X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העברת סחורות לעזה [צילום: AP]
עזה היא לא גטו ורשה
מגיע הזמן שבו אדם לא יכול עוד לשמוע שקרים, הונאה ואחיזת עיניים שבהם משתמשים אנשים - הערבים ועוזריהם - בניסיון להסתיר את האמת. זמן זה הוא עכשיו כי בעוד ששקרים ניתנים להוכחה שהם שקרים, האמת תמיד תזהור בבהירות

ב-14 באוגוסט 2011 אתר ערוץ 7 ידיעה לפיה עזה מייצאת סיוע. נשאלת השאלה אם ה"משבר ההומניטרי" בעזה גדול כל כך, איך תושביה כיום יכולים לייצא סיוע לסומליה?
האנשים טובי הלב בעולם, שאכפת להם כל כך, מתעקשים להשוות את עזה לגטו ורשה. ובכן, האם יהודי גטו ורשה לא אספו תרומות לעזור לאחיהם העניים באזורי מלחמה אחרים? השוואה זו צריכה לגרום לעולם להתגלגל על צדו בצחוק לגלגני. אבל לא, הם באמת מרגישים שיש צורך לשבור את המצור הישראלי על עזה ולסיים את ה-"אסון ההומניטרי" שלא קיים שם.
מצב הבריאות, שיעור תמותת התינוקות ותוחלת חיים טובים יותר ברצועת עזה מאשר בטורקיה, שנותנת את חסות הפטרון שלה ל-"משטי הסיוע" לעזה. איזו מהתלה, בדיחה איזו בדיחה מקיאוולית.
הבעיה היא לא עם העולם האנטישמי שיצא במסע ציד של היהודים, אלא עם מדינת ישראל.
האמת מתגלת ממש מול עיניינו: מספר רב של תביעות שקריות של הערבים עומדות לקרוס. כי עזה התגלתה כמשגשגת ולא "כגטו".
קבוצת השמאל הישראלית (אנג'וז), המעודדת, מסייעת והשותפה לתרמית הערבית ומטרתה להשמיד את ישראל, מסיימת בהדרגה את את מחזוריותה בארץ ישראל, בדיוק כמו שהתהליך של "ההינתקות החד-צדדית ראשונה מעזה" כבר קרס.
הקונספירציות שלהם למשול בישראל ללא מנדטים אמיתיים עומדות להיגמר. אפילו שמעון פרס קיבל נזיפה ונעצר במעשיו אחרי שנתפס שהוא ניהל משא-ומתן חשאי עם אבו מאזן, ללא מנדט. למרבה הצער, זה הנוהל המקובל הידוע לשמצה של פרס, וה-"משא-ומתן" שניהל באוסלו הוא הנוצה בכובע של מנהגיו חסרי המנדט אותם הוא מנהל מזה שנים.
הסכמי אוסלו כבר ביטלו את עצמם לפני זמן רב. אבל עכשיו זה ברור כשמש שישראל, וישראל בלבד שמה על ההסכם משקל - ותקווה, הסכם שהפך חסר ערך באותו יום שמחבל המתאבד הראשון פוצץ את עצמו בישראל ולקח איתו את חייהם של ישראלים חפים מפשע.
האינתיפאדה השנייה, המכונה גם אינתיפאדת אל-אקצה, הייתה ההתקוממות הערבית השנייה, תקופה של אלימות ערבית חריפה, שהחלה בסוף ספטמבר 2000, שבע שנים אחרי שהסכמי אוסלו נחתמו. מניין ההרוגים בישראל הוא מעל ל-1,100 ישראלים, אך ישראל עדיין, היום, מדברת על השגת "שלום". שלום עם מי? עם השטן?
"המחאה החברתית" הנוכחית בישראל, רובה היא תוכנית חלופית של השמאל לחבל במדינה, זה אחרי שהם נכשלו במטרה זו לאורך "תהליך השלום" של אוסלו. מחאות אלה צברו, בשיאן, מספיק "מפגינים", באמצעות קרנות ענק ממדינות תורמות בחו"ל ואחרים, כדי לעזור לבחור, בבחירות בעתיד בשלושה חברי כנסת שיעבדו בשבילם. היום השמאל נאחז במספרים שאולי יבחרו בשבילם שני חברי כנסת.
למרבה הצער, ישראל היא כל כך זהירה לגבי ביצועיה ה-"דיפלומטים", שהיא בסופו של דבר נראית כמישהו שיש לו מצפון לא נקי. השעה הגיעה לספר את האמת ללא כחל ושרק, ישר בין העיניים!

תאריך:  16/08/2011   |   עודכן:  16/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שמעון פרס / Shimon Peres
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עזה היא לא גטו ורשה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גרינגר היקרה, האם את מתכוונת
שאול אבידור  |  17/08/11 11:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
מורה נבוכים לאזרח הקטן והגדול לצורך הבנת המחאה    בנוסף: איך עושים מהפכה חברתית אמיתית שתהווה ציון-דרך בדרכה של המדינה והאנושות    חלק ו': חברה מונחית מטרה
אפרים הלפרין
בית המשפט העליון, אינו עוד בית הדין הגבוה לצדק, השופטים עובדים שעות נוספות עבור הרופאים, והדרוזים נמקים בחוץ. זה בית משפט הלוקח את כבשת הרש, את התקציב הלאומי, ותוך ניצול לא ראוי של כח שלטוני מעביר לרובד של הרופאים המאורגנים
ד"ר רון בריימן
האם רק במקרה יוצאים האוהלים לרחובות כאשר יש ראש ממשלה מן הליכוד? האם מדובר במחאה ממוחזרת, המתעלמת מן הבוחרים ומנסה לקבוע בעצמה מי יהיה ראש ממשלה בישראל?    ובעניין הגיליוטינה בשדרות רוטשילד: כאן היה מקום להתערבות ברורה ותקיפה של היועץ המשפטי לממשלה והוראה לנקוט בצעדי אכיפה נגד המסית ומרעיו. למרבה הצער, עד לרגע כתיבת שורות אלה, היועץ המשפטי לממשלה ממלא את פיו מים
אורן פרסיקו
בדיון באוניברסיטת תל אביב מצאו עצמם נציגי התקשורת במתקפה דווקא מצד נציגי המאהלים, שביקרו אותם מחד על שהם אינם מסקרים אותם מספיק והיטב, ומאידך שהם מסתירים עובדות העלולות להזיק למוחים
איתן קלינסקי
איזה חזון ערכי יש למדינה, שמשתיתה מערכת יחסי עבודה בה הולך וגדל מספר העובדים במתכונת של שכר לפי שעה. איזה חזון ערכי יכול להיות למדינה שרבבות עובדים יעבדו כשהם נטולי יציבות במקום עבודתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il