X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ממשלת ישראל עדיין לא חזרה בה מתוכנית שתי המדינות! לכן כל הסכמה למשא-ומתן באופק הפסיכו-פוליטי שהתקיים עד לא מכבר, פירושה קידום תוכנית הגושים. היינו קידום המעשה הבלתי חוקי והמעשה הבלתי חוקתי של הפקרת תושבים יהודים וחבלי ארץ תחת שלטון פלשתיני
▪  ▪  ▪

ברוכים המאמצים של כל המאיצים על מדינת ישראל להחיל ריבונותה על אזורי יהודה ושומרון ולא ביהודה ושומרון, המשמרת בתוכה את אופציית הגושים ואת המשא-ומתן הרב-צדדי כצורה לגיטימית של המשך פירוק ישראל כעם וכמדינה כאמת וכאמונה.
במקביל נמשכים המאמצים האמריקניים להמשיך את המו"מ כדי להימנע מהכרזה חד-צדדית בספטמבר ומהצורך בהטלת וטו. גם הקוורטט אינו מוצא ידיו ורגליו בעניין דרישת ההכרה במדינה יהודית והאנטישמיות האירופית הקלאסית מבעבעת בהתלבטות הזו. הרי כבר בהחלטת האומות המאוחדות ב-1947 צוינו 'המדינה היהודית' ובוודאי 'הבית היהודי הלאומי' בכל התהליכים שלאחר מלחמת העולם הראשונה החל בהצהרת בלפור ב-1917. אלא שהאומות תוהות על הראשונות ומשמרות את שולי טובתן רק למדינה ישראלית חילונית בממדי מדינת כל אזרחיה, זו שתבטיח ששם ישראל לא ייזכר עוד.
כידוע, ממשלת ישראל עדיין לא חזרה בה מתוכנית שתי המדינות! ולא חזרה בה מהסכמי אוסלו בין במישרין ובין במשתמע. לכן, כל הסכמה למשא-ומתן באופק הפסיכו-פוליטי שהתקיים עד לא מכבר, פירושה קידום תוכנית הגושים. היינו קידום המעשה הבלתי חוקי והמעשה הבלתי חוקתי של הפקרת תושבים יהודים וחבלי ארץ תחת שלטון פלשתיני, שהוא המשכת הגלות על יהודים שיהיו נתונים לפוגרומים משני צידיהן של שתי המדינות המלאכותיות ונעדרות הלגיטימיות.
לפיכך, על כל יהודי לדעת זכויותיו על-פי המשפט הבינלאומי בנוסף על חיבת ה' צבאות המגן עליו מכוח הברית ולהבין כי אין למדינת ישראל כל סמכות וייצוגיות כדי לשלול אותן.
במכתב ראשי המועצות ביהודה ושומרון למזכ"ל האו"ם באן קי-מון מחודש אייר תשע"א, הוסבר היטב מדוע הזכויות הלאומיות של היהודים על יש"ע הן בתוקף ומחייבות את האו"ם.
גם ראש הממשלה אמר בנאומו כי איננו כובשים זרים בארצנו. לפיכך נאיץ בכל תושבי יהודה ושומרון, הן במסגרת 'הרשות היהודית' הפועלת ביהודה ושומרון תחת הכותרת "נאמני ארץ" שהכינוס הראשון שלה יתקיים אי"ה במוצאי י' באב, והן מטעם כל יוזמה פרטית ויישובית לשלוח למזכ"ל האו"ם וליו"ר מועצת הביטחון מכתב כדלקמן:
א. הזכויות הלאומיות על ארץ ישראל המערבית על-פי הסכמי סן רמו-1922 הן של העם היהודי בלבד כמוסבר במכתב ראשי המועצות ביהודה ושומרון, וכפי שהתפרסם בכלי התקשורת. כמובן שעם ישראל אינו חי מפיהן של אומות העולם אלא מכוחו של בורא עולם ואף על-פי כן, לפי אורחות המשפט וכלליו, הסכמים אלה מחייבים וכל סטייה בלתי חוקית מהם מוליכה לחורבן לא כאיום אלא בפועל, כפי התפרקות מדינות ערב המתרחשת בזמן הזה.
