X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עדי שטרנברג מנכ"ל תאגיד המים רמלה - ת.מ.ר
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מחאת מחירי הדיור, הקוטג' ומחאות חברתיות מוצדקות אחרות הינן רק ביטוי, סימפטום, לחוסר תפקודה וחוסר יכולתה של הכנסת להשפיע וליצור כאן מציאות חברתית אזרחית ראויה וטובה יותר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הכול מתחיל ונגמר במערכת הפוליטית/מפלגתית בישראל. בכנסת. שם ההכרעות. שם הדברים החשובים והמרכזיים, הקובעים ומשנים את מציאות החיים שלנו צריכים להתרחש. לא בישראל. בוודאי לא בישראל של העשורים האחרונים.
מחאת מחירי הדיור, הקוטג' ומחאות חברתיות מוצדקות אחרות הינן רק ביטוי, סימפטום, לחוסר תפקודה, חוסר יכולתה, של הכנסת להשפיע, ליצור כאן מציאות חברתית אזרחית ראוייה וטובה יותר.
בסופו של דבר הכנסת, לטוב ולרע, משקפת בצורה ברורה, כמראה, את פניה של החברה הישראלית כולה. איכותם הירודה, תפקודם הלקוי, חדלונם, חולשתם ושטחיותם של חברי הכנסת לא צריכים להפתיע אף אחד מאיתנו. הם המראה המדויקת שלנו. של כולנו.
אנחנו אלו ששלחנו אותם לשם, אנחנו אלו שהעדפנו לא להיכנס למים העכורים הללו, אנחנו היינו אלו ,שאיפשרו לשיטת בחירות שעבר זמנה ולשיטת בחירות מוקדמות מושחתת, נוראה ולא מייצגת ( פריימריז ) לקבוע לנו מתחת לאף, בהסכמה שקטה, מציאות פוליטית מפלגתית הבנויה על יסודות רעועים, מושחתים, לא ראויים, יסודות שאנו איפשרנו בחולשת הדעת שלנו, בעצלותנו, להתפתח ולאיים על קיומנו הפיזי כאן. כן, איום קיומי של ממש.
הטובים ביננו העדיפו לעשות לביתם, לעצמם, והמערכת הפוליטית הופקרה.
מכיוון שאין וואקום בטבע, אין וואקום בחיים, מישהו אחר נכנס לשם והמישהו הזה, שאנחנו בחרנו והכנסנו אותו לכנסת לא יכול, לא רוצה, לא מסוגל, לספק לנו מציאות חיים אחרת, טובה יותר, והנה היום אנחנו ברחוב. נלחמים מלחמת מאסף על הבית.
את חברי הכנסת, כולם, צריכים לשלוח הביתה. את הכנסת צריך לפזר. הם נכשלו. הם לא ראויים. בטח לא ראויים לייצג אותנו היום, אחרי שהוצאנו את השד מהבקבוק.
חברי כנסת ראויים היו משקיעים, כמו טורפים, מקדמים ונלחמים על זכויות היסוד החברתיות שלנו כאן, חברי כנסת ראויים היו מביאים למחירים נורמליים וסבירים בכל תחום ותחום, חברי כנסת ראויים היו משנים את השיטה הפוליטית, מקדמים חקיקה ושינויי חקיקה בכל בעיות היסוד הרבות של החברה הישראלית ומנצלים כל רגע שיש להם ( והיו להם יותר משנתיים לכך ) לשפר לכולנו את החיים. זה תפקידם. זה מהות תפקידם הציבורי. זו מהות השליחות הציבורית.
את הכנסת צריך לשלוח הביתה. חיבים לתת לאחרים, רעבים ונאמנים לשיחותם הציבורית להיכנס לשם. יכולים הם להיות מנהלים, אנשי עסקים, ראשי רשויות מנוסים שהצליחו בתפקידם ויכולים אלו להיות צעירים וצעירות חסרי ניסיון- אבל בעלי מוטיבציה להזיז הרים.
לא חשוב מי, העיקר להחליף. את כולם. אופוזיציה וקואליציה כאחד. אין הבדל. האחריות והאשמה היא של כולם.
הלוואי והיה לי פתרון קסם לכך. הלוואי והייתי יודע גם להגיד כיצד עושים זאת. אולי התפקדות המונית למפלגות הקיימות, אולי הקמת מפלגות אחרות שינסו לזכות באימון הציבור ויחליפו את המפגלות הקיימות, אולי, אינני יודע.
דבר אחד אני כן יודע. מה שהיה לא יהיה יותר. השינוי בתודעה, בהבנה, בחשיבה ובתפיסה החברתית של הציבור שיצא לרחובות למחות יביאו גם לשינוי החשוב ביותר- לשינוי פוליטי.

תאריך:  29/07/2011   |   עודכן:  29/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשחק נגמר!
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לי יש פתרון קסמים
המומחה  |  29/07/11 15:11
2
והשינוי אחדות ביבי-שלי-דרעי
איש עצוב  |  29/07/11 16:10
3
וגם הקימו תאגידי מים בשחיתות!
רחב הידועה  |  29/07/11 18:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חננאל ובר
ראש הממשלה צריך להבין ששום מנהיג יהודי לא צלח לאורך זמן בדרך של כניעה וויתורים, כי לדרך הזו יש רק סוף אחד, מר וידוע מראש
צבי גיל
מי שסבר שאפשר לבודד את בעיית הדיור משאר תחלואי החברה - התבדה
יוסף שטח
אחרי הביטחון המלא באג"ח הממשלתי, בא האג"ח הקונצרני המובטח בשעבוד נכסים    אלא שבעשורים האחרונים הנפיקו החברות אג"ח שאינן מובטחות    לכן בעת משבר ,שכפי שאנו רואים, אין ביטחון ממשי לפרעון האג"ח, גם לא למדורגות    ועדת חודק והאוצר הציעו פתרון חלקי ומסובך לשאלה המרכזית, כשהפתרון המתבקש פשוט בהרבה
נסים ישעיהו
הבחירה לצעוד במסע בלי להתייחס לנקודה שממנה יצאנו ושאליה אנחנו אמורים לשוב, פירושה סטייה קיצונית מהנתיב שאמורים לצעוד בו, כלומר תעייה בדרכי העולם הזה שמצד עצמו הוא לא ממש ידידותי, ובמיוחד לא ליהודים כידוע
יהודה דרורי
האם אתם מאמינים שיש איזושהי תכלית למחאתכם ולשביתתכם? לממשלה אין דירות להשכרה! היא גם לא יכולה להכריז על פיקוח מחיר להשכרת דירות! אבל אל תתייאשו, תאמינו שדברים כן יזוזו ותעבירו לממשלה מסר ברור: "תתחילו כבר להזיז דברים!"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il