X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנאום של דפני ליף בככיכר המדינה אין כל אמירה שמשקפת באמת את המציאות, אלא הוא מציג את המצב כסוג של דיכוי כלכלי שמשרת רק את העשירים, הבנקים, החברות הגדולות והממשלה. בקיצור - תעמולה קומוניסטית משומשת שכבר מזמן חשבנו שהלכה לעולמה
▪  ▪  ▪
דפני ליף. פספוס גדול של השמאל [צילום: פלאש 90]

לאותם מאות אלפים שהלכו להפגנות במקומות שונים בארץ, אך בעיקר בתל אביב, ירושלים וחיפה המחאה, שהחלה כ" מחאת האוהלים", נראתה כשיא של אמירה פוליטית, אך למיליונים שלא השתתפו בהילולה נראתה המחאה כחגיגה שינקינית טיפוסית: " אני ואפסי".
רבות נכתב ונאמר על הדרישות הכוללניות, על הסיסמאות שאין מאחוריהן מאומה, אך לשיא הגיעה אמירתה של מנהיג ומחוללת המחאה, דפני ליף, כי הקריאה ללכת לפריפריה היא צביעות.
במילים אחרות. מי שגר בפריפריה שיישאר בפריפריה מי שגר במרכז שימשיך לגור במרכז. הדרישה מתושב כפר שמריהו שעבר לתל אביב לעבור לגור בפריפריה באם אין ידו משגת לקנות דירה בתל אביב היא צביעות לשמה. על הממשלה כסדר עדיפות ראשוני לדאוג שהגרים במרכז יוכלו לרכוש דירות זולות במרכז.
ה"מסכנים" בפריפריה שימשיכו לגור שם, הרי מישהו צריך לגור שם. לדרוש מתושב כפר שמריהו, כמשל, לעבור לשם זו באמת חוצפה וצביעות שאין כדוגמתה.
רבותי, זה פרצופה האמיתי של "מחאת האוהלים" הם רוצים דיור מסובסד בטווח הליכה מרחוב שינקין. כל היתר כגון טילים, כיפות ברזל וכדומה, ממש לא נוגע להם, זה לא ישבור אותם. הם ימשיכו את המחאה הלאה והלאה, בתמיכת אותם טיפשים שתמכו בהם עד היום וחלקם בטח ימשיך לתמוך בהם גם בעתיד עד שיקום פה משטר שהיה קיים שנים רבות ממזרח לחומת ברלין עד הריסתה הסופית בשנת 1989.
איני יודע אם רבים תהו מדוע אין פוליטיקאים במחאה זו. מצד אחד זה נותן לה גוון של משהו צעיר, רענן, חדשני, אך ההסבר הוא הרבה יותר פשוט. כל חמשת "המייסדים" והחוג הקרוב אליהם מזוהים, באתרי אינטרנט שונים כחברי קבוצת האנרכיסטים וכחברי מפלגת חד"ש (הגלגול הפוליטי של רק"ח והמפלגה הקומוניסטית).
אין לחברים אלו כל עניין לתת במה פוליטית וכפועל יוצא מזה גם רווח פוליטי לציפי לבני או שלי יחימוביץ, כמשל. כל הפוליטיקאים שהעזו להופיע (רגב, מצנע, כץ ואחרים )עלבו בהם, גידפו אותם, תקפו אותם ונאלצו לעזוב בבושת פנים. רק במאהלים קטנים נתקבלו פוליטיקאים בסובלנות. המייסדים דאגו כל הזמן להסוות את שייכותם הפוליטית לכן הם נמנעו מלגלוש לנושאי שלום וביטחון, שם היו נאלצים להיחשף במלוא "מערומיהם" הפוליטיים.
לפי הידוע לדפני ליף יש כותב או כותבי נאומים. איני בטוח שרמתה האינטלקטואלית מספיקה להבעת הרעיונות שהיא מביאה בנאומיה ובעיקר באחרון שבה. בכל אופן כל מי שמעיין ברצינות בדברים מבחין בשקרים שממלאים את הנאום. אין בו כל אמירה שמשקפת באמת את המציאות, אלא מציגה את המצב כסוג של דיכוי כלכלי שמשרת רק את העשירים, הבנקים, החברות הגדולות והממשלה. בקיצור תעמולה קומוניסטית משומשת שכבר מזמן חשבנו שהלכה לעולמה והנה חמישה הזויים יחד עם כמה מאות אלפי טיפשים מקימים אותה לתחייה.
יש בעם קבוצה לא מבוטלת של אנשים, מצביעי קדימה והעבודה שנחלו תבוסה בבחירות האחרונות וקשה להם להשלים עם כך. חמשת ההזויים יצרו עבורם את המסגרת המתאימה להביע את כעסם ותסכולם מהשלטון הנוכחי.
זה בהחלט הליך לגיטימי ואולי אפילו רצוי, רק חבל שהם המפגינים אינם מובילים את המחאה וחבל שאינם ממקדים אותה לדרישות ברות ביצוע.
עוד חודש-חודשים כולנו ננוד בראשנו בצער ונאמר: איזה פספוס גדול של השמאל היה פה.