ב. לכן אם לאו"ם יש עדיין יומרה להיות גורם לשלום ובעל תפקיד אחראי, עליו להחזיר את המנדט למלאותו. היינו הבית הלאומי הוא לפחות משני עברי הירדן כמו הנוסח הראשון של הסכמי סן רמו ב-1920. ירדן היא מדינה שקמה בחלקה שלא כדין על שטחי ארץ ישראל המזרחית כמו חלקים גדולים של סוריה.
אנו דורשים ממועצת הביטחון ומזכ"ל העצרת הכללית לאשר קבלת מכתב זה ואת ההסכמה לתוכנו, ולקיים דיון מוקדם לכל דיון בבקשות ודרישות ערביות בכל כינוי שהוא או התומכות בהן, ולדון בעמדות הננקטות במכתבנו זה ולהזמין אותנו לדיון כנציגים הזמניים של האזרחים התושבים שייבחרו בבחירות דמוקרטיות וחופשיות, כפי שיוסבר להלן, ואם יימצא שכדברינו הוא להזכיר למדינת ישראל, ככל שהיא מתיימרת להיות מדינה יהודית, למלא את ייעודה ותפקידה כנציגת העם היהודי לשנות תפישתה מ"תפישה לוחמתית" המטעה את העולם, לתפישה ריבונית בכוח ובפועל כפי שמתחייב מכוח החוק הבינלאומי, ואם תסרב לעשות כן, להכיר ביישות המדינית של התושבים היהודים ביהודה ושומרון, להלן "הרשות היהודית ביהודה ושומרון", עד שמדינת ישראל תואיל להכיר בזכויותיה ובחובותיה כלפי העם היהודי על-פי החלטות חבר-הלאומים שאומצו על-ידי האו"ם.
בעניין זה אנו מאתגרים כל אומה ולשון לחזור ולהכיר כפי מדינת דרום קליפורניה לאחרונה בבעלות ובריבונות הבלעדית של העם היהודי על ארץ ישראל.
לכן כל הסכמה משתמעת של האו"ם ומוסדותיו ושל כל גורם בינלאומי אחר להקמת מדינה נוספת בארץ ישראל על מדינה יהודית, היא מעילה בהחלטות האו"ם ומרידה בברית שבין בורא העולם לעמו, לפיה ניתנה ארץ ישראל לעם סגולתו, עם ישראל.
הסכמה שכזו תביא למלחמות קשות בכל העולם כולו ולא רק באזור המזרח התיכון אלא בין קוריאה, סין ואירן למדינות שלעומתן, לפי שהיא תאיץ את השתלטות השקרים האיסלאמיים והתנהלות התרבות הפוליטית הרצחנית בכל מקום שבו נוכח האיסלאם הלוחמני, ובפרט בארצות אירופה האובדות בכלכלה ובזהות הלאומית.
ברשות היהודית יוכלו התושבים שאינם יהודים למצוא את מקומם ככל שלא יתנהגו כגורם זר ואויב כלפי אזרחי האוטונומיה שהיא יהודית למען יהודים כמו שארצות הברית היא אמריקנית למען אמריקנים. ולכן עליהם בתמורה להיותם אזרחים-תושבים נסבלים ולקבל את המרות של הבית העליון היהודי ולהיבחר יחד עם כל התושבים היהודיים לבית התחתון.
שנה לאחר התקבלות מכתב זה תתקיימנה בחירות עצמאיות וחופשיות על-ידי מי שרואים עצמם כאזרחי הרשות היהודית על-פי מפקד ומגלים חובת נאמנות אפקטיבית לרשות היהודית על-פי כללי המשפט היהודי.
הרשות היהודית תהיה נאמנה לחוקי מדינת ישראל ולמוסדותיה ככל שהללו אינם מתנגשים בקיומם הריבוני היחסי של תושבי יהודה ושומרון המחזיקים בנאמנות בחבלים הללו, לב הארץ, עד שמדינת ישראל תחיל ריבונותה עליהם.
