X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ממשלת אחדות לע"ד - ליכוד, עבודה, דתיים - כאשר קדימה מפורקת וחבריה (למעט ציפי לבני ושאול מופז) חוזרים כל אחד ואחת לביתו, זה התסריט הרצוי לעם ישראל, נוכח האתגרים המורכבים
▪  ▪  ▪
לפרק, לפרק, לפרק [צילום: פלאש 90]

יש לנו ממשלה יציבה, יש לנו ממשלה העוסקת בבלימה של סחף היסטורי בתחום המדיני, ממשלה שהייתה בטוחה בעצמה בתחום החברתי כלכלי, אך עתה היא בטוחה שיש צורך באיזון ולא יודעת איך לעשות זאת. ובתחום הביטחוני מסתבר שסיפורי ה"שיקום" וה"התחדשות" לא נוגעים כלל לרמות הפיקוד, אשר היו עיקר הכשל בלבנון. היכן שיש מפקדים טובים הצבא מתנהל טוב, היכן שאין מפקדים טובים, החיילים מתקנים בגופם את מחדלי הפיקוד.
אך כמה שהממשלה יציבה, זו איננה ממשלה לנצח, זו ממשלה אשר תכניס אותנו לקיפאון הן בתחום המדיני והן בתחום הכלכלי-חברתי, וזאת בימים שהצד השני מאמין שהוא מסוגל כבר לקבל החלטות בנוגע לגורלו, ויכול במידה מסוימת להתקדם גם בלעדינו, וייתכן שצריך לתת לו לשבור הראש (או לתת לו להצליח). אך כיום החלטות כאלה הן אילוץ, ונכון היה לקבל כאלה החלטות או היפוכן מתוך בחירה, מתוך שיקול דעת.
האתגרים רק יהיו מורכבים יותר ויותר, וההחלטות מורכבות, ומשימות הצבא ידרשו עוצמה ותחכום, וההקרבה על-ידי הציבור, בין אם מטוּוח ובין אם לאו - מצב כזה מחייב אחדות פנימית, לפחות אחדות על-ידי ממשלה רחבה אשר יש בה את המרכיבים שיכולים ליצור מכנה משותף רחב ביותר - ליכוד, עבודה, דתיים.
וביבי מוכן כבר להתפשר על נושאים כלכליים חברתיים, ושלי יחימוביץ' כבר משמיעה קולות של אחריות ואמפתיה בכל הקשור להתיישבות ביו"ש. והדתיים, שהם כיום חלק מהקואליציה, ודאי לא יפרשו ממנה כאשר ייווצר בסיס פוליטי רחב אל מול האתגרים המורכבים.
רק פרק אחד קטן ומזיק יפריע לתהליך הזה להתקיים, וזו מפלגת קדימה, אשר נולדה בחטא, ועל כל אחד מאתנו לעשות ככל יכולתו הפוליטית/ציבורית על-מנת לפרקה. קדימה אינה שותפה לאף ממשלה, ודאי שאינה שותפה לממשלה חברתית, באשר המצע שלה קיצוני מאוד, ימני, לפחות בהיבטים של הפחתת מס הכנסה לעשירים, הורדת מס חברות (לעשירים), הפרטות (בתי חולים של משרד הבריאות לסוגיהם).
כל עוד קדימה קיימת בהיקף הקיים, יהיה קשה מאוד לקבץ שילוב של ימין, שמאל, דתיים - אשר יבטא בממוצע קול מרכזי מאוד, קול נחוש וחזק, קולה של מדינת ישראל, שאיננה ששה אלי קרב, אך תביס כל אויב, מדינה שלעולם לא תפקיר את בטחונה, אך פתוחה למו"מ ולשיחות בנוגע להסדרים אשר יפיגו את המתח בין יהודים לערבים באזור.

תאריך:  25/08/2011   |   עודכן:  25/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שאול מופז  שלום זיסמן  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלת אחדות לע"ד
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שילוב בלתי אפשרי .
ישמעאל  |  25/08/11 21:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי שחר
מהו שורש ההתנהלות הממשלתית המבישה, חסרת הכבוד, השערורייתית, המפקירה, המסכנת ומשבשת שנים את חייהם של מיליון אזרחים בדרום הארץ? האם יש קשר לכך שהגראד עדיין לא נופל בתל אביב?
יובל לובנשטיין
האם בני העמים בארצות המהפכה בשלים לשינוי אמיתי, או שמא הפייסבוק הקדים את השינוי הנדרש בהלך הרוח, בבשלות וביכולת לשנות?
משה גביש
קיימות חברות גדולות ואף גדולות מאוד הנשענות על כספי הציבור שאמנם לא הנפיקו מניות או אג"ח, אך במובן הכלכלי והערכי הן ציבוריות לא פחות מהחברות הנסחרות בבורסה ומחברות האג"ח שתיקון 17 חל עליהן, והן אינן חייבות בכל דיווח לציבור
ד"ר מוטי גולן
מצווה אחת מיוחדת מוזכרת בפרשת השבוע "ראה" - מצוות הצדקה, לה חשיבות רבה, כללית, פרטית ואישית    חז"ל קבעו חד-משמעית ש"הצדקה וגמילות חסדים שקולות כנגד כל מצוותיה של התורה"
יואב יצחק
עיתון הארץ פרסם הבוקר "חשיפה" כביכול על "הקשר בין השופט דנציגר, לחיאני ומנכ"ל בנק איגוד"    אלא שאין מדובר בחשיפה, אלא במיחזור של מידע שנחשף לראשונה בפברואר 2010 ב-News1 ושבעטיו כבר נחקרו קוטלר ודנציגר    עכשיו מנסים הארץ וכתבו, בלי בושה ובלי חשבון, ליהנות מההצלחה    אגב כך הם מטעים את קוראי העיתון כאילו הם הראשונים שחשפו את הקשר המשולש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il