X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרחוב הערבי כבר הפנים מזמן: יו"ר הרשות הפלשתינית מחמוד עבאס הוא עסקן מהסוג הגרוע ביותר
▪  ▪  ▪
עבאס. מכחיש שואה [צילום: AP]

עבאס, נולד בשנת 1935, בעיר צפת. ב-1948 ברחה משפחתו לסוריה, שם עסק בהוראה, ובמקביל למד לתואר ראשון במשפטים באוניברסיטת דמשק. במחצית השנייה של שנות החמישים היגר לקטר, שם הועסק החל משנת 1957 במשרד התרבות והחינוך ואף קיבל אזרחות קטרית, עליה ויתר מאוחר יותר.‏ באותה תקופה הוא ביקר בגדה המערבית ובעזה מספר פעמים כדי לאתר מורים פלשתינים המעוניינים לעבוד בקטר. לאחר מכן התייאש וניסה לפעול בקרב ארגוני התנגדות פלשתינים, לאחר שנדחה ונזרק מכל מקום בו שהה.
מדובר באדם נטול עקרונות, מבוהל וחסר עמוד שדרה. לא בכדי עושה המשטר הישראלי כל שביכולתו על-מנת לשמר את האיש באמצעות מתן תקציבים שנתיים, הנמנים במיליוני דולרים, לצד אספקת נשק ותחמושת מהסוג החדיש ביותר.
וכל זאת עושה המשטר הישראלי, כאשר האחרון הוא מכחיש שואת יהודי מערב אירופה לכל דבר ועניין. מחמוד עבאס התפרסם בעולם לראשונה, כאשר השיק עבודת דוקטורט הטוענת כי מספר הקורבנות היהודים נמוך בהרבה מאלו אשר מפיצים היהודים. בהקדמת הספר המיוחד אותו השיק, שבהמשך אגב היה אחד הספרים הפופולריים ביותר בעולם הערבי ובמערב, כותב עבאס:
במלחמת העולם השנייה נהרגו ארבעים מיליון איש בני עמים שונים בעולם. העם הגרמני הקריב עשרה מיליון איש, העמים הסובייטים עשרים מיליון ואת היתר יוגוסלביה, פולין ושאר העמים. אולם לאחר המלחמה התפרסם כי שישה מיליון יהודים היו בין הקורבנות וכי מלחמת ההשמדה הופנתה בראש ובראשונה כנגד היהודים ואחר כך כנגד שאר עמי אירופה.
לאמיתו של דבר, איש אינו יכול לאשר מספר זה או להכחישו לחלוטין. במילים אחרות, מספר הקורבנות היהודים יכול להיות שישה מיליון ויכול להיות קטן בהרבה - אפילו פחות ממיליון. העלאת הדיון בנוגע למספר היהודים אינה מפחיתה בשום אופן מחומרת הפשע שבוצע כלפיהם, שהרי רצח - ולו של אדם אחד - הוא פשע שהעולם התרבותי אינו יכול לקבל והאנושות אינה יכולה להכיר בו...
הציונות דיברה תחילה על שנים עשר מיליון שהושמדו במחנות ריכוז אלו, אחר כך המספר הצטמצם מאוד והפך לחצי, כלומר לשישה מיליון בלבד. אחר כך המספר הצטמצם עוד יותר והפך לארבעה מיליון, שהרי לא יכול להיות שהגרמנים הרגו או השמידו יותר יהודים ממה שהיו בעולם בתקופה זו. למעשה, המספר האמיתי קטן בהרבה מן המיליונים השקריים הללו. ההיסטוריון והסופר ראול הילברג סבור כי המספר אינו עולה על 896,000.
אחר כך ניסתה התנועה הציונית לתאר כיצד הם נרצחו במחנות הריכוז ובתאי הגזים, כשהיא מתעלמת משתי עובדות יסודיות. ראשית, חלק גדול מהיהודים נשאר בחיים... שנית, חיסול הקורבנות לא התבצע רק במחנות הריכוז ובתאי הגזים. חלק מהקורבנות נפלו כתוצאה מהשתתפות במלחמות ובקרבות וכן בשל הרעב והמחלות שפגעו בכל עמי אירופה. בנוסף לכך, מחנות הריכוז לא היו רק ליהודים אלא כללו אנשים מכל אירופה ובהם לוחמים, אינטלקטואלים, משכילים, שבויי מלחמה ומתנגדי הפאשיזם... אשר לתאי הגזים, שנאמר כי נועדו לרצוח יהודים: במחקר מדעי שפרסם הפרופ' הצרפתי רובר פוריסון הוא שולל את קיומם של תאים אלה למטרת רצח אנשים, וטוען שהם נועדו לשריפת גופות בלבד, מחשש להתפשטות מחלות וזיהומים באזור".
