X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
כמדי שנה, בכל עונת קיץ, עולה לו מזג האוויר וכך גם הדרישה לניתוחים פלסטיים להלן מגוון פתרונות אסתטיים למראה גוף חטוב ומוצק, כולל הטרנד החדש והפופלרי בקרב גברים והוא: עיצוב קוביות בבטן
▪  ▪  ▪
שאיבת שומן יכולה לעזור [צילום: AP]

למעלה ממיליון ניתוחי חזה מתבצעים ברחבי העולם מדי שנה. בשונה מבעבר, נשים בשנים האחרונות אינן מעוניינות שיראו שעברו ניתוח חזה ומבקשות לקבל מראה חזה טבעי התואם לפרופורציות הגוף שלהן. כיום, קיימים שתלים במגוון רחב של צורות וגדלים, החל משתלים אנטומיים בעלי צורת אגס או טיפה, שתלים עגולים ועוד. מבחר זה מאפשר להתאים ללקוחה את צורת החזה הנכונה לפי הגזרה ומבנה הגוף שלה ובכך להשיג מראה טבעי ולא מוגזם או מלאכותי.
לפני ניתוח חזה חשוב לברר מול הלקוחה איזה צורת חזה הייתה מעדיפה, ואם היא מתקשה להסביר, ניתן להמחיש זאת תוך הצגת תמונות. אישה שרוצה חזה בעלת מראה "פוש אפ", יכולה לבחור בשתלים עגולים ואילו אישה שמעוניינת במראה בשל יותר ופחות מוחצן, תוכל לבחור בשתלים אנטומיים.
ניתוח חזה לגבר
אם אתה מוטרד מכך שהחזה שלך נראה נשי מעט, אתה לא לבד במערכה. מדובר בתופעה של שד בולט, הנקראת במונח המקצועי "גניקומסטיה" ושכיחה בקרב כ-60%-30% מהגברים. מראה החזה יכול להביא למבוכה וחשש מחשיפת הגוף, הימנעות מפעילות ספורטיבית או הליכה לים ואף הגבלה בבחירת הלבוש. ניתוח זה כולל שאיבת שומן והסרת עודפי רקמה לקבלת חזה שטוח וגברי יותר.

חיטוב ומיצוק הבטן

מחקר שבוצע לאחרונה עבור האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מעלה, כי הבטן היא האיבר שהישראלים הכי רוצים לתקן. נתון מרשים ומפתיע מגלה, כי 24% מהגברים הישראלים שוקלים לעבור ניתוח פלסטי. אם כן, מה האופציות העומדות בפנינו על-מנת להשיג בטן חטובה ושטוחה?
כולנו מכירים את התופעה שלמרות המאמצים הרבים המושקעים במכון כושר ובדיאטה, תמיד נשארים להם מצבורי שומן עקשניים באזורים מסויימים. שאיבת שומן היא פתרון בדיוק למקרים אלו, בהם משקל הגוף תקין או קרוב לתקין וקיים צורך בעיצוב וחיטוב לקבלת מראה פרופורציונלי ונשי יותר. האזורים שמתאימים במיוחד לשאיבת שומן הם: הבטן, מותניים קדמיות ואחוריות, ירכיים פנימיות וחיצוניות, ברכיים וזרועות.
במקרה שיש רפיון עור של הבטן, ניתן לפתור את הבעיה על-ידי ניתוח מתיחת בטן חלקי או מלא, הכולל הסרת עודפי העור באמצעות חתך רוחבי באזור הבטן התחתונה. על-מנת שזה לא יפגע במראה האסתטי וביכולת שלך ללכת עם ביקיני בגזרה נמוכה, ניתן בהחלט לדאוג לכך שהחתך כולו יישאר בתוך מסגרת בגד הים, גם אם מדובר בביקיני צר.
עיצוב הבטן לגברים
גברים לעומת זאת, יכולים לבחור במסגרת ניתוח שאיבת שומן באופציה של עיצוב קוביות בבטן באמצעות פיסול השומן בצורת קוביות. ניתוח זה משלב בין שאיבה והמסת שומן וזוכה לפופולריות רבה בקרב גברים המתאמנים שעות רבות במכון כושר, אך אינם מצליחים לקבל את צורת הקוביות הנחשקות בבטן. לא די בכך שאני מפסל את השומן בצורה של קוביות שריר, אלא אני חייב שהעור יהיה מהודק וצמוד אליהם בכדי שהצורה תשתקף כלפי חוץ - שימוש בטכניקה מיוחדת של שאיבה מסייעת באופן משמעותי.
אז רגע לפני שאתם קופצים למים, תרתי משמע. זכרו שהכל עניין של הרגשה. גם אתם לא נראים כמו כוכבי הוליווד, אין סיבה לשאוף למראה המושלם שאינו קיים במציאות. אולם, אם ישנו תיקון אסתטי שתמיד חלמתם עליו, אין ספק כי לכירורגיה האסתטית כיום פתרונות רבים ומגוונים - אבל הכל חייב להיות במידת הסביר.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
תאריך:  15/08/2011   |   עודכן:  15/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונת הניתוחים החמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ניתוחים בראש שקט - ממליצה
לימורי  |  23/03/16 17:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פזית רבינא
עיתונאים בריטים מתקשים להסביר מה בדיוק עומד בשורש המהומות בארצם. הם מצביעים בהיסוס על 'תרבות הכנופיות' ומקווים שהעניין יירגע עד האולימפיאדה בשנה הבאה
מרדכי קידר
מי שמחולל את המהומות בבריטניה הם בני המהגרים. הם נולדו שם, הם דוברי השפה על בוריה, אך אינם מצליחים כמו בני הארץ. התסכול שעלול להכות גם בנו
עמיאל אונגר
אזלת היד שגילו כוחות הסֶדר בבריטניה בתחילת ההתפרעויות אפשרה להן לצמוח לממדי ענק. נעשתה כמעט כל טעות אפשרית. המשטרה ריכזה כוחות בבירה והזניחה ערים אחרות, הממשלה לא אפשרה אמצעי פיזור הפגנות חזקים יותר ורעיון ההידברות עם המתפרעים בזבז זמן יקר. האם מסתמן שינוי בטיפול במתפרעים או שהממלכה בדרך לאבדון?
סופיה רון-מוריה
מחאת האוהלים לא מצליחה לנדנד אף לא אחת מהרגליים של הממשלה. גם שס, המפלגה החרדית-חברתית, מסרבת לעלות על הגל האופנתי. "אנחנו לא מדברים על פרישה מהממשלה", אומר אלי ישי, "אבל אעלה הצעות חוק בנושאים חברתיים שיקשו עליה"
דרור אידר
"גל המחאה יביא לשינוי מדיניות בתחומים רבים כמו עידוד הבנייה, הסרת מכשולים ברוח חוק הוד"לים והגדלת היצע הדירות למגורים"    "האזרחים לא ייהנו מהכל בטווח המיידי, אבל הממשלה תישפט לשבט או לחסד בקלפי על-פי השפעת השינויים בתום הקדנציה"    "מדינת ישראל הקימה ומקיימת בתנאים בלתי סבירים דמוקרטיה מפוארת גם בהשוואה לדמוקרטיות הכי מבוססות - צרפת, בריטניה, ארה"ב וסקנדינביה"    ראיון עם פרופ' אברהם דיסקין על מחאת האוהלים ועל ספרו החדש בלימודי האזרחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il