X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
התחזקות מחאת האוהלים מביאה אותך להתגוננות במקום עשייה מיידית אין לחפש סיבה לחוסר העשייה לאורך השנים נצחון מהפכת האוהלים יעשה טוב לכולם ובמלחמה חובה לנצח כדי שהיא לא תנצח אותך
▪  ▪  ▪

כבר לפני שנים כתבתי מאמר "לחיות ובעצם למות למען חמש מאות משפחות שולטות", אלא מה - האוזניים היו ונראה שיהיו אטומות לעד! אצל כל מי שטיפס ועלה, ולא חשוב מי הוא ולאיזו מפלגה הוא שייך - הנכון הוא שמחלת ה"שיכחה" הזו קיימת אצל כולם ובכל העולם. אך היא בולטת יותר אצל אלו שעשו הכל "בעשר אצבעות" ואני מצדיע להם וגם לך, סילבן שלום! אבל זה מקומם, לשמוע אותך, המכהן כשר שנים רבות, מנסה להצטדק, כאילו זה לא משהו הקשור גם בך.
אז נכון, סילבן היקר, זה לא קשור בך, ובטח שלא קשור בבנימין נתניהו, וחס וחלילה מלומר שזה קשור באהוד ברק הקיבוצניק לשעבר הכואב את כאבו של העם כשר ביטחון, כאב שנראה שלא נראה עת היה ראש ממשלה, גם לא עת "עשה" לביתו כי פנסיה צה"לית וממשלתית לא מספיקה לרכישת נכס יוקרה, אז הוא כמו בנימין נתניהו, והרשימה כמעט אינסופית של מנהיגינו היקרים, שפשוט עשו רק "למען" המדינה, ורק קצת למען עצמם וה"קצת" הזה עשה אותם עשירים, שאנשי עסקים מוצלחים לא יכולים להתגאות בהישגים הכלכליים שלהם, כמו שאותם נבחרים מקושרים עשירים לא רק יכולים אלא מראים לכל העולם מי עשיר וחזק, ומי עני ומסכן חסר-ישע של ממש, אשר אומנם חי-מת ממש כמו זומבי אבל כאילו זה מה שראוי עבורו, הרי לא לכולם מגיע אותו הדבר!
נכון שאתה לא ממש כמוהם, והאמת שאתה איש חביב ונחמד; מה גם שנישאת לאישה מדהימה, יפה ועשירה, ויש לה אינסוף של הון ואין בזה שום חטא; אבל גם לא משהו שיכול להקל העובדה, שכל מי שאיכשהו קשור במישירין או בעקיפין ידע ויודע, איך נהיים ברוב המקרים עשירים, ומה הם מכרזים תפורים, הרי לא כולם גאונים וממציאים או אנשי הייטק ואינטרנט; ובטח ידוע לך על רבים שנהיו לעשירי עולם מה הם מינויים פוליטיים של שופטים אבל רק תודות לקשרים ולרקב השלטוני-החברתי-הכלכלי-החוקי-המשפטי, וכולם, גם הנבחרים, גם המקושרים וגם העשירים, ממשיכים להגיד ולומר את מה שכבר אמרו ומיחזרו בעלי עמדות כוח מהעבר בבית המחוקקים, ברשות השופטת או המבצעת, או סתם עשירים שזה לכשעצמו נותן להם כוח, וכולם חושבים שהעמך כולו זה אוסף של טיפשים בעלי מחלת השיכחה, ובטוחים כי מה שהיה הוא שיהיה, אבל שוכחים כי יכול לקום דור חדש, שלא ידע את יוסף והוא גם אולי יוכל לחולל מהפכה!
מהפכה שלטונית, חברתית, כלכלית, שתשדר אהבה ועוצמה, צדק קיומי מבלי להוריד מחשיבות העשירים והנבחרים נקיי הכפיים, שהרי לא כל העולם מושחת! ואולי גם אותם מוכשרים שיובילו המהפכה יצליחו לעשות את הבלתי יאמן; וכמו שנושאי חברה וכלכלה מחברים בני האדם מכל העולם ללא הבדלי מין, גזע, צבע ודת, הם יעשו שלום עם שכנינו שמשום מה יש גם אצלם כאלו הרוצים חיים טובים לילדיהם, יחד עם יתר הישראלים החיים בישראל ובכל העולם; והם יחד, עם רבים מהישראלים העובדים בהתנדבות או מחוסר ברירה, עושים למען ישראל את ההסברה - דבר פעוט-ערך שהוא כמו בעיות הכלכלה והחברה שלא מצליחות להיות מטופלות מאז ימי הקמת המדינה, כי תמיד יש שכנים שלא רוצים שלום וזה, יחד עם צרכים ביטחוניים, גורם לקשיים, אבל שלום גם היה עושה המון למען ובשביל כלכלה חזקה וטובה, שהייתה מאפשרת חיים נפלאים בארץ נפלאה!
