X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הם כבר מזמן חדלו להיות נאמני הציבור והפכו לשודדיו מדובר, כמובן, בממשלת ישראל ובחלק נכבד של חברי-הכנסת הם שודדי הקופה הציבורית והם פושטים את עורנו כולנו "אוכלים אותה", אך נותנים להם לעשות מה שהם רוצים...
▪  ▪  ▪
העושקים הראשיים - מתוככי הממשלה [צילום: פלאש 90]
קוטג' למכירה
צ'לו רוזנברג
עם של פוצים ללא תקנה ראוי לרחמים. כל יום דופקים אותו והוא נהנה. כשהוא נקרא להושיט יד ולשאת בעינוי האולטימטיבי לא לאכול קוטג' שלושה ימים או שבוע, הוא יעשה דווקא. מה לא מקריבים כדי להראות לשכנים שיש במקרר קוטג'. אפילו משכנתה מוכנים לקחת ובלבד שנגיע לקוטג' הנכסף
לרשימה המלאה

ראויה לכל ציון מחאת הקוטג' של הציבור. לעת עתה, המחירים ירדו, אך אל ישלה מישהו את עצמו: שוד הכיסים, הגזל והשחיתות שיותירו את כולנו סחוטים עד לשד העצמות, לא ייפסקו. שטראוס או תנובה תחבו את ידיהן עמוק אל תוך הכיסים שלנו אך הגזלן הגדול ביותר, השודד האולטימטיבי של משכורות העובדים הוא לא אחר מאשר ממשלת ישראל וחלק נכבד של חברי-הכנסת. כן, הם שודדי הקופה הציבורית. מזמן הם פסקו להיות נאמני הציבור אלא שודדיו. בחסות החוק שהם מחוקקים ובאמצעות ניסוחים כלכליים שהם עצמם המציאו, הממשלה וחברי-כנסת "חברתיים" פשוט פושטים את עורנו.
הנה ציטוט מעיתון גלובס: "ועדת הכספים של הכנסת אישרה היום (ד') הצעת חוק משולבת של יו"ר הוועדה משה גפני והצעת חוק ממשלתית, הקובעות כי המדינה תשיב לעובדים מחצית משווי דמי ההבראה השנתיים שנגבו מהם בשנת 2010, אז הוקמה קרן מיוחדת לטיפול במפעלים במצוקה. עם זאת, המדינה לא תשיב לעובדי המגזר הציבורי את הכספים שנגבו מהם בשנת 2009, העומדים על 600 מיליון שקל". הבנתם זאת? האם זה לא גזל וגניבה או שוד לאור יום? הציבור לא יעשה שום דבר ממשי. ימשיך לקטר ושריו ימשיכו לשדוד אותו.
המיסים בישראל על מכוניות הם הגבוהים ביותר בעולם. המדובר במאות אחוזים שהמדינה גובה מהאזרחים המבקשים לקנות מכונית. אין מקום בעולם הנאור שבו המס על מכונית מגיע כמעט למחיר מכונית נוספת. זהו טירוף שאין כדוגמתו. ובכל זאת, הציבור הישראלי ממשיך לקנות מכוניות חדשות כי איך נוכיח שאנו גבירים. גם המס על החלפים המקוריים מרקיע שחקים. לגבי הדלק סביר להניח שאין צורך להכביר מילים. סך כל המיסים על רכב בישראל מגיע למיליארדים רבים מאוד. כמה מתוך זה באמת משקיעה המדינה לטובת הנהגים? קדחת.
הפרות החולבות של ממשלות ישראל הן קרקעות המדינה. כל אדם מן היישוב שאי-פעם נזקק לשירותי מנהל מקרקעי ישראל, במישרין או בעקיפין, יודע שהמיסים על כל פעולה מגיעים לשמיים. קרקעות המדינה הן באחזקה של ממשלת ישראל כפיקדון בלבד. הקרקעות שייכות לעם ישראל ולא לשרים וח"כים העושים בהן כבשלהם. מחירי הדיור הגבוהים מיטיבים עם הממשלה. ככל שהמחיר גבוה יותר, כך המיסים הנגבים עבור הדירות או הבתים גבוהים. אין לממשלת ישראל כל אינטרס להתערב בהורדת מחירי הדיור, כי זהו מקור הכנסה שאין כמוהו. כל הדיבורים על מהלכים כאלה ואחרים להורדת מחירים, טובת הזוגות הצעירים וכדומה הם רטוריקה פוליטית זולה.
