X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
ספיישל עידן רייכל סיפק הזדמנות לשקול את מידת הזכאות של המתמודדים להגיע עד לקו הסופי בתחרות
▪  ▪  ▪
מרגשת אבל מתנשאת. חגית יאסו [צילום מסך-עכבר העיר]

מה תעשה השופטת מרגלית צנעני עכשיו, כשהאדם היחיד שחלק איתה את החיבה ל-ח' ו-ע' גרוניות וג'חנון הלך הביתה? ממש בשלבים האחרונים של התוכנית, הודח לירון רמתי, שלא אמור היה להגיע לגמר מלכתחילה. נעדר את העוצמות המתבקשות בקול או את הכריזמה ההכרחית למי שמבקש להיוולד ככוכב, היו רבים שהרימו גבה לעצם ההישרדות העיקשת שלו בכוכב נולד, משבוע לשבוע. הוא מוכשר, כן. בעל צבע וגוון משלו. אבל מעולם לא היה חזק מספיק כדי לגבור על הקול הצלול של חגית יאסו או על השירה מלאת האופי של דוד לביא או סתם, להביא משהו שהוא קצת יותר משלמה ארצי במזרחית.

נגיעה מהגמר

ואז הם נשארו ששה: תמר, חגית, דוד, לירן, נוי והצמד נדב ואסף. כל אחד מהם מביא משהו אחר לגמרי לבמה ובעוד שבועיים וחצי, יישארו רק מחצית מהם - שלישיית הגמר, אלה שיזכו לבלות כמה ימים מיוזעים בחיפה (ללא ספק, לאס וגאס הישראלית). ספיישל עידן רייכל סיפק הזדמנות לא רעה בכלל לשקול את מידת הזכאות של כל אחד ואחת מהן להגיע עד לקו הסופי בתחרות:
חגית יאסו: המועמדת המובילה לזכייה, בגלל שכבר מהרגע הראשון הצטיידה בנונשלנטיות ופאסון שלא אופיינים למתמודדים ב"כוכב נולד". הרוב רוטטים מהתרגשות מעצם המחשבה שיחלקו חלל עם צביקה הדר פעמיים בשבוע, אבל היא באה נסוכת ביטחון עצמי. היא שרה מצוין והיא יודעת את זה. השופטים התעלפו מהביצועים שלה באופן כמעט גורף (למעט מקרים יוצאי דופן) וגם הקהל. הביצוע שלה אמש ל"אולי הפעם" היה מקסים ואפילו חילץ דמעה ממירי מסיקה (זה בכל זאת לא קרה לה כבר רבע שעה). אבל דבר אחד עלול להכשיל אותה: הזחיחות הזו, של מישהי שיודעת שמקומה בגמר בטוח. הקהל הישראלי לא אוהב שמתנשאים עליו וגם אם היא לא מתכוונת, זה מה שיוצא. כך או כך, היא כנראה תהיה שם אם נרצה או לא.
דוד לביא: עוד פייבוריט שהתבלט כבר מהרגע הראשון. דתל"ש תכול עיניים עם חיבור כל-כך עמוק למוזיקה, שהוא מסוגל לשיר גם את ספר הטלפונים ולגרום לצדי צרפתי לצהול. יש סיבה שטיפוסים כמו דוד מגיעים רחוק כל-כך בתחרויות כאלה: יש בו משהו כל-כך שלם ובשל, שכמעט אי-אפשר לעמוד בפניו. וגם אם לפעמים נדמה שהסגנון חוזר על עצמו (עובדה שיאיר ניצני ציין באיזשהו שלב), יש בו משהו ממכר שגורם לך לרצות לקבל ממנו עוד ועוד. אלא שדווקא בגלל כל האהבה הזו שמורעפת עליו, הוא עלול ליפול קורבן למהפך בתוצאות - שאננות של המצביעים או התגייסות לטובת מתמודדים חלשים ממנו - וברגע האחרון למצוא את עצמו מחוץ לגמר.
נדב ואסף: הייתם מצפים שדווקא שני פליטי הסבנטיז, שהביאו איתם משהו כל-כך מיוחד ומלא באהבה למוזיקה, יתבלטו יותר אחרי מספר חודשים בפריים טיים. אך בעוד השופטים מתמוגגים מהביצועים שלהם, המצוינים באופן גורף, התקבלה תחושה שהם קצת מדשדשים מאחור במידת הסקרנות שהם מצליחים לעורר. משהו שם מונע מהצופה להתחבר אליהם באמת ולרצות להריץ אותם לגמר. אולי זו העובדה שעל-רקע הסיפורים קורעי הלב של שאר המתמודדים, הם משדרים מעין נורמליות מלאת שמחת חיים. הסיכויים שלהם לעלות על הבמה בחיפה עומדים על 50:50. אבל אין ספק שמגיע להם להיות שם.
נוי דנן: אין ספק שהוא פשוט לא בשל לסיטואציה שנקלע אליו. מספיק היה לראות אותו בשיחה עם עידן רייכל, בוהה בו בעיניים פעורות וממלמל משהו על-כך שאינו מבין את משמעות ההתחברות לשיר כדי להיזכר שיש לנו פה עסק עם ילד בן 16 עם דחפור בתור דמות אב שרושף תמידית בעורפו. הוא שר נהדר, בספרדית במיוחד, אבל יש לו עוד דרך לעשות כדי לפתח כריזמה שתתעלה על דימוי הצנון האילתי שדבק בו בתוכנית וסביר להניח שיודח לפני הגמר.
תמר יהלומי: גם לכאן חוזרת סוגיית הבשלות. כמה בשלה את יכולה להיות בגיל 16, בוגרת ככל שתהיי? ברור שיש לה את כל הנתונים כדי להיות הכוכבת הנולדת - היא יפה, מוכשרת, מתוקה אמיתית. אבל כשהיא שרה, אתה פשוט לא מאמין למילה שיוצאת לה מהפה. היא כבר הודחה פעם אחת וחזרה תודות לגלגל ההצלה. כנראה שתמצא את עצמה מודחת שוב בשבוע הקרוב.
לידור סולטן: ילד הפלא של התוכנית שניצב בדיוק על התפר שבין המוזיקה הים תיכונית למוזיקת פופ ויכול להשתלב בשני הז'אנרים. אבל גם הוא, כמו שני המתמודדים הצעירים האחרים, מתקשה להבין את משמעות המילים שהוא שר וחושב שאם יחייך יפה ויישמע טוב, יצליח לדלג על כל ההדחות. היתרון הגדול שלו כאן הם הבייבי פייס שלו והחיוך הצחור. אם יגיע לגמר, זה יהיה כי הצופות בנות ה-12 יחפשו סיבה לנסוע לחיפה.
הטוב: עידן רייכל מתגלה כמנטור אמיתי. סבלני, קשוב ורגיש שמוכן להרביץ תורה בכל מי שצריך, כולל לעודד את המתמודדים להתעלם מאמירות השופטים. איפה היית עד היום?
הרע: פתאום המתמודדים מככבים בקמפיין נגד נהיגה תחת השפעת אלכוהול. המטרה מקודשת כמובן, אבל זה יוצא לא אמין במיוחד כשלחצי מהם אין בכלל רישיון נהיגה.
המכוער: מרגול מתפייטת באופן מביך על כמה שלירון רמתי סקסי. זיפזפנו לערוץ אגו ולא אמרו לנו?

