X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
האיסלם משתמש בכלים הדמוקרטיים כדי להתשפט בעולם [צילום: AP]
אנחנו במלחמה
אנו, אנשי העולם המערבי, נמצאים במלחמת עולם במשך זמן רב שאף אחד לא מודה בה. למלחמה קוראים מלחמת האיסלאם נגד המערב. אם לא נילחם, הדור הבא שיוולד בעולם החופשי לא יהיה חופשי. הוא יהיה מחויב להתאסלם, או שיהיה תחת חסות האיסלאם

אנו, אנשי העולם המערבי, נמצאים במלחמת עולם במשך זמן רב שאף אחד לא רוצה להודות בה! מלחמה זו היא מלחמת האיסלאם כנגד המערב אשר מסלימה, מדי יום. בכך שהם דנים בכל נושא אך לא בעניין המלחמה שבה אנו שקועים, אנחנו שומעים דיונים על הכלכלה, חתונות המלוכה בבריטניה ומונקו, על משטים של ים ואויר, שמגמתם לתקוף את ישראל, והרוע שישראל מייצגת. כולם נושאים חשובים, או מעניינים, אך איפה ההודאה שאנחנו במלחמה?
היום, בפוקס ניוז, העולם נעצר, שום דבר אחר לא קרה מלבד הביקור של הנסיך הבריטי, ויליאם והנסיכה המוכתרת החדשה שלו קתרין, שנישאו לא מזמן. דווח לאן הם הלכו, מה הם עשו, כמה כסף אנשים שילמו כדי להתחכך איתם, לראות אותם מרחוק, לשחק פולו עם הנסיך, והמחירים הם אסטרונומיים, הכל לצדקה. זה אומנם חשוב, אבל האם אנו יודעים מה שהתרחש, היום, בעירק, באפגניסטן? האם אנו מנצחים במלחמות האילו שם, או לא?
מדוע לא אומרים לציבור את האמת העירומה על המלחמה שארצות הברית נלחמת בעירק ובאפגניסטן? או, כמה שהשפעת ארה"ב בעולם פחתה, או, כמה שאנחנו, האמריקנים, לבד כאשר אירופה כולה כבר הפסידה במלחמה זו?. והאחרים, הסינים והרוסים, מזינים את המלחמה הזאת, ללא שום קשר לתוצאות הברורות שגם הם יצטרכו לעמוד ממול.
זוהי מלחמה שמנוהלת נגדנו על-ידי מדינות האסלם הסוררות, האיסלאמיסטים למינהן, המוסלמים הקיצוניים וכדומה, הכל בשם דת האיסלאם שלהם. זוהי מלחמה שמבוצעת על-ידי אנשים התקועים באידיאולוגיה מפגרת ומתועבת, אידיאולוגיה פשיסטית מלאה שינאה וברבריות כנגד הדמוקרטיות באירופה, רפובליקת ארה"ב וכל אומה אחרת שהיא לא מוסלמית. זוהי מלחמה שהמערב פוחד ממנה; מלחמה, שמסיבות לא ידועות, המערב לא יאפשר לעצמו לנצח בה, כפי שהוא צריך וכפי שהוא יכול.
אנחנו נלחמים במלחמת עולם 3 זו מזה זמן רב, רק שלאף אחד אין את האומץ לומר את המובן מאליו, ברור ובקול רם.מלחמת עולם שלישית זו, מטרתה להשתלט על העולם כולו, כפי שממציאה, מוחמד, והקוראן מצווים על המאמין המוסלמי לעשות. מלחמה כנגד מי שקם ומתנגד לאיסלאם. זוהי מלחמה איטית, והיא נלחמת בנשק קונבנציונאלי, אך לא רק.
היא מופעלת על-ידי המוסלמים שמשתמשים באמצעים פוליטיים ותקשורתיים קטלניים שעומדים זמינים לשרתם. והנשק הגרוע מכל הוא חוסר היכולת של הממשלות הלא מוסלמיות והטיפשות של ההמונים ברחוב שאותם האיסלאם מנצל ומערער לטובתו כדי לנצח במלחמתו, וסוף סוף להשתלט על העולם.
