X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הפגנת המחאה בפריפריה. השאר נסעו לחו''ל [צילום: פלאש 90]
מתנצלים - רוב המוחים בחו"ל, עוד מעט יחזרו
מארגני המחאה מביעים התנצלות ומבקשים סליחה על כך שהם העדיפו לצאת לחו"ל על פני השתתפות בהופעות של האמנים החשובים בבמות המיוחדות. לא מובן מדוע היוצאים המסכנים לחו"ל ויתרו על ההופעה המיוחדת של "המוחה הנולד" הזמרת מרגלית צנעני. הם הפסידו את קריאות הבוז לזמרת השופטת שזיגזגה ונכנעה לקולות המוחים ובכך ויתרה על מה שהיא באמת מאמינה

במוצ"ש האחרונה היו לפי הערכות מסוימות כ-74 אלף משתתפים ב-20 מוקדים בפריפריה. למה רק 74,000 ולא 150,000 פשוט כי 62,000 מבני מעמד הביניים ,מספר שיא יצא יום קודם דרך שדה התעופה לחו"ל לחופשות הקיץ שבאה לפני חופשת החורף, ולפני חופשת החגים הבאים עלינו לטובה.
לכן המארגנים של המחאה מביעים התנצלות ומבקשים סליחה על כך שהם העדיפו לצאת לחו"ל על פני השתתפות בהופעות של האמנים החשובים בבמות המיוחדות שהוקמו לשם כך. לא מובן מדוע היוצאים המסכנים לחו"ל ויתרו על ההופעה המיוחדת של "המוחה הנולד" הזמרת הצנועה מרגלית צנעני בעיר הבארות באר שבע. למה הם הפסידו את קריאות הבוז לזמרת השופטת שזיגזגה ונכנעה לקולות המוחים לקול הששון לקול המון שואג, ובכך ויתרה על מה שהיא באמת מאמינה ,שהמוחים מוחים לשם מחאה ותו לא.
מדוע העם ברובו הגדול לא דורש צדק חברתי, אלא מספר צעקנים גדול שנהנים מכך שבכלל מתייחסים אליהם ונהנים מהנעת כספים רבים ממקורות תמוהים ובשלב זה עלומים. יבוא הזמר שלומה ארצי וישיר "כמה זה עולה לנו"?, קול המחאה הזה וכמה משפחות רעבות יכלו להתקיים כמה חודשים טובים מהכמה זה עולה לנו?. רשמו לפניכם זה עוד יתפוצץ למארגני המחאה בפרצוף כאשר יתבררו עיניני עלויות המימון, מקורות המימון והנהנים האמיתיים מהכספים המוזרמים למוחים ולבוכים.
ליבי ליבי על מרגול אני מאוד מעריך אותה כבעלת פי מרגליות, וכך אמרה מה שהיא באמת חושבת בתוכניתו של ניב רסקין בגל"צ כי יוזמי המחאה הם "בני טובים עלאק, חלקם מפונקים, חלקם רוצים לגור רק בת"א. משהו שם לא כל כך תמים". בראיון שנתנה לגיא פינס הגנה על מרגול על דבריה ואמרה כי היא אומרת מה שהיא חושבת, אז מה פתאום שינתה את דעתה בלחץ של התקשורת ובלחץ של יתר האמנים. זה מר גול עצמי, פעם ככה ופעם ככה.
כבר כתבתי שאני סבור שיש למקד את הדיון בבעיית הדיור ולהשאיר את חלוקת העוגה בסעיפים האחרים בידי הממשלה שזהו תפקידה ולשם כך היא נבחרה והחשוב לשמור על מסגרת התקציב (ראה מאמרי צדק חברתי- אין דבר כזה).
בית זה חשוב. לפני כשבוע, בתשעה באב, הייתה מחאה המונית רוב העם בצום ובתענית ללא זמרים וללא תופים גיטרות ומחולות, מחאה על כך שלאלוהים אין בית ,היה פעמיים ונחרב ,מה לעשות ,קשה לבנות לאלוהים בית (אולי בגלל המשכנתה איך הוא יחזיר?), אגב גם אלוהים היה גר הרבה שנים באוהל ולא התלונן.
ועכשיו קצת ברצינות. על בית המקדש נאמר "ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם" (פרשת תרומה) ולא כתוב ושכנתי בו, אלא שהבית הזה בית המקדש הוא אמצעי לקרבה בין ה' לבין העם וקדושתו של המקום נגזרת מהתנהגות האנשים בו.
במאבק הזה על הצדק החברתי, אין דעה אחת נכונה. יש לכבד את כל הדעות שהן רבות ושונות גם את זו של ראש הממשלה. גם את זו של המוחים וגם את דעתה האמיתית של מרגלית צנעני השופטת מכוכב נולד שלא תמיד דעתה כדעת ציבור המסמסים בתוכנית.
וגם כשהיא באה לשיר ולכרכר בכיכרות באר שבע, עם המוחים, יש למחות על קבלת הפנים שלה היא זכתה עקב ההתבטאות שלה. אם אומר בוז לבזים הרי אני משתמש באותו כלי שלהם ולכן אומר שכל בוז מבוזבז ולא מביא כל תועלת. חשוב שנשמור כולנו על תרבות הויכוח ונכבד את הדעות והעמדות של הזולת ובכך ישכון ה' בתוכנו.

תאריך:  16/08/2011   |   עודכן:  16/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מתנצלים - רוב המוחים בחו"ל, עוד מעט יחזרו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
20000 שח ! הלוואי עלי !
ישמעאל  |  17/08/11 20:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רו"ח צבי גולדשמידט
הצעות הממשלה לפתרון בעיית הדיור הן הצעות טובות, אך אין בהן די    להלן הצעות לפתרונות לטווח הקצר והבינוני ולמדיניות אסטרטגית בטווח הארוך
ד"ר משה דן
מדינות דמוקרטיות אינן רשאיות לפגוע בחירותו ובכבודו של הפרט רק בשל סיבות פוליטיות. כדי לשלול זכויות אלה, על המדינה לנמק מדוע היא עושה כן, להציג בפני הפרט את הראיות המבססות את אשמתו ולאפשר לו להשיב על האשמות נגדו
נרי אבנרי
ההתקפה והטחת האשמה בבנימין נתניהו מוכיחות שהאינטרס האישי של ציפי לבני מבטל את האינטרס הציבורי. כדי להחליף אותו על ההגה, היא מייחלת לאסון מדיני בספטמבר. היא רוצה תאונה קשה. כמה שיותר קשה - ככה הסיכוי להחליף את הנהג גבוה יותר
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נרדמים בנהיגה    נרדמים בשמירה    נרדמים בעירייה - די לאדישות    וגם, לא למותג - צרכנות נבונה    סיפורי בדים    כחלון לא לאוצר    ומי בונה וילה בסביון? ניחשתם השר ארדן    הכל פוליטיקה    על כל אלה ועוד ברשימה שלפניכם
עמית ברק
מאבק דיור אותנטי צריך היה להתחיל ולהתרכז בפריפריה, הגיאוגרפית והחברתית    על הפריפריה להנהיג את מחאת הדיור תוך נכונות למשא-ומתן אמיתי עם הממשלה, מתוך ניסיון אישי של חיים בפריפריה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il