X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוניגמן
▪  ▪  ▪

יאנה גור תחליף את מור קציר ותחבור לבוגנים לקמפיין הקיץ של החברה.
חברת הוניגמן תמשיך עונה נוספת עם הדוגמנית הבינלאומיות שירלי בוגנים, כאשר אליה תחבור הדוגמנית הבינלאומית יאנה גור שתחליף את מור קציר שותפתה של בוגנים להובלת קמפיין החברה בשתי העונות האחרונות.
שתי הדוגמניות הנחשבות למובילות בעולם האופנה כיום, ומנהלות קריירת דוגמנות מצליחה גם בחו"ל.
ההחלטה על החלפתה של קציר ביאנה גור, התקבלה לאחר שהוחלט לרענן את הקו הפרסומי, ולהבליט את ערך החדשנות, המוביל גם את הקולקציות האופנתיות של החברה. יאנה גור נבחרה לתפקיד לאחר שסקרים נרחבים בקרב קהל היעד שערכה החברה וכללו מספר אופציות של דוגמניות מובילות, הראו כי מחד, גור נתפסת כמתאימה למותג, ומאידך נתפסת כפרטנרית המושלמת לשירלי בוגנים.
לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "יחד עם הרצון לרענן ולהעביר מסר של חדשנות, החלטנו להישאר עם שירלי עונה נוספת בשל התאמתה המושלמת למותג".
עוד הוסיף הוניגמן כי: "יאנה גור נבחרה לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, כאשר גור הובילה בגדול בשל יופיה הרב גוני והמעניין ויכולתה להביא לצילומים ערך מוסף. שירלי בוגנים ויאנה גור מייצגות את המודל המושלם של נשים צעירות, עכשוויות, דעתניות כאשר שירלי מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ויאנה את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".
מסקרים שערכה הוניגמן באמצעות מכון shiluv לאחר מסע הפרסום האחרון עולה כי רשת הוניגמן נמצאת במודעות בלתי נעזרת בשלישייה הפותחת של רשתות האופנה, כמו כן המודעות לרשת עלתה באופן מובהק בעקבות מסע הפרסום של קיץ 2004. מהסקר עולה עוד כי לאחר קמפיין הקיץ חלה עלייה של למעלה מ-47% בשיעור המבקרות בחנויות הוניגמן ועלייה של למעלה מ-28% בשיעור הקונות בהן. הגילאים העיקריים הרוכשות בהוניגמן הוא 25 עד 35 שניכרת מגמת עלייה בשיעורי הקנייה בקרב בנות ה- 20 עד 29.
במסגרת החוזה שנחתם, נבחרו הדוגמניות להוביל את מסע הפרסום לקיץ 2005, שיערך באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול העונה מסע פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות וקטלוג.
לרשת הוניגמן כ - 48 סניפים ברחבי הארץ.

תאריך:  13/02/2005   |   עודכן:  13/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il