אחד מכלי הנשק הטובים ביותר, שבו משתמש האיסלאם כדי לקדם את מלחמתו בעולם החופשי, הוא המערכות הדמוקרטיות והחוקים. האיסלאם משתמש ומתעלל בהן, לטובתו וכנגד האנשים החיים בדמוקרטיות העולם החופשי האלו, שאותן האיסלאם רואה כאויבו. במלחמות, דמוקרטיה ועדינות נפש לא עובדים. או שאתה מנצח במלחמה או שאתה מפסיד בה, ואין שום דבר באמצע.
מלחמה זו החלה לאט, מיד אחרי שמלחמת העולם השנייה הסתיימה. היא החלה עם הקמת המדינה היהודית, ישראל, שהמדינות הערביות המוסלמית לא קבלו שיש לה זכות להתקיים. לכן, הן, באגרסיביות, תקפו את המדינה היהודית המתהווה בתקווה להשמיד אותה לפני שנשמה רגע של חירות. ומלחמה זו גם החלה עם הצריכה הבלתי מרוסנת, שאינה בר-קיימה אך הולכת וגדלה, של העולם לנפט הערבי-מוסלמי, שגוברת על כל תחושת מציאות.
זוהי פלישת האיסלאם למערב, בסיוע הכלי רב העוצמה שלו, השמן שחור, שאותו הוא מציע לספק, עם שליטה רבה, על-מנת לענות על הצרכים הרעבתניים של העולם התעשייתי לו. ובתמורה, המערב, רוסיה וסין וכל העולם הלא-מוסלמי שם בידי המשטרים הרודניים של הערבים-המוסלמים, בעלי השמן השחור, את הכוח הכלכלי המגונה של הדולר האמריקני המבריק, היורו של האיחוד האירופי,הרובל הרוסי, היין היפני או היואן הסיני, שבהם הם משתמשים להילחם בקונים הנפט שלהם.
בשנת 1973, כאשר ישראל, סוף סוף, ניצחה במלחמת יום הכיפורים, נפתחה מלחמה נוספת כאשר המדינות הערביות-מוסלמים מייצרות נפט, ובראשן סעודיה, החליטו להעניש את ארצות הברית על סיועה לישראל בזמנה הקשה. מדינות הנפט הערביות-מוסלמיות קיצצו את תפוקת והספקת הנפט שלהן למערב, למינימום האפשרי, ועם זאת הן הוכיחו לשאר העולם התעשייתי כמה מהר הן יכולות לשתק אותו. הן שמו את העולם ממול לקיר והביאו את העולם לפאניקה שממנו היה צריך להתעורר, מיד, אבל זה לא קרה. העולם החופשי המשיך לשחק לידי האויב שלו, במקום לסיים את תלותו הקריטית בו, כפי שהוא יכול היה לעשות וכפי שהיה צריך לעשות.
במהלך השנים, הסכסוך שלמדינות ערב יש עם מדינת ישראל והביקוש של העולם לנפט הערבי-מוסלמי הפכו לשני כלי הנשק העיקריים שבהם האסלם משתמש להילחם במערב. להוסיף לזה את ההגירה המוסלמית לאירופה וארצות הברית וחוסר הרצון של המוסלמים להיטמע, אלא הרצון שלהם לשלוט. יותר מכך, זרועות האיסלאם חדרו עמוק לתוך החברה המערבית דרך ארגונים כגון המועצה ליחסי אמריקה והאיסלאם שמתחת לרדאר תומכת בארגוני טרור כמו חיזבאללה וחמאס, ואפילו באחים המוסלמים.