תושבים נוכרים שימשיכו לראות עצמם כמבטאים לאומיות ערבית או איסלאמית זרה, שמטרתה לגרש את היהודים מארצם, כפי שמתבטא ראש הרשות הפלשתינית אבו מאזן וגם כל תומכיו, הם פושעים וגזענים המנצלים באופן ציני את הכלים שמעמיד לרשותם האו"ם, כמו בפרשת גולדסטון ובפרשת המשט. הללו הם החותרים בעיקר נגד ההיסטוריה הלאומית המוכחת של העם היהודי ונגד דתו, ובודים באופן עקבי וחקייני היסטוריה שלא הייתה מעולם. הללו ידועים כמכחישי שואה מדופלמים. מן הדין שלא יהיה למוסדות בינלאומיים כל עניין בהם ואין מקומם במרחבי רשות יהודית, וכאשר דימו לעשות כן נעשה להם.
בעיני אבו מאזן הקרקע חייבת להיות נקייה מיהודים ועדיין יש לו ולחבריו החוצפה לדבר על גזענות ולכן מצווה עלינו לסלק מן הארץ את השקרנים הרואים עצמם כצאצאי היבוסים, דבר שאין לו כמובן שום בסיס היסטורי, אבל לנהוג בהם כפי תפישתם המדומיינת, כבני שבעת העמים ולהחרימם במשמעות הראשונית של המושג. נראה דבר מי יקום. המחרים את ישראל או ישראל המחרים את אויביו ואת עריהם.

עניין הר-הבית והמקדש

לאחר שממשלת ירדן חזרה בה מההסכמים עם ממשלת ישראל בעניין הר-הבית ושער המוגרבים, אנו דורשים מגופי האו"ם ובראש ובראשונה מאונסק"ו:
  • לקיים חפירות מוקפדות ומושגחות בפיקוח מדעי יוקרתי ומוכר, ותחת ריבונותנו ובפיקוחנו, כדי לאשר ולקטלג את כל הממצאים הקודמים באזור הר-הבית וכדי להמשיך בחפירות ולהיווכח בזכויות ההיסטוריות העובדתיות כדי שתהיינה בלתי מוכחשות. גורמים איסלאמיים יוכלו להציג את כל הממצאים שלהם. בסופו של הליך, להכריז על ירושלים כעל שטח הכבוש באופן בלתי חוקי בידי האיסלאם.
  • לגנות את כל מעשי ההרס הוונדליים שנעשו בהר-הבית תוך עצימת עיניים של גורמים בינלאומיים ערביים וישראלים. מהלך שהטעה וסיבך את כל האזור בהסכמה משתמעת להמשך תהליך הכיבוש האיסלאמי והפרת שלום העולם.
  • לסייע בקידום הקמת בית המקדש לאלוקי ישראל על הר-הבית במקומו המכוון ביותר, שהוא בית תפילה לכל העמים לפי שאלוקי ישראל הוא אל-עולם ובורא שמיים וארץ ובשמו ולמענו אנו עובדים.
לכבוד י"ז בתמוז המתקרב, מצ"ב מתוך נבואת זכריה - פרק ח': (א) וַיְהִי דְּבַר ה' צְבָ-אוֹת לֵאמור: (ב) כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת קִנֵּאתִי לְצִיּוֹן קִנְאָה גְדוֹלָה וְחֵמָה גְדוֹלָה קִנֵּאתִי לָהּ: (ג) כֹּה אָמַר ה' שַׁבְתִּי אֶל צִיּוֹן וְשָׁכַנְתִּי בְּתוֹךְ יְרוּשָׁלָים וְנִקְרְאָה יְרוּשָׁלַים עִיר הָאֱמֶת וְהַר ה' צְבָ-אוֹת הַר הַקּודֶשׁ: ס (ד) כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת עוד יֵשְׁבוּ זְקֵנִים וּזְקֵנוֹת בִּרְחובוֹת יְרוּשָׁלָים וְאִישׁ מִשְׁעַנְתּוֹ בְּיָדוֹ מֵרוב יָמִים: (ה) וּרְחובוֹת הָעִיר יִמָּלְאוּ יְלָדִים וִילָדוֹת מְשַׂחֲקִים בִּרְחובותֶיהָ: ס (ו) כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת כִּי יִפָּלֵא בְּעֵינֵי שְׁאֵרִית הָעָם הַזֶּה בַּיָּמִים הָהֵם גַּם בְּעֵינַי יִפָּלֵא נְאֻם ה' צְבָ-אוֹת: פ (ז) כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת הִנְנִי מוֹשִׁיעַ אֶת עַמִּי מֵאֶרֶץ מִזְרָח וּמֵאֶרֶץ מְבוֹא הַשָּׁמֶשׁ: (ח) וְהֵבֵאתִי אֹתָם וְשָׁכְנוּ בְּתוֹךְ יְרוּשָׁלִָם וְהָיוּ לִי לְעָם וַאֲנִי אֶהְיֶה לָהֶם לֵא-להִים בֶּאֱמֶת וּבִצְדָקָה: ס
(ט) כֹּה אָמַר יה' צְבָאוֹת תֶּחֱזַקְנָה יְדֵיכֶם הַשּׁומְעִים בַּיָּמִים הָאֵלֶּה אֵת הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה מִפִּי הַנְּבִיאִים אֲשֶׁר בְּיוֹם יֻסַּד בֵּית ה' צְבָ-אוֹת הַהֵיכָל לְהִבָּנוֹת: (י) כִּי לִפְנֵי הַיָּמִים הָהֵם שְׂכַר הָאָדָם לא נִהְיָה וּשְׂכַר הַבְּהֵמָה אֵינֶנָּה וְלַיּוֹצֵא וְלַבָּא אֵין שָׁלוֹם מִן הַצָּר וַאֲשַׁלַּח אֶת כָּל הָאָדָם אִישׁ בְּרֵעֵהוּ: (יא) וְעַתָּה לא כַיָּמִים הָרִאשׁוֹנִים אֲנִי לִשְׁאֵרִית הָעָם הַזֶּה נְאֻם ה' צְבָ-אוֹת: (יב) כִּי זֶרַע הַשָּׁלוֹם הַגֶּפֶן תִּתֵּן פִּרְיָהּ וְהָאָרֶץ תִּתֵּן אֶת יְבוּלָהּ וְהַשָּׁמַיִם יִתְּנוּ טַלָּם וְהִנְחַלְתִּי אֶת שְׁאֵרִית הָעָם הַזֶּה אֶת כָּל אֵלֶּה: (יג) וְהָיָה כַּאֲשֶׁר הֱיִיתֶם קְלָלָה בַּגּוֹיִם בֵּית יְהוּדָה וּבֵית יִשְׂרָאֵל כֵּן אוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם וִהְיִיתֶם בְּרָכָה אַל תִּירָאוּ תֶּחֱזַקְנָה יְדֵיכֶם: ס (יד) כִּי כה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת כַּאֲשֶׁר זָמַמְתִּי לְהָרַע לָכֶם בְּהַקְצִיף אֲבוֹתֵיכֶם אוֹתִי אָמַר ה' צְבָ-אוֹת וְלא נִחָמְתִּי: (טו) כֵּן שַׁבְתִּי זָמַמְתִּי בַּיָּמִים הָאֵלֶּה לְהֵיטִיב אֶת יְרוּשָׁלַים וְאֶת בֵּית יְהוּדָה אַל תִּירָאוּ:
(טז) אֵלֶּה הַדְּבָרִים אֲשֶׁר תַּעֲשׂוּ דַּבְּרוּ אֱמֶת אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ אֱמֶת וּמִשְׁפַּט שָׁלוֹם שִׁפְטוּ בְּשַׁעֲרֵיכֶם: (יז) וְאִישׁ אֶת רָעַת רֵעֵהוּ אַל תַּחְשְׁבוּ בִּלְבַבְכֶם וּשְׁבֻעַת שֶׁקֶר אַל תֶּאֱהָבוּ כִּי אֶת כָּל אֵלֶּה אֲשֶׁר שָׂנֵאתִי נְאֻם ה' ס (יח) וַיְהִי דְּבַר ה' צְבָ-אוֹת אֵלַי לֵאמור: (יט) כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת צוֹם הָרְבִיעִי וְצוֹם הַחֲמִישִׁי וְצוֹם הַשְּׁבִיעִי וְצוֹם הָעֲשִׂירִי יִהְיֶה לְבֵית יְהוּדָה לְשָׂשׂוֹן וּלְשִׂמְחָה וּלְמוֹעֲדִים טוֹבִים וְהָאֱמֶת וְהַשָּׁלוֹם אֱהָבוּ: פ (כ) כּה אָמַר ה' צְבָא-וֹת עוד