X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לומניס
▪  ▪  ▪

לומניס הגיעה להסכם עם מפיצת קו המוצרים האסתטיים שלה בדרום ארצות הברית ועוברת להפצה ישירה ומתן שירות ללקוחות
אבנר רז, נשיא ומנכ"ל לומניס: "אנו שמחים שהצלחנו להגיע עם אקליפס להסכם המשביע את רצון שני הצדדים ומונע חשיפת מזומנים מיותרת לחברה".
יקנעם, ישראל, ‏17 ינואר 2005-לומניס בע"מ (LUME.PK), החלוצה בפיתוח לייזרים כירורגיים והתקני אור ליישומים רפואיים, אסתטיים, רפואת עיניים, שיניים ווטרינריה, הודיעה היום כי הגיעה להסכם עם מפיצת קו המוצרים האסתטיים שלה בארבע מדינות בדרום ארצות-הברית, אקליפס מדיקל בע"מ, ותתחיל מיד לבצע בעצמה את המכירות הישירות ומתן השירות באזור הקודם של אקליפס הכולל את טקסס, לואיזיאנה, אוקלהומה וארקנזס. לומניס ואקליפס מצפות למעבר חלק למצב החדש.
כפי שנמסר בנובמבר 2004, בין לומניס לאקליפס נתגלעו חילוקי דעות לגבי דרישתה של אקליפס מלומניס לרכוש ממנה את עסקי ההפצה של מוצרי לומניס. על-פי ההסכם שהושג בין שתי החברות, תרכוש לומניס מאקליפס את עסקי ההפצה ותיישב את כל התביעות בסכום כולל של 3 מיליון דולר.
ההסכם כולל ויתור על סכום של 1.28 מיליון דולר המגיע ללומניס מאקליפס, 650,000 דולר שישולמו על-ידי לומניס במזומן ב-31 בינואר, 2005, ויתרה של 1.07 מיליון דולר שתשולם במשך 6 רבעונים החל מ-1 באפריל 2005. לומניס מקבלת על עצמה התחייבויות למתן שירות, לאחריות ולהדרכה המוערכת כיום ב-300 אלף דולר בקירוב. כן תוכל לומניס לרכוש את מלאי מוצרי החברה שנותר ברשות אקליפס. החל מה-1 במאי 2005, תשחרר לומניס את אקליפס מסעיף המחייב אותה באי תחרות.
יש לציין כי בהודעה קודמת שהוציאה לומניס נאמר כי בהסכם ניתנה לאקליפס האופציה למכור את נכסי ההפצה שלה ללומניס במועד שנקבע מראש לתחילת 2005. בנוסף צוין כי על פי הערכות אקליפס ביקשה עד 7 מיליון דולר בעבור נכסים אלה בניכוי 1.2 מיליון דולר שניתנו לה כהלוואה בעבר. לומניס הסתייגה מהאופן בו נקבע סכום זה.
אבנר רז, נשיא ומנכ"ל לומניס: "אנו ערוכים היטב למעבר להפצה ישירה באזור זה עם מערך מכירות ושירות יעיל וכן אנשים המוכנים בשטח. אנו שמחים שהצלחנו להגיע עם אקליפס להסכם המשביע את רצון שני הצדדים ומונע חשיפת מזומנים מיותרת לחברה. ההסכם יאפשר לנו להתמקד בשירות הלקוחות בשוק חשוב זה".
אודות לומניס - לומניס מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות המבוססות על טכנולוגיות אור ולייזר מתקדמות המשמשות למגוון יישומים רפואיים, אסתטיים, אופטלמיים, דנטליים ווטרינריים. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים וכן תמיכה נרחבת במוצריה לרבות הכשרה ושירות. לומניס משקיעה רבות במחקר ופיתוח על מנת לשמר ולשפר את מעמדה המוביל בתעשייה. לחברה פטנטים רשומים רבים ברחבי העולם על הטכנולוגיות שפיתחה. למידע נוסף אודות החברה ומוצריה בקרו ב-[קישור]

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il