תאריך:  07/07/2011   |   עודכן:  07/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד  צביקה הדר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוכב נולד: מי הפייבוריט של השופטים?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נוי דנן ברמה אחת מעל כולם.....
פרסי  |  8/07/11 13:05
2
עונה חלשה
שמעון עזר  |  9/07/11 01:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' משה קרפ
אינסולין הוא הטיפול עם הניסיון הרחב ביותר והיעיל ביותר לאיזון חולי הסוכרת, אך גם זה הגורר אחריו גל גדול של מיתוסים    האם האינסולין משמין? האם הוא גורם להיפוגליקמיה? ומה חדש בזריקות?
ע. בן-אהרון, מ. שמשי
במהלך חופשת הקיץ נוטים ילדים להעלות במשקלם בעיקר בעקבות סדר אכילה לא נכון    מדי שנה במהלך החופשה נרשמת עלייה במספר הילדים הנפגעים בתאונות    טיפים ועצות שיעזרו לכם להגיע לקצה השני של החופש הגדול שלמים, בריאים ונמרצים
ד"ר איל קליש
בניגוד לעבר, אז היו ניתוחי הפנים מורכבים וכללו את כל חלקי הפנים, כיום יכולה כל אישה ליהנות מניתוח פנים המותאם רק לה    בהתאם למבנה הפנים של כל אישה, צרכיה וגילה, בונה הרופא תוכנית טיפול אישית המקצרת את זמן הניתוח ואת תקופת ההחלמה ומביאה למקסום המראה
אורן פרסיקו
העיתונאים הדתיים והחרדים שפרשו מאגודת העיתונאים תל אביב עתידים להצטרף לאגודת העיתונאים ירושלים. בין כלי התקשורת המיוצגים: ערוץ 7, "בשבע", "משפחה", "בקהילה" ו"כיכר השבת"
עליס בליטנטל
המחזאי כריסטופר המפטון, אמן הדיאלוגים המבריקים וזוכה האוסקר על "יחסים מסוכנים", כתב מחזה על מערכת יחסים של שלושה, על תהפוכותיה, כשבימויו המבריק של עופר עמרם עושה מהמחזה בתיאטרון הסימטה מעדן תיאטרלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il