אז אל נא תתגונן, אינך נתון להתקפה, עשה שיהיה טוב לחיות בארץ המובטחת בשלום כלכלי-חברתי ומדיני, כי הנושא הביטחוני לא אמור למרות הכל לעלות או להוריד, ובכל מקרה הוא מייצר אינסוף כספים מהייצוא הביטחוני, שהלוואי שלא היה כי גם הוא בסופו של דבר מגיע לידיים של רדיקלים ואוהבי מלחמה, ששנאת החינם שלהם לעם הישראלי וליהדות העולם עולה וללא הפסקה, בין השאר "תודות" לצידוק מעשי טרור שהם תגובה לפעילות ישראלית, שיש החושבים שאיננה נכונה ולבטח שאינם זוכים לקבלת הסברה נכונה.
עשו תוכנית לפעילות מיידית לחמש השנים הבאות שתכלול בין השאר:
  • הקטינו מיסים ישירים ועקיפים, בעשרה אחוזים.
  • בנו מיידית דיור להשכרה.
  • בנו תשתיות תחבורתיות לקשר כל חלקי הארץ.
  • עודדו מרכז תעשיה ותעסוקה בכל אזורי הארץ ולא רק במרכז.
  • מינעו תשלומי בונוסים מעבר לחודש של שכר, ובטח מבעלי שכר של 8-7 ספרות.
  • מינעו מהון ישראלי לעבוד על חשבון אשראי של העם בישראל, בחו"ל! אלא אם הוא ישלם מיסים.
  • הזכירו למי שצריך שאת כספו הוא עשה תודות לפעילותו בישראל ויש גבול לכל תאווה!
  • עשו שיהיה מס הכנסה שלילי לבעלי שכר שלא מאפשר קיום, או לאלו המרוויחים רק 6,500 ומטה.
  • הפחיתו מיסים רק לחברות שיגדילו עסקיהן ויגייסו עובדים.
  • עשו פנסיה תקציבית עד לסכום של 5,000 ש"ח מימון עובד ומעביד.
  • ביטוח רפואי לכל אזרח מעל גיל 75 בחינם!
  • החזירו נקודות זיכוי לאימהות מהילד הראשון.
  • זה, יחד עם הפחתת מיסים, יעשה שיצרכו גם הרבה יותר - דבר שיגביר הפעילות המשקית!
לסיכום - אנא אל תחכו למהפכה הבאה. התוכנית כל-כך פשוטה וכל-כך קלה, ואל תגידו זה תהליך לשנים, כי מלחמה חובה לנצח מהר, כדי שהיא לא תנצח אותך! אבל משום מה יש לי הרגשה שכמו שרוב הנבחרים המקושרים והעשירים רק מדברים, זה מה שיהיה גורל מכתבי אותו אני כותב לך באמת מהלב, אבל האמונה שלי, כמו של רבים אחרים, קטנה, כי עד כה נוכחנו עד כמה זה נאיבי לצפות לחיות בכבוד בארץ הזאת. כואב להבין כי בישראל למדו את הרע מארה"ב ושכחו ללמוד הטוב! ואפשר לציין כי שם יש: דיור להשכרה; תחבורה ציבורית; מחירי מזון יחסית נמוכים; מיסוי נמוך לעידוד תעסוקה; רכבים במחירים סבירים.
נכון שלא הכל שם טוב ויש שם היום תהליך של מהפכה! כי היום מתחילים שם להבין כי קפיטליזם חזירי זו מחלה! אבל שם וגם בישראל ממשיכים לאפשר לעשיר שמיטת חובות ולעני הוצאה לפועל, וחובה שגם זה יתוקן, או אולי אסור שיתוקן, כי במקרים כאלו תהיה הרבה פחות עבודה למשטרה, לצבא, לעורכי דין ולעובדים סוציאליים. לפתע יהיה צורך להתמקד בעסקים! בעולם הפשע שחוגג, ולא רק בשלום, כי שלום בוא יבוא וחובה להאמין שהוא יבוא! כי רווחה כלכלית היא ורק היא תביא אותו ומהר! ומי יודע, אולי יבוא גם היום בו יהיה פרגון האחד לשני, משהו שמשום מה היום ממש חסר!

תאריך:  31/07/2011   |   עודכן:  31/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סילבן שלום, מגובה המעמד שוכחים פרטים?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תמימות
dsgui  |  31/07/11 20:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד עוז גדות
מישהו עובד עליכם ומנצל את מצוקותיכם לצרכיו
מתי דוד
הגיע הזמן לחשוף כמה עובדות מאחורי החזות כביכול אך ורק משפטית מקצועית שלך
אשר דעדוש
הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולבצע מהפכה בשיטת עבודת הרופאים בארץ ואולי אף בעולם
רוני פרידמן
מתי דוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il