X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם LANCÔME
▪  ▪  ▪

LANCÔME מובילה אסטרטגיית פילוח חדשה ומפתחת מוצרים ספציפיים לצרכי נשים בגילאי 40-50 ונשים בגילאי 50+.
משיקה את ABSOLUE TEINT - מייק אפ מושלם לעור הבוגר, שפותח במיוחד לפלח שוק הנשים בגילאי 50+.
המייק-אפ מבוסס על כל מרכיבי קרם הטיפוח ABSOLUE של לנקום והוא מעניק חווית איפור וטיפוח מושלמת לבנות 50+. "הפיניש המושלם".
לנקום מובילה בימים אלה מהלך של פילוח דק של שוק הקוסמטיקה לעור הבוגר, תוך בידול סיגמנט גיל המעבר וחלוקתו לשניים: נשים בגילאי 40-50 ונשים בגילאי 50+.
אסטרטגיית הפילוח החדשה נולדה מתוך מחקרים שעורכת לנקום מידי שנה על כ-100 אלף נשים ברחבי העולם.
לנקום היא חברת הקוסמטיקה הראשונה שהגדירה את שוק גיל המעבר כשוק אסטרטגי ופתחה במהלך עתיר משאבי מחקר ופיתוח, על מנת לפתח פתרונות לבעיות הספציפיות של העור, בשלב זה בחייהן של הנשים.
לדברי גילי בן חור, מנהלת השיווק של חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל, לנקום מתייחסת לשוק הבוגר כאל שוק מגוון בעל צרכים שונים ולא כאל מיקשה אחת. המטרה לפלח עד כמה שאפשר את השוק הזה ולענות על צרכים ספציפיים בקבוצת הגיל הזו לאור האבחנה כי צרכי האישה בגילאי 40-50 שונים מצרכיה בגילאי 50+.
אסטרטגיית הפילוח החדשה נולדה מתוך מחקרים שעורכת לנקום מידי שנה על כ-100 אלף נשים ברחבי העולם, שבהם עלה הצורך למענה מפולח בטיפוח ואיפור לנשים בגילאי 50+. בעקבות הנתונים שהתקבלו, פיתחה לנקום מוצרים המתאימים באופן ספציפי לצרכים ולדפוסי הצריכה של כל סגמנט בשוק הבוגר.
לדברי בן חור, מדובר בשוק בעל פוטנציאל אדיר בשל תוחלת החיים של הנשים הבוגרות במאה ה-21, סגנון החיים, הזמן הפנוי והרצון להשקיע בעצמן, בשילוב עם יכולות הקנייה שלהן.
בתוך כך השיקה לנקום בימים אלה את אבסולו טאן, מייק-אפ חדשני המותאם במיוחד לנשים בקבוצת.
המייק-אפ מבוסס על כל מרכיבי קרם הטיפוח אבסולו של לנקום, סדרת טיפוח מובילה המותאמת במיוחד לעור של נשים בגיל המעבר.
מסקר TGI שנערך בשנת 2004 בקרב נשים בגילאי 50+, עולה כי מרבית הנשים בגילאים אלו הן נשים עובדות, בעלות הכנסה מעל לממוצע, המהוות 12% מסך האוכלוסייה בישראל (כ-213 אלף נשים). רובן בעלות משפחה וילדים בוגרים.
72% מהנשים בגילאי 50+ מתגוררות בעיר. 30% מהן מתגוררות בת"א ואזור גוש דן, 12% באזור השרון, 30% באזור חיפה והצפון, 13% בירושלים והסביבה ו-13% באזור הדרום.
עוד עולה כי נשים בגילאי 50+ מתעניינות בשלושה נושאים מרכזיים, באופן מובהק ביחס לכלל אוכלוסיית הנשים: הן מתעניינות בחדשות, דואגות לבריאותן (דיאטה, כושר גופני, טיפוח) ובעלות נטיות שמאלניות-קפיטליסטיות-חילוניות.
נמצא כי נשים הנמצאות בגיל המעבר נמצאות בקונפליקט מתמיד: מצד אחד הן מרגישות צעירות ויעילות מתמיד (הן בעלות סדר יום מובנה ומסודר: הן עובדות, לומדות, מטיילות, מתעמלות), אך מצד שני הן סובלות מסימפטומים פיזיים (גלי חום, דיכאון, עייפות, עלייה במשקל, אוסטופורוזיס, ירידה בחשק המיני).
נשים בגילאי 50+ חרדות למראה החיצוני שלהן והן מודעות לשינויים הרבים החלים בו:
84% מהנשים משתמשות בקרם טיפוח לפנים.
39% מהן מוגדרות כמשתמשות כבדות (משתמשות בקרם יותר מפעם אחת ביום).
מרבית הנשים בגילאי 50+ משתמשות במותגים יוקרתיים במידה משמעותית, ביחס לכלל אוכלוסיית הנשים.
13% מהנשים משתמשות במוצרי לנקום.
פעילות שיווקית ממוקדת סביב קהל היעד
לדברי גילי בן חור, על מנת להשיג פנייה ישירה וממוקדת אל קהל היעד של נשים בגילאי 50+ יוצאת לנקום בשיתופי פעולה אסטרטגיים הכוללים:
השקה משותפת עם רשת "המשביר החדש לצרכן"-במהלך חודש פברואר יתקיימו אירועי השקה בנקודות המכירה, במהלכם יעניק צוות המאפרים הבכיר של לנקום ייעוץ ואיפור אישי לכ-20,000 לקוחות הרשת. בנוסף, כל לקוחה שתרכוש מוצרי טיפוח ו/או איפור של לנקום בסכום של 400 ש"ח ומעלה, תקבל במתנה את "Le Gift": סט מוצרים יוקרתי לראשונה מסדרת אבסולו בגודל מיוחד, בשווי 670 ש"ח.
פעילות דיוור ישיר מפולח ל-5000 לקוחות בנות 50+, החברות במועדון הלקוחות של "המשביר החדש לצרכן" (CLUB 365), שרכשו בשנה האחרונה ממגוון מוצרי לנקום. הדיוור כולל עלון מוצר ושובר הזמנה להשתתפות באירועי ההשקה וקבלת שי.
פעילות ההשקה תימשך לתוך חודש מרץ עם אירועים בסניפים נבחרים של סופר פארם וניו-פארם.
בנוסף לפעילות הנ"ל, מציינת בן חור, "איתרנו עוד שני קהלי מטרה: נשים ידועות (סלבריטאיות) בשכבת הגיל הזו ומאפרי הצמרת בישראל. בימים אלה אנו שולחים להם את המייק-אפ להתנסות אישית וליצירת גל באז נוסף.
הפעילות השיווקית נתמכת גם בפעילויות פרסומית במגזינים נשיים ובעיתונות היומית.

תאריך:  13/02/2005   |   עודכן:  13/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il