X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החנופה לאיסלאם, המוצג כאחר הלגיטימי באירופה, שבפניו יש להשתחוות, מביאה את היבשת לחיסולה התרבותי
▪  ▪  ▪
אנדרס ברייביק. התכחשות לגואל [צילום: מתוך הפייסבוק]

הפרשה המדכאת של רוצח הנערים בנורווגיה, שהוא אכן איש ימין שנתבלעה דעתו או שלקח את האידיאולוגיה למחוזות בלתי נסלחים, מצריכה בחינה מחודשת. תגובות של שרים מתוך הממשלה הנורווגית שבאו לבקר באי מיד לאחר הטבח הזכירו את הכיבוש שכביכול ישראל כבשה מן הציבור הערבי בארץ ישראל כעילה להצדקת שנאת היהודים והקמת מחנה לנערים תחת הכותרת 'עזה' ואימון הנערים לקראת משט לטובת עזה. אכן התנהגות זאת מהווה סיבה לטירוף הדעת.
יבשת שלמה, תרבות המערב, העולם היווני העתיק, העולם הרומי, העולם הנוצרי והלאומיות החילונית כולם נתונים תחת מגף הכיבוש המוסלמי באירופה מפני שאירופה הזמינה את האיסלאם בגלל מניעים פסיכו-פתולוגיים של רגשות אשמה על הקולוניאליזם ועל רדיפת המיעוט היהודי.
החנופה לאיסלאם, המוצג כאחר הלגיטימי באירופה, שבפניו יש להשתחוות, מביאה את היבשת לחיסולה התרבותי.
הפרשה הפרטית בנורווגיה יכולה להפוך בנקל למלחמת אזרחים בין הללו שרוצים לשמור על הלאומיות האירופאית המערבית לבין אלה שכבר ויתרו עליה מסיבות רבות וביניהן הסיכוי למאבק יעיל ביהדות ובמדינת ישראל על-ידי הצגתם כגזענים וככובשים זרים.
כיום כשמפלגות שמאל מרכז בישראל כמו קדימה, העבודה" ומפלגת שר הביטחון אהוד ברק ואף מפלגת השלטון בישראל "הליכוד" בראשות ביבי נתניהו וגם איווט ליברמן הדוגל בתוכנית הגושים -חילופי שטחים עם המדינה הפלשתינית מוזר מאוד לשמוע ביקורת על הימני האמיתי האחרון בישראל, סגן השר הדרוזי איוב קרא שהוא כיום יותר ציוני מרוב הציונים ומבחינה יהודית לאומית היסטורית הוא יותר לאומי מכל חברי מפלגות הימין פרט לשני חברי כנסת מסיעת "האיחוד הלאומי".
לכן אין זה פלא כשגורמי שמאל בישראל מנסים להכפיש אותו בתמיכה בארגונים ניאו-נאציים בזמן שהם עצמם נושאי דגל הלגיטימיות של החרמת ישראל כמדינת אפרטהייד.
מפלגות שמאל מרכז בישראל מגינות על הסתרת מקורות המימון של ארגונים פרו איסלמיים אנטישמיים, מכחישי ההיסטוריה של עם ישראל, התומכים בסילוק העם היהודי מהמקום הקדוש לו ביותר, הר הבית שם עמד מקום מקדשו ולשם כך עושים יד אחת עם ארגון אנטישמי כמו אונסקו שממונה לכאורה על שימור התרבות והארכיאולוגיה בעולם ולמעשה עוסק בזיופם באופן הגס ביותר כאשר הוא תומך במורשת היסטורית בדויה , כאילו קדמו הערבים ואסלם לממלכות היהודיות - עבריות -ישראליות בארץ ישראל.
עוצמת פעילותם של ארגוני השמאל באירופה ובכל מקום בכדור הארץ נגד ההיסטוריה היהודית והזכויות הלאומיות של העם היהודי על ארץ ישראל זהה לחלוטין להזדהותם עם מכחיש השואה המדופלם אבו מאזן שהומלך על מסגרת פוליטית מדומיינת כדי לקעקע את מדינת שיראל. הללו יחד עם הליגה הערבית עשו יד אחת כדי להוריש את ישראל.
המאבק האנטישמי הקלאסי בסגולת עם ישראל בניבחרותו הדתית, הלאומית והמוסרית עדיין בלתי נסבלת באירופה כאשר השלטונות מנסים לבסס את החוקים נגד השחיטה היהודית ונגד ברית המילה היהודית כאילו עדיין אנו נמצאים בתקופת מסעי הצלב. אך הפעם הכוחות הנאורים, נושאי דגל "הדמוקרטיה" מסוכנים בהרבה הן לעם היהודי והן לאירופה . הללו הדורשים מהעם היהודי להתבולל בתוך מדינת כל אזרחיה או להתכווץ לממדים שלא יוכל להגן על עצמו ולפיכך יושמד.
מי שמגן כיום על הזכויות התנכיות של העם היהודי בארץ ישראל הם אנשים כמו המיליונר פטריק ברינקמן-אחד מהאבירים הקדמונים הלוחמים באיסלאם הכובש את אירופה, אך לעומתם אינו נכשל בשנאת ישראל. להפך הוא מהווה מוקד לבלימת השתוללות כוחות השמאל ושיתוף הפעולה שבין הקומוניסטים, הניאו מרכסיסטיים והאיסלאם נגד כל צורה של לאומיות כדי לקדם את כיבוש המערב ולהרוס את "העולם הישן".
ברינקמן תומך בגלוי בישובים היהודיים ביהודה ושומרון כמו קולות הנשמעים במפלגות הימין האירופאיות המבינים במידה מסויימת כי המאבק באסלם הכובש את אירופה עובר דרך התמיכה בלאומיות היהודית האותנטית.
ברינקמן חותר להשבה לתודעה הציבורית באירופה את הערך ההיסטורי של התרבויות הלאומיות תוך אחריות ללימוד הלקחים מן ההיסטוריה האירופאית.
איוב קרא נפגש גם עם שטראכה, ראש מפלגת החופש האוסטרית שבא לאחר היידר. זו ירושה קשה ביותר כאשר עדיין נשמעים קולות מתוך המפלגה או בסביבתה החוזרים על המילון הישן. לעומתם שטראכה עצמו מנסה להתנער ככל יכולתו ובכנות מהעבר הניאו נאצי של מפלגתו ואולי אף שלו עצמו בנעוריו ולא אחת הביע הזדהות עם ישראל ועם מפעל ההתיישבות ביהודה ושומרון וגם ביקר בארץ וסייר ביהודה ושומרון על-פי הזמנת המועצה המקומית בדצמבר האחרון.
פיטר ברינקמן הוציא יחד עם פיליפ דה ווינטר ראש מפלגת החופש-מפלגה ימנית פלמית בבלגיה הדורשת הפרדות בין הפלמים -הצפוניים לואלונים הדרומיים- את ספרם 'אינשאללה' העוסק במאבק באיסלמיזציה של אירופה. כדי להלחם בכיבוש האיסלאמי ברחבי היבשת תמך ברינקמן במפלגות ימין אחדות וכשחלק מהן כשל בהערות אנטישמיות משך ידו מהן.
לימין האירופי יש כיום תפקיד מכריע בחילוץ היבשת מהנפילה לתהום הפוליטית והכלכלית שהיא תוצאה של בלבול ערכים. גלובליזציה אירופאית מצד אחד שכשהצד השני של ערך המטבע הנשחקת הוא דחיקה בישראל להיכנע ולחלק את ארצה לאותם כוחות המהווים סכנה קיומית באירופה עצמה.
רק מדינת יהודים מודעת לערכה ההיסטורי וייחודה לאומי יכולה לעמוד כסלע איתן נגד שיגעונות האיסלאם להקים ח'אליפות עולמית.
לכן אנשים כמו פיטר ברינקמן ואיוב קרא ראויים להגנה ולתמיכה הן על-ידי גורמים לאומיים רחבים בישראל לרבות משרד החוץ והן על-ידי גורמים אירופאים רחבים.
ככל שיועמק השיח הזה כן ייטב לישראל, לעם היהודי ולעולם המערבי.