קצת לפני יותר מעשר שנים, מלבד ישראל, שכבר אז נלחמה, ועדיין נלחמת, את מלחמותיה עם האיסלאם, אף אחד מאיתנו, בעולם המערבי החופשי, לא היה מודע מה הוא ג'יהאד או איומי לפיגוע ורצח. לא שמענו את המונח "אללה אכבר", או חשבנו שהקטל של 9/11 יכול לקרות. אנחנו לא היינו מודעים כמה שנאה יש בעולם המוסלמי למערב. האבות המייסדים שלנו, תומס ג'פרסון וג'יימס מדיסון ידעו, כשהם, בסוף המאה ה-19 ובתחילת המאה ה- 18, נלחמו את מלחמות הברברי. מלחמות אלו היו תוצאה של התקפות הפיראטים, ממדינות הברברי-המוסלמיות, על ספינות בריטיות ואירופאיות אחרות, לאורך חופי אפריקה הצפוניים, מאז 1600.
ברחובות שלנו אף פעם לא ראינו נשים מוסלמיות לובשות ברקות או היג'אב וחוקי השריעה המוסלמיים לא היה בדיונינו היום-יומיים כפי שהם היום, עם דאגתינו הגדולה שהמטרה העיקרית לערער את החוקה שלנו. כל הג'רגון החדש הזה אומר שהאיסלאם צובר כוח בכל מקום. הוא צובר כוח על-ידי הפחדה, הוא גורם למערב לשרת אותו באמצעות החוקים שלו שבהם הוא משתמש כנגדו, ומצפה שאנו נתכופף לאחור ונכנע לאיסלמופאשיסיות. משמעות הדבר, כניעתינו לאיסלאם מתרחשת ומתנהלת.
האיסלאם הוא עכשיו בכל מקום, הוא בממשלה שלנו, במערכת המשפט שלנו, בצבא, במשטרה ברחוב והוא רק הולך מחייל אל חייל. האיסלאם הוא אידיאולוגיה פוליטית שהמנטליות שלה הוא שימוש בכוח, דרך הרבה סבלנות שלמערב אין. זה אומר לעשות כל מה שנחו. ודרוש כדי לנצח. והם מנצחים.
מטרת המוסלמים היא לגרוס ולהפיל את החוקה האמריקנית, והחוקה או האמנה של כל אומה חופשית אחרת.מאז 1979 הרפובליקה המוסלמית של אירן נמצאת במלחמה עם ארצות הברית אך, אף אחד בממשלת הרפובליקה האמריקנית לא יכול היה לגייס את האומץ להתמודד עם זה, לשחק את התפקיד. המשטר האירני המוסלמי הקיצוני מממן טרור בכל רחבי העולם שבו אמריקנים רבים נהרגו ונהרגים ואף אחד לא מתנגד בתקיפות למשטר סורר זה. לאירן יש השפעה עמוקה בדרום אמריקה ושיתוף פעולה חזק עם ונצואלה, מדינה הממוקמת בקרבת הגבול הדרומי של ארה"ב, וזה יכול לגרום למשבר דומה למשבר הטילים עם קובה, ובעתיד הקרוב, אך אף אחד לא מזכיר את זה. אירן גם מממנת ומספקת נשק קטלני לחיזבאללה וחמאס, שהן במצב כוננות לתקוף את ישראל בהתראת רגע
וכך, דרך הטיפשות האמריקנית, מנהיג האויב שלה, מחמוד אחמדינג'אד, הנשיא הנוכחי של הרפובליקה האסלנמית של אירן, רשאי להיכנס לאדמת ארה"ב ובה הוא מקבל את הכבוד לדבר בכנסי בור השופכין שנקרא האו"ם, בעוד שארה"ב היא המממנת העיקרית של הארגון המפוקפק הזה. מהאו"ם, לאיש הרשע הזה ניתנת האפשרות לקרוא להשמדת המדינה היהודית, ישראל, ללעוג לארצות הברית, לתמוך במדיניות של דעה קדומה והסתה, באנטישמיות וטרור כנגד העולם כולו. ומה המערב עושה? הוא מאפשר לאירן להמשיך עם האיומים שלה כנגד העולם החופשי-הלא מוסלמי כמעט בהתנצלות.