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנאום של ליף: נחשף פרצופה של המחאה
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
זה נקרא כמו יומן מאברבנאל... ל"ת
ראספוטין בן מדביד  |  6/09/11 14:20
2
פסח ר
קימבה קנדה  |  6/09/11 16:24
3
כל רגע קם כתב טיפש יותר
אמנון לביא-לוי  |  6/09/11 16:24
4
ומפה זה נראה שאתה מפחד
אלטע קאקער  |  6/09/11 17:16
5
שימותו הקנאים הקפיטליסטים
ישר כח לגברת ליף  |  6/09/11 17:32
6
רספוטין, קליעה בול!!!! ל"ת
חוגל  |  6/09/11 23:21
7
לא ברור מה אתה רוצה
ייי  |  7/09/11 00:45
 
- היא לא אמרה
53229  |  7/09/11 08:23
8
יריקה בפרצוף חיילי צה"ל!!!!!!
עטרה שגב קלימי  |  7/09/11 05:14
 
- מעניין שמגבלתה הגופנית והשכלית
אברהם מערב השומרו  |  7/09/11 08:27
9
דפני ליף
רונן גולדשטיין  |  7/09/11 05:16
10
דפני היא טרוריסטית חברתית!!! ל"ת
דדדו  |  7/09/11 07:51
11
איזו גועל של מאמר ל"ת
דמטר  |  7/09/11 07:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאור מעיין
בארץ קיימים מספר גופים המכשירים את דור העתיד של התעשיה בישראל, זה שיאייש בעתיד מגוון רחב של תפקידים באזורי התעשיה הפועלים בשטחה. עם זאת, שיתוף הפעולה ביניהם כמעט ואינו קיים. אינני תולה את האשמה באף אחד מן הצדדים, אלא בחסרונה של יד מכוונת מצד המדינה
יובל לובנשטיין
מדוע צריכים אנו לעבור כל פעם את משוכת ההתרמה הזאת? מדוע להעמיד אותנו כל פעם באי-נעימות?    האם אנו לא תורמים מספיק?
מיכאל פנחס
חוק "ניתוק זיקה" נועד לאפשר למנוי לקבל הטבות (החזר על הרכישה) למכשירי סלולר שלא נרכשו אצל ספק הסלולר בו הוא מנוי    האם חוק זה יכול לסייע לחסוך בהוצאות ולצמצם את קנסות היציאה במעבר מספק סלולרי א' לספק סלולרי ב'?
שרית מיכאלי
הטענה ששיעור גבוה של הרוגי "לא ידוע" או של הרוגי התנקשויות משמש את בצלם במלחמת הסברה נגד ישראל, מניחה שקטגוריות אלה הומצאו על-ידי בצלם כדי לשרת מטרות זדון. הנחה זו מעידה בעיקר על ראיית העולם הצינית של מנסחה, המחויבת לא לאמת אלא רק למלחמת הסברה שבה חיי אדם אינם נחשבים אלא כאמצעי לתקוף את היריב
איתן קלינסקי
שבתי לחוש את חווית הצפייה לקראת ה-3 בספטמבר 2011 באותו רטט ובאותה עוצמה שהסעירו אותי ב-1947. מניתי ימים, שעות ודקות למועד ההתכנסות בכיכר המדינה לקראת הכרזת עצמאות שנייה. הכרזה המציגה מחויבויות למגילת העצמאות - לכינון חברה המושתתת על עקרונות צדק חברתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il