X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תושבי מדינת יהודה ושומרון כועסים ואיזה טריק לא מנסים, אלו היהודאים השומרונים? הם טוענים: צריך להשמיד את הכור הגרעיני של המדינה השכנה, ושצריך לחוקק חוקי נאמנות חדשים, ושחמאס מתחמש בגזרה העזתית אך למרות כל אלו, עדיין תושבי מדינת גוש דן ממשיכים להיאבק על הדירה, ונגד היהודאים השומרונים
▪  ▪  ▪
מתוסכלים עמוקות [צילום: פלאש 90]

אחד הדברים העיקריים והחשובים ביותר אותו כבר השיג העוצר האזרחי, אשר בסיסו מורכב מהתנגדות למחירי הדיור, הוא כי גילינו שיש במדינת ישראל שני עמים. ולא, לא מדובר על יהודים ופלשתינים.
גילינו כי יש את אזרחי מדינת יהודה ושומרון. המדובר באזרחים התנחלותיים, הגרים באזורים נידחים בעלי תרבות זרה. כך לדוגמה, נוהגים הם ללכת עם כיפה סרוגה, לשמור על קנאות נשית שמרנית, ולחיות תחת שנאה מצד השכנים הפלשתינים. והאבסורד הגדול הוא, שכל הפרויקט המדובר מנוהל במימון המשטר הישראלי.
כעת תושבי מדינת יהודה ושומרון כועסים. אוהו כמה שהם כועסים. הם היו רגילים כל השנים, שהם ורק הם המקופחים. הם טענו כי המדינה לא מתקצבת אותם מספיק, מתנכלת להם, מאיימת על עצם הדיור במדינת יהודה ושומרון. ולמה הם כועסים? כי כעת, תושבי מדינת גוש דן, גם כן מתבכיינים. ותתפלאו, תושבי גוש דן מתבכיינים על אותו נושא כמו היהודאים השומרונים. כאילו, מנסים להעתיק את התרגיל!
תושבי מדינת גוש דן, טוענים כי המדינה לא מתקנת את בעיית הדיור, וכי המחירים גבוהים מדי. כעת, היהודאים השומרונים מנסים להילחם על מקום המקופחים הבלעדיים, אך ללא הצלחה רבה. למרות שעיתון המשטר, "ישראל היום", עומד לצד ממשלת היהודאים השומרונים, ומצדד באנשי המפלגה הלאומית – המכונה "הליכוד" – עדיין היהודאים השומרונים לא מצליחים להשיב המצב לקדמותו.
ואיזה טריק לא מנסים, אלו היהודאים השומרונים? הם טוענים: צריך להשמיד את הכור הגרעיני של המדינה השכנה, ושצריך לחוקק חוקי נאמנות חדשים, ושחמאס מתחמש בגזרה העזתית. אך למרות כל אלו, עדיין תושבי מדינת גוש דן ממשיכים להיאבק על הדירה, ונגד היהודאים השומרונים.
וזו לא פעם ראשונה שהיהודאים השומרונים נלחמים בצורה הזאת, בעבר הם גם טענו שצריכים ליפול טילים על תל אביב. זאת אומרת, הם רוצים מוכנים לרצוח למען מעמד המקופחים האולטימטיביים. אך תושבי גוש דן, ממשיכים לעמוד נגד היהודאים השומרונים ללא הרף.
בעבר המפואר, אנשי גוש דן סילקו את היהודאים השומרונים (תושבי גוש-קטיף, יש"ע דאז) מבתיהם. הם גירשו אותם בכוח, באמצעות סוסים ואלות, וזרקו אותם בכל מיני קרוואנים במקומות שונים המזכירים מעברות ישנות. כן, זה נכון, אנשי גוש דן מסוגלים להיות אכזריים. יותר אפילו מהיהודאים השומרונים.
מאז שהיהודאים השומרונים גורשו, הם חשים תסכול עמוק. אך בטרם ימשיכו לחשוב הכיצד להמשיך לפעול, כדאי שיזכרו את כלל מספר אחד: לעולם אל תזלזלו בתאוות הבצע של הצד האחר! כי ביום שתעשו זאת, לא נסתפק רק בלגרש אתכם מהפחונים. אנחנו נחזור לימים של אחרי רצח רבין, ונבצע נגדכם מעצרים מינהליים בחסות בג"ץ. כי כמו שאתם יודעים היטב, אנשי בג"ץ ודומיהם בפרקליטות, מתגוררים בדרך-כלל במדינת גוש-דן. למותר לציין, כי כעת כל רחבי מדינת ישראל, חוץ מהיהודאים השומרונים, משתתפים בעוצר האזרחי.
אז אומנם שני עמים אויבים אנו, אך יש עם שהוא הרוב. ואם לא תשנו את הגישה מיידית, ניאלץ לעצור אתכם ללא טיפת רגישות. אך כן בנחישות, ובאכזריות.

הכותב הוא חבר האיגוד המזרחי.
תאריך:  29/07/2011   |   עודכן:  29/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני עמים אויבים אנו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הנפגעים העיקריים
היסטוריון66  |  29/07/11 20:56
2
מסית עלוב נפש שכמוך=אינך מגיע
קורןנאוה טבריה  |  30/07/11 20:23
3
אכן מחלת הגלות
איני אויב  |  31/07/11 15:51
4
משהו נפח נפיחה....
סתם1  |  28/11/11 14:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
כיצד תסביר אגודת העיתונאים של תל אביב את העובדה שגם יונה אליאן וגם ד"ר אביעד הכהן הצביעו עבור יוני בן מנחם? האם אגודת העיתונאים טוענת שגם הם נגועים בקרבה פוליטית לראש הממשלה?
רועי אורן
גל המחאות השוטף את ישראל בעת הזו חייב להצליח היות שאנו נלחמים על פרצופה של המדינה
איתמר לוין
יש דברים שמתרחשים אצלנו כמו שעון שווייצרי, למשל: האזהרות מפני שיבושים באספקת החשמל. יש תחומים שבהם השעון הוא לכל היותר קו מנחה, למשל: התחבורה הציבורית. יש מי שכנראה אין לו שעון בכלל, כמו ממשלת נתניהו, ואילו הרופאים לא רוצים לשמוע על שעון. ויש גם מקרים בהם אנו מגלים שהשעון עומד - וזו דווקא הפתעה חיובית, למשל: בנושא תקציב הביטחון ובמערכת החינוך
יובל לובשנטיין
דרכים לא שגרתיות לפתרון מצוקת הדיור    העיקרון המנחה הוא מתן סובסידיה לאזרח ולא לקבלן לפי אזורי מגורים, סבסוד התחבורה ציבורית והלוואות לרכישת דירה בפריפריה שימחקו לאחר שאדם גר בדיקה לפחות 10 שנים
אריק בכר
גדול צהובוני בריטניה מפרסם היום בעמוד השער תיקון טעות, לאחר התערבות מועצת העיתונות הבריטית. מומחים: מדובר בניסיון לרכך את אלה הרוצים לחוקק רגולציה של העיתונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il