נניח לרגע ויש ביקורת נגד התנהלות היהודים וישראל בנושא השימוש בשואה, הרי שכולנו מסכימים כי התבצעו נגדם מאורעות יוצאות דופן בנחרצותם. לכן כמובן, יש לבוא ולהציג את הסיבות האמיתיות שבגינן התרחש המאורע, ולא להאשים את הגויים.
הדברים הנאמרים על-ידי עבאס אינם דבר חדש. אלו טקסטים הנטחנים בקרב היסטוריונים רב בשנים, וטוב שכך. אך כאמור, מנקודה זו, בה היה עבאס בשיא הפופולריות ברחוב הערבי - הוא רק הלך ודעך בקרב העולם הערבי, שהבינו בהמשך הדרך כי האיש ניחן בצדדים אחרים ולא מחמיאים.
מחמוד עבאס הוא האיש בעל אלף הפרצופים שהצליח לשחד את לוחמי ארגון ההתנגדות חמאס - וצירף האחרונים לממשלת אחדות. הכל כמובן באמצעות חופני דולרים אשר סינוורו את מי שהיו לא מזמן התקווה הפלשתינית האחרונה.
מחמוד עבאס, מי שירש את כיסא יאסר עראפת, כמנהיג תנועת פתח'. תנועה מיתולוגית אשר הייתה התנועה של צעירים רבים, שמצאו לנכון להלחם למען השבת האדמה הפלשתינית. רבבות תומכים רבים מהמזרח התיכון ומהעולם בכלל - תמכו ותיקצבו את התנועה בעלת הערך האידיאולוגי, נטול העסקנות והשררה.
היטמאות חמאס על-ידי האיש המצורע, מי שלא עשה דבר ואף חצי דבר למען שיקום תשתיות הפלשתינים - גם היא מעוררת חלחלה. אידיאולוג רב רזומה כאיסמעיל הנייה מתערבב עם העסקן עבאס בהחלט לא מוסיפה כבוד למי שנחשב ראש ממשלת העם הפלשתיני ברצועת עזה.
מכל מקום יש להפנים כי מחמוד עבאס הוא לא רק בעיה של ישראל, הוא בעיה של כולם. וכפי שנדחה מכל מקום בו העביר את חייו, יש להנחיל גורל דומה גם בתקופה זו. רק ביטול כל הסכמי הסרק מול הרשות הפלשתינית, כלה בעבאס וכלה בסאלם פיאד, לצד השקת שיחות ישירות מול ממשלת חמאס, אלו ורק אלו יביאנו אל מזרח תיכון חדש.

הכותב הינו יו"ר ארגון סלון דבורה.
תאריך:  23/06/2011   |   עודכן:  23/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחמוד עבאס, נמאסת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הרשות הפלסטינית ציונית
מאמר מבריק  |  24/06/11 01:23
2
ארגון סלון דבורה זה שמאל אמיתי
יהל  |  3/07/11 00:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבנר יופי
האיום המרכזי בפניו ניצבת ישראל הוא הגרעין האירני, כשאליו נלווית אי-השגת הסכם שלום עם הפלשתינים    בישראל העסקים כרגיל - ראש הממשלה עסוק, שר הביטחון מטייל, הממשלה שקועה בתירוצים והעם בוכה על הקוטג'    הלו, תתעוררו!
ראובן לייב
בסולם הקולינרי, מ-1 עד 10, הענקנו ל"גוסטו" התל אביבית 8 נקודות. אלא שעם קצת יותר מאמץ עשויה הייתה "גוסטו" התל אביבית להגיע למרום-פסגתה ולהשיג את מלוא הנקודות האפשריות
איתמר לוין
הפתעה בקבלת הפנים של בכירי בואינג: פגישה עם הישראלי השני בבכירותו בקונצרן העולמי. שיחה על הכשרת טייסים, על יתרונות השירות הצבאי של הטייסים האזרחיים ועל המהפכה הבאה שאולי תותיר אותנו ללא טייסים בכלל
רוני גבעתי
אנשי השמאל שוחרים להגיע להרמוניה עם אומות העולם הנאורות    יתרה מכך – הם שואפים להיות סמל נערץ ברחבי העולם    הגיע הזמן להגשים חלום זה
אורי אליצור
בארץ ישראל אין ולא יכולה להיות הבדלה ברורה בין הדתי והפוליטי. מי שקשה לו עם זה, יכול להתנחם בעובדה שמבחינה זו יש שוויון מלא בין יהודים וערבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il