X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ה. שטרן
▪  ▪  ▪


חברת ה.שטרן מציעה ערוץ שיווקי נוסף:
אתר אינטרנט מכירתי חדש ראשון מסוגו www.hstern.co.il
באתר חנות תכשיטים מקוונת בה מוצעים למכירה תכשיטי הדגל של החברה והוא מספק מידע וטיפים בכל הפרמטרים בתחום התכשיטים ושעונים.
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן בישראל: "אנו צופים לגידול של כ- 20% במכירות כבר בשנה הראשונה מאחר ושילוב תחום ה-E Commerce הנמצא במגמת עלייה והקמת חנות וירטואלית יביאו למיצוי הפוטנציאל בשוק התכשיטים שרושם גידול שנתי של כ - 15% בשנים האחרונות ויחשפו את המוצרים לקהלי יעד פוטנציאליים נוספים שלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט, כמו אנשי עסקים שאינם מגיעים לחנות או קהל צעיר המשוטט באינטרנט".
רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן פותחת לראשונה ערוץ שיווק חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי הראשון מסוגו בישראל, המשמש כחנות וירטואלית, ומאפשר קניית מוצרים און ליין.
האתר החדש שהושק בהשקעה של כ-100,000$, מכיל חנות וירטואלית המחולקת לקטגוריות ומציגה מגוון פריטים המשווקים בסניפי הרשת ובכלל זה תמונות הפריטים, מחירים, מידע וטיפים, מגזין עולמי, שעות פעילות, מיקום הסניפים ואירועים מיוחדים.
האתר מציע מנגנון חיפוש אשר מאפשר לחפש פריט על פי שם קולקציה, מחיר, והחומר ממנו עשוי הפריט. עוד באתר, מידע אודות החברה, רשימת חנויות וסוכני שירות בארץ ובעולם, רשימת שאלות נפוצות וטיפים על יהלומים, תכשיטים, שעונים, אבני חן, זהב ופנינים. כמו כן מכיל האתר מגזין ובו סקירה עולמית של ידיעות שפורסמו על ה.שטרן.
ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן מסר כי: "תחום המכירות באינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט ואינם מגיעים לסניפים לעיתים קרובות ומחפשים את המוצרים האיכותיים והאופנתיים ביותר בתחום התכשיטים והשעונים".
לדבריו: "אנו צופים כי פתיחת הערוץ השיווקי הנוסף יביא לעלייה של כ- 20% במחזור המכירות הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל הגידול בשוק תכשיטי היוקרה בשנתיים האחרונות שעומד על כ-15%".
עוד הוסיפה קורט כי: "אנו רואים בחנות הוירטואלית סניף לכל דבר, וכמו סניפי הרשת האחרים גם החנות הזו מושתתת על הקונספט המאפיין את סניפי ה.שטרן - חנות מושקעת, ומעוצבת שמציעה מגוון של מוצרי יוקרה המחולקים על-פי קטגוריות וסדרות, וכוללת מגוון שעונים ואת הקולקציה הצעירה ONE"
לדבריו: "פתיחת החנות הוירטואלית מהווה ערך מוסף עבור המותג ומבדלת את הרשת ממתחרותיה, וזאת כמו תמיד על ידי ראשוניות, מקוריות וחדשנות".
האתר כולל, למעלה מ-300 פריטים המחולקים לקטגוריות "שעונים" ו"תכשיטים". קטגוריית התכשיטים מחולקת ל"טבעות", "עגילים", "צמידים", "שרשראות", "טבעות נישואין" ו"קולקציה לגבר". כל פריט מוביל את הגולש להסבר על הפריט, על הקולקציה אליה הוא שייך, ופירוט על פריטים נוספים מאותה קולקציה על מנת לאפשר שילוב פריטים תואמים.
ניתן לגלוש לאתר בכתובת: www.hstern.co.il
רשת ה. שטרן נמצאת בבעלות חברת ה. שטרן הבינלאומית. הרשת מונה בישראל 36 סניפים ולאחרונה זכתה ה. שטרן במכרז הדיוטי פרי להפעלת חנויות התכשיטים בנתב"ג 2000.

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il