X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
חבל מאוד, שאותם נוצרים, לא מיישמים, את מה שלימדו אותם, אבותיהם היהודים. חבל מאוד שאותם "פעילי שלום" לא מטריחים עצמם מעט צפונה מאיתנו לסוריה, שם טובח אסד בני עמו, או ללוב, שם טובח קדאפי בבני עמו, או לאפריקה, שם נטבחים כל יום אלפי אנשים, ולא רק לישראל , הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון
▪  ▪  ▪
פעילי השלום לא מטריחים עצמם להגיע מעט צפונה [צילום: AP]

בסופו של סופשבוע עמוס זה נתקלנו בנחילי "פעילי שלום וזכויות אדם", שם מכובס לאנטישמים ושונאי ישראל , שהתקבצו מכל רחבי העולם הנוצרי, המערבי, המפותח , לפרוץ את ה"סגר" על הישות הטרוריסטית בעזה, אותם צבועים מייצגים לכאורה את המוסר הנוצרי טוב, הדואג.
לא מתקבל על הדעת ש"פעילי שלום מגרמניה" באים למחות נגד ישראל בעוד שסביהם רצחו, עינו, השפילו, אנסו , בזזו ושרפו שישה מיליון יהודים, ואיש לא פצה פה. משרפות אושוייץ כבו לפני 65 שנה בלבד, אפרם של היהודים עדיין מפוזר בכל רחבי אירופה, אין יבשת יותר מגואלת בדם של יהודים מיבשת אירופה, ואינני מתכוון רק לשואה, שהייתה הסימפטום הסופי של התגלמות הרוע האנטישמי במיטבו. אלפיים שנות פוגרומים, הרג שיטתי, ביזוי וענישה מטורפת של היהודים על-ידי "חסידי אומות העולם" הנוצרים, גרמו לשואה, אנטישמיות שמבעבעת כמו סיר לחץ סופה להתפרץ.
המוסר היהודי, הוא בעצם המוסר הכלל עולמי האוניברסלי. מה שהתחיל בעשרת הדברות, והמשיך עם חוכמת חז"ל , הוא הבסיס הרחב של כל המוסר בעולם, לכלל הדתות והאומות.
מה ששנוא עליך על תעשה לחברך. את המשפט הגאוני הזה, המוסרי הזה, שפירושו נהג באחרים כפי שהיית רוצה שינהגו בך. המשפט הזה נאמר על-ידי הלל הזקן, נשיא הסנהדרין בתקופת הזוגות, בתשובה לנוכרי שבא להתגייר וביקש ממנו ללמוד את התורה כולה על רגל אחת (שבת לא א).
ואהבת לרעך כמוך, על הפסוק הזה אמר רבי עקיבא זה כלל גדול בתורה, ומכאן אפשר להבין את חשיבותה. אותו יהודי שדתו סולפה ,ישו, ובעיקר ממשיכו היהודי אף הוא שאול התרסי, המוכר לעולם כפאולוס, אותי מומר להכעיס, שסילף את תורתו של ישו , עיקר אותה מתוכנה, והפך אותה לאנטיתזה לעולם היהודי, אותם אנשים השתמשו במשפט זה כבסיס לתורת המוסר הנוצרית .
וישאלהו מה-היא הראשונה לכל-המצות: ויען אותו ישוע כי הראשנה לכל-המצות היא שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד: ואהבת את יהוה אלהיך בכל-לבבך ובכל-נפשך ובכל-מדעך ובכל-מאדך זאת היא המצוה הראשנה: והשניה הדומה לה ואהבת לרעך כמוך ואין מצוה גדולה מאלה [הבשורה לפי מרקוס פרק י"ב].
לפי פאולוס בספר אל הרומים פרק יג .נאמר: וְאַל-תִּהְיוּ חַיָּבִים לְאִישׁ דָּבָר זוּלָתִי אַהֲבַת אִישׁ אֶת-רֵעֵהוּ כִּי הָאֹהֵב אֶת-חֲבֵרוֹ קִיֵּם אֶת-הַתּוֹרָה׃ 9 כִּי מִצְוֹת לֹא תִנְאַף לֹא תִרְצַח לֹא תִגְנֹב לֹא תַעֲנֶה עֵד שֶׁקֶר לֹא תַחְמֹד עִם כָּל-מִצְוֹת אֲחֵרוֹת כֻּלָּן הֵנָּה בִּכְלָל הַמַּאֲמָר הַזֶּה וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ׃.
חבל מאוד, שאותם נוצרים, לא מיישמים, את מה שלימדו אותם, אבותיהם היהודים. חבל מאוד שאותם "פעילי שלום" לא מטריחים עצמם מעט צפונה מאיתנו לסוריה, שם טובח אסד בני עמו, או ללוב, שם טובח קדאפי בבני עמו, או לאפריקה, שם נטבחים כל יום אלפי אנשים, לא ולא, רק לישראל , הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון שטוף הרוע והפונדמליזם.
אותם צבועים, שרוממות המוסר בגרונם, וחרב פיפיות בידם, הבאים להפגין בעזה, בבלעין, בעוד עיניהם טחו מלראות את הרוע האמיתי, היכן הוא, אירופה השבעה, הלבנה, הנוצרית, הולכת ונשטפת בגל עכור של אנטישמיות, שנדחפת קדימה על-ידי יסודות איסלמים קיצונים, יבוא יום, והם יתעוררו בבעתה, לנוכח האיום האיסלאמי המשתרש בארצותיהם, אך אין דבר קל יותר מלצחצח את המצפון, בתקיפת ישראל, המדינה שקמה לאחר אלפיים שנות גלות , לעם היהודי שחזר לביתו.
חבל מאוד, שהמוסר הנוצרי המזויף, לא משתווה למוסר האמיתי , השלם, הטהור, המוסר היהודי.