המערב ממשיך לשחק לידיו של האיסלאם כאילו דבר ממה שהוזכר לעיל לא קורה. האיסלאם הכריז מלחמה על המערב לפני שנים רבות, מלחמת שהמערב מסרב להודות בה או לירות אפילו כדור אחד יעיל בחזרה.
מה אנחנו יכולים לעשות?
אנחנו צריכים לסטות מחוקי חופש הדת והערכים שלנו. אנחנו חייבים להודות כי האיסלאם היא לא דת, אלא אידיאולוגיה פוליטית פנאטית, שרוצה להרוס את כל מה שאינו מוסלמי ולשלוט בעולם כולו.
אנחנו חייבים שיהיה לנו אומץ להחרים את האיסלאם כפי שהוא מיושם כיום. זה כולל שאף צריח נוסף לא יבנה על אדמתנו. יותר מזאת, הממשלה צריכה לחוקק חוקים, לפיהם היא יכולה, מקרוב ובגלוי, לעקוב ולפקח על כל הנוהלים הקיימים כיום במסגדים. אם תתגלה פעולה חתרנית אחת, כפי שהן מתקיימות היום, מילה אחת כנגד ארה"ב, המסגד הנדון יסגר לנצח.
כלומר, התאסלמות תהיה כנגד החוק. מי שרוצה להתאסלם יכול לעשות זאת זה מחוץ לגבולות ארה"ב, עם תנאי אחד, מבלי יכולת לשוב. הגירה של אנשים מארצות מוסלמיות שאמונתם היא האיסלאם חייבת להסתיים.
אנו צריכים לומר לכל המוסלמים המתגוררים במדינות שלנו: אתם רוצים לחיות לפי חוקי השריעה, אתם צריכים לחזור למדינות הגיהנום שלכם, אך לא כאן בארה"ב. כל, בית המשפט, סוכנויות החוק או פקיד שיעשה מחווה, ולו הקטן ביותר לתרגל את חוקי השריעה האיסלאמית ייחקר בעוון בגידה. ארה"ב צריכה לסיים את אספקת ומכירת הנשק לכל מדינה מוסלמית. אנחנו לא צריכים לתדלק את מלחמת האיסלאם כנגדנו.
עכשיו הוא הזמן לסגור את המשרדים לאיכות הסביבה ולהתחיל לקדוח בכל מקום בעולם חופשי שבו יש נפט - ויש נפט בשפע במקומות רבים - ובכך להביא סוף לצריכתינו לנפט ערבי-מוסלמי.
אנחנו צריכים לאסור על כל התרומות למוסדות הלימוד שלנו שחותמת האיסלאם מופיעה עליה וקשורה אליו. המוסלמים משתמשים בהשפעתם במוסדות החינוך שלנו כנגדנו.
אנחנו נתחיל מכאן ונמשיך הלאה, עם הוספת הגבלות נוספות כפי שיידרש, ועם מטרה אחת בלבד, לחנוק למוות את השפעת האיסלאם במערב. ברגע שניקינו את עצמנו מהשפעת האיסלאם, מבפנים, אנחנו יכולים להילחם בהם מחוץ לגבולותינו, להילחם בהם, לא לפחד מהם, עם כוונה אחת בלבד, שהיא לנצח ולהביא את האיסלאם, כפי שהוא מוכר ומתורגל כיום, להיכנע, להביאו לעמדת חוסר קיום מוחלט.
האיסלאם נוסד בשנת 622 לספירה ויש לו 1389 שנים של גאולה לעבור כדי לשכנע כל אדם בעולם שמאמיניו באמת מוכנים לדו קיום בשלום עם שאר העולם הלא-מוסלמי.
בעוד שהעולם מסרב לראות את האמת, בעוד שהעולם ישן, האיסלאם ממשיך להשתלט. בדיוק כמו שבישראל, הערבים המחזיקים באזרחות ישראלית מעולם לא השתלבו כללית, כך גם המוסלמים באירופה או בארה"ב לא השתלבו. הם לא בעד שילוב, הם למען השתלטות. וזוהי מילתי!

תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנחנו במלחמה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אויב חיצוני גרוע פחות מפנימי
אליק א.  |  12/07/11 20:21
2
ישראל כבר הובסה, בעזרת האליטה
נחום שחף  |  12/07/11 22:54
3
בוקר טוב נורית... ל"ת
ירון זכאי 1  |  12/07/11 23:15
4
והשמאל הישראלי עדיין לא מבין  ל"ת
ישראלוביץ  |  13/07/11 00:27
5
וע"ע ספריה של אוריאנה פלצ'י!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  13/07/11 06:14
6
תפקידה של ישראל לעורר את העולם
קורןנאוה טבריה  |  13/07/11 06:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
בחודשים האחרונים שר הביטחון והשר להגנת העורף הגדילו באופן ניכר את המינון של ההפחדות והטילים שינחתו עלינו, כשגולת הכותרת הייתה כזכור תרגיל העורף הגדול שהתקיים לאחרונה. וכשזו תמונת המצב מתגנב חשד ללב, שעכשיו שוב אין המדובר אך ורק ברצון להגדיל את תקציב הביטחון, הפעם יש לברק ווילנאי מניע נוסף: שרידות פוליטית
מאיר גלבוע
הייתכן, שח"כ יעקב כץ (המכונה בשם החיבה כצל'ה) לא חשב עד הסוף או הייתכן שהוא שינה את עורו? נמר לא יהפוך את חברבורותיו וכושי לא ישנה את עורו. דווקא חבר כנסת מהסיעה הימנית מראה שהכול עוד אפשרי במדינתנו
אברהם פכטר
בעוד מתקיים דיון בכנסת על "חוק החרם" שיסחוף את מי שמחרים תוצרת ישראלית שמקורה בשטחים - מגישה ח"כ גלאון, נציגת מרץ הצעת חוק נגדית להחרים תוצרת ישראלית מההתנחלויות. בכך מצטרפת ח"כ גלאון לרשות הפלשתינית שהחליטה על חרם דומה מצידה. בתנאים אלה - אל תתפלאו למה השמאל הישראלי הולך מדחי לדחי ומרוויח את שנאת ישראל בצדק
אליקים העצני
מתבקשת המסקנה, שאנחנו "נראים רע מבחוץ" לא באשמת מעשינו או מחדלינו, כי אם מסיבה עתיקת יומין שאינה תלויה בנו - שנאת היהודים. וכאן החוקיות היא הפוכה: ככל שנהיה יותר טובים ויותר בעלי הישגים, יותר תשנא אותנו סביבתנו העוינת. לכן ייאמר למהטה, ידידנו הטוב והנאמן, שכשהוא רואה את היהודים מכים על חטא, אל ייקח זאת ברצינות. זה רק ספורט, ספורט לאומי שכזה
גיא רוה, רותי דניאל
נקודת השיתוף היחידה שנותרת בין הורים לאחר גירושיהם הם הילדים. ברגע שהגדרות ההורים הן שוות, או, לשאיפתנו, לא קיימות כלל מעבר לאבא ואמא, מייתרים את אחד המאבקים היותר כואבים, המאבק על המשמורת, וכאשר אין על מה להילחם, פשוט מפסיקים לעשות זאת ומתחילים לשתף פעולה
רשימות נוספות
ירדן: לא ישוחרר רוצח הבנות מנהריים  /  יחיאל (חיליק) רוזמן
חשש בירושלים: חיזבאללה עלול לתקוף  /  עידן יוסף
משבר ביחסי ישראל-ירדן סביב שיפוץ שער המוגרבים  /  אריאל כהנא
הנרדף ישלם לרודפו  /  עמוס גבירץ
אומה בהכחשה  /  משה חסדאי
אל תגידו לא ידענו  /  עמוס גבירץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il