תאריך:  29/07/2011   |   עודכן:  29/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירופה הכבושה - היבשת המבולבלת מתכחשת למציליה
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מי האירופאי המשוגע באמת...?
ירון זכאי 1  |  29/07/11 12:29
2
התעוררות באירופה נגד איסלם-צלע
ראספוטין בן מדביד  |  29/07/11 13:41
3
פרופ אתה חי בסרט! השתבשת
פועה  |  29/07/11 16:06
 
- הטעות הגדולה של המגיבה פועה
יהודה דרורי  |  30/07/11 11:38
 
- המוסלמים חיים שם כקבוצה מתבדלת
פועה  |  30/07/11 15:54
 
- הפרה פועה פעתה בנפיחה גדולה ל"ת
רפתן  |  30/07/11 11:48
 
- פועה זה לא בשבילך=זה ליהודים ב
קורןנאוה טבריה  |  30/07/11 18:53
4
ברייוויק בתגובה:"יהודים שתומכי
קורןנאוה טבריה  |  30/07/11 01:45
5
אירופה אבודה בטימטומה
ויקטור השחור  |  30/07/11 19:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם דורי
הייתי אז סטודנט נשוי, אב לאחד והשני בדרך. משכורותינו היו לא גבוהות, של מדריכי של"ח. אבל הסתדרנו, ללא עזרת ההורים    אז מה קרה במשך השנים שזוגות צעירים כבר לא מצליחים להסתדר כלכלית?    נפילת הגישה הסוציאל-דמוקרטית, זו של המערך
איתמר לוין
גם אני מעמד ביניים וגם אני כועס ומודאג, אבל זה לא אומר שצריך לקבל כתורה מסיני את הפופוליזם הנשפך עלינו מכל עבר בשבועות האחרונים    מבט אחר על הכסף שמוציא מעמד הביניים, על העבודה שיש לו, על הריכוזיות וההתנחלויות, על עפר עיני ועל הממשלה
איתי יהל
על-רקע תנועות המחאה והמהפכות הקורות בישראל ובעולם כולו נשאלת השאלה מה פה באמת קורה, והאם מה שהיה הוא שיהיה?
ד"ר אברהם בן-עזרא
אין שום טעם בקרואנים ובקראוילות לסטודנטים, נוסח אריק שרון, דבר שיפר את הארכיטקטורה של מתחמים ציבוריים ויגרום לגריעה מהותית בתנאי המגורים    המהלך הזה נועד לכישלון חרוץ    הצעד הראשון בכיוון ההבראה של תחום התכנון והבנייה בישראל צריך להיות ביטול מוחלט של הוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה ובעקבות זאת צמצום משמעותי מהפונקציונאליות של מנהל מקרקעי ישראל שנכשל כשלון חרוץ בעיקר תפקידו ההיסטורי - בטיפול באדמות הנגב
יצחק קריספל
אותה הסתדרות שמכרה את העובדים לנתניהו, התעלמה מהעסקות פוגעות ולא נפקה אצבע עבור אותם מפגינים, שכעת היא מבקשת להצטלם לידם עם אותו שלט: "ביבי הביתה!"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il