אלה המבקשים לטמטם אותנו ולעבוד עלינו, טוענים שיש רגולציה בישראל. את קיום הרגולטורים איננו יכולים להכחיש. עד כמה הם עושים את עבודתם למען הציבור, ישפוט כל אחד. למשל, בנק ישראל, באמצעות המפקח על הבנקים, אמור לפקח על הנעשה בתחום הבנקאות. אם יש אדם אחד המכיר היטב מקרה שבו מפקח כלשהו הצליח לכפות על הבנקים לדורותיהם תחרות ממשית, שיקום. מי שמכיר מפקח על הבנקים שבאמת עמד איתן מול הבנקים ואך הצליח לייצג את האינטרסים של הציבור ולא אינטרסים של הבנקאים, שיקום. אין כוונה להתייחס לפרסונה הממלאת את התפקיד של מפקח על הבנקים, אלא לתועלת של ממשלת ישראל מהשתוללות הבנקים.
הדוגמאות רבות, אך המקום צר וסבלנות הקורא קצרה. גם לא כל-כך אוהבים להצטייר כפראיירים, אך מה לעשות שכולנו "אוכלים אותה" מכך שממשלות ישראל שודדות אותנו, חברי הכנסת האמורים לייצג אותנו שותקים ונהנים, ואנו עמך ישראל נותנים להם לעשות מה שהם רוצים. אז אל תצפו לשינויים מרעישים.

תאריך:  23/06/2011   |   עודכן:  23/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גנבים ומושחתים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הרשויות המקומיות ותאגידי המים
בחסות הממשלות  |  23/06/11 13:15
2
והשמאלנים
רונן גולדשטיין  |  23/06/11 18:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל ויס
כ' בסיון נמחק מהזיכרון הלאומי. דעיכתו מעידה שלזיכרון האנושי כמו לזיכרון הלאומי אין ערך רב ללא מערכת הימים שמצטרפת מכלל ההיסטוריה הקדושה המונהגת על-ידי בורא עולם. עם ישראל לבדו אינו יכול ואינו רוצה לזכור. הזיכרון מפריע לחיים השוטפים. הרי החיים צריכים להימשך
צביקה בן-שבת
הגשת אישום על הריגה נובעת מן החשש של הפרקליטות שהיא תתקשה להגיע להרשעה ברצח בבית המשפט. הנימוק הזה אינו מתקבל על הדעת. פרקליטות טובה אינה נמדדת באחוזי ההרשעה שהיא משיגה. גם אם יחליט בית המשפט שלא לקבל את התביעה על רצח אלא להסתפק בהריגה, שום דבר מכבודה של הפרקליטות ומאמון הציבור בה לא ייגרע
צבי כסה
יוזמת שלום ישראלית - תבטיח את היסוד האסטרטגי החשוב בהסכם עם ארה"ב; תבלום את מועצת יש"ע ומתנחליה לקדם את חזונם למדינה הדו-לאומית; ותחזיר למהפכה הציונית את ייעודה, שהיה והווה: לא "יישוב ארץ ישראל", אלא - מימוש ריבונות של העם היהודי בארץ ישראל
יאיר דקל
לא רציתי לעסוק ב"יזכור", שכלל איננו תפילה, ולא רציתי להביע דעה איזה נוסח עדיף, עם אלוהים, אלוקים, או עם ישראל. אבל הזדעזעתי וקראתי בשאט נפש, כן, בשאט נפש, את הסגנון שבו מתבטאים מפיצי העצומות נגד הרמטכ"ל    דה-בופון: "הסגנון הוא האדם עצמו"
קובי לירז
כשברל כצנלסון כתב את "יזכור" שלו, הוא שילב בה את הערכים של אהבת הארץ וההקרבה למענה שאפיינו את המעשה של טרומפלדור וחבריו. את הערכים הללו רצה ברל כצנלסון שעם ישראל יזכור, ולא רק את השמות של הנופלים. לכן הוא כיוון את התפילה לעם ישראל. כשכתב את "היזכור" ייתכן שהוא חזה את התהליכים שעברו מאז על החברה הישראלית. אך האם אנחנו זוכרים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il