X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הרשות השנייה
▪  ▪  ▪

תוכנית התרבות של הרשות השנייה "נספח תרבות" בהנחיית העיתונאי דב אלפון חוזרת למרקע לעונה נוספת בערוץ 2, מיום ד' 26.01.05 בשעה 23:30. בעונה החדשה עשר תוכניות העוסקות בישראליות ובמציאות העכשווית כפי שהן באות לידי ביטוי בתרבות המקומית.
רצף התכניות בעונה זו עוסק בנושאים העומדים בלב סדר היום של התרבות הישראלית. באמצעות כל אחד מהנושאים מבקשת התוכנית להתבונן בחברה הישראלית ולהבין מה מעצב את סדר היום התרבותי בארץ ולעקוב אחר הקולות השונים שמשקפים את ההווייה הישראלית. הנושאים שבהם עוסקות התכניות הם:
כוכבות, פטריוטיות, דיוקן עצמי, החלום האמריקני, גבולות, אנרגיות, אסקפיזם, קונצנזוס, נצחיות, הלא נודע.
בתוכניות "נספח תרבות" מתקיימים מפגשים עם אמנים, אנשי תרבות, רוח וחברה שמשוחחים עם המנחה דב אלפון על מגמות והתרחשויות עדכניות בתרבות הישראלית הנובעות מתהליכים חברתיים ופוליטיים שישראל עוברת בשנים האחרונות. התכניות מציגות בדרך לא שגרתית את תעודת הזהות של ישראל.
גם בעונה זו עושה התכנית שימוש במערכת הקשרים המסתורית, המפתיעה והכל כך ישראלית המחברת את האנשים הקשורים בתרבות באמצעות "שש דרגות של קירבה". תיאוריה הטוענת כי בין כל שני אנשים זרים קיימות בהכרח שש מערכות היכרות המחברות ביניהם בדרך אקראית.
מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות השנייה: "התוכנית 'נספח תרבות' מביאה לידי ביטוי את התפיסה של הרשות השנייה לקדם את הדיון התרבותי הישראלי על כל גווניו. לכל תכנית נבחר נושא שדרכו משתקפת ההוויה הישראלית. העונה השנייה של התוכנית מעלה נושאים מורכבים שמהם בנויה החברה הישראלית. "נספח תרבות" מצטרפת לתכנית "דו"ח אינטימי" שעלתה בשבוע שעבר בערוץ 10. הרשות השנייה באמצעות שתי תוכניות אלו, הכוללות עשרות פרקים, שמה את נושא התרבות בקידמת הבמה והעשייה לצד העשייה הדוקומנטרית. אני גאה שתוכניות אלו זוכות להיות משודרות בשעות צפייה משמעותיות".
כאמור התוכנית היא בהנחיית דב אלפון - עיתונאי, עורך "מוסף הארץ" לשעבר, עורך "גלריה" ו"קפטן אינטרנט" וכתב עיתון "הארץ" בפריז, עורך המגזין הכלכלי "דה מרקר" וכיום העורך הראשי של הוצאת הספרים "זמורה ביתן כנרת"; עורכת ראשית: אירית דולב -לשעבר עורכת ראשית "מה בוער" עם רזי ברקאי, ושותפה בעריכת התוכניות "כרטיס ל-2", "ביתרבות" עם יאיר גרבוז, "כיוון הרוח", "8 היסטוריה" עם עופר שלח, ומפיקה בחברת החדשות של ערוץ 2; התוכנית הופקה על-ידי JCS הפקות (בימוי: עידן לוי) בעבור הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. התכנית תשודר בשידורי קשת בימי ד' בשעה 23:30.

תאריך:  23/01/2005   |   עודכן:  23/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il