אֲשֶׁר יָבאוּ עַמִּים וְיושְׁבֵי עָרִים רַבּוֹת: (כא) וְהָלְכוּ ֹשְׁבֵי אַחַת אֶל אַחַת לֵאמור נֵלְכָה הָלוֹךְ לְחַלּוֹת אֶת פְּנֵי ה' וּלְבַקֵּשׁ אֶת ה' צְבָ-אוֹת אֵלְכָה גַּם אָנִי: (כב) וּבָאוּ עַמִּים רַבִּים וְגוֹיִם עֲצוּמִים לְבַקֵּשׁ אֶת ְה' צְבָ-אוֹת בִּירוּשָׁלָים וּלְחַלּוֹת אֶת פְּנֵי ה': ס (כג) כֹּה אָמַר ה' צְבָ-אוֹת בַּיָּמִים הָהֵמָּה אֲשֶׁר יַחֲזִיקוּ עֲשָׂרָה אֲנָשִׁים מִכּל לְשׁונוֹת הַגּוֹיִם וְהֶחֱזִיקוּ בִּכְנַף אִישׁ יְהוּדִי לֵאמור נֵלְכָה עִמָּכֶם כִּי שָׁמַעְנוּ אֱ-להִים עִמָּכֶם.

תאריך:  14/07/2011   |   עודכן:  14/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
והיה אם ישראל לא תחיל ריבונות
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי ל"ת
אנחנו רק נבכה??  |  14/07/11 19:32
2
מאמר מדהים בתלישותו מהמציאות.
פועה  |  14/07/11 20:24
3
ההתנחלויות הן פשע מלחמה
אלטע קאקער  |  15/07/11 01:19
4
הלל, צא מהקופסא (גומחה)
איש עצוב  |  15/07/11 13:40
5
תגובה ל4
הלל ויס  |  17/07/11 06:53
 
- המדינה היא הפתרון המעשי היחיד
פועה  |  18/07/11 11:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפר דרורי
רן פקר כותב בידיעות אחרונות כי טעות היא להילחם את המלחמה הקודמת ואני מסכים עם אמירה זו, אלא שאני חושב שלא פקר ולא אחרים, כולל אני, יודעים כיצד תיראה המלחמה הבאה
ד"ר אברהם שלום
חברי הכת של אוסלו מנופפים בשם הדמוקרטיה בעודם מבקשים לבטל את הדמוקרטיה, לבטל את החלטות הכנסת הנבחרת ולהשאיר את ניהול המדינה בידי שופטי בג"ץ שאיש לא הצביע בבחירות עבורם    בחוקה כתובה יש צורך רק לאחר הפיכה והתמוטטות הסדר הקיים    במקום לחוקק על-פי המציאות, נאלץ הקונגרס האמריקני לחפש פירושים מלאכותיים למילים של חוקה עתיקה שלא ידעה על העולם המודרני
ראובן לייב
אנחנו, בני 70 פלוס, בוגרי כיתת מחזור 1953 של בית הספר היסודי "לדוגמא" בתל אביב, התכנסנו למפגש כיתתי ב"אסף ארטיזנל" שברמת השרון, מעלים באוב את ימי הצנע האפורים שעליהם נאלצנו לגדול בשחר נעורינו
אהרון רול
לדעת המסיתים לרצח מבין אנשי השמאל הרדיקלי, אין גבול לחופש הביטוי והכל קביל. עובדה, אף לא אחד מהם נחקר ובוודאי שלא הועמד לדין ונגזר עונשו בידי החונטה השמאלנית הרדיקלית בפרקליטות    האם קיים גבול לחופש הביטוי או שמא כל דאלים גבר ואין גבול וקצה לאלימות המילולית, להסתה לרצח ולהכפשה?
עמוס דאי
ציפי לבני, יו"ר האופוזיציה, אמרה לראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע להצבעה על חוק החרם בשפת רחוב "שכולו פוזה"    תשובתי לגברת שפיצר: כולנו פוזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il