X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
הגיע הזמן לחשוף כמה עובדות מאחורי החזות כביכול אך ורק משפטית מקצועית שלך
▪  ▪  ▪

במהלך השנים קראתי והאזנתי לדבריך, שפורסמו בעיתונות ונאמרו בתוכניות בטלוויזיה, אשר עסקו בנושאים שהיו בסדר היום הציבורי והתקשורתי. כפרופסור מוכר, הוצגת תמיד בתקשורת כאשיות אקדמית ומשפטית נטו, ללא שייכות והטיות פוליטיות. תמיד הופעת כפרשן משפטי מקצועי, הלוחם בשחיתות ונאבק למען הדמוקרטיה ושלטון החוק.
מוסף הארץ הקדיש לך לפני שנתיים כתבה מחמיאה של חמשה עמודים. בכתבה ביקרת סידרה של פוליטיקאים מהימין, כולל גם את אהוד ברק וכן כמה פרקליטים ומשפטנים. הגיע הזמן לחשוף כמה עובדות מאחורי החזות כביכול אך ורק משפטית מקצועית שלך.
הדחף הביקורתי הבלתי פוסק שלך נגד כל הדמויות המרכזיות של מערכת המשפט, ושל הפוליטיקאים מהימין, נובעים ממניע אישי שלא מונת בעבר ליועץ משפטי לממשלה, על סמך הבטחה של יוסי ביילין, שכיהן בזמנו כשר המשפטים.
כאשר הרב עובדיה יוסף ואביגדור ליברמן קובעים אישית, ללא שום הליך דמוקרטי, מי יהיו נציגי ש"ס וישראל ביתנו בכנסת, אתה כסגן יו"ר המכון לדמוקרטיה מבקר ופוסל התופעה, בשם עקרונות וערכים דמוקרטים נעלים.
ואולם כיצד תתרץ את העובדה שאתה עצמך הפכת בפועל למאין הרב עובדיה של מר"צ ו"התנועה החדשה", שמחליט מי יהיו הנציגים של חלק ממועמדי מר"צ, כולל ידידתך לדעה המשפטנית עו"ד טליה ששון. כך פעלת במהלך הבחירות האחרונות. זאת עובדה שחובה להזכיר עתה.
גם אתה פרופ' קרמניצר וגם עו"ד טליה ששון הורדתם את המסכות המשפטיות המזוקקות והפכתם בפועל לעסקנים פוליטיים של מר"צ. מעמדכם הציבורי נפגע, מעמדכם הפוליטי אפסי.
מזה זמן רב הפרשנויות המשפטיות שלכם, בנושאים שבמחלוקת חשופים ונגועים בדעה פוליטית לגיטימית אך ללא הסוואה והאליבי שהכל כביכול רק "מקצועי".
המכון לדמוקרטיה משלם לך 63 אלף ש"ח לחודש. מכון פרטי שממומן ע" תרומתו של המליונר האמריקני ברנרד מרכוס. מכון פרטי שמייצר ניירות עמדה ומארגן כנסים שהפך לאקדמיה להטפת מוסר ומתן עצות למערכת הפוליטית שאינה זקוקה להם.
בכל האוניברסיטאות ישנם חוגים ופרופסורים למדעי המדינה העוסקים בכל הנושאים שהמכון של פרופ' קרמניצר עוסק.
אפשר לחשוב שלפני פרופ' קרמניצר לא הייתה דמוקרטיה בישראל ולא היו אנשי מדע המדינה שהבינו את מהותה וצרכיה של ישראל, לאור תיפקודה הבעייתי בחברה מפולגת כמו שלנו.
"ניירות עמדה" של המכון ושל פרופ' קרמניצר הינם לרוב מוטים לכוונים פוליטיים שמיועדים לשרת את האינטרסים של אותם הגופים שבהם תומך פרופ' קרמניצר ועמיתיו.
ראוי לומר בהקשר זה שמשפטנים ושלטון החוק אינם מדע מדויק, או אחד מחוקי הטבע ואף לא מתחומי הפיסיקה והמתמטיקה. פרשנות אישית של משפטנים, בנסיבות האירוע והתקופה, קובעים במידה רבה מהו חוקי ומה בלתי חוקי. כמעט כל נושא שבמחלוקת נתון לפרשניות משפטיות אחדות.

תאריך:  31/07/2011   |   עודכן:  31/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר דעדוש
הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולבצע מהפכה בשיטת עבודת הרופאים בארץ ואולי אף בעולם
רוני פרידמן
מתי דוד
אריה גל
בזמנו, כאשר עדיין חשבו שהממשלה קיימת כדי לפתור בעיות לעם, היו בארץ "סולל בונה", "עמידר" ו"שיכון עובדים", שעבדו כדי לעשות בתים, לא כדי לעשות כסף. יש חוק טבע המונע מהמדינה לשוב בדיוק לשיטה הזו כבר מחר?
אלי אלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il