון המחקר Insight, עולה כי 'ביו-פט' מובילה במגזר זה עם המותג "בונזו". בנוסף, 'ביו-פט' מחזקת את אחיזתה באמצעות פניה לקהל זה על-פי הערכים והמִנהגים המאפיינים אותו, לדוגמא, בימים הקרובים יוצא מבצע ייחודי ברוח חג הקריסמס אותו נהוג לחגוג במגזר זה.
ביו-פט היא יצרנית מזונות משובחים לכלבים ולחתולים המשווקת את המותגים "בונזו" לכלבים ו"לה-קט" לחתולים. החברה הוקמה לפני 25 שנה במפעלי קונצרן "מוצרי מעברות". הידע העצום של מהנדסי המזון והוטרינרים של החברה, בשילוב הטכנולוגיות המתקדמות בהן מיוצרים המוצרים, מעמידים את החברה כמובילת השוק הישראלי בתחומה. בנוסף על המזונות היבשים שמייצרת החברה, היא מייבאת מחברות מתמחות בחו"ל מגוון משלים של מוצרים בלעדיים כגון: שימורי מזון ומעדנים "בונזו" ו"לה-קט" ומוצרי Nutro Choice, מזון סופר-פרימיום לכלבים ולחתולים.