X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
גלישה עיוורת
▪  ▪  ▪

האינטרנט, מעיין המידע והתקשורת הגדול בעולם, זמין לכל אדם בעולם עם גישה למחשב, וכמובן עם זוג עיניים שיכולות לראות את הכתוב על המסך. עובדה מפתיעה היא כמות האנשים העיוורים שגולשים ברשת, מאתרים מידע, נהנים מהתקשורת עם אנשים בכל רחבי העולם, וכל זאת בלי לראות את הכתוב על המסך.
עם זאת, גדול מספר העיוורים שחש מקופח כתוצאה מהמחסור באתרים התומכים בגלישה עיוורת. בשיחה עם רכזי התנועה, אמר אחד מהעובדים הבכירים במרכז הישראלי החדש לכלבי נחייה:
"אמנם קיימת תוכנה המקריאה את הכתוב על המסך לעיוורים, אך התוכנה המשוכללת עולה עשרות אלפי דולרים, ומעט מאוד עיוורים יכולים להרשות לעצמם מותרות במחירים כאלה..."
חברי "תנועת נוער מחשבים" מהערים נס ציונה, יבנה ורחובות, אשר נתינה לקהילה היא עיקר הפעילות שלהם, יצרו קשר עם המרכז הישראלי לכלביי נחייה לעיוורים, וכתוצאה מהמפגש הפורה הוחלט שחברי התנועה יקימו בהתנדבות את האתר לאימוץ כלבי נחייה לעיוורים.
באתר תוצע לקהל הרחב האפשרות לאמץ לתקופה קבועה מראש גורים המיועדים להיות כלבי נחייה, ובכך לקחת חלק פעיל בגידולם של כלבי הנחייה לעיוורים, תהליך ארוך ומסובך המצריך חום, נתינה, והרבה אהבה.
האתר יכלול בתוכו אפשרויות קוליות וטקסטואליות התומכות בגלישה עיוורת, אשר תפותחנה בשיתוף פעולה עם האנשים העובדים וחיים במרכז הישראלי לכלבי נחייה, ועיוורים יוכלו לגלוש באתר בקלות.
האתר יוקם כולו על-ידי חברי התנועה, ילדים וילדות, נערים ונערות, אשר לומדים במסגרת התנועה פיתוח אתרים וטכנולוגיות היי-טק ומחשבים, וכל זאת במטרה להקדיש מזמנם לנתינה לקהילה.
תנועת נוער מחשבים הוקמה על-ידי ד"ר יוסי לוי, לשעבר מנהל מחוז ת"א והצפון במשרד החינוך, ומר בנימין פיינשטיין, לשעבר מראשי האגף לתוכניות לימודים, מראשוני העוסקים במחשוב בחינוך וכיום: יו"ר מו"ח - האיגוד הישראלי למחשבים בחינוך ויועץ ומומחה בינלאומי בתחום שילוב טכנולוגיות המידע והתקשוב בלמידה ובהוראה. מנהל התנועה הוא מר ראובן שמעיה, לשעבר סמנכ"ל רשת עמל ומנהל המרכז הפדגוגי הטכנולוגי של הרשת.
תנועת נוער מחשבים מורכבת מילדים, ובני נוער בכיתות ד'-י"ב עם זיקה למחשבים וטכנולוגיה, עם הרצון ללמוד ולהפתח בתחום, ועם הרצון להעניק ולתת לקהילה ולסביבה בה הם חיים. התנועה פועלת בנס ציונה, רחובות, רמלה, יבנה, רמת גן, כפר סבא, תל אביב, חדרה והרצליה.
מטרותיה המרכזיות של תנועת נוער מחשבים הן לגבש את הנוער המתעניין בטכנולוגיות המידע והתקשוב, לקרבם אחד לשני מעבר לקשר הוירטואלי, ולהשתמש בטכנולוגיות אלה כמנוף לתרומה לקהילה הקרובה והרחוקה.
לפרטים נוספים: "תנועת נוער מחשבים" (במשרדי אינטרסקול ישראל) - 08-9364994 (נורית)

תאריך:  30/12/2004   |   עודכן:  31/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il