X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪

יוניליוור משיקה סדרת תחליבי רחצה חדשים של Dove
יוניליוור ישראל ממקדת את מאמציה בקטגוריית הליבה ומפתחת את סדרת תחליבי הרחצה של Dove. הסדרה נותנת מענה לצרכים פונקציונאליים וכן מספקת לצרכנית חוויה סנסורית נעימה.
המהלך יבוצע בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, הכוללת קמפיין פרסום רחב היקף ופעילות קד"מ. הסדרה החדשה של דאב מחליפה את הסדרה הקיימת וכוללת 4 סוגים של תחליבי רחצה - Dove Aroma Massage, Dove Relaxing, Dove Indulging, ו- Dove Refreshing - שכל אחד מהם מציע דרך שונה ומיוחדת להעשרת חוויית הרחצה. סדרת התחליבים החדשה מספקת חוויה של פינוק מרגיע וטיפוח הגוף, ומכילה מרכיבים ייחודיים כגון גרגירי פילינג, מינרלים ו-ויטמינים. כל המוצרים מכילים את נוסחת 25% הלחות הייחודית של דאב.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסום שנתי, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (2,9,10), בעיתונות ובפעילות בנקודות המכירה.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ההחלטה על השקת הסדרה החדשה של דאב היא חלק ממהלך אסטרטגי של יוניליוור להתמקד בעסקי הליבה של המותג ולהמשיך ולחזק את מעמדו כמותג הטיפוח מספר 1 בישראל. תחום הסבונים הוא התחום ממנו צמח המותג ומהווה את בסיסו. תחום הסבונים מאופיין בחדשנות רבה, נאמנות נמוכה וריבוי מותגים. אנו צופים כי במסגרת המהלך נבטיח את המובילות בשוק והמותג דאב ישיג נתח שוק של כ-20% מהקטגוריה".
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום מוצרי טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל: "דאב מתאים עצמו להתפתחות הצרכנית בתחום טיפוח הגוף ולסדר יומה של האשה המודרנית והשאפתנית, המחפשת מוצרים שיספקו לה גם מענה על צרכים פונקציונאליים וגם חוויה סנסורית נעימה. סדרת תחליבי הרחצה החדשה של דאב, המבוססת על מרכיבים טבעיים, מינרליים ו-ויטמינים, מאפשרת לצרכנית לשלב במהלך יומה העמוס גם מעין חוויית ספא ביתית בעת הרחצה במקלחת".
סדרת הסבונים החדשה של Dove כוללת מגוון של 4 תחליבי רחצה נוזליים: Aroma Massage-(עם הפקק הסגול, 500 מ"ל) תחליב רחצה עם גרגירי עיסוי המכיל חלקיקי עיסוי עדינים המעניקים אפקט פילינג עדין המחדש את השכבה העליונה של העור.
Relaxing - (עם הפקק הירקרק, 500 מ"ל, 750 מ"ל) תחליב רחצה מרגיע המכיל מינרלים (נתרן, מגנזיום ואבץ) וויטמינים (פרו-ויטמין B) לשיפור מראה העור ותחושתו.
Indulging - (עם הפקק הכחול, 500 מ"ל, 750 מ"ל) תחליב רחצה מענג המכיל מרכיבי לחות ייחודיים וליפידים המאזנים את הלחות הטבעית של העור.
Refreshing - (עם הפקק התכלת, 500 מ"ל) תחליב רחצה מרענן המכיל בישום מרענן וכן רכיבי לחות אקטיביים המותירים את העור רך וחלק.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.99 שקל לבקבוק של 500 מ"ל ו-25.99 שקל לבקבוק של 750 מ"ל.
על-פי נתוני נילסן, (נובמבר 2004), שוק הסבונים בישראל נאמד בכ-270 מיליון שקל. לדאב נתח שוק של 15% (כספי).
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
דאב הינו הסבון הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2003 במעל 50 מיליארד יורו. היקף מכירות מותגי יוניליוור ישראל הסתכם בשנת 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il