תאריך:  12/07/2011   |   עודכן:  12/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המוסר היהודי מול המוסר הנוצרי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
שמעון התראסי ולא שאול. ל"ת
ישראלית  |  12/07/11 16:12
 
- הכי מרגיז שמתקנים לא נכון!
מיכאל ב  |  12/07/11 18:11
2
הערה
רואה נכוחה  |  12/07/11 17:31
3
שמאלנים אינם נוצרים... ל"ת
המבדיל בגוים  |  12/07/11 21:44
4
שמת לב שיש לך רגש נחיתות איום? ל"ת
גדי יערי  |  13/07/11 00:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
דווקא הפעם, מופז צודק מאוד. ישראל הרשמית ממתינה לניסים ואלה עלולים להתעכב אם נשב בחיבוק ידיים. האירופים אינם מרפים כלל והשבועות האחרונים הוקדשו לפעילות דיפלומטית אינטנסיבית של צרפת, במיוחד, כדי לסכל את ההכרזה החד-צדדית של המדינה הפלשתינית בספטמבר. לעומת כל הפעילות הדיפלומטית הזו, ישראל נמנעת מלצאת ביוזמה ממשית שתעקר את הניסיון הפלשתיני להביך את המעצמות ולהכניס את ישראל למגננה
גרשון אקשטיין
עניין הנוכחות הצבאית בבקעה כצורך ביטחוני מצידנו, עלה לאחרונה על סדר היום הציבורי בעקבות הנאומים האחרונים של אובמה ונתניהו    השאלה המרכזית: מה חשיבותה של הבקעה כגבול בר-הגנה והאם יש להתעקש על כך ולהעמיד בסכנה את כל ההסכם בינינו לבין הפלשתינים היה ויתרחש? או שמא, רק כקלף מיקוח במשא-ומתן?; הצעות לפתרון
נורית גרינגר
אנו, אנשי העולם המערבי, נמצאים במלחמת עולם במשך זמן רב שאף אחד לא מודה בה. למלחמה קוראים מלחמת האיסלאם נגד המערב. אם לא נילחם, הדור הבא שיוולד בעולם החופשי לא יהיה חופשי. הוא יהיה מחויב להתאסלם, או שיהיה תחת חסות האיסלאם
יוסי דר
בחודשים האחרונים שר הביטחון והשר להגנת העורף הגדילו באופן ניכר את המינון של ההפחדות והטילים שינחתו עלינו, כשגולת הכותרת הייתה כזכור תרגיל העורף הגדול שהתקיים לאחרונה. וכשזו תמונת המצב מתגנב חשד ללב, שעכשיו שוב אין המדובר אך ורק ברצון להגדיל את תקציב הביטחון, הפעם יש לברק ווילנאי מניע נוסף: שרידות פוליטית
מאיר גלבוע
הייתכן, שח"כ יעקב כץ (המכונה בשם החיבה כצל'ה) לא חשב עד הסוף או הייתכן שהוא שינה את עורו? נמר לא יהפוך את חברבורותיו וכושי לא ישנה את עורו. דווקא חבר כנסת מהסיעה הימנית מראה שהכול עוד אפשרי במדינתנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il