X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קלאבמרקט
▪  ▪  ▪

אקסטרא בקלאב מרקט: שובר קלאב מרקט על סך 50 דולר למימוש ברכישת כרטיס טיסה באל על. בנוסף תווי הקניה של רשת קלאבמרקט יכובדו גם למימוש כרטיס אל על.
אקסטרא תו - תווי הקנייה המשתלמים והאטרקטיביים של רשת קלאבמרקט, הניתנים למימוש ברשתות המזון: קלאבמרקט, ג'מבו וחצי קופה וחברת התעופה אל על.
יעקב גינצבורג, מנכ"ל קלאבמרקט: "שיתוף הפעולה בין רשת קלאבמרקט וחברת התעופה אל על היא הסנונית הראשונה בדרך משותפת, הממחישה את הסינרגיה הקיימת בחברות קבוצת בורוביץ' - מוזס. אנו צופים כי מכירת התווים תגדל משמעותית, לנוכח העובדה כי וועדי העובדים מכירים בערך המוסף של התו וגם בשל הערך המוסף שהצרכן מקבל בעבורו".
יואב לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל על ציין כי שיתוף הפעולה עם קלאבמרקט הינו המשך הפעילות השיווקית הנמרצת של החברה לתת ערך מוסף נוסף ללקוחות החברה. שיתוף הפעולה עם קלאבמרקט הינו נדבך נוסף בקשת שיתופי הפעולה המסחריים מאפשר ללקוחות החברה לממש כרטיס טיסה לחו"ל עם החברה הלאומית.
שיתוף הפעולה בין רשת קלאבמרקט לחברת התעופה ממשיך: לאחר שהודיעו שתי החברות על שיתוף הפעולה הראשון ביניהן - רכישת טיסות אל על בתווי קנייה של קלאבמרקט, מציעות השתיים צ'ופר נוסף לוועדי עובדים וחברות שירכשו את תווי "אקסטרא תו" של רשת קלאמרקט. כל הרוכש תווי קנייה לחג לעובדים יקבל בנוסף גם שובר על סך 50 דולר למימוש בטיסות אל על.
יעקב גינצבורג, מנכ"ל קלאבמרקט: "אנו צופים כי מכירת התווים תגדל משמעותית, לנוכח העובדה כי וועדי העובדים מכירים בערך המוסף של התו וגם בשל הערך המוסף שהצרכן מקבל בעקבות היכולת למימוש התווים לטיסות באל על וההטבה בשווי 50 דולר שתוענק לו. חברות רבות בוחרות עבור עובדיהם ולקוחותיהם תווי קניה של רשת קלאבמרקט כמתנה לחג, כיוון שהם מהווים עבור הצרכן הישראלי מתנה שימושית ביותר".
רשת קלאבמרקט מציגה את תווי הקנייה המשתלמים והאטרקטיביים ביותר לחג הפסח. "אקסטרא תו" ו"אקסטרא תו 100%" הניתנים למימוש במאות בתי עסק מובילים בארץ ומאפשרים למי שמקבל אותו לבחור את מתנת החג שלו מתחום המזון, תעופה, חשמל, אופנה ועוד ברשתות המובילות בארץ כגון: התווים מכובדים קלאבמרקט, ג'מבו, חצי קופה, אל על, ניו-פארם, אייס, פוקס, סטימצקי, המשביר החדש לצרכן, גולף, כיתן, קסטרו, הוניגמן ועוד. התווים ניתנים למימוש עד ה-31.12.2006.
חברות רבות, ציבוריות ופרטיות בוחרות להעניק לעובדיהם וללקוחותיהם שי לחג בצורת תווי קנייה. הישראלים מעדיפים את תווי הקנייה כמתנה לחג, בשל אפשרות הבחירה בין מגוון רשתות ומוצרים ובשל התשורה הגבוהה והערך המוסף שהם מקבלים תמורתו.
ניתן לרכוש את התווים "אקסטרא תו" ו"אקסטרא תו 100%" של רשת קלאבמרקט בטלפון 115 - 500 - 800 - 1.

תאריך:  13/02/2005   |   עודכן:  13/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il