X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת מגויסת בצורה מאסיבית לטובת המחאה, גם בדף הפייסבוק של הפגנת המיליון לא נותנים להביע דעות בגנות המחאה. ולמרות שתמכתי בתחילת הדרך במחאה, אין אני מסכים לדרך שאם הפסדנו בבחירות אז בואו נפיל את הממשלה בכיכרות
▪  ▪  ▪
דפני ליף. ילדה בגילה צריכה דובר?

אתה קורא את עיתוני סוף השבוע, את אתרי האינטרנט של העיתונים הגדולים ואתה פשוט לא מאמין, האם זאת עיתונות מדווחת או שופרם של??, האם זאת עיתונות מגויסת או עיתונות חצר של??. האם מתרחשת כאן התופעה של עיתונות המעוניינת לפעול פוליטית בשם או עיתונות שנותנת סיקור אמיתי.
להלן כמה ציטוטים מהעיתונות המדווחת : מעיתון הארץ ואתר הארץ online מיום שיש האחרון בלבד. להלן הכותרות "צאו להפגין" מאמר מערכת .עיתון הארץ "לעוף על המיליון" דורון רוזנבלום, עיתון הארץ "צוו גיוס להביא את המדינה לכיכר" גדעון לוי .עיתון הארץ לאיזו מדינה נקום בארבעה בספטמבר " הבלוגר איתמר קרמר. עיתון הארץ "המחאה הולידה סדר פוליטי חדש" נחמיה שטרסלר, עיתון הארץ ועוד מספר מאמרים מקפה דה מרקר והכול בעמוד הראשון של דף הביתהארץ online.
כמו מה זה נראה לכם? - כמו עיתונות מדווחת, עיתונות ניטרלית, עיתונות אובייקטיבית או ניסיון של עליהום, פוטש, ניסיון לחיסול חשבונות עם ראש הממשלה ועם המפלגה השלטת שזכתה ביושר בבחירות האחרונות?.
פרסומי סוף השבוע בנושא ההפגנה תוגברו על-ידי מערכת ידיעות אחרונות שיש לה חשבון עתיק יומין עם ראש הממשלה בגלל תמיכתו בעיתון ישראל היום, להלן רק מקבץ קטן של פרסומים בעמוד הראשון של ידיעות אחרונות ynet - "נערכים לצעדת המיליון - לא תוכלו עוד להתעלם מאיתנו" . עוד מאמר מהעמוד הראשון - "אמא אבא, הצעדה הזאת בשבילכם" נכתב על-ידי אתי כהן. ועוד פרסומים רבים בעמודים הפנימיים, וכך בעיתון מעריב ובאתרים אחרים המזוהים פוליטית עם מי שמזוהים.
מעניין האם זאת עיתונות לוחמת להפלת הממשלה החוקית הנבחרת של מדינת ישראל או זאת עיתונות מגויסת שיש לה מטרה אחת, לא לממשלה של ביבי, ממשלה אחרת אולי כן, או שזה סתם הרהור לא מובן לי ורק אני חולה במחלה של עיתונות כפי שאני למדתי אותה בלימודי התקשורת שלי באוניברסיטה לתואר שני.
עד כמה כל האתרים כולל האתר של פיסבוק של המפגינים הללו ממש דמוקרטים?. בימים האחרונים בכול פעם שהבעתי את דעתי על ההפגנה באתר הפיסבוק של "הפגנת המיליון" או באתרים השונים אשר הוקמו לצורך כך, מייד נמחק הפרסום שלי ואף נחסמתי לפרסום נוסף. ראה איזה פלא לא רק את אשר אני כתבתי, גם שאר הכותבים שלא בדיוק כתבו לפי רוח הבולשביזם של יוצרי הדמוקרטיה החדשה, גם הם נמחקו, ואף נחסמה כניסתם לכתיבה באתרים הללו. ממש דמוקרטיה מחשבתית והבעתית של מי שלא איתנו - אינו קיים. הוא פסול, צריך למחוק אותו, להעלים את דעותיו.
בראשיתה של מחאת האוהלים תמכתי במפגינים, אך אט אט התעוררו בי הספקות לגבי הכשרות של המחאה הזאת, התחילו לצוץ במוחי שאלות שונות, איך זה שכל האוהלים זהים, מה כולם קנו את אותם האוהלים??, מהיכן צצו כל האוהלים?, בטח יש שם יד מארגנת בעלת אינטרס פוליטי, מהיכן כל הכסף הזה הזורם שם?, הגיליוטינה לכריתת הראשים שצצה לה כפסל סביבתי מכוער בשדרות רוטשליד. ההתבטאות של אחת מראשי המחאה שהפיגוע ליד אילת היה פרי יוזמתו של ראש הממשלה ??. תחשבו על זה, לומר דבר כגון זה על ראש ממשלה או על ממשלת ישראל, או אולי לא שמעתי טוב או לא הבנתי את הדברים נכונה??.
אז התחילו לצוץ דברים נוספים כמו שאחת מהפעילות המרכזיות פעלה נגד חיילי צה"ל בזמן מבצע עופרת יצוקה וניסתה לדלות את שמות חיילי צה"ל ואז עבירה לחו"ל פרטים של לוחמים שחרפו את נפשם בהגנה על אזרחים המותקפים יומם וליל על-ידי ארגוני המרצחים מעזהסטאן בטילים ובירי בכדי להרוג ילדים, זקנים נשים וכל מי שהם רק יכולים, גברת שלא אזכיר את שמה שחותמת על מסמך בכיתה י"ב ואצלה זה אך רק לפני זמן קצר כי היא צעירה בגילה, היא חותמת במכתב השמיניסטים, לא מתגייסת לצה"ל בגלל סיבות אלו או אחרות ולאחר מכן מקבלת דובר אישי מכיוון שכאשר נשאלת שאלות קשות היא בורחת מהשידור. מה לילדה בגילה ולדובר אישי וצמוד?. או שזאת סתם שמועה והיא לא נכונה. אני לא יודע השמועות רצות והן רבות מידי ויש האומרים אין עשן בלי אש.
חבר כנסת אשר יושב שם , במתחם רוטשילד והוא לא בדיוק בקונצנזוס הלאומי ואומר בשידור חיי ואני בדיוק מאזין לתוכנית ברדיו הוא אומר בגלוי אני עומד דום בזמן שירת המנון התקווה אך אני לא שר את התקווה כי היא לא מתאימה לערבים , או דבר מה דומה לא רשמתי את דבריו, הייתי המום לשמוע זאת מיהודי, חבר כנסת, דבר מה כגון זה לומר על שירת ההמנון של המדינה, איזה בדיוק המנון הוא שר בזמן ההשבעה בכנסת? (אם אני לא מצטט במדויק את דבריו אז אני מתנצל מראש אך זאת רוח הדברים).
אתה חושב לך מי שם בדיוק בה להפגין? או שבאים לשמוע את שירתה של זמרת זאת או אחרת, או זמר אחר שעולים על הגל ותורמים כמה משיריהם ,מופיעים בפני ההמונים. גם רייטינג וגם עוזרים למחאה פוליטית שיכולה להוריד ראש ממשלה שנוא. או שאני שוגה גם עכשיו??, אולי יתקנו אותי הקוראים, אני חושב שאם לא היו מופיעים האומנים המגויסים אז ההפגנות לא היו עוברות את המספר של כמה אלפי מפגינים בודדים, כי מי יבוא להפגנה כגון זאת אם אין אומן ידוע ואפשר לקבל הופעה בחינם? או שגם כאן אני שוגה, מה כל הזמן אני שוגה???.
גם לי מדיניותו של ביבי אינה נוחה ואני מתנגד לה, כל ההפרטה הזאת אינה לרוחי, כל המדיניות של ההזנחה וחיסול מעמד הביניים שאני כלול בה אינה לרוחי ואני על כן לא אתן את קולי לבנימין נתניהו כי הוא מחסל גם אותי ואת עתיד ילדי, אבל מכן ועד לחיסול ממוקד המרחק גדול. אין אני מסכים לדרך שאם הפסדנו בבחירות בואו נפיל את הממשלה בכיכרות, נשתיק את אלו אשר לא מסכימים איתנו, והנה באנו לדמוקרטיה בולשביקית , סותמת פיות וכל מי שלא איתנו נחסל אותו.
לסיכום, בכוונה לא ציינתי את שמות המפגינים בכדי לא לתת להם כל כבוד גם כאן במאמרי הקטן אשר לבטח יותקף על-ידי כל מפגיני המיליון שמגויסים בשטיפת מוח אדירה על-ידי כל גורמי התקשורת עד גועל נפש.

