X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היועץ המשפטי לממשלה הודיע כי ינחה את המשטרה לפעול בנחישות נגד כל מי שנוקט באלימות; המשנה לרה"מ פרס גינה אף הוא את המתקפה על נתניהו; שר האוצר הותקף אמש בכפר חב"ד וצמיג ריכבו נוקב
▪  ▪  ▪

היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, הודיע (יום ו', 11.2.05), כי הוא "רואה בחומרה רבה את ההתנכלות וההתקפות האלימות נגד נבחרי ציבור ואנשי כוחות הביטחון, אשר אירעו ביממה האחרונה".
מזוז הודיע, כי בהמשך להנחיותיו הקודמות בעניין, המשטרה תונחה לטפל בהקדם ובנחישות באירועים כגון אלו, ולמצות את הדין עם הנוקטים באלימות, ללא פשרות.
מזוז התייחס בדבריו לתקיפת שר האוצר, בנימין נתניהו, ביום ה' בכפר חב"ד. נתניהו התארח במקום בחתונה אליה הוזמן, בעיצומו של האירוע פגעו כמה פורעים במכוניתו, וקראו לעברו קריאות גנאי - בגין זאת שתמך בהינתקות. הם שרטו את המכונית, חסמו את דרכו וניקבו צמיג במכונית. נתניהו, שהותקף מילולית, הוסע מהמקום במכונית אחרת, לאחר שמאבטחי השב"כ המופקדים על שמירת ביטחונו הדפו את הפורעים.
דובר חב"ד גינה את ההתקפה על נתניהו, וטען כי מדובר בצעירים פוחזים שאינם נמנים עם אנשי חב"ד.
בצהריים (יום ו') עצרה המשטרה צעיר כבן 17, לחקירה. הוא חשוד בתקיפת נתניהו [ראו קישור].
המשנה לראש הממשלה, שמעון פרס, התייחס אף הוא לתקיפת נתניהו ואמר: "הניסיון אמש לתקוף את שר האוצר, בנימין נתניהו, נעשה רק בשל דעותיו ועל כולנו לגנות תופעה זו". פרס ציין, כי מדובר בתופעה מסוכנת לאושיות המשטר בישראל.
יו"ר האופוזיציה, ח"כ יוסף (טומי) לפיד אמר, כי "אם אדם כמו נתניהו שפועל מתוך ציות לתפקידו כחבר ממשלה, הוא אובייקט להתקפה פיזית של בריונים קיצוניים מהימין, אז אין איש ציבור שלא נמצא בסכנה".
מועצת יש"ע יצאה אף היא נגד ההתקפה על נתניהו וגינתה את התקרית. בהודעתה נאמר, כי האלימות והכוחנות אינם דרכם של אנשי יש"ע. הודגש כי כל פעולה למניעת תהליך ההינתקות צריכה להעשות בדרכים דמוקרטיות.
כפי שמסרנו כאן, גם היועץ מזוז הפך באחרונה מטרה להתקפות גורמי ימין. צילומים של מזוז ולראשו כאפיה [ראו תמונה] הופצו בירושלים וניתלו על קירות רבים.
תנועת 'חזית יהודית לאומית', בראשותו איש הימין הקיצוני, ברוך מרזל, מאשימה את מזוז במכירת קרקעות לאויב הערבי, ובמתן סיוע לראש הממשלה שרון, בביצוע תוכנית ההינתקות - בעצם זאת, כביכול, שמזוז החליט לסגור את תיק החקירה נגד שרון בפרשת האי היווני.

תאריך:  11/02/2005   |   עודכן:  11/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
עם זאת, ישנו גידול מתון של 5% בלבד בצווי הכינוס שאושרו לאותם מגישי בקשות לפשיטת רגל ואף ירידה בחלק מהמחוזות; 50% מהבקשות לפשיטות רגל המוגשות במחוז תל אביב, נדחות עוד בשלב ההתחלתי
יפעת גדות
"האם אומה זו תאפשר לרגלי התוקף לגעת באדמתה"? שאל חאתמי "אם זה יקרה - אירן תהפוך לגיהנום לוהט לתוקפים שלה"; דייויד קיי, שהוביל את 'הצייד' אחר הנשק להשמדה המונית בעירק מזהיר כעת את העולם שלא לעשות את אותה טעות עם אירן
גל ברגר
במשרד הביטחון כבר מגדירים את הלשכה הקודמת "הלשכה ההיסטורית", שכן זו שירתה את שרי הביטחון מאז משה דיין; הלשכה החדשה הוקמה בבנין משרדים ראשי המשותף לצה"ל ולמשרד הביטחון, בעקבות פרויקט בניה שהצריך פינוי של שטח בדרום הקריה בת"א
עומר שיקלר
השניים הזמינו אנשים ללמוד נהיגה ב"קבלנות" אך לא קיימו את השעורים; בנוסף, לא שילמו למורים שבפועל לימדו את התלמידים; הבוקר (יום ו') הם הובאו להארכת מעצר
מיכאל דבורין
השופט חשין מונה ע"י הוועדה לבחירת שופטים לכהונת המשנה לנשיא; בעוד שנה יפרוש חשין מכס השיפוט ויצא לגמלאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il