תאריך:  04/09/2011   |   עודכן:  04/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפגנת המיליון של מי?
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
צודק וטוב שפוקח עיני הצועקים
שופטת  |  4/09/11 14:37
 
- מליון
בן של שופטת  |  4/09/11 15:17
 
- שופטת מהסוג של מרגול. ל"ת
אליהו חיים  |  4/09/11 15:35
2
נמאס לי
אשר דפני  |  4/09/11 15:10
3
על מה אתה מלין פסקונדיאק?
אליהו חיים  |  4/09/11 15:19
4
מי עומד מאחורי ההפגנות?
משבית שמחות  |  4/09/11 15:31
5
stop sending young men to
an answer   |  4/09/11 15:40
6
רשע ! רשע ! רשע !
אבנר צפוני  |  4/09/11 16:54
 
- למה רשע אם דובר אמת
ע. הנביא  |  4/09/11 18:02
7
זו לא עיתונות מגוייסת
רונן גולדשטיין  |  6/09/11 05:50
8
מסכימה עם כל מליה
אילנה .ב  |  6/09/11 08:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
שום דבר לא ייוותר מהמחאה החברתית, וזה באמת חבל כי יש מקום למחות על דברים רבים במדינה    לפיכך הגיע הזמן לפרק את האוהלים ולרכז ארבע קבוצות לחץ משמעותיות ותכליתיות
נסים גבאי
אני מציע שנעיף לכל הרוחות את כל הזבל הזה שנמצא בכנסת ויחזור לשם גם בבחירות הבאות ובדרך של מחאה אמיתית בלי ליף ויפי הנפש האחרים שלצורך "הצלחתם" מגייסים גם הופעות של אמנים    מחאה שבאה לדרוש שינוי איננה מתנהגת כפסטיבל רוק
יעקב אסתרליס
אני מפרסם את הסיפור כאן כי האמת סביב מושג ה"צדק החברתי" נשכחה ופתאום הופיע דור שמתגעגע אליו מחדש ואין חדש מתחת לשמש
חניאל פרבר
התרועה בשופר המאפיינת את ראש השנה מראה את החשיבות הגדולה ליום שבו אנו, באי עולם, ממליכים את הקב"ה עלינו למלך    מדוע אנו קוראים בקריאת התורה של ראש השנה את פרשת העקידה    דברים על ייחודו של השופר
יובל לובנשטיין
על-מנת לצאת בשלום מחודשיים גדושי הוצאות, מוצע לא להתפתות למבצעים השונים המוצעים ברשתות ובחנויות, ולרכוש רק מה שבאמת